
Międzynarodowe kontrakty handlowe
Cel
Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach „Międzynarodowe kontrakty handlowe”, które zaplanowane są na 21-22 listopada 2019r.
Podczas zawierania kontraktów handlowych w handlu międzynarodowym ogromną rolę odgrywa umowa. Nieodpowiednie zapisy mogą spowodować wiele komplikacji, a także nieporozumień pomiędzy kontrahentami.
Podczas warsztatów przedstawimy praktyczne konstrukcje i zapisy stosowane w umowach i kontraktach, a w szczególności odpowiemy na pytania:
- jak korzystnie zawrzeć umowę z zagranicznym kontrahentem
- jakie są ryzyka i wyzwania związane z zawieraniem umów w wersji elektronicznej
- czy umowa zawarta w wersji elektronicznej może stanowić dowód w postępowaniu sądowym lub administracyjnym
- jakie są metody rozstrzygania sporów z podmiotem zagranicznym
- w jaki sposób przeprowadzić międzynarodowy transfer technologii
- jak kształtować klauzule przeniesienia lub licencjonowania praw własności intelektualnej w transakcjach z podmiotami zagranicznymi
- zawieranie i egzekwowanie kontraktów międzynarodowych z kontrahentami z UE vs. z kontrahentami spoza UE
- jak prawo międzynarodowe i zwyczaj międzynarodowy wpływa na umowę
- jakiemu prawu podlega kontrakt z zagranicznym partnerem? Granice swobody wyboru prawa właściwego
Warsztaty umożliwią Państwu omówienie problemów pojawiających się w procesach negocjacyjnych, a także pomogą wypracować oraz rozwinąć indywidualne umiejętności i strategie. Zaproszeni prelegenci posiadają bogate doświadczenie w zakresie sporządzania i negocjowania kontraktów handlowych dla polskich i międzynarodowych podmiotów w międzynarodowym obrocie gospodarczym.
Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:
Warsztaty kierujemy do wszystkich którzy prowadzą lub zamierzają rozpocząć wymianę handlową z zagranicznymi kontrahentami, m.in.: członków zarządu spółek, dyrektorów handlowych, managerów ds. kontraktów.
Zapewniamy uczestnikom warsztatów bezpłatny parking na terenie hotelu.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Novotel Airport
ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy