Pluxee Polska - marka działająca w obszarze HR, marketingu i sprzedaży
Pluxee Polska - spółka wyodrębniona z globalnych struktur Grupy Sodexo - odpowiada za cyfrową transformację benefitów pracowniczych i narzędzi zwiększających sprzedaż. To innowacyjny lider łączący pozycję i doświadczenie Sodexo Benefits & Rewards Services Polska z cyfrowością i nowoczesnością nowej marki.
- Pluxee, to już na starcie bardzo silny gracz. W Polsce stoi za nami 25-letnie doświadczenie Sodexo, portfel 50 tysięcy klientów oraz 2 milionów użytkowników naszych rozwiązań. To wszystko stanowi ogromny zasób dla marki Pluxee. Wprowadzenie na polski rynek nowego, cyfrowo zorientowanego brandu jest częścią globalnej strategii rozwoju grupy. Cyfrowa, optymistyczna i innowacyjna marka ucieleśnia naszą wizję i silne ambicje na rozwijającym się rynku – mówi Arkadiusz Rochala, Dyrektor Generalny Pluxee Polska.
Pluxee Polska to fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży, którego misją jest wywoływanie milionów uśmiechów pracowników, klientów i nagrodzonych każdego dnia. Odpowiadając na potrzeby rynku i bazując na wieloletnim doświadczeniu, zbudowaliśmy zupełnie nową kategorię – karty na przyjemności.
Weź udział w 6. edycji konferencji Employer branding w praktyce, 22-23 listopada, Warszawa >>
Dzięki ekstra środkom na karcie Pluxee każdy może sam zdecydować, na co chce je przeznaczyć. Może wydać je na to, czego pragnie, a nie na to, co musi. Pluxee daje pełną swobodę w dokonywaniu wyborów i wygodny dostęp do tego, co sprawia największą przyjemność. A dla każdego może to być coś innego: ulubione smaki kulinarne w przerwie lunchowej, wspólne wyjście do kina ze znajomymi, aktywność sportowa, rozrywka w rodzinnym gronie czy prezent świąteczny. Różnorodne przyjemności są blisko ludzi - dosłownie. Kartami Pluxee można płacić w szerokiej sieci akceptującej w Polsce, za granicą i online. W Pluxee wiemy, co uszczęśliwi użytkowników naszych rozwiązań, a działom HR, marketingu, sprzedaży oraz agencjom marketingowym ułatwi pracę i sprawdzi się w praktyce.
- Pluxee Polska to lekkość, nowoczesność i cyfrowość w całkowicie bezpiecznej i sprawdzonej odsłonie: płatności mobilne oraz online, karty przedpłacone i wirtualne, eVouchery, aplikacja mobilna, intuicyjna platforma i zupełnie nowy kierunek komunikacji. Chcemy wywoływać uśmiechy, dawać przyjemność i pozwolić - w duchu dzisiejszego szybkiego świata - umiejętnie dbać o siebie i swoich bliskich – mówi Karol Kamas, dyrektor marketingu Pluxee Polska.
Wolność wyboru i przyjemności na wyciągnięcie ręki to duże ułatwienie w codzienności, ale konsumentom zależy również na prostych i łatwych rozwiązaniach technologicznych. Dlatego nowa aplikacja Pluxee, przeznaczona do zarządzania kartami, została zaprojektowana zgodnie z potrzebami użytkowników. W jednym miejscu zgromadzone są liczne funkcjonalności i potrzebne informacje. Użytkownik może błyskawicznie sprawdzić m.in. saldo karty i historię transakcji, wyszukiwać miejsca, w których chce dokonać zakupu, zarządzać preferencjami, a dodatkowo skorzystać z ekstra promocji, które wyróżniają naszą ofertę. Co ważne, pod względem bezpieczeństwa aplikacja spełnia standardy bankowe. Intuicyjny interfejs, łatwość obsługi i dostęp do bezgotówkowych płatności sprawiają, że korzystanie z codziennych przyjemności staje się proste, szybkie, bezpieczne i…przyjemne.
Pluxee. Przyjemności codzienności.