Kryzys związany z panującą epidemią wymaga odpowiedniego dostosowania zarówno komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Podczas szkolenia z ekspertami różnych dziedzin (psychologia, media, public relations, komunikacja, prawo) w sposób interdyscyplinarny zostaną omówione najbardziej istotne aspekty komunikacji kryzysowej.
Szkolenie pozwala na poznanie dwóch perspektyw komunikacji w okresie pandemii. W relacji pracownik-pracodawca, niezwykle istotne jest, by pracownicy bez lęku, w dobrym nastroju i w sposób wydajny kontynuowali swoją pracę. Szef Zespołu/Pracodawca mierzy się z trudnymi emocjami oraz wątpliwościami prawnymi, związanymi z koniecznością redukcji zatrudnienia. Celem webinaru w tym module jest zapewnienie wsparcia, niezbędnego do przetrwania okresu kryzysu. Drugi moduł ukierunkowany jest na komunikację związaną z utrwalaniem wizerunku marki jako tej, która radzi sobie z sytuacjami trudnymi i jest godnym zaufania partnerem w relacjach biznesowych oraz w relacjach z pracownikami. Omówione zostaną rekomendacje w zakresie formy i treści komunikatów oraz sposobu reakcji na nieścisłe czy niezgodne z prawdą informacje pojawiające się w mediach.
Spotkanie będzie prowadzone przez specjalistów mediów i komunikacji, którzy posiadają bogate doświadczenia praktyczne związane z pracą w razie zaistnienia kryzysu reputacyjnego.
KAŻDY ZAREJESTROWANY UCZESTNIK OTRZYMA DOSTĘP DO STRONY Z WEBCASTEM.
Jeśli zgłosisz i opłacisz swój udział, a nie będziesz mógł wziąć udziału w szkoleniu on-line - nie martw się! Będzie ono dostępne dla Ciebie także później, do obejrzenia w dowolnym momencie. Dostęp do szkolenia będzie ważny 14 dni.























