Chief Digital Officer Summit 2021

Chief Digital Officer Summit 2021

18 lutego 2021 / Online

1395 zł netto do 18 lutego

Cel

Przejście na technologię cyfrową jest obecnie na wysokim poziomie, jednak nawet w przypadku przedsiębiorstw, którym udało się wyprzedzić konkurencję, nadal istnieje ryzyko, że pozostaną w tyle, ponieważ tempo ewolucji technologicznej nadal rośnie. Dlatego w wielu przedsiębiorstwach, w których wytyczono już ścieżkę rozwoju strategii cyfrowych, coraz częściej pojawia się CDO, Chief Digital Officer, jako osoba odpowiedzialna za transformację cyfrową.

Rola i skuteczność CDO jest kluczowa dla losów wielu przedsiębiorstw.

Mieć czy nie mieć?

Czy i kiedy warto mianować CDO - dyrektora ds. technologii cyfrowych - aby napędzać innowacje i transformację cyfrową w swoich przedsiębiorstwach?

Dla dzisiejszych dyrektorów ds. technologii cyfrowych transformacja nie jest tylko jednorazowym, istotnym projektem. CDO muszą nieustannie dostosowywać swoją działalność do nowej rzeczywistości cyfrowej, jednocześnie przygotowując się na kolejną falę zmian tuż za horyzontem - nie mówiąc już o ogromnych zakłóceniach zewnętrznych w działalności biznesowej, takich jak np. globalna pandemia.

Podczas konferencji:

  •  Dowiesz się, co znaczy "cyfrowy" dla tradycyjnego przedsiębiorstwa, jak przejść transformację z sukcesem
  • Posłuchasz, jak CDO powinien współpracować z zarządem, aby skierować firmę na nowy bieg
  • Dowiesz się, jak przeprowadzić kompleksowy proces transformacji cyfrowej i o czym należy pamiętać
  • Zrozumiesz że dane są siłą napędową przedsiębiorstw cyfrowych. Dowiesz się jak w pełni je wykorzystać w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku

 

Do udziału w konferencji zapraszamy: Prezesów, Członków Zarządu, Digital Officerów, Digital Transformation Director , Head of Strategic Transformation Officerów, Digital trading managerów, Dyrektorów Programu Cyfrowej Transformacji, Dyrektorów, Managerów, Głównych specjalistów ds. transformacji i technologii cyfrowych. A także przedstawicieli firmy które dopiero rozważają powołać stanowisko CDO w swojej organizacji.

Program

Czwartek, 18 lutego

08:55

Powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Renata Grzeszczak, Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
Online, ,
09:00

Rola CDO w organizacji

  • CDO menedżer zmian/ agent ds. zmian
  • Chief Digital Officer – wiele ról, wiele funkcji
Online, ,
09:45

Cyfrowy w tradycyjnym przedsiębiorstwie – jak przejść transformację z sukcesem - case study usprawnień polskiej administracji

  • Justyna Orłowska, Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów, GovTech
  • Na jakim etapie jest Polska w procesach cyfrowej transformacji - Czy polskie firmy są na to gotowe
  • Analiza działań podejmowanych przez firmy, zmierzające do realizacji nowych modeli dojrzałości cyfrowego przedsiębiorstwa
  • Bariery transformacji cyfrowej - jak pokonać przeszkody


Online, ,
10:30

Relacja Zarząd – CDO – jak CDO powinien współpracować z zarządem aby wepchnąć firmę na nowy bieg?

  • Kuba Bieńkowski, Group Chief Digital Officer, MullenLowe MediaHub
  • Kim musi a kim nie powinien być CDO
  • Czemu Zarząd "nie wie lepiej"
  • Cena nie zawsze czyni cuda, zwłaszcza w digitalu
  • Dlaczego CDO musi mocniej?
Online, ,
11:15

Przerwa

Online, ,
11:30

Digitalizacja transportu krajowego i międzynarodowego, czyli jak usprawnić krwiobieg naszej organizacji

  • Mateusz Pycia, CEO, GlobKurier.pl
  • Jak zastosować technologię do wzrostu efektywności i generowania oszczędności?
  • Jak wykorzystać dane do lepszego doświadczenia klienta z wysyłek?
  • Do czego możemy wykorzystać Shipping Api?
  • Ograniczenie kosztów posiadanych rozwiązań IT w obszarze transportu, łańcucha dostaw
  • Wzrost odporności łańcucha dostaw jako dodatkowa korzyść z digitalizacji


Online, ,
12:15

Innowacje w dobie pandemii

  • Igor Zacharjasz , Director Engagement, Studio Innowacji Visa w Warszawie
  • Skuteczne wdrożenie inicjatyw cyfrowych – case study
  • Metodologia i wynikające z tego wyzwania
  • Znaczenie interdyscyplinarnych zespołów
  • Przejście z pracy „face to face” do „online”
  • Przykłady zastosowań AI
Online, ,
13:00

Panel dyskusyjny: Transformacja cyfrowa - Podobieństwa i różnice w podejściu do cyfryzacji w różnych sektorach

  • Miłosz Brakoniecki, Współzałożyciel, członek zarządu, Obserwatorium.biz.
  • Jak przeprowadzić kompleksowy proces transformacji i o czym należy pamiętać – case study
  •  Transformacja cyfrowa – od czego zacząć proces
  • Korzyści wynikające z transformacji cyfrowej
  • Transformacja w ramach współpracy z innymi członkami kadry kierowniczej
Online, ,
14:00

Przerwa

Online, ,
14:30

Organizacja Data Driven w transformacji cyfrowej - instrukcja dla zaawansowanych

  • Tomasz Brzeziński, Chief Data Scientist, iTaxi
  • Kiedy organizacja jest naprawdę data-driven?
  • Jak stać się organizacją napędzaną przez dane i jak przejść transformację z sukcesem
  • Fundamenty podejścia data-driven
  • Jakie szkodliwe mity powodują opór organizacji w efektywnym wykorzystaniu swoich danych?
Online, ,
15:15

Dane siłą napędową przedsiębiorstw cyfrowych – jak w pełni wykorzystać dane w coraz bardziej konkurencyjnym (i regulowanym) świecie. Dane przewagą konkurencyjną

  • Arkadiusz Hajduk, CEO, Transparent Data
  • Które dane są dla nas paliwem, a które balastem?
  • W jaki sposób wykorzystanie danych pozwoli nam obniżyć koszty? Czy potrzebujemy 7 specjalistów do zastąpienia 6 robotników?
  • Czy wykorzystanie danych zewnętrznych wystarczy nam do zbudowania przewagi konkurencyjnej?
  • O czym musimy pamiętać planując efektywne wykorzystanie danych w ciągle zmieniającym się świecie?
Online, ,
16:00

Wybrane ryzyka prawne w projektach digitalowych. O czym warto pamiętać rozpoczynając nowy projekt?

  • Anna Kobylańska, Adwokat, Wspólnik, Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.
  • Marcin Lewoszewski, Radca prawny, Wspólnik, Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.
  • Definiowanie grupy docelowej w świetle przepisów o ochronie konsumentów
  • Weryfikacja dostawców usług oraz proces privacy by design
  •  copy-cat czyli naśladownictwo cudzych usług. Ryzyka prawne związane z nowymi projektami
Online, ,
16:30

Zakończenie konferencji

Online, ,

Prelegenci

  • Justyna Orłowska

    Justyna Orłowska

    Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów GovTech
  • Kuba Bieńkowski

    Kuba Bieńkowski

    Group Chief Digital Officer MullenLowe MediaHub
  • Tomasz Brzeziński

    Tomasz Brzeziński

    Chief Data Scientist iTaxi
  • Arkadiusz Hajduk

    Arkadiusz Hajduk

    CEO Transparent Data
  • Anna Kobylańska

    Anna Kobylańska

    Adwokat, Wspólnik Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.
  • Marcin Lewoszewski

    Marcin Lewoszewski

    Radca prawny, Wspólnik Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.
  • Igor Zacharjasz

    Igor Zacharjasz

    Director Engagement, Studio Innowacji Visa w Warszawie
  • Miłosz Brakoniecki

    Miłosz Brakoniecki

    Współzałożyciel, członek zarządu Obserwatorium.biz.
  • Mateusz Pycia

    Mateusz Pycia

    CEO GlobKurier.pl

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

1395 zł netto do 18 lutego

Zarejestruj się