Komunikacja w kryzysie
Public relationsonlineWEBCAST ANTYKRYZYSOWYWebinar
Komunikacja w kryzysie
Perspektywa pracodawcy, pracownika i kontrahenta

Wstęp bezpłatny

Kryzys związany z panującą epidemią wymaga odpowiedniego dostosowania zarówno komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Podczas szkolenia z ekspertami różnych dziedzin (psychologia, media, public relations, komunikacja, prawo) w sposób interdyscyplinarny zostaną omówione najbardziej istotne aspekty komunikacji kryzysowej.

Szkolenie pozwala na poznanie dwóch perspektyw komunikacji w okresie pandemii. W relacji pracownik-pracodawca, niezwykle istotne jest, by pracownicy bez lęku, w dobrym nastroju i w sposób wydajny kontynuowali swoją pracę. Szef Zespołu/Pracodawca mierzy się z trudnymi emocjami oraz wątpliwościami prawnymi, związanymi z koniecznością redukcji zatrudnienia. Celem webinaru w tym module jest zapewnienie wsparcia, niezbędnego do przetrwania okresu kryzysu. Drugi moduł ukierunkowany jest na komunikację związaną z utrwalaniem wizerunku marki jako tej, która radzi sobie z sytuacjami trudnymi i jest godnym zaufania partnerem w relacjach biznesowych oraz w relacjach z pracownikami. Omówione zostaną rekomendacje w zakresie formy i treści komunikatów oraz sposobu reakcji na nieścisłe czy niezgodne z prawdą informacje pojawiające się w mediach.

Spotkanie będzie prowadzone przez specjalistów mediów i komunikacji, którzy posiadają bogate doświadczenia praktyczne związane z pracą w razie zaistnienia kryzysu reputacyjnego.


KAŻDY ZAREJESTROWANY UCZESTNIK OTRZYMA DOSTĘP DO STRONY Z WEBCASTEM.

Jeśli zgłosisz i opłacisz swój udział, a nie będziesz mógł wziąć udziału w szkoleniu on-line - nie martw się! Będzie ono dostępne dla Ciebie także później, do obejrzenia w dowolnym momencie. Dostęp do szkolenia będzie ważny 14 dni.



Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 10:00Komunikacja w kryzysie COVID-19 – perspektywa pracodawcy i pracownika

    • Marzena Rosler-Borakiewicz,  Radca prawny, Dyrektor HR, Kancelaria FILIPIAK BABICZ Legal
    • Magdalena Sękowska,  , Psycholog, psychoterapeuta, dyrektor Kliniki Uniwersytetu SWPS
    • Psychologiczne aspekty koronawirusa w kontekście jednostki, pracy zdalnej, pracy w zespole
    • Zmiany społeczne, które może przynieść obecny styl pracy dla społeczeństwa-pracownika-pracodawcy 
    • Rekomendacje w zakresie możliwych działań, które powinni wdrażać pracodawcy, aby utrzymać swoje zespoły w możliwe dobrym nastroju i chęci do pracy
    • Komunikacja konieczności redukcji zatrudnienia – dobre praktyki 
    • Aspekty prawne związane z redukcją zatrudnienia w okresie pandemii – doświadczenia praktyczne 


    1g 30 min

  • 11:30Sesja pytań i odpowiedzi

    • Marzena Rosler-Borakiewicz,  Radca prawny, Dyrektor HR, Kancelaria FILIPIAK BABICZ Legal
    • Magdalena Sękowska,  , Psycholog, psychoterapeuta, dyrektor Kliniki Uniwersytetu SWPS

    30 min

  • 12:00Przerwa

    15 min

  • 12:15Komunikacja w kryzysie COVID-19 – perspektywa marki

    • Filip Gruszczyński,  Specjalista ds. komunikacji, V5group
    • Adam Górczewski,  Doradca PR, moderator spotkań
    • dr Anna Wilińska-Zelek,  Medioznawca, Adwokat, Kancelaria FILIPIAK BABICZ Legal
    • Czym jest komunikacja i dlaczego wartą ją wykorzystywać?
    • Grupy docelowe – komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
    • Podstawowe zasady komunikacji – autentyczność, regularność, wykorzystanie potencjału marki
    • Komunikacja w czasie kryzysu: najważniejsze narzędzia i działania jakie należy podjąć – q&a, wytyczne dla pracowników, komunikacja z partnerami biznesowymi i klientami, przedstawienie narzędzi komunikacji
    • Przykłady działań podczas kryzysu: Cukiernia Sowa, Komputronik, marki ze świata
    • Aspekty prawne – autoryzacja, sprostowanie, roszczenia związane z naruszeniem dóbr osobistych. Co wybrać? 


    1g 30 min

  • 13:45Sesja pytań i odpowiedzi

    • Filip Gruszczyński,  Specjalista ds. komunikacji, V5group
    • Adam Górczewski,  Doradca PR, moderator spotkań
    • dr Anna Wilińska-Zelek,  Medioznawca, Adwokat, Kancelaria FILIPIAK BABICZ Legal

    30 min

Adam Górczewski

Adam Górczewski

Doradca PR, moderator spotkań

18 lat doświadczenia w największych polskich mediach (TVN, TVP, RMF FM) jako reporter i korespondent zagraniczny. Współpracuje z firmami (Grecos, Tubądzin) i instytucjami (Metropolia Poznań). Specjalizuje się w zarządzaniu kryzysowym i media relations.

Filip Gruszczyński

Filip Gruszczyński

Specjalista ds. komunikacji, V5group

Odpowiedzialny za prowadzenie działań komunikacyjnych największych marek, m.in. Komputronik, Mercedes-Benz MB Motors, CH Posnania, Urząd Miasta Poznania. W pracy stawia na otwartą komunikację z klientami i grupa interesariuszy. Zajmuje się kompleksową obsługą marek od tworzenia strategii komunikacji i marketingowych, analizę potrzeb grup docelowych po prowadzenie działań w tym organizację eventów oraz projektów niestandardowych.

Marzena Rosler-Borakiewicz

Marzena Rosler-Borakiewicz

Radca prawny, Dyrektor HR, Kancelaria FILIPIAK BABICZ Legal

Reprezentuje Klientów w postępowaniach sądowych przed sądami pracy w sporach wynikających ze stosunku pracy m.in. w sprawach dotyczących odwołania od wypowiedzenia lub rozwiązania umowy o pracę, roszczeń o zapłatę odszkodowań, wynagrodzeń za pracę, wynagrodzeń i dodatków za pracę w godzinach nadgodzinach i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy, w sprawach wypadków przy pracy, ustalenia istnienia stosunku pracy, sporach z zakresu prawa ubezpieczeń społecznych (w tym o podleganie ubezpieczeniom społecznym) oraz prawa cywilnego. Doradza na bieżąco firmom w stosowaniu przepisów prawa HR mając na uwadze ich potrzeby biznesowe, a także wartości, standardy na których budują swój biznes.

Magdalena Sękowska

Magdalena Sękowska

, Psycholog, psychoterapeuta, dyrektor Kliniki Uniwersytetu SWPS

Pracuje wykorzystując podejście systemowe, analizę transakcyjną, terapię narracyjną, terapię opartą na emocjach. Współpracuje z zarządami i managerami, wspomagając organizacje we wzmacnianiu kompetencji relacyjnych oraz przywódczych. Specjalizuje się w przeprowadzaniu diagnozy kultury organizacyjnej, a także w prowadzeniu konsultacji w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych.

Anna Wilińska-Zelek

dr Anna Wilińska-Zelek

Medioznawca, Adwokat, Kancelaria FILIPIAK BABICZ Legal

Specjalistka z zakresu nowych technologii/IT, prawa mediów i własności intelektualnej. Związana z Zakładem Systemów Prasowych i Prawa Prasowego WNPiD UAM. Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Naukowego Prawa Prasowego, doktor nauk o mediach. Posiada bogate doświadczenie w opracowywaniu strategii medialnych, członek zespołów interdyscyplinarnych działających w razie zaistnienia kryzysu. Współpracuje z agencjami reklamowymi, pr managerami, markami oraz influencerami.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]