Learning&Development Strategies
Umiejętności miękkieOnlineKonferencja
Learning&Development Strategies
Kompetencje na nowe czasy

Wstęp bezpłatny

Szkolenie pracowników oraz dbanie o ich nieustanny rozwój to wciąż obszar bardzo szybkich i intensywnych zmian. Pracodawcy wymagają, aby szkolenia przebiegały w sposób efektywny, a ich efekt był wymiernie korzystny dla biznesu. Pracownicy zaś oczekują innowacyjnych i nowoczesnych form edukacji. Potrzebują też wsparcia i wzmocnienia, nie tylko na polu pełnionych obowiązków. Działy Learning&Development zarządzają nieustanną edukacją i rozwojem pracowników. Muszą skrupulatnie obserwować rynek, trendy i wszelkie zmiany legislacyjne, aby nadążać za rosnącymi potrzebami pracowników oraz kolejnymi, stawianymi przed nimi wyzwaniami.

Już 29 sierpnia, wraz z doświadczonymi ekspertami, porozmawiamy o tym co nowego, ważnego dzieje się na polu szkoleń, knowledge management oraz learning&development. Wspólnie zastanowimy się nad transformacją edukacji w firmach i porozmawiamy o najistotniejszych trendach w tej dziedzinie.


W programie m.in.:

  • Trendy w L&D
  • Jak skutecznie wdrażać programy wspierające obszar Diversity & Inclusion?
  • Czym są kompetencje "inclusive leadership” i "inclusive behaviour”
  • Wyzwania okresu po pandemii i rozwiązania warte wdrożenia (nowe rytuały, godziny bez spotkań, narzędzia cyfrowe i zasady dotyczące organizacji spotkań)
  • Nowa rola biura - jak długofalowo zapewnić angażujące i przyjazne środowisko pracy (nowy model Smart Office i przestrzenie do pracy zespołowej)
  • Medytacja i mindfulness jako skuteczne narzędzie do budowania odporności psychicznej pracowników
  • Co składa się na koncepcję People Experience i dlaczego rola L&D jest tak istotna? 
  • Jak budować holistyczne myślenie o wszystkich funkcjach HR w organizacji, pozycjonując L&D jako ważną część strategii - nie tylko HR, ale także strategii biznesowej? 
  • Transformacja do Agile HR, czyli czego potrzebujemy jako osoby zajmujące się People Experience, żeby tworzyć unikalną wartość dla naszych organizacji? 
  • Shadowing-kiedy cień staje się Twoim zawodowym sprzymierzeńcem
  • Jak przekuć efekty szkolenia w praktyczne działania, zachowania i procesy
  • Budowa kursu e-learningowego - jak poukładać puzzle?
  • Jak można w ciekawy, innowacyjny sposób przekazywać wiedzę
  • Nowoczesne metody szkoleniowe, które nie nudzą i nie męczą - przykłady wykorzystywania połączenia nowoczesnych metod i technologii w szkoleniu

Dołącz do nas 29 sierpnia i udaj się z nami w wyprawę po świecie wiedzy o tym jak optymalnie szkolić, uczyć i angażować.

Zgłoś się już dziś !

Partnerzy:

Patron

PIFS

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Przywitanie Uczestników, informacje organizacyjne

    5 min

  • 09:00PANEL DYSKUSYJNY Transformacja edukacji - czy to ewolucja czy już rewolucja?

    • Grzegorz Święch, Moderator partner oraz wiceprezes zarządu Nowych Motywacji
    • Marzena Sawicka,  członek zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, założycielka i wspólniczka HILLWAY Training & Consulting
    • Monika Zamojska,  Dyrektorka Akademii Szkoleń Volkswagen Group Polska
    • Irmina Rokita,  HR Business Partner, CANAL+ Polska S.A.
    • On-line czy off-line, które formy wspierają dzisiaj procesy edukacyjne
    • Technologie w edukacji - co dają co zabierają i kto je lubi a kto nienawidzi
    • Co jest prawdziwym driverem do podnoszenia kwalifikacji przez osoby pracujące 
    • Transgeneracyjność - czego uczymy się od młodych osób 
    • Trendy w edukacji - moda czy pragmatyzm
    • Czy procesy rozwojowe powinny być sexy czy pragmatyczne
    • Jak będzie wyglądała edukacja w przyszłości - sesja fantasy


    50 min

  • 09:50Trendy w L&D

    • Małgorzata Grzegorczyk,  Group Learning & Development Manager, Adamed Pharma
    • Trendy w L&D – subiektywne spojrzenie praktyka
    • Rola L&D w organizacji – jak się zmienia
    • Ciekawe trendy ze świata
    • Atrakcyjny program rozwojowy – czyli jaki?
    • Największe wyzwania, trudności

    40 min

  • 10:30Jak skutecznie wdrażać programy wspierające obszar Diversity & Inclusion?

    • Malwina Faliszewska,  Konsultantka i ekspertka w obszarze Diversity & Inclusion oraz Learning & Development
    • Działy Learning & Development często stoją przed wyzwaniem wdrożenia szkoleń lub aktywności wspierających rozwój pracowników i liderów w zakresie Diversity & Inclusion
    • Od czego zacząć wdrażanie działań wspierających D&I i dlaczego warto
    • Jak budować aktywności wokół obszaru zarządzania różnorodnością, by były angażujące i odpowiadające na potrzeby organizacji 
    • Czym są kompetencje "inclusive leadership” i "inclusive behaviour”


    40 min

  • 11:10Przerwa

    15 min

  • 11:25Budowanie odporności psychicznej, praca w stresie- jak wspierać pracowników w trudnym czasie

    • Ewa Krupa,  Dyrektor Kultury i Rozwoju Orange
    • Izabela Chocianowska,  Menadżer ds. wellbeingu w Orange
    • Work-life balance w hybrydowym modelu pracy
    • Wyzwania okresu po pandemii i rozwiązania warte wdrożenia (nowe rytuały, godziny bez spotkań, narzędzia cyfrowe i zasady dotyczące organizacji spotkań)
    • Nowa rola biura - jak długofalowo zapewnić angażujące i przyjazne środowisko pracy (nowy model Smart Office i przestrzenie do pracy zespołowej)
    • Medytacja i mindfulness jako skuteczne narzędzie do budowania odporności psychicznej pracowników

     

    40 min

  • 12:05People Experience jako podstawa budowania strategii L&D w organizacji

    • Aleksandra Lemańska-Czajka,  Head of L&D, EMEA & APAC
    • Co składa się na koncepcję People Experience i dlaczego rola L&D jest tak istotna? 
    • Jak budować holistyczne myślenie o wszystkich funkcjach HR w organizacji, pozycjonując L&D jako ważną część strategii - nie tylko HR, ale także strategii biznesowej? 
    • Transformacja do Agile HR, czyli czego potrzebujemy jako osoby zajmujące się People Experience, żeby tworzyć unikalną wartość dla naszych organizacji? 

    45 min

  • 12:50Shadowing-kiedy cień staje się Twoim zawodowym sprzymierzeńcem

    • Agnieszka Maruda,  Mentorka Liderów, Mówczyni, Executive Coach i jedyna trenerka metody Instant Influence w Polsce. Prezeska Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców
    • Różne formy shadowingu rozwijające ludzi i organizację
    • Kogo może wspierać shadowing i dlaczego nie tylko juniorów? 
    • Kto może być cieniem, kiedy i w jakiej roli? 
    • Job shadowing dla top managerki/ managera? 3 x TAK! 
    • Reverse shadowing czyli „cieniowanie” odwrócone, na czym polega i dlaczego jest tak bardzo skuteczne
    • Nieoczywiste korzyści job-shadowingu 
    • Narzędzia wspierające shadowing - jak z nich mądrze korzystać
    • Emocje w shadowingu
    • Zarządzanie zaufaniem, wstydem, elastycznością i otwartością
    • Cień zewnętrzny - dlaczego to się opłaca? 

    40 min

  • 13:30Przerwa

    30 min

  • 14:00Szkolenia i co dalej- kontynuacja w praktyce

    • Grażyna Krysztofowicz,  Talent acquisition manager, HalfPrice grupa CCC
    • Jak przekuć efekty szkolenia w praktyczne działania, zachowania i procesy
    • Współpraca dział szkoleń - managerowie i szefowie działów 
    • Dobieranie szkoleń pod kątem możliwości ich realnej implementacji

    40 min

  • 14:40Budowa kursu e-learningowego - jak poukładać puzzle?

    • Jacek Chmielecki,  Partner Zarządzający, DO&HAVE, mówca, mentor, wykładowca MBA, ex Google, SAP, Microsoft, Cisco

    Podczas spotkania poruszymy kilka kluczowych kwestii, które pozwolą na stworzenie dobrego KURSU, który będzie się cieszył zainteresowaniem w firmie i komercyjnie na rynku

    • Kurs jako odpowiedź na potrzeby klientów, rozwiązanie ich problemów i stworzenie efektów biznesowych. 
    • Będziemy rozmawiali o tym jak zacząć, i jaki ustalić cel, który chcemy osiągnąć,
    • Jak przeprowadzić skuteczne badanie potrzeb klienta, właściwie dobrać materiał merytoryczny, przygotować spójny wizualnie przekaz
    • Metody promocji kursu w firmie lub komercyjnie na rynku. 
    • Porozmawiamy również jakie aspekty technologiczne nagrania, produkcji kursu i platform hostingowych trzeba przygotować, aby zminimalizować koszty i czas produkcji.
    • Omówienie najczęstszych błędów przy tworzeniu programów szkoleniowych

    40 min

  • 15:20Nauka przez wirtualne doświadczanie

    • Janusz Pietroszek,  Założyciel studia filmowego Vireo Media, specjalizującego się w tworzeniu skutecznych wideo e-learningowych oraz content marketingowych
    • Jak można w ciekawy, innowacyjny sposób przekazywać wiedzę
    • Nowoczesne metody szkoleniowe, które nie nudzą i nie męczą - przykłady wykorzystywania połączenia nowoczesnych metod i technologii w szkoleniu
    • Nauka poprzez zaangażowanie i udział w wirtualnym projekcie - przykłady nauki w VR czy AR, także zdalnej
    • Video jako metoda efektywnego szkolenia 

    40 min

  • 16:00Zakończenie konferencji

Jacek Chmielecki

Jacek Chmielecki

Partner Zarządzający, DO&HAVE, mówca, mentor, wykładowca MBA, ex Google, SAP, Microsoft, Cisco

Prawdopodobnie powinniśmy napisać, że Jacek Chmielecki przeprowadził szkolenia i wykłady dla ponad 43 tysięcy osób, spędził w biznesie ponad 20 lat pracując na etacie w największych firmach Cisco, SAP, Microsoft, Google. Że zaczynał od sprzedaży “na słuchawce”, aż do pozycji dyrektorskich odpowiadając za sprzedaż od kilku do 100+ milionów USD. Prowadzi wykłady na studiach MBA i Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu: Przywództwa, Prezentacji Biznesowych, Profesjonalnego Networkingu Biznesowego. A obecnie jako Partner Zarządzający prowadzi firmę konsultingowo szkoleniową DO&HAVE sp. zo.o. Dostarcza programy szkoleniowe, które sprawiają, że firmy osiągają dwucyfrowe wzrosty sprzedaży.

Izabela Chocianowska

Izabela Chocianowska

Menadżer ds. wellbeingu w Orange

Wraz zespołem wdraża w organizacji rozwiązania mające na celu podniesienie poziomu dobrostanu fizycznego, psychicznego i emocjonalnego pracowników. Promuje zasady zdrowego stylu życia, w tym aktywność fizyczną i zdrowe nawyki żywieniowe. Jest orędowniczką profilaktyki chorób nowotworowych. Od czasu pandemii oswaja temat zdrowia psychicznego w firmie i w ramach programu zmiany kulturowej wspiera budowanie odporności psychicznej pracowników i menadżerów. Prywatnie miłośniczka jazdy na rolkach, porannej jogi i odkrywania ciekawych zakątków Polski.

Malwina Faliszewska

Malwina Faliszewska

Konsultantka i ekspertka w obszarze Diversity & Inclusion oraz Learning & Development

Konsultantka i ekspertka w obszarze Diversity & Inclusion oraz Learning & Development. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, w szczególności w obszarze HR, które zdobywała w międzynarodowych korporacjach. Jako L&D i D&I Senior Manager w Deloitte odpowiadała za procesy związane z rozwojem pracowników, budowanie strategii różnorodności i kultury włączającej. Trenerka, mentorka i ICF coach, certyfikowana Gallup Strength coach. Wspiera ludzi w budowaniu kariery oraz pewności siebie. Autorka książek "Sięgaj po więcej”oraz „Uwolnij swój talent", mówczyni TEDxWarsawWomen, autorka kursu pewności siebie online "Sięgaj po więcej z Forbes Women" oraz cyklu podcastów "Sięgaj po więcej" jak również wielu artykułów o tematyce różnorodności i rozwoju pracowników. Z pełną pasją angażuje się w wydarzenia i inicjatywy poświęcone kobietom w biznesie.

Małgorzata Grzegorczyk

Małgorzata Grzegorczyk

Group Learning & Development Manager, Adamed Pharma

Małgorzata od blisko 3 lat kieruje Działem Szkoleń i Rozwoju w Adamed Pharma, tworząc wraz z zespołem rozwiązania inspirujące i umożliwiające rozwój współpracowników firmy w Polsce oraz w filiach zagranicznych. Praktyk biznesu, psycholog kliniczny, doświadczony trener i project manager z powodzeniem łączy perspektywę korporacyjną z uważnością na ludzi. Poznawanie innych ludzi, odkrywanie ich potencjału i rozwijanie ich możliwości są dla niej największą przygodą życia. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe Małgorzata zdobywała m.in. w Danone pracując jako Senior Learning & Development Manager dla spółek Żywiec Zdrój, Nutricia i Danone w Polsce i w krajach bałtyckich i nordyckich. W British American Tobacco wspierała siły sprzedaży jako HR BP, w Idea Expert odpowiadała za szkolenia. Przez 9 lat prowadziła procesy rekrutacyjne jako headhunter zdobywając doświadczenie pod okiem doskonałego mentora – Kaliny Karwańskiej.

Ewa Krupa

Ewa Krupa

Dyrektor Kultury i Rozwoju Orange

Od 2018 roku kieruje komunikacją wewnętrzną i odpowiada za rozwój kompetencji ludzi w Orange. Wierzy, że kluczem do sukcesu firm jest kreatywność i zaangażowanie pracowników oraz wykorzystanie potencjału nowych technologii, by wydobywać z nich to, co najlepsze dla ludzi. Promotorka różnorodności w biznesie, korporacyjnych rebeliantów, pełna entuzjazmu i pomysłów liderka programu zmiany kultury organizacyjnej w Orange. Prywatnie mama Aleksandra, Kaliny i Jeremiego, z którymi dzieli swoje pasje i radość życia. Biega maratony, jest vege, ambasadorka idei Green i zrównoważonego rozwoju.

Grażyna Krysztofowicz

Grażyna Krysztofowicz

Talent acquisition manager, HalfPrice grupa CCC

Liderka HR wspierająca organizacje w rozwijaniu ich pełnego potencjału do bycia firmą odnoszącą sukcesy i stwarzającą środowisko zaangażowanych i spełnionych pracowników. Ponad 20-lat pracowała w IKEA kierując działami HR, Szkoleń i Rozwoju oraz Rekrutacji. Zapewniała rozwój i sukcesję kadry zarządzającej. Facylitator procesów uczenia się i coachingu grupowego. Autorka szeregu programów rozwojowych dla potencjałów na wszystkich poziomach organizacji zarówno w Polsce jak i za granicą. Wdrożyła nową strategię pracy z potencjałami i sukcesją w organizacji. Certyfikowany trener i coach „LEGO® SERIOUS PLAY® Method” oraz Certified Agile Profile Coach and Trainer agil'OA. Obecnie jako Talent acquisition manager w firmie HalfPrice skupia się na działaniach rozwijających nową organizację na rynku polskim i zagranicznym. Wspólnie z zespołem tworzy nowe podejście i standardy zapewniające budowanie marki pracodawcy i wyjątkowe Candidate Experience. Satysfakcję czerpie kiedy wspiera innych w ich jak najlepszym wykorzystaniu własnego potencjału. Prywatnie mama Nikodema i Borysa, z którymi aktywnie spędza czas na spacerach, jeżdżąc na nartach lub na rowerze. Podróżując po świecie wspólnie z całą rodziną i przyjaciółmi uwielbia siadać w kafejkach i przyglądać się mieszkańcom wczuwając się w atmosferę zwiedzanego miejsca.

Aleksandra Lemańska-Czajka

Aleksandra Lemańska-Czajka

Head of L&D, EMEA & APAC

Certyfikowany konsultant HBDI i DiSC, Change Manager, analityk transakcyjny. Absolwentka Psychologii w Zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, szkoły trenerów International Trainer and Facilitation Federation oraz certyfikowanego programu Action Learning WIAL Poland. Na co dzień wspiera rozwój kompetencji i potencjału pracowników, pracuje z managerami w ramach wzmacniania kompetencji społecznych. Wspiera biznes na wszystkich poziomach organizacji w zrozumieniu wzajemnych powiązań oraz uczy tego, jak dbanie o aspekty personalne wpływa na osiąganie celów biznesowych.

Agnieszka Maruda

Agnieszka Maruda

Mentorka Liderów, Mówczyni, Executive Coach i jedyna trenerka metody Instant Influence w Polsce. Prezeska Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców

Agnieszka w biznesie pracuje ponad 20 lat. Szkoliła się zarówno w Polsce jak i w Stanach Zjednoczonych. W wieku 23 lat była Product Managerką marki Porsche. Zarządzała wielomilionowymi projektami, wspierała rozwój wielu startupów. Dzisiaj jest Mentorką Liderów, Mówczynią, Executive Coach i jedyną trenerką metody Instant Influence w Polsce. Pracuje z menedżerami wysokiego szczebla i zarządami. Specjalizuje się w obszarach motywacji, komunikacji, osobistej MOCy i odporności psychicznej. Buduje i rozwija skuteczne i efektywne zespoły, prowadzi zajęcia na SWPS na kierunku Projektowanie Przyszłości.

Janusz Pietroszek

Janusz Pietroszek

Założyciel studia filmowego Vireo Media, specjalizującego się w tworzeniu skutecznych wideo e-learningowych oraz content marketingowych

Od 16 lat zajmuje się filmem i fotografią. Ukończył studia dziennikarskie na Uniwersytecie Wrocławskim, gdzie wykłada przedmioty związane z wideo marketingiem i produkcją filmową. Współpracuje z Institute for IDEA na Uniwersytecie Amerykańskim w Waszyngtonie przy projektach związanych z VR, AR i filmami hologrfaicznymi. Autor książki "Wideo reklamowe na social media". Współzałożyciel grupy filmowej "Drobne Poprawki".',

Irmina Rokita

Irmina Rokita

HR Business Partner, CANAL+ Polska S.A.

HR Business Partner w CANAL+ Polska S.A. dla obszarów Digitalu, Sprzedaży, Zarządzania klientem i Marketingu. Działa jako pomost pomiędzy biznesem a HR przeprowadzając procesy transformacyjne, promuje różnorodność i uczenie ustawiczne. Jej obszar zainteresowań to nowe technologie, efektywne programy rozwojowe i budowanie zaangażowania pracowników.

Marzena Sawicka

Marzena Sawicka

członek zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, założycielka i wspólniczka HILLWAY Training & Consulting

Z Learning & Development związana od 2007 roku. Od 2020 jest w Zarządzie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, która jest największą organizacją zrzeszającą firmy szkoleniowe i doradcze z Polski prowadzącą działania mające na celu profesjonalizację sektora usług rozwojowych oraz wsparcie w cyfryzacji sektora, kaskadowaniu know-how i rozwoju w Polsce nowoczesnych metod pracy z dorosłymi potwierdzonych dowodami. Aktywnie działa na rzecz branży szkoleniowo - doradczej wyznaczając standardy pracy firm i trenerów kładąc olbrzymi nacisk na profesjonalizm działania, poszanowanie prawa i etykę zawodową. Wspiera profesjonalizację podmiotów edukacyjnych działających w obszarze edukacji osób dorosłych poprzez certyfikację promując standard jakości SUS 2.0 Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz ciągły rozwój ludzi poprzez promowanie idei uczenia się przez całe życie - ,,life long learning". Jest praktykiem sektora usług rozwojowych i edukacji osób dorosłych - od 2011 roku zarządza firmą HILLWAY Training & Consulting, która prowadzi projekty rozwojowe dla największych firm polskich i międzynarodowych specjalizując się w szkoleniach zamkniętych - dedykowanych firmom i działom na stałe współpracując z ponad 50 Trenerami. Koordynuje i uczestniczy w wielu projektach doradczych, badawczych, szkoleniowo-doradczych i szkoleniowych jako ekspert i konsultant wspierający. Prelegentka wielu konferencji branżowych, autorka artykułów o HR, szkoleniach i zarządzaniu. Członek klubów i grup biznesowych, w których zgodnie z metodyką Design Thinking poznaje realne wyzwania HR i przedsiębiorców, managerów (m.in. Klub Pro Progressio, Rada Przedsiębiorczości przy Biurze Rzecznika MŚP). Na co dzień analizuje trendy i badania związane z rynkiem pracy, kompetencjami i kwalifikacjami przyszłości oraz nowoczesnymi formami działań rozwojowych, które implementuje w prowadzone projekty rozwojowe. Interesuje się wykorzystaniem nowoczesnych technologii w edukacji osób dorosłych np. wykorzystaniu VR w edukacji, zastosowaniu robotów i sztucznej inteligencji w projektowaniu indywidualnych ścieżek edukacyjnych oraz zaangażowaniu dorosłych w proces skutecznego uczenia się. Wiedzą dzieli się na swoich kanałach na LinkedIn i Twitter.

Grzegorz Święch

Grzegorz Święch

partner oraz wiceprezes zarządu Nowych Motywacji

Manager z 25 letnim doświadczeniem zarządczym  poziomu executive -  korporacyjnym oraz NGO-sowym.  Współzałożyciel Fundacji OFFschool w której wspiera i inicjuje projekty edukacyjne potrzebne społecznie.

Monika Zamojska

Monika Zamojska

Dyrektorka Akademii Szkoleń Volkswagen Group Polska

Managerka skupiona na rozwoju biznesu i ludzi poprzez budowanie niezbędnych kompetencji. Zorientowana na rozwijanie przedsiębiorczości i innowacyjnego myślenia. Odpowiada za rozwój personelu sieci dealerskiej marek Volkswagen Group Polska. Zarządza kompetencjami ponad 10.000 osób korzystając z nowoczesnych metod nauczania takich, jak: aplikacje szkoleniowe, wirtualne samochody, technologie AR/VR, gry, a także podcasty i seriale edukacyjne, jednocześnie zapewniając pracownikom spersonalizowane ścieżki rozwojowe. Stawia na różnorodność, która sprzyja rozwiązywaniu problemów, kreatywnemu myśleniu i pozytywnemu ROI z działań rozwojowych.

PIFS

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]