Warszawa
Warsztaty
21 ‑ 22 listopada 2019
21 ‑ 22 listopada 2019
Hotel Novotel Airport
Międzynarodowe kontrakty handlowe
None
Praktyczne aspekty

Cel

Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach „Międzynarodowe kontrakty handlowe”, które zaplanowane są na 21-22 listopada 2019r.

Podczas zawierania kontraktów handlowych w handlu międzynarodowym ogromną rolę odgrywa umowa. Nieodpowiednie zapisy mogą spowodować wiele komplikacji, a także nieporozumień pomiędzy kontrahentami.

Podczas warsztatów przedstawimy praktyczne konstrukcje i zapisy stosowane w umowach i kontraktach, a w szczególności odpowiemy na pytania:

  • jak korzystnie zawrzeć umowę z zagranicznym kontrahentem
  • jakie są ryzyka i wyzwania związane z zawieraniem umów w wersji elektronicznej
  • czy umowa zawarta w wersji elektronicznej może stanowić dowód w postępowaniu sądowym lub administracyjnym
  • jakie są metody rozstrzygania sporów z podmiotem zagranicznym
  • w jaki sposób przeprowadzić międzynarodowy transfer technologii
  • jak kształtować klauzule przeniesienia lub licencjonowania praw własności intelektualnej w transakcjach z podmiotami zagranicznymi
  • zawieranie i egzekwowanie kontraktów międzynarodowych z kontrahentami z UE vs. z kontrahentami spoza UE
  • jak prawo międzynarodowe i zwyczaj międzynarodowy wpływa na umowę
  • jakiemu prawu podlega kontrakt z zagranicznym partnerem? Granice swobody wyboru prawa właściwego


Warsztaty umożliwią Państwu omówienie problemów pojawiających się w procesach negocjacyjnych, a także pomogą wypracować oraz rozwinąć indywidualne umiejętności i strategie. Zaproszeni prelegenci posiadają bogate doświadczenie w zakresie sporządzania i negocjowania kontraktów handlowych dla polskich i międzynarodowych podmiotów w międzynarodowym obrocie gospodarczym.

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

Warsztaty kierujemy do wszystkich którzy prowadzą lub zamierzają rozpocząć wymianę handlową z zagranicznymi kontrahentami, m.in.: członków zarządu spółek, dyrektorów handlowych, managerów ds. kontraktów.



Zapewniamy uczestnikom warsztatów bezpłatny parking na terenie hotelu.





Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Airport

ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa