IX Project Management Forum
ZarządzanieWarszawaForum
 ‑ 
Golden Tulip Warsaw Centre
 ‑ 
IX Project Management Forum
Project Management Forum
Od strategii po realizację

Wstęp bezpłatny

Puls Biznesu już 9. raz zaprasza na wyjątkowe spotkanie w gronie osób zarządzających projektami - Project Managment Forum, które odbędzie się w dniach 17 i 18 kwietnia 2024 roku. 

Forum to doskonała okazja, aby przyjrzeć się najnowszym rozwiązaniom z obszaru project managmentu, nawiązać wartościowe kontakty, dzielić się doświadczeniami, a także osobiście podoświadczać. Tak! W tym roku przygotowaliśmy dla Was formułę, dzięki której prócz doświadczeń płynących ze sceny będziecie mogli każdego dnia twórczo uczestniczyć w zaplanowanych aktywnościach. 

Jak opowiedzieć o wydarzeniu w liczbach?

#2 dni intensywnych interakcji, solidnej porcji wiedzy i inspiracji

#1 gra szkoleniowa angażująca aktywnie wszystkich uczestników

#4 równoległe sesje warsztatowe prowadzone przez wybitnych trenerów

#9 praktycznych prelekcji, zawierających elementy wiedzowe i analizy przypadków

#1 panel dyskusyjny, podczas którego poszukamy dobrych rozwiązań

Ponadto:

#Kilkunastu znakomitych ekspertów – praktyków z różnych branż, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami

#Kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników 

#Wiele niepowtarzalnych okazji do porozmawiania, poznania, wymienienia się doświadczeniami i kontaktami z innymi uczestnikami wydarzenia


Ekspertki i eksperci z takich firm jak: Symetria, DAC.digital, WarnerBros.Discovery, Oanda, Nexera będą dzielić się swoją perspektywą i doświadczeniami wynikającymi z realizowanych przez nich projektów. Będziemy mogli poznać przykłady z branż FMCG, medialnej, IT, reklamowej i marketingowej. Podczas indywidualnych wystąpień poruszane będą zagadnienia związane m.in. z: tworzeniem zespołu PMO w firmie; zarządzaniem wartością w projektach; dążeniem do dojrzałości klientocentrycznej; organizacją procesów zespołowych i międzyzespołowych; dobrymi praktykami tworzenia i aktualizacji road map; rolą zarządzania projektami w biznesie; zarządzaniem ryzykiem; projektami innowacyjnymi z użyciem AI.

Doświadczysz też wagi POWER SKILLS, ich znaczenia na każdym etapie realizacji celów projektowych. Już pierwszego dnia weźmiesz aktywny udział w przygotowanej przez Pracownię Gier Szkoleniowych grze - Cosmopolis, podczas której będziesz doświadczać współpracy nastawionej na realizację celu, przełamywania silosów, uczenia się na błędach czy ukierunkowania na potrzeby klienta. Drugi dzień rozpoczniemy od warsztatów. Do wyboru będzie udział w jednej z 4 sesji - w zależności od interesującego Cię tematu. Nad czym będziemy pracować? W skrócie? Będzie o zmianie, konflikcie, komunikacji i różnorodności w zespołach projektowych.


Jeśli powyższe Cię zaintrygowało, to zachęcamy do przeanalizowania Programu Forum, gdzie znajdują się szczegółowe informacje o zaplanowanych tematach i aktywnościach. A jeśli chcesz sobie zapewnić miejsce na tym wydarzeniu - zapraszamy serdecznie!


UWAGA! Na konferencję zostały ostanie miejsca - jeśli chcesz wziąć udział zapisz się już teraz!

Partnerzy:

Patron

PMI Poland

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:15Rejestracja uczestników, zapisy na warsztaty, poranna kawa

  • 09:00Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

    • Barbara Dąbrowska,  Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:05Transformacja projektowa instytucji - Tworzenie Zespołu PMO firmie

    • Małgorzata Just-Machel,  Kierownik ds. Transformacji i PMO, Sokołów S.A
    • Dlaczego warto wdrożyć PMO w firmie
    • Od czego zacząć
    • Jakie obszary wziąć pod uwagę
    • Dobry plan wdrożenia
    • Knowledge center dla PMO
    • Efektywne portfolio management
  • 09:45Zarządzanie wartością w projektach – od strategii do wartościowego portfolio. Praktyczne wdrożenie

    • Krzysztof Witkowski,  CEO, Universe-IBS
    • Ewolucja pojęcia sukcesu projektu w metodykach i standardach zarządzania projektami
    • Wyzwania w określeniu wartości projektu/portfolio
    • Jak zakończony 3 lata po terminie i kosztujący firmę dwa razy więcej niż planowano projekt wygrał konkurs na najlepiej zarządzany projekt i skłonił do myślenia o WARTOŚCI?
    • Przykład praktycznego wdrożenia zarządzania wartością projektów/portfolio.
    1. Model zarządzania wartością projektów
    2. Proces wdrożenia
    3. Efekty wdrożenia
    • Jak wdrożyć zarządzanie wartością w projektach?
  • 10:256 wymiarów dojrzałości klientocentrycznej wspierających transformację cyfrową

    • Szeran Millo,  CEO, Symetria
    • Budowa świadomości współtworzenia i dążenia do redukowania tzw. "mentalności silosowej" w organizacjach
    • Omówienie wymiarów stosowanych przez ekspertów w 25 krajach zrzeszających firmy sieci UXAlliance (www.uxalliance.com), którego przedstawicielem w Polsce jest Symetria:
    1. Zarządzanie badaniami
    2. Zarządzanie designem
    3. Ludzie
    4. Mierniki 
    5. Kultura
    6. Strategia
  • 11:05Przerwa kawowa - czas na networking

  • 11:35Panel dyskusyjny: Waterfall vs Agile, czyli szukamy odpowiedniej metodyki dla naszego projektu

    • Tomasz Kaczor, Moderator Senior Project Manager, Aptiv Connected Services, wolontariusz PMI Poland Chapter
    • Krzysztof Zaborowski,  Ekspert zarządzania portfelami i PMO, Doradca Zarządu, NEXERA
    • Beata Tylman-Nowakowska,  Dyrektorka Działu Rynku Pierwotnego, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
    • Świadomy wybór metody pracy nad projektem
    • Mocne i słabe strony każdej z metod
    • Podejście do zarządzania kosztami, czasem, zakresem w realizacji projektu
    • Pogodzenie kaskadowej natury największych projektów, których realizacja wymaga zaangażowania czasami nawet kilkunastu zespołów produktowych z (w większości) ich zwinnym sposobem pracy nad poszczególnymi produktami 
  • 12:20Organizacja procesów zespołowych oraz międzyzespołowych

    • Wioleta Kapłon,  Portfolio Manager, Unity Group
    • Procesy z perspektywy Zespołu, Projektu, Programu i Portfela
    • Czym jest Governance? Znaczenie procesów zespołowych oraz międzyzespołowych
    • Kiedy posiadanie procesów jest szczególnie istotne?
    • Gdzie szukać inspiracji: kiedy metodyki klasyczne, kiedy zwinne?
    • Jak definiować procesy, jak je implementować i jak ich nie stracić?
  • 13:00Przerwa na lunch, czas na networking

  • Warsztaty - GRA SZKOLENIOWA

  • 14:00Cosmopolis

    • Maciej Smrokowski,  Trener, Pracownia Gier Szkoleniowych

    Zapraszamy na angażujące doświadczenie współpracy projektowej w grze symulacyjnej Cosmopolis.

    Udział w grze to intensywny trening kompetencji w obszarach:

    • Organizacji pracy zespołu projektowego
    • Zarządzania czasem pracy i ograniczonymi zasobami
    • Optymalizacji procesów
    • Myślenia strategicznego i analizy dostępnych informacji
    • Współpracy i sprawnej komunikacji wewnątrz zespołu

    Gra wraz z omówieniem to okazja do wyciągnięcia cennych wniosków wspierających pracę projektową oraz poznania się uczestników w niecodziennych sytuacjach.

  • 17:00Zakończenie pierwszego dnia konferencji

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:00Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

    • Barbara Dąbrowska,  Project Manager, Puls Biznesu
  • POWER SKILLS w zespole projektowym - WARSZTATY

  • 09:054. Gdzie ja jestem? Jak zbudować mapę interesariuszy i zebrać sojuszników w projekcie?

    • Paweł Dudek,  Prosci® Certified Advanced Instructor
    • Wchodzisz w nowy projekt w nowej organizacji lub planujesz taką zmianę? 
    • Czeka Cię awans i z pozycji "kolega - koleżanka" wejdziesz w rolę "przełożony - podwładny"?
    • Przed Twoją firmą przejęcie i połączenie nowej spółki, a co za tym idzie proces integracji struktur i procesów?
    • W każdej sytuacji musisz szybko stworzyć mapę interesariuszy i stale utrzymywać relacje wspierające szanse na sukces Twojego projektu.
    • Wiesz jak? 
    • Znasz narzędzia i praktyki, które mogą Ci w tym pomóc?
    • Chcesz podzielić się doświadczeniami i posłuchać, z jakimi wyzwaniami spotykają się inni project managerowie?

    Zapraszam do udziału w warsztacie, w czasie którego omówimy, co działa w pracy hybrydowej i o co każdy project mamager i managerka powinni zadbać w dużych, globalnych i mniejszych, lokalnych organizacjach.

  • 09:053. The Dream Team - czy istnieje model by skutecznie zarządzać i motywować dzisiejsze zespoły projektowe?

    • Judyta Wolak,  Lead - Project Management, OANDA, wolontariuszka PMI Poland Chapter

    Dzisiejszy biznes to nie tylko trendy korporacyjne gigantów branżowych, ale także rzeczywistość, w której zespoły projektowe są niezmiernie zróżnicowane. Wyzwania związane z tworzeniem synergii w grupie różnorodnych jednostek stawiają przed liderami nowe zadania.

    Podczas warsztatu, dowiemy się, jak skutecznie zarządzać różnicami wieku, wartości, tradycji, pochodzenia etnicznego i osobowości w zespole. Poruszymy tematy takie jak:

    • Nowa rzeczywistość projektowa - miękka strona zarządzania projektem, jak nigdy dotąd, staje się kluczowym elementem sukcesu projektowego, równie ważnym jak koszty, zakres i jakość.
    • Brak luksusu wyboru zespołu - rzadko zdarza się, że kierownik projektu może sam dobierać członków zespołu. Musi radzić sobie z tymi, którzy są mu przypisani, bez względu na ich umiejętności, dostępność czy preferowany typ charakteru
    • Wpływ bez formalnej władzy - standardowy tryb operacyjny kierowników projektów w większości biznesów to "Wpływ bez formalnej władzy" Dlatego szukamy kreatywnych sposobów uzyskania zaangażowania i reakcji od członków zespołu.
  • 09:051. "Transformers” – przemiana Project Managera w skutecznego Change Managera

    • Wioletta Kastrau,  Project&Change Management, IPMA-C, Associate Partner, Silfra Consulting,

    Projekty są wszędzie. Zmiany otaczają nas na każdym kroku. Czy świat projektów i świat wdrażania zmian jakoś się łączą? Podczas warsztatu spróbujemy zintegrować te pojęcia, a także określić role i odpowiedzialność za skuteczne wprowadzenie zmian w firmach. Bo przecież zmiana sama się nie zrobi.

  • 09:052. Konflikty na TAK! Jak przekształcić wyzwania w motywację w zespole projektowym?

    • Monika Guzek,  Intercultural and Leadership Consultant, Diálogo Intercultural

    Uczestnicy zyskają spojrzenie na własny styl przywódczy, zrozumieją, jak wpływa on na zespół i nauczą się świadomych praktyk kierowania, mających pozytywny wpływ nawet w sytuacjach konfliktowych.

    • Strategie rozwiązywania konfliktów w sposób konstruktywny, który mobilizuje zespół.
    • Jak stać się empatycznym project managerem, który osiąga cele budując zaufanie i motywację w zespole?
    • Jak wykorzystać różnorodność poglądów do budowania kreatywności i innowacyjności?
    • Praktyczne case study i narzędzia, które można natychmiast wdrożyć w pracy z zespołem projektowym.
  • 11:05Przerwa kawowa, czas na networking

  • 11:45Dobre praktyki tworzenia i aktualizacji road map

    • Katarzyna Sobiczewska,  Lider Zespołu Project Management, Program Manger - Biuro Doskonalenia Operacji, InPost
    • Definiowanie zależności w programie projektów, raportowanie do zarządu, interesariuszy
    • Konsekwencje i wpływ tzw. „wrzutek” na całość road map projektów
    • Jak ograniczyć zadania poza kolejnością
    • Narzędzia ułatwiające aktualizowanie roadmap
  • 12:25Znaczenie profesjonalnego zarzadzania projektami w biznesie

    • Krzysztof Zaborowski,  Ekspert zarządzania portfelami i PMO, Doradca Zarządu, NEXERA
    • Biznes i projekty
    • Portfel, czyli?
    • Zarządzanie portfelem = skuteczna realizacja strategii
    • Dojrzałość projektowa organizacji
    • Budowanie Systemu Zarządzania Portfelem
    • Wartość zarządzania portfelem dla biznesu, interesariuszy
  • 13:10Przerwa na lunch, czas na networking

  • 14:10Zarządzanie w niepewnym świecie: czyli czego PM mógłby się nauczyć od kangurów?

    • Dr Grzegorz Ras,  Program/Product Manager, WarnerBros.Discovery, wolontariusz PMI Poland Chapter

    Podczas podróży przez rozległe tereny Australii i nieprzewidywalne czasem obszary zarządzania projektami, z australijskiej dziczy wyłania się nieoczekiwany mentor - kangur. Ten torbacz, który prosperuje w jednym z najtrudniejszych środowisk na Ziemi, oferuje cenne lekcje dla menedżerów projektów, którzy stają przed równie wymagającymi wyzwaniami współczesnych projektów. Kangury, ze swoją adaptowalnością, odpornością, efektywnym zarządzaniem zasobami oraz dynamiką zespołową, stanowią inspirację i próbę odpowiedzi, jak kangury radzą sobie z ryzykiem i zmianami w swoim środowisku, oraz jak te strategie mogą być przekształcone w praktyki biznesowe.

  • 14:50Unikatowość projektów innowacyjnych z użyciem AI

    • Marcin Połulich,  General Manager DAC.DeepTech, DAC.digital
  • 15:30Zakończenie drugiego dnia konferencji

Paweł Dudek

Paweł Dudek

Prosci® Certified Advanced Instructor

Ekspert w zakresie zarządzania zmianą i rozwoju organizacji, konsultant w firmach doradczych: Silfra Consuling, Seargin oraz Gekko AdvisoryNow Pełni funkcję Organizational Change Manager w jednej z największych firm farmaceutycznych na świecie. W latach 2018 – 2020 EMEA Account Executive w Serbii, odpowiedzialny za rozwój biznesu grupy spółek z obszaru blockchain. W latach 2016 – 2018 członek zarządu EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o., największej w regionie Europy Środkowej firmy zapewniającej pełną obsługę mailingów transakcyjnych, promocyjnych oraz komunikacji multikanałowej. W latach 2013 – 2014 pełnił funkcję Prezesa Zarządu WARS S.A., przygotowując spółkę do świadczenia usług w pociągach klasy EIP Premium „Pendolino”. W latach 2008-2011 był General Managerem odpowiedzialnym za wprowadzenie na rynek w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji brytyjskiej kancelarii prawnej Bird & Bird, wg. rankingu dziennika „Rzeczpospolita” w 2016 roku – 10 wśród 200 największych firm prawniczych w Polsce. Karierę zawodową zaczynał w Norwich Union, gdzie pełnił szereg funkcji – między innymi sekretarza Rady Nadzorczej. W latach 2002 – 2005 pracował dla Medicover, gdzie odpowiadał za rozwój nowych produktów w regionie Europy Centralnej. W latach 2005 – 2008 współpracował z Canadian International Management Institute (wydawcą polskiej edycji magazynu „Harvard Business Review”). W swojej karierze zawodowej doradzał również zarządom spółek z branży telekomunikacyjnej, obronnej oraz usług profesjonalnych. Aktywnie uczestniczył w rozwoju relacji handlowych między Polską a USA w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Od 2016 prowadzi zajęcia dla studentów MBA w Uniwersytecie Warszawskim, a od 2018 w Akademii Leona Koźmińskiego. Jeden z 4 w Polsce certyfikowanych instruktorów amerykańskiej metodyki zarządzania zmianami Prosci®. Aktywnie wspiera liczne Stowarzyszenia takie jak Harvard Club of Poland, Stowarzyszenie Abslowentów Programu MBA@UW oraz Youth Business Poland. Absolwent „Leadership Development Program” realizowanego przez Harvard Business School w Bostonie, „Blockchain Technologies: Business Innovation and Application” prowadzonego przez MIT Sloan School of Management oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Monika Guzek

Monika Guzek

Intercultural and Leadership Consultant, Diálogo Intercultural

Trenerka, facylitatorka, Prezeska Stowarzyszenia Międzykulturowego SIETAR Polska, Asystentka w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami międzynarodowymi – pracowała w Polsce, Portugalii, Rumunii, Niemczech, Chinach i Indonezji a obecnie dzieli swoje życie między Polskę i Szwajcarię. Pracując jako Marketing Manager czy Product Manager odpowiadała za projekty strategiczne, marketingowe, a także za wdrażanie produktów i adaptację do wymagań rynków zagranicznych. Jej pasją są ludzie, chętnie inspiruje innych do wyjścia ze strefy komfortu, ponieważ jak twierdzi „dopiero tam zaczyna się magia i prawdziwy rozwój”. Specjalizuje się w szkoleniach dla managerów i ich zespołów z zakresu przywództwa i współpracy w różnorodnym środowisku.

Małgorzata Just-Machel

Małgorzata Just-Machel

Kierownik ds. Transformacji i PMO, Sokołów S.A

Project / Portfolio / Transformation manager z certyfikatem PMP oraz ponad 23 letnim doświadczeniem w branży FMCG. Od 15 lat działa w obszarze zarządzania projektami. Przeprowadziła w Danone z sukcesem ponad 100 projektów zaczynając od usprawniania procesów i narzędzi, poprzez wdrożenia projektów produktowych (innowacje / renowacje, produktywność, sourcing, inwestycje), a w ostatnich 2 latach skupiając się na projektach transformacyjnych (program transformacji działu PMO) oraz rozwijających obszar zarządzania portfolio projektów. Na przestrzeni tych lat była częścią transformacji Danone w kierunku przedsiębiorstwa doceniającego wagę profesjonalnego podejścia do zarządzania projektami. Na różnych etapach obserwatorka, uczestniczka lub liderka tych zmian, stąd ugruntowana wiedza na temat czynników prowadzących do wyodrębnienia dedykowanego działu PMO, jak i wyzwań z tym związanych, potrzeb rozwojowych, oraz zarządzania zmianą. Jako trenerka wewnętrzna w Danone przez 8 lat wdrażała i usprawniała metodyki oraz narzędzia do zarządzania projektami, zapewniające sukces projektów. We wszystkich swoich działaniach implementuje podejście LEAN oraz „continuous improvement”. Uważa, że żadne procesy lub narzędzia nie są nigdy na tyle doskonałe, aby nie móc ich usprawnić. Nieustannie dąży do podnoszenia swoich kwalifikacji, poszerzając zakres swojej ekspertyzy np. o metodyki zwinne oraz podnosząc swe kompetencje managerskie poprzez liczne warsztaty i szkolenia. Prywatnie uwielbia podróże, w tym poznawanie innych społeczeństw – ich kultury i tradycji, dla których ma ogromny szacunek. Kocha góry o każdej porze roku – latem uprawia górskie wędrówki, zimą jeździ na nartach, a kiedy nie może wyjechać, w czasie wolnym oddaje się różnym aktywnościom sportowym.

Tomasz Kaczor

Tomasz Kaczor

Senior Project Manager, Aptiv Connected Services, wolontariusz PMI Poland Chapter

Jestem Project Manager'em z ponad piętnastoletnim doświadczeniem w energetyce, robotyce i automatyzacji produkcji oraz w branży automotive. Realizowałem projekty dla takich firm jak: KGHM, Unilever, Polenergia, Maspex, Tauron, PGE, P&G, TAGO, ENEA, VW, Cersanit, Nestlé, PGNiG czy grupa GM. W zarządzaniu projektami kluczową rolę odgrywają ludzie. Kierownik projektu musi pełnić rolę ambasadora – być jednocześnie reprezentantem potrzeb i oczekiwań klienta, przewodzić zespołowi projektowemu, jednocześnie dbając o cele własnej organizacji. Od czterech lat jestem wolontariuszem Project Management Institute – największego, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego wszystkich związanych z zarządzaniem projektami, a od dwóch lat pełnię rolę lidera krakowskiego oddziału PMI. Jestem trenerem i mentorem. Prowadzę zajęcia z zarządzania projektami na studiach podyplomowych na krakowskiej AGH. W swojej dotychczasowej pracy zawodowej zawsze bardzo dużo czasu poświęcam rozwojowi młodych ludzi, przybliżając im tajniki pracy PM’a i wprowadzając ich w tę rolę.

Wioleta Kapłon

Wioleta Kapłon

Portfolio Manager, Unity Group

Portfolio Manager z ponad 10 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami IT. Posiada doświadczenie w koordynacji Projektów zarówno po stronie dostawcy usług/produktów (m.in. AWS ProServe), jak i klienta/odbiorcy (m.in. Roche Polska Sp.z o.o.). Realizowała projekty zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne, projekty od najmniejszych do tych o skali międzynarodowej, projekty z sektora prywatnego jak i publicznego. Wychowana na metodykach klasycznych, certyfikowany Advanced Scrum Master SAFe. Posiada również bogate doświadczenie w zakresie budowy oraz implementacji standardów Zarządzania Projektami dostosowanych do specyfiki danej organizacji. Z zapleczem analitycznym i psychologicznym. O swojej roli w Projektach mówi: czyściciel przedpola. Od początku do końca pełna pasji, która wraz z kolejnymi latami doświadczeń zyskała dodatkową głębię.

Wioletta Kastrau

Wioletta Kastrau

Project&Change Management, IPMA-C, Associate Partner, Silfra Consulting,

Associate Partner Silfra Consulting, Project&Change Management, Kierownik projektów i członek zespołów projektowych, głównie w projektach organizacyjnych i społecznych. Pasjonatka zarządzania projektami i zarządzania zmianą. Certyfikowana Project Manager IPMA level C, Certyfikowana PROSCI Change Practitioner. Z zawodu ekonomistka. Doświadczona menedżerka, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od wielu lat związana z projektami, z obszarem rozwoju biznesu, wprowadzania zmian w organizacjach i zarządzania działami sprzedaży i marketingu. Przekuwa pomysły w rezultaty. Sukces projektów i przedsięwzięć osiąga dzięki zaangażowaniu, analizie i rozumieniu potrzeb interesariuszy oraz umiejętnym zarządzaniu oczekiwaniami. Dzięki sprawnej komunikacji potrafi budować klimat do wymiany doświadczeń, integracji i otwartości.

Szeran Millo

Szeran Millo

CEO, Symetria

20 lat doświadczenia w branży usług cyfrowych. Początkowo w planowaniu kampanii internetowych, tworzeniu kreacji reklamowych, realizacji badań usability, projektowaniu UX. Obecnie zarządza pracą agencji Symetria oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności. Pracował dla marek takich jak Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska. Trener międzynarodowego certyfikatu UX-PM, wykładowca na uczelniach SWPS, Wyższe Szkoły Bankowe.

Marcin Połulich

Marcin Połulich

General Manager DAC.DeepTech, DAC.digital

Manager z ponad 17-letnim stażem zawodowym w różnych obszarach branży IT. Entuzjasta sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, wizji komputerowej i robotyki. Obecnie pełni funkcję General Managera, zarządzając kompleksowo operacjami w obszarze DeepTech w DAC.digital. W ramach działalności dostarcza innowacyjne rozwiązania oparte na głębokich technologiach, wspierane podejściem badawczo-rozwojowym

Grzegorz Ras

Dr Grzegorz Ras

Program/Product Manager, WarnerBros.Discovery, wolontariusz PMI Poland Chapter

Inżynier i analityk danych z technicznym doświadczeniem akademickim w pierwszym życiu zawodowym oraz certyfikowany przez PMI (PMP) profesjonalista zarządzania projektami i programami, w drugim. Laureat programu Train The Trainers, PMI. Autor i Lider, doktor nauk o Ziemi. Prywatnie - nieurodzony na desce surfer, dzieli życie na dwa Domy - ten w Krakowie i ten w australijskim Perth. Swoje doświadczenia budował jako Project a później Program Delivery Manager w międzynarodowym środowisku o zasięgu globalnym w następujących branżach: energetycznej (zarówno O&G, oraz po tej “zielonej” stronie mocy - OZE i e-mobilty), a obecnie Media & Entertainment. Realizował projekty dla takich firm jak: Shell, Chevron, INPEX, Exxon Mobil, Santos, Statoil, Total, ENI, CGG, PGS, EV.Energy, Panasonic, WarnerBros Discovery. Grzegorz nadzorował wielomilionowe programy strategiczne, wykazując się zdolnością do skutecznego kierowania kierownikami projektów i cross-funkcjonalnymi zespołami. Jego osiągnięcia obejmują optymalizację zarządzania zasobami w celu minimalizacji kosztów, skuteczne zarządzanie zmianami i utrzymanie wysokich marż dochodowych. Jego innowacyjne podejście do biznesu i zarządzania projektami doprowadziło do nowych kontraktów i rozszerzenia możliwości biznesowych. Nie istnieje coś takiego jak "zarządzanie projektami" - to pojęcie abstrakcyjne, które w rzeczywistości sprowadza się do zarządzania ludźmi i efektywną komunikacją. Od 2 lat jestem wolontariuszem Project Management Institute - międzynarodowej i najbardziej prestiżowej instytucji o globalnym zasięgu, zrzeszającej wszystkich miłośników zarządzania projektami. W ramach misji i wizji PMI, podążając za ideą "oddawania" - współorganizuje coroczne i największe wydarzenie w Krakowie i regionie, poświęcone tematyce projektowej i analizy biznesowej - konferencję PAM Summit Jest certyfikowanym PMP, CPPM, PSPO, PSM oraz trenerem i edukatorem z akademickim doświadczeniem. Ważniejszym od powyższego jest fakt, że jest typem Servant Leader'a - dlatego każdego dnia, codziennie wspiera swoje zespoły w realizacji zadań, ale przede wszystkim we własnym rozwoju zawodowym. W wolnych chwilach - podróżnik, oddany kulturze muzycznej wielbiciel koncertów i festiwali, amator-triathlonista (gdy zdrowie pozwala) z ciekawością i zacięciem naukowca, zwłaszcza jeśli chodzi o tematy związane z astrofizyką, kosmologią i fizyką Wszechświata.

Maciej Smrokowski

Maciej Smrokowski

Trener, Pracownia Gier Szkoleniowych

Trener, facylitator i projektant gier szkoleniowych. Doświadczenie biznesowe zdobywał w branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz jako konsultant ds. wykorzystania gier w rozwoju zespołów, specjalistów i managerów. W obszarze trenerskim specjalizuje się w integracjach zespołów metodą gier i symulacji. Pracował dla takich firm jak Allegro, Polkomtel, Citi Bank, UPC, PwC i Delloite prowadząc warsztaty i spotkania integracyjne oraz projektując gry na miarę. Z Pracownią gier związany od 2015 roku.

Katarzyna Sobiczewska

Katarzyna Sobiczewska

Lider Zespołu Project Management, Program Manger - Biuro Doskonalenia Operacji, InPost

Od wielu lat zdobywałam doświadczenie w obszarze Project Management zaczynając od organizacji eventów i konferencji, trafiając później do świata technologii i cyberbezpieczeństwa, by w końcu wpaść w pęd 'tgv' logistyki. Dzięki zdobytym lekcją, pasji i zaangażowaniu wypracowałam, efektywny standard zarządzania Projektem oraz RoadMap w największym z Pionów jakimi są Operacje Kurierskie. W InPost jako Lider Zespołu Project Managerów odpowiadam za zarządzanie portfelem projektów, a także nie lubiąc nudy, jako czynny zawodowo Program Manager prowadzę 2 programy. W swojej odpowiedzialności i naturze (jestem leniwa ;-)) krzewię wiedzę ze standardu projektowego, wspieram Sponsorów w ich roli, dzielę się wiedzą z Project Managerami oraz dbam o poszerzanie własnych umiejętności. Jako osoba otwarta, ale także nie bojąca się wyrażać własnego zdania opartego na faktach, pozyskanych a czasem wręcz zdobytych w ramach współpracy z biznesem (mowa tutaj o IT, Zakupy, Sprzedaż, Marketing, HR, Finanse czy nasi kontrahenci) i patrząca na projekt z perspektywy maksymalnej wartości, często wspieram Managerów w podejmowanych decyzjach pokazując wariantowość rozwiązań w języku korzyści i ryzyk. Już ponad dekadę temu mówiłam, że wszystkie filozofie i metodyki przeprowadzające firmy i ludzi przez zmianę, wskazują tylko drogę, a sposób osiągnięcia celu zależy od Nas. Dlatego tak dobrze czuję się w InPost, bo jego DNA mówi "out of the box". Prywatnie: żona, mama i babcia, towarzyszka cudownej owczarki Abi, swój wolny czas spędzam z rodziną lub na hobby czyli pogłębianiu wiedzy o Project Management. Swój urlop trwający aż 3 tygodnie poświęcam na oglądanie fauny i flory. Moje motto: WIN-WIN.

Beata Tylman-Nowakowska

Beata Tylman-Nowakowska

Dyrektorka Działu Rynku Pierwotnego, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie

Odpowiada za pozyskiwanie nowych emitentów na rynki prowadzone przez GPW, utrzymanie relacji z emitentami oraz realizację wybranych projektów GPW. Posiada ponad 20-letnie szerokie doświadczenie zawodowe zdobyte na rynku finansowym. W swojej karierze skupiała się na rozwoju obszarów biznesowych w instytucjach finansowych, głównie w bankach, firmach inwestycyjnych i towarzystwach funduszy inwestycyjnych. Zarządzała licznymi projektami, tworząc i implementując strategie korporacyjne oraz komunikacyjne. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Członkini Project Management Institute, międzynarodowej organizacji non-profit skupiającej profesjonalistów z branży zarządzania projektami. Jej misją jest transformacja strategicznych koncepcji w realne, mierzalne efekty z uwzględnieniem wartości i potrzeb interesariuszy.

Krzysztof Witkowski

Krzysztof Witkowski

CEO, Universe-IBS

IPMA: Certified Senior Project Manager lev. B; Certified Executive Trainer lev. A; Certified Executive Consultant and Coach lev. A IPMA Polska: Asesor Wiodący Polish Project Excellence Award, Asesor 4 Level Certification, Atlas Project Managementu 2022. PMI Polska: mentor VI edycji Programu mentoringowego PMI Polish Chapter Wdrożenia zarządzania projektami m.in.: PSE SA Konstancin Jeziorna, Team Technik sp. z o.o. Skawina, Silvermedia SA Kraków, Lubelski Węgiel Bogdanka SA, Zakłady Mechaniczne w Tarnowie, Urząd Miejski w Jaworznie, Transsystem SA, Grupa Kapitałowa Jastrzębska Spółka Węglowa SA, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Przedsiębiorstwo Budowy Szybów SA, Grupa Kapitałowa Agencja Rozwoju Przemysłu.

Judyta Wolak

Judyta Wolak

Lead - Project Management, OANDA, wolontariuszka PMI Poland Chapter

Agile Leader z krwi i kości, Prosci® Certified Change Practitioner, projekt managerka z ponad 10 letnim doświadczeniem, która balansuje między światem projektu i produktu, by budować i rozwijać platformy dla lidera usług tradingowych i inwestycyjnyc oraz przed wszystkim dostarczać wartość dla klienta oraz biznesu. Z dobrą ręką do ludzi oraz doświadczeniem z wielu branżach, m.in. fintech, cloud’owej, elektronicznej, oświetleniowej oraz automotive. Tworzyła produkty hardware’owe oraz software’owe dla klientów z całego świata. Dodatkowo edukuje, jak dowozić projekty, a nie tylko jak nimi zarządzać w Zero BS Management oraz tworzy największy darmowy program monitoringowy dla kobiet w Polsce – Tech Leaders. Laureatka raportu Strong Women in IT 2023 - global edition. Zależnie od potrzeb projektu i klienta pracuje w innych metodykach – waterfall, agile i hybrydy, przyjmując role Project/Program Manager’a, Product Owner’a, Scrum Master’a, Delivery Manager’a albo Konsultanta dla zespołów pracujących globalnie.  W OANDA, zajmuje się łączeniem świata IT ze światem biznesu i prowadzi zespół project managerów pracujących globalnie. Interesuje się zwinnymi metodami zarządzania projektami i dostarczania produktów, komunikacją międzykulturową oraz cyfrową, budowaniem zespołów projektowych opierających się na danych i wartości. Rozwija też swoje konto na instagramie, na którym dzieli się wiedzą ze świata zarządzania projektami IT.  W wolnym czasie, który zawsze jest w stanie wygospodarować chodzi po Tatrach, czyta tony kryminałów i doskonali się w opiece i lepszym rozumieniu swoich kotów – Liczi i Bronka.

Krzysztof Zaborowski

Krzysztof Zaborowski

Ekspert zarządzania portfelami i PMO, Doradca Zarządu, NEXERA

PMP, PgMP, PfMP, PMI-ACP, DASSM, CLE/pCLP, PMO-CP, PSMII, PSPOII, HoA-A, CCP Jestem liderem zmian, ekspertem zarządzania projektami, programami, portfelami i zmianami. Zbudowałem kilka organizacji PMO, które napędzają organizacje do realizacji strategii i transformacji dzięki skutecznemu zarządzaniu inwestycjami i operacjami. Zarządzałem portfelami setek projektów interdyscyplinarnych, benefitów, business case'ów i kilkusetmilionowych budżetów. Działam w międzynarodowym środowisku, budując, rozwijając i kierując zespołami kierowników programów, projektów, kontrolerów projektów i innych. Zawsze koncentruje się na budowaniu silnych relacji i współpracy. Wdrażam zwinność biznesową w środowisku zarządzania potrzebami i rozwojem produktów. Jest mentorem, coachem, trenerem, jurorem Global PMO Awards , zdobywcą nagród PMO, współtwórcą społeczności Flow Management Polska. Bardzo lubię to co robię !

PMI Poland

Opiekun merytoryczny:

Barbara Dąbrowska

Barbara Dąbrowska

Project Manager

48538639961

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Project Management Forum

Wstęp bezpłatny

Project Management Forum

Wstęp bezpłatny

Project Management Forum

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Project Management Forum

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Forum
  •   ‑ 
  •  Warszawa