Akademia Lidera

Akademia Lidera

20 października ‑ 15 grudnia 2020 / Online

1195 zł netto do 20 października (cena udziału online)

Cel

Akademia Lidera to:

cykl 7 spotkań budujących kompetencje menadżerskie

praktyczny program doskonalenia miękkich umiejętności interpersonalnych niezbędnych w zarządzaniu ludźmi

7 indywidualnie przygotowanych treningów, które budowali znakomici eksperci


  • Jak skutecznie pełnić rolę lidera, szczególnie w tak niepewnych czasach?
  • W jaki sposób kontrolować emocje i stres w trudnych sytuacjach?
  • Jak pozyskiwać talenty i wdrażać je do zespołu w trybie zdalnym?
  • Jak w 10 minut przygotować wystąpienie publiczne bez tracenie czasu i działania na ostatnią chwilę?
  • Jak efektywnie połączyć umiejętności motywowania, komunikacji i inteligencji emocjonalnej?


Odpowiedzi na te zróżnicowane pytania i szereg pozostałych, udzielą znakomici trenerzy podczas cyklu webinarów w ramach Akademii Lidera. Jedno wydarzenia zapewniające kompleksową wiedzę menedżerską doskonalenia Twoich umiejętności miękkich co 2 tygodnie w innych obszarach.


Budowanie autorytetu i przywództwo/ Techniki wystąpień publicznych/ Pozyskiwanie talentów i skuteczny onboarding/ Metody efektywnej komunikacji/ Motywowanie i angażowanie pracowników/ Pozytywne myślenie i zarządzanie stresem/ Budowanie marki w mediach


Ludzie potrzebują oparcia w liderach, autorytetach, rzetelnych informacjach, relacjach – bądź dla nich źródłem wiedzy, przykładem i wsparciem. Dzięki udziałowi w Akademii Lidera odkryjesz w sobie szerokie możliwości menadżerskie i będziesz miał możliwość doskonalenia Twoich umiejętności interpersonalnmych. 7 spotkań = 7 obszarów doskonalenia


*Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, przekażemy nagranie, które odtworzysz w dowolnym czasie.


Program

Wtorek, 20 października

1 webinar Akademii Lidera| możliwość odtworzenia odbytego webinaru w formie nagrania

11:30

Przywitanie uczestników Akademii Lidera

Online, ,
11:31

Budowanie autorytetu i przywództwo (webinar odbył się 22 września)

  • Wojciech Paździor, CEO, Active Strategy

Chciałbyś wzmocnić swoje cechy menedżerskie? Zastanawiasz się, jak budować na trwałe zaufanie wśród Twoich pracowników? 1 webinar to trening Twoich przywódczych umiejętności, zdobędziesz wiedzę, jak być liderem w tych trudnych czasach, za którem będzie podążał zaufany zespół.


  • Personal branding managera czyli jak wzmocnić swoje cechy leadership?
  • Jak efektywnie połączyć umiejętności motywowania, komunikacji i inteligencji emocjonalnej?
  • Techniki budowania trwałego zaufania wśród Twojego zespołu
  • Przywództwo w trybie zdalnym czyli jak skutecznie angażować rozproszony zespół?
  • Jaki styl przywództwa stosować?
  • Rola szefa w trudnych czasach – jak wspierać Twój zespół w sytuacjach związanych z pandemią?
  • W jaki sposób zmniejszać niepewność pracowników?


Sesja pytań i odpowiedzi. Konsultacje z ekspertem.

Online, ,

2 webinar Akademii Lidera| możliwość odtworzenia odbytego webinaru w formie nagrania

11:32

Techniki wystąpień publicznych: Jak w 10 minut przygotować wystąpienie publiczne bez tracenie czasu i działania na ostatnią chwilę? (webinar odbył się 6 października)

  • Piotr Pytel, Ekspert z zakresu wystąpień publicznych

Chciałbyś, by odbiorcy zawsze byli zaangażowani w proces słuchania Twojego wystąpienia publicznego? Chcesz, aby Twoje prezentacje biznesowe wyróżniały się na tle innych mówców publicznych? Podczas 2 webinaru zdobędziesz umiejętność angażowania odbiorców Twoich wystąpień, a także wiedzę na temat najlepszych praktyk, które zastosujesz jako mówca.


  • Poznasz tajemnicę, dzięki której zawodowi mówcy są zawsze świetnie przygotowani do wystąpienia publicznego
  • Nauczysz się, w jaki sposób angażować słuchaczy prezentacji już od pierwszych sekund wystąpienia publicznego
  • Poznasz 6 sprawdzonych sposobów na rozpoczęcie wystąpienia publicznego
  • Poznasz prosty system porządkowania treści prezentacji oparty na czterech pytaniach, dzięki któremu przygotowania do wystąpienia publicznego można skrócić do 10 minut


Interaktywny trening wystąpień przed kamerą. Indywidualna analiza Twojego wystąpienia.

Online, ,

20 października 11:30-13:00| 3 webinar Akademii Lidera

11:33

Pozyskiwanie talentów i skuteczny onboarding

  • Lidia Kanach, Strengths Coach, HR&Comms Expert

Chciałbyś mieć w swoim zespole najlepszych pracowników na rynku? Nie wiesz, jak wprowadzać nowe osoby do pracy, by równocześnie dbać o rozwój ich talentów? 3 webinar to wzbogacenie Twoich umiejętności rekruterskich. Poznasz techniki pozyskiwania oraz rozwoju talentów i zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie wdrażać ich do firmy podczas pracy zdalnej.


  • Różnorodność talentów - Atut organizacji czy wyzwanie dla zarządzających?
  • Model pozyskiwania talentów, który wzmocni Twoją organizację
  • Skuteczne metody przeprowadzania rekrutacji online
  • Narzędzia pozyskiwania talentów – sposoby komunikacji, które przyciągną odpowiednie talenty do Twojej organizacji
  • Online onboarding czyli jak wdrożyć nowych pracowników w trybie zdalnym?
  • Talenty Gallupa w kontekście wprowadzenia nowych pracowników do organizacji i zarządzenia już istniejącymi zespołami



Sesja pytań i odpowiedzi. Konsultacje z ekspertem.

Online, ,

3 listopada 11:30-13:00| 4 webinar Akademii Lidera

11:34

Metody efektywnej komunikacji

  • Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach

Zastanawiasz się, jak skutecznie komunikować się na odległość? Nie wiesz, jakie aspekty psychologiczne możesz wykorzystać w rozmowie? Podczas 4 webinaru poznasz techniki skutecznego przekazywania informacji, szczególnie tych negatywnych i metody komunikacji z zespołem, dzięki którym zawsze przekażesz swój punkt widzenia.


  • Techniki skutecznej komunikacji z Twoim zespołem
  • Video, czat .. jak efektywnie prowadzić komunikację na odległość?
  • W jaki sposób skutecznie przekazywać negatywną informację zwrotną?
  • Metody komunikacji podczas konfliktu w Twoim zespole


Sesja pytań i odpowiedzi. Konsultacje z ekspertem.

Online, ,

17 listopada 11:30-13:00| 5 webinar Akademii Lidera

11:35

Motywowanie i angażowanie pracowników

  • Sebastian Chrzanowski-Sawicki, Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Troax Safety Systems Poland

Zastanawiasz się, jak angażować zespół w trudnych czasach pandemii? Nie wiesz, jak motywować w trybie pracy zdalnej? 5 webinar to wiedza na temat najskuteczniejszych technik wspierania Twoich pracowników. Zdobędziesz umiejętność motywowania poszczególnych osób z Twojego zespołu i nauczysz się dostosowywać te metody w zależności od potrzeb pracownika.


  • Nie każdego satysfakcjonuje uścisk prezesa czyli jak rozpoznać potrzeby poszczególnych pracowników?
  • Virtualne pokoje, maile … Metody motywowania pracowników w trybie pracy zdalnej
  • W jaki sposób motywować, by Twój pracownik osiągał założone cele?
  • Jak anagażować zespół, który przechodzi kryzys?


Sesja pytań i odpowiedzi. Konsultacje z ekspertem.

Online, ,

1 grudnia 11:30-13:00| 6 webinar Akademii Lidera

11:36

Pozytywne myślenie i zarządzanie stresem

  • Ewa Gomułka, Partner w Active Strategy

Chciałbyś umieć kontrolować emocje? Nie wiesz, jak radzić sobie ze stresem w trudnych sytuacjach? 6 webinar to kompendium wiedzy na temat zarządzania stresem. Nauczysz się pozytywnie myśleć i poznasz metody, które uchronią Cię przed wypaleniem zawodowym.


  • W jaki sposób skutecznie kontrolować złość i nauczyć się pozytywnego myślenia?
  • Odporność na stres – metody zarządzania stresem
  • Emocje a ciało – jak emocje innych wpływają na Twoje samopoczucie?
  • Jak skutecznie przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu?


Sesja pytań i odpowiedzi. Konsultacje z ekspertem.

Online, ,

15 grudnia 11:30-13:00| 7 webinar Akademii Lidera

11:37

Marka osobista lidera w mediach

  • Małgorzata Sawicka-Koprowicz

Zastanawiasz się, jak stworzyć silną markę osobistą w mediach? Nie wiesz, jaki balans zachować między autentycznością a reputacją? Podczas 7 webinaru z cyklu Akademii Lidera dowiesz się, jak współpracować z mediami i budować skutecznie w nich swóch autorytet.


  • Grunt to podstawa, czyli od czego zacząć świadomą pracę z marką lidera
  • Sprawdzone metody pracy nad autorytetem vs. Kształtowanie renomy lidera 
  • Cel, który Cię motywuje czyli jak bezboleśnie przejść od a do zet
  • Kryzys firmy czy kryzys lidera - co zrobić w sytuacji, która wydaje się być bez wyjścia?
  • Reputacja i autentyczność - razem czy osobno?
  • Współpraca z mediami, podsumowanie


Sesja pytań i odpowiedzi. Konsultacje z ekspertem.

Online, ,
13:30

Zakończenie Akademii Lidera, przekazanie certyfikatów

Online, ,

Prelegenci

  • Sebastian Chrzanowski-Sawicki

    Sebastian Chrzanowski-Sawicki

    Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Troax Safety Systems Poland
  • Ewa Gomułka

    Ewa Gomułka

    Partner w Active Strategy
  • Lidia Kanach

    Lidia Kanach

    Strengths Coach, HR&Comms Expert
  • Monika Kantowicz-Gdańska

    Monika Kantowicz-Gdańska

    Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Wojciech Paździor

    Wojciech Paździor

    CEO, Active Strategy
  • Piotr Pytel

    Piotr Pytel

    Ekspert z zakresu wystąpień publicznych
  • Małgorzata Sawicka-Koprowicz

    Małgorzata Sawicka-Koprowicz

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

1195 zł netto do 20 października

Zarejestruj się