Content & Media  Relations '25
Public relationsWarszawaKonferencja
Hotel Polonia Palace
Content & Media Relations '25
Content & Media Relations
Przyszłość treści i relacji w mediach

Wstęp bezpłatny

W dynamicznym świecie komunikacji, gdzie media ewoluują w niespotykanym wręcz tempie, skuteczne zarządzanie treściami i relacjami z mediami staje się nieodzownym elementem sukcesu każdej organizacji. Nowoczesne technologie, zmieniające się preferencje odbiorców i nowe modele monetyzacji treści stawiają przed specjalistami PR i mediów wyzwania, które wymagają świeżego spojrzenia i innowacyjnych strategii.

Zapraszamy do udziału w zupełnie nowej odsłonie konferencji "Content & Media Relations", która odbędzie się 19 marca 2025 roku w Warszawie. To wydarzenie, gdzie teoria naprawdę spotyka się z praktyką. Czołowi eksperci, wydawcy i praktycy PR podzielą się swoimi doświadczeniami, wskazując najnowsze trendy oraz praktyczne rozwiązania w budowaniu efektywnych kampanii i relacji medialnych.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Poznasz światowe trendy medialne i ich wpływ na polski rynek.
  • Dowiesz się, jak dostosować treści do współczesnych odbiorców i formatów.
  • Zgłębisz tajniki skutecznej współpracy z influencerami oraz monetyzacji treści.
  • Zrozumiesz, jak mierzyć efektywność działań PR-owych dzięki nowoczesnym narzędziom analitycznym.
  • Przeanalizujesz najlepsze praktyki integracji działań płatnych, organicznych i contentowych w zbalansowanych strategiach.

Ta konferencja to również doskonała okazja do networkingu z liderami branży oraz wymiany doświadczeń z praktykami, którzy na co dzień mierzą się z wyzwaniami nowej rzeczywistości medialnej.

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Nie przegap tej szansy, by zdobyć wiedzę, która pozwoli Ci wyróżnić swoje działania w gąszczu informacyjnym, zbudować zaufanie odbiorców i zoptymalizować strategię contentową w dobie rewolucji technologicznej!

Partnerzy:

Patron

SAPR

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja, poranna kawa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestniczkami konferencji.


  • 09:00Oficjalne rozpoczęcie "Content & Media Relations '25"

  • 09:10Globalne trendy na rynku mediów

    • Eugeniusz Twaróg,  zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu
    • Czy gazety staną się paperless, a jeśli tak to do czego może służyć papier
    • An article is king no more. Wpływ zmian demograficznych i technologicznych na sposób konsumpcji mediówa
    • Podcastosfera jako konkurent i motor napędowy tradycyjnych mediów
    • Dziennikarstwo społeczne, czyli schyłek dziennikarstwa według Muska
    • Rola AI na tworzenie treści medialnych
  • 09:45PANEL DYSKUSYJNY. Nowe media, nowe zasady – jak działać w obliczu zmian

    • ,  Moderatorka: Justyna Smolińska, redaktorka, Puls Biznesu
    • Krzysztof Nakonieczny,  dziennikarz, Telewizja Polska
    • Paweł Prus,  partner zarządzający, Flynn. Eksperci komunikacji; prezes zarządu, Instytut Zamenhofa
    • Sandra Meunier,  autorka podcastu "Polecony z Warszawy", dziennikarka TVP
    • Rola sztucznej inteligencji w kreacji i dystrybucji treści – automatyzacja i personalizacja treści.
    • Zmiana konsumpcji treści przez użytkowników – badanie preferencji użytkowników mediów i adaptacja treści do dominujących formatów.
    • News Avoidence – jak radzić sobie z przesytem informacyjnym u odbiorców?
    • Wskazówki dla PRu – czego oczekują i co mogą zaoferować nowe media.
  • 10:30Przykład zintegrowanej kampanii PRowej i contentowej

    • Ewa Stępień,  Creative Content Manager, SEXEDPL
    • Najlepsze praktyki w wykorzystaniu earned, owned i paid media – jak może wyglądać zbalansowana strategia?
    • Jak działania płatne w mediach zmieniają grę PR-owców? Praktyczne przykłady efektywnej współpracy organiczno-płatnej.
  • 11:05Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestniczkami konferencji.

  • 11:35PANEL DYSKUSYJNY. Budowanie wiarygodności oraz zaufania poprzez treści i różne media

    • ,  Moderator: Marcel Zatoński, dziennikarz, Puls Biznesu
    • Grzegorz Łaguna,  dyrektor ds. komunikacji, rzecznik prasowy, Grupa Polenergia
    • Mateusz Witczyński,  rzecznik prasowy, Orlen S.A.
    • Agnieszka Zaręba,  dziennikarka ekonomiczna, Radio ZET i Forbes Women
    • Katarzyna Przewęzikowska,  menedżerka ds. relacji zewnętrznych i CSR, Grupa Żabka
    • Zaufanie jako waluta współczesnego PR-u, czyli jak tworzyć treści, które wzmacniają autorytet marki?
    • Etyka w Content Relations - jak balansować między interesem biznesu a oczekiwaniami odbiorców i mediów?
    • Jak optymalizować treści PR-owe pod kątem mediów społecznościowych? Efektywna komunikacja w social mediach.
    • Recykling treści PR-owych - jak ponownie wykorzystać treści, aby maksymalizować ich wpływ?
  • 12:20Influencer relations w praktyce

    • Anna Pilip,  Digital & PR Manager, Dr Irena Eris

    Współprace z influencerami w komunikacji marek kosmetycznych:

    • Jak wyróżnić się w morzu podobnych treści i zachować autentyczny wizerunek marki?
    • Jak tworzyć kampanie oparte na treściach, które rezonują z odbiorcami?
    • Mikro czy makro- influencer – jaką drogę wybrać w zależności od celu?
  • 12:55Praca dziennikarza w oczach prawnika - najczęściej popełniane błędy przez dziennikarzy

    • Maciej Zaborowski,  adwokat, zawodowy mediator, sędzia Trybunału Stanu, partner zarządzający, Kancelaria Kopeć & Zaborowski
    • Jakie najczęstsze błędy popełniają dziennikarze w Polsce?
    • Jak się od nich uchronić?
    • Czy możemy odpowiadać prawnie za artykuł innej osoby?
    • Jak napisać artykuł lub udzielić wywiadu, aby nie być pozwanym?
  • 13:30Przerwa na lunch

  • 14:20Informacje i dezinformacje: gdzie przebiega cienka czerwona linia.

    • ,  Moderatorka: Beata Łaszyn, wiceprezeska, Alert Media Communications Sp. z o.o.
    • Kinga Klich,  szefowa działu przeciwdziałania dezinformacji, Stowarzyszenie Demagog

    Co można zrobić w czasach infodemii systematycznie zalewanej falami dezinformacji. Czy działanie jest w ogóle możliwe? I jakie kroki warto podjąć. Czasem może się wydawać, że zwalczanie lub przeciwdziałanie fake newsom to porywanie się z motyką na słońce. Istnieje jednak odpowiedzialność za firmę czy instytucje lub zwykle poczucie odpowiedzialności społecznej i moralnej, które odzywa się w wielu z nas. Jednak czujemy się bezsilni lub bezradni. Czy oby na pewno tacy jesteśmy? O tym co można zrobić i kilku innych sprawach szukając świętego Graala informacji porozmawiamy z Kingą Klich, szefową Działu Przeciwdziałania Dezinformacji w Stowarzyszeniu Demagog.

  • 14:35PANEL DYSKUSYJNY. Dezinformacja i cyberzdarzenia: największe internetowe zagrożenia 2025 roku. Komunikacyjny system wczesnego ostrzegania i reagowania.

    • ,  Moderatorka: Beata Łaszyn, wiceprezeska, Alert Media Communications Sp. z o.o.
    • Beata Kopczyńska,  rzeczniczka prasowa, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    • Anna Choszcz-Sendrowska,  rzeczniczka prasowa, Lasy Państwowe
    • Paweł Florek,  dyrektor Biura Komunikacji Społecznej i Promocji, Narodowy Fundusz Zdrowia
    • Krzysztof Dyki,  prezes, ComCERT S.A., Grupa Asseco

    Z ekspertami będziemy rozmawiać o tym czy jest możliwość walczenia z dezinformacją, zarówno w skali makro jak i mikro. No i co z tymi cyberatakami – jedną z większych zmór i biznesu, i administracji?

    Krótko mówiąc: bierzemy byka za rogi - co warto zrobić i jak przygotować siebie i organizację na oba zagrożenia oraz jak nie dać się przytłoczyć strachowi przed nimi.

  • 15:25Monitoring i analityka w Content Relations

    • Marcin Szczupak,  CEO, Mediaboard Polska
    • Sebastian Borowczyk,  Business Development Executive, Mediaboard Polska
    • Jak analizować skuteczność działań PR-owych i contentowych? Kluczowe metryki i narzędzia.
    • Czy PR może być data-driven? Wykorzystanie danych do optymalizacji strategii komunikacyjnych.
    • Monitorowanie wzmianek i treści - jak śledzić efektywność treści w różnych kanałach?
  • 16:00Zakończenie konferencji "Content & Media Relations '25"

Sebastian Borowczyk

Sebastian Borowczyk

Business Development Executive, Mediaboard Polska

Ekspert z blisko 20-letnim doświadczeniem w monitoringu mediów. Były analityk, koordynator procesów i opiekun klienta. Posiada dogłębną wiedzę na temat zarządzania informacją i reputacją firm. Jego doświadczenie pozwala precyzyjnie dopasować usługi do potrzeb klientów, a umiejętność strategicznego zarządzania wspiera rozwój oferty. Sebastian to profesjonalista, któremu można w pełni zaufać w kwestiach mediów jak i rozwoju biznesu.

Anna Choszcz-Sendrowska

Anna Choszcz-Sendrowska

rzeczniczka prasowa, Lasy Państwowe

Jest ekspertką PR, komunikacji i umacniania marki. Ma 12 letnie doświadczenie telewizyjne. Była między innymi reporterką i wydawczynią magazynów interwencyjnych takich jak „Celownik” czy „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Przez 12 lat zarządzała PR i komunikacją międzynarodowej organizacji pozarządowej SOS Wioski Dziecięce. Jest ekspertką komunikacji kryzysowej, mediatorką rodzinną i wykładowczynią akademicką, a także partnerką zarządzającą w prowadzonej wraz z Pauliną Chylewską i Martą Alf agencji szkoleniowej Chylewska&Co, gdzie odpowiada za szkolenia z komunikacji kryzysowej. Prywatnie matka nastolatków, miłośniczka przyrody, wolontariuszka i biegaczka.

Krzysztof Dyki

Krzysztof Dyki

prezes, ComCERT S.A., Grupa Asseco

Przed objęciem funkcji Prezesa ComCERT S.A. był między innymi autorem oprogramowania dla organów państwowych objętego ochroną informacji niejawnych. Współpracował z urzędami administracji rządowej, organami rządowej administracji zespolonej oraz jednostkami sektora finansów publicznych, w tym państwowymi instytucjami publicznoprawnymi. W latach 2016-2017 współtwórca i Członek Zarządu (CFO) spółki Aplikacje Krytyczne należącej do Ministerstwa Finansów, tworzącej analityczne systemy informatyczne wspomagające Administrację Podatkową i inne organy państwa w działalności karno-skarbowej oraz przeciwdziałaniu nieprawidłowościom finansowym. W latach 2017-2019 Wiceprezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych do spraw informatyzacji, odpowiedzialny za techniczne wdrożenie reformy emerytalnej w roku 2017 oraz realizację projektów: e-Składka, e-Akta i e-ZLA (elektronizacja zwolnień lekarskich). Pełnił funkcję Członka Rady do Spraw Cyfryzacji powołanej przez Ministra Cyfryzacji, Członka Rady Naukowej NASK oraz Doradcy Komitetu Sterującego projektu e-Dowód - będąc powołanym łącznie przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministra Cyfryzacji oraz Ministra Zdrowia. W latach 2019-2021 pełnił funkcję doradcy Prezesów wybranych spółek Skarbu Państwa. Posiada uprawnienia biegłego sądowego z zakresu IT, inżynierii wstecznej, cyberbezpieczeństwa i praw autorskich w IT.

Paweł Florek

Paweł Florek

dyrektor Biura Komunikacji Społecznej i Promocji, Narodowy Fundusz Zdrowia

. Jest absolwentem Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie. Ponadto ukończył studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie z Public Relations i Akademię London School of PR. Z komunikacją w sektorze publicznym jest związany od 17 lat. Wcześniej zajmował się budowaniem wizerunku funduszy europejskich. Pracował też w mediach regionalnych i współpracował z agencjami PR.

Kinga Klich

Kinga Klich

szefowa działu przeciwdziałania dezinformacji, Stowarzyszenie Demagog

Od 2018 roku zajmuje się problematyką dezinformacji w Demagogu. Koordynuje projekty i zespoły przeciwdziałające dezinformacji w mediach społecznościowych, mierząc się z fałszywymi informacjami na różnych platformach. Działa w ramach unijnych projektów AI4TRUST i Hatedemics. Jest uczestniczką licznych branżowych konferencji, debat oraz wywiadów, gdzie jako prelegentka dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą ekspercką. Wiedzę na temat dezinformacji zdobywała podczas intensywnych szkoleń branżowych, takich jak EDMO, Global Fact czy Facebook Fact-Checking Summit. Ukończyła program szkoleniowy DFRLab’s Digital Sherlocks (2020–21, 2022–23) oraz jest certyfikowaną Project Manager metodologii PRINCE2®. Prowadzi zajęcia dla młodzieży, studentów, edukatorów, nauczycieli oraz seniorów z zakresu zwalczania fałszywych informacji oraz bezpieczeństwa w sieci. Współpracuje z biznesem i kształci, jak być odpornym na fałszywe informacje.

Beata Kopczyńska

Beata Kopczyńska

rzeczniczka prasowa, Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Rzeczniczka prasowa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w województwie śląskim, zajmująca się komunikacją i budowaniem pozytywnego wizerunku instytucji od wielu lat, poprzez m.in. utrzymywanie stałych i dobrych relacji z mediami oraz otoczeniem zewnętrznym, przygotowywaniem informacji prasowych, organizacją wydarzeń. Wykładowczyni na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wcześniej przez 10 lat etatowy dziennikarz.

Grzegorz Łaguna

Grzegorz Łaguna

dyrektor ds. komunikacji, rzecznik prasowy, Grupa Polenergia

Wieloletni dziennikarz, publicysta i prezenter telewizyjny. Na antenie Telewizji Polsat relacjonował na żywo najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne w Polsce. Wcześniej dziennikarz m.in. Wirtualnej Polski i Superstacji, w której prowadził swój autorski program oraz liczne pasma informacyjne i publicystyczne. W przeszłości także w „Życiu Warszawy”, TVP Olsztyn i TVN Warszawa. Gospodarz wieczorów wyborczych, autor wielu wywiadów prasowych i telewizyjnych. Od 2021 roku rzecznik prasowy Kulczyk Foundation. Od 2023 roku dyrektor ds. komunikacji Grupy Polenergia, największej polskiej prywatnej grupy energetycznej.

Beata Łaszyn

Beata Łaszyn

wiceprezeska, Alert Media Communications Sp. z o.o.

W agencji zarządza komunikacją on-line i off-line w trudnych, kryzysogennych branżach. Przeprowadza audyty kryzysowe z analizą ryzyka i rekomendacjami dot. systemów antykryzysowych. Prowadzi także bezpośrednie zarządzanie problematycznymi relacjami on-line z użytkownikami profili marek, firm i osób. Posiada wieloletnie doświadczenie w komunikacji związanej z problematyką finansowo-gospodarczą, Podczas pracy w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Warszawie (wicedyrektor) jak i Ministerstwie Finansów (Zastępca Dyrektora Departamentu Kontroli Skarbowej) oprócz działań merytorycznych nadzorowała komunikację Kontroli Skarbowej i opracowywała zagadnienia strategii w tym zakresie. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Sandra Meunier

Sandra Meunier

autorka podcastu "Polecony z Warszawy", dziennikarka TVP

Dziennikarka, reporterka, prezenterka telewizyjna. Aktualnie związana z programem „19:30” TVP1. Autorka podcastu „Polecony z Warszawy”.

Krzysztof Nakonieczny

Krzysztof Nakonieczny

dziennikarz, Telewizja Polska

Dziennikarz Telewizji Polskiej, politolog, od 2024 ponownie reporter polityczny Teleexpressu TVP. Autor cyklu „Biznes po 5” w „Teleexpress Extra”. Zajmuje się informacjami, relacjami i wydarzeniami na styku świata polityki, finansów i zrównoważonego rozwoju; prowadzący kongresy i debaty dotyczące ekonomii oraz rozwoju biznesu.

Anna Pilip

Anna Pilip

Digital & PR Manager, Dr Irena Eris

Doświadczony manager w obszarach digital marketingu, komunikacji internetowej, social media, influencer marketingu oraz Public Relations. Twórczyni kontentu. Od dziewiętnastu lat związana z branżą kosmetyczną. Prywatnie mama dwóch córek, fotografka, pisarka i miłośniczka Gruzji.

Paweł Prus

Paweł Prus

partner zarządzający, Flynn. Eksperci komunikacji; prezes zarządu, Instytut Zamenhofa

Prawnik, specjalista ds. mediów i komunikacji oraz prezes medialnego think-tanku, Instytutu Zamenhofa. Łączy wiedzę prawniczą z doświadczeniem w komunikacji strategicznej, doradzając firmom i instytucjom w budowaniu wizerunku oraz zarządzaniu kryzysowym. Jego zainteresowania badawcze koncentrują się na dezinformacji oraz wpływie nowych technologii i AI na media i procesy komunikacji. Ekspert ds. polityki medialnej w Polskim Instytucie Analiz Prawnych i Ekonomicznych.

Katarzyna Przewęzikowska

Katarzyna Przewęzikowska

menedżerka ds. relacji zewnętrznych i CSR, Grupa Żabka

Od 20 lat współpracuje z mediami w zakresie public relations. Współpracowała przy wielu projektach CSR-owych, Employer Brandingowych, marketingowych oraz online. Od 15 lat związana z firmą Żabka Polska, w której odpowiada za obszar komunikacji zewnętrznej, Biuro Prasowe oraz CSR. Dwukrotnie Członkini Rady Programowej MIXX Awards&Conference oraz jurorka prestiżowego konkursu Złote Spinacze oraz PR Wings, laureatka nagrody „Kobieta Charyzmatyczna 2021”. W 2023 laureatka nagrody MP Power Awards. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Wiceprezydentka Klubu Partnera Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Panelistka podczas Kongresu Kobiet 2023 w Poznaniu. Prywatnie mama Mikołaja (12 lat) i Mai (7 lat).

Justyna Smolińska

Justyna Smolińska

redaktorka, Puls Biznesu

Od prawie siedmiu lat dziennikarka wideo Pulsu Biznesu. Wcześniej pracowała w portalu finansowym InfoStrefa, do którego przyszła z redakcji "Wiadomości" Telewizji Polskiej.

Ewa Stępień

Ewa Stępień

Creative Content Manager, SEXEDPL

Dbam o to, żeby materiały edukacyjne na naszych kanałach były nie tylko merytoryczne i inkluzywne, ale też zgodne z aktualnymi trendami w social mediach czy digital marketingu. Wyznaję zasadę, że każdy temat da się pokazać ciekawie. Wcześniej byłam związana z markami ELLE i Glamour, jako wydawczyni serwisów internetowych.

Marcin Szczupak

Marcin Szczupak

CEO, Mediaboard Polska

Wykładowca akademicki, współpracujący z takimi uczelniami jak Uniwersytet Jagielloński, Collegium Da Vinci, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Wyższa Szkoła Bankowa. Jego działalność dydaktyczna obejmuje tematy związane z public relations, marketingiem i zarządzaniem informacją. Aktualnie Marcin pełni rolę CEO Mediaboard Polska, firmy zajmującej się monitoringiem mediów tradycyjnych jak i społecznościowych, wysyłką komunikatów prasowych, mediarelations oraz analityką medialną. Marcin jest współtwórcą i autorem kilku mierników wykorzystywanych w branży marketingu i PR, które pomagają w ocenie efektywności działań komunikacyjnych. Jest także autorem licznych publikacji dotyczących komunikacji, zarządzania informacją i komunikacji kryzysowej w firmach. Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów. Dzięki jego doświadczeniu i wiedzy, agencja stała się liderem na rynku analizy mediów, oferując zaawansowane usługi dla klientów z różnych sektorów. Jako specjalista w zakresie badań mediów, pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR.

Eugeniusz Twaróg

Eugeniusz Twaróg

zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu

W "Pulsie Biznesu" zajmuję się rynkiem finansowym, szczególnie sektorem bankowym, ale piszę również o branży windykacyjnej i leasingowej. Nie ukrywam, że najbliższe mi są banki. Z szacunkiem patrzę na dokonania branży zarządzania wierzytelnościami, niemniej znam ten biznes tylko z pozycji obserwatora. Nigdy, odpukać, nie byłem klientem firmy windykacyjnej. Banki łatwiej mi ocenić, bo we wszystkich mam otwarty rachunek. Wiem, jak wygląda i działa serwis internetowy, call center i obsługa w oddziałach.

Mateusz Witczyński

Mateusz Witczyński

rzecznik prasowy, Orlen S.A.

Rzecznik prasowy z 15 letnim doświadczeniem w biznesie i samorządzie, członek Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W dotychczasowej karierze kierował komunikacją Urzędu Dzielnicy Wola w Warszawie, odpowiadał za komunikację na rynku polskim i szwedzkim koncernu budowlanego Astaldi S.p.A. Doradzał Prezesowi Państwowej Agencji Atomistyki, reprezentował Polskę przed organami UE. Przygotował i wdrożył strategię komunikacyjną wykonawcy Centralnego Odcinka II Linii Metra w Warszawie, za co otrzymał Lwa PR Biznesu 2013, oraz wyróżnienie "Wzór do naśladowania" na konferencji "Crisis in Construction" w 2012 r. Zaczynał jako dziennikarz. Pisał m.in.: dla Dziennika Polska Europa Świat, Pulsu Biznesu. Z wykształcenia ekonomista, dyplomata. Prywatnie miłośnik Warszawy, pasjonat kolarstwa krajoznawczego, motoryzacji i sportów wodnych. Orędownik zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności nie tylko w biznesie.

Maciej Zaborowski

Maciej Zaborowski

adwokat, zawodowy mediator, sędzia Trybunału Stanu, partner zarządzający, Kancelaria Kopeć & Zaborowski

Od ponad 15 lat specjalizuje się w sprawach z zakresu prawa mediów i dóbr osobistych a także w prawie karnym gospodarczym. Prowadzi procesy dziennikarzy, menadżerów oraz polityków z pierwszych stron gazet. Doradza prezesem i radom nadzorczym największych polskich firm. Laureat wielu prestiżowych nagród zdobytych zarówno Polsce jak i za granicą, m.in. Media Law International czy Forbes - Najlepsze Kancelarie Prawne. W 2020, 2022 i 2023 r. jako jeden z nielicznych adwokatów w Polsce, znalazł się w prestiżowym "Rankingu 50 najbardziej wpływowych prawników w Polsce” autorstwa dziennikarzy „Dziennik Gazeta Prawna”. Lider prawa mediów i prawa karnego dla biznesu według dziennika „Rzeczpospolita”.

Agnieszka Zaręba

Agnieszka Zaręba

dziennikarka ekonomiczna, Radio ZET i Forbes Women

Marcel Zatoński

Marcel Zatoński

dziennikarz, Puls Biznesu

W "Pulsie Biznesu" pracuję od wiosny 2011 r. Od samego początku pisałem o sieciach spożywczych i producentach papierosów (ale nie alkoholu!), a z biegiem lat w obszarze moich zainteresowań znalazł się też m.in. rynek telekomunikacyjny i pocztowy. Najchętniej piszę jednak o firmach na skraju upadłości, niezależnie od branży. Po godzinach lekturę bilansów spółek zamieniam na lekturę bilansów drużyn NBA i nudnych powieści, z naciskiem na literaturę obozową, z przyjemnością podyskutuję też z Tobą o wyższości gangsterskiego rapu nad każdym innym gatunkiem muzycznym.

SAPR

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Content & Media Relations

Wstęp bezpłatny

Content & Media Relations

Wstęp bezpłatny

Content & Media Relations

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Content & Media Relations

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa