Power to Women
Umiejętności miękkieonlineKonferencja
 ‑ 
 ‑ 
Power to Women
VI edycja- Bądź silna niezależnie od okoliczności zewnętrznych

Wstęp bezpłatny

W tym bezprecedensowym czasie, kiedy doświadczamy nowej nieznanej rzeczywistości, tym co jest szczególnie cenne jest siła wewnętrzna i elastyczność . Wszystkim z nas przyszło zmierzyć się z diametralną zmianą, koniecznością połączenia wielu płaszczyzn, zdefiniowania relacji na nowo.

Nowa rzeczywistość jest faktem, a od naszej elastyczności zależy na ile gładko będziemy w stanie oswoić nową sytuację.

Wyzwanie to w sposób szczególny dotyczy kobiet, dla których doświadczenie pandemii, przeniesienia relacji w online, konieczności wielozadaniowości były najbardziej wyraziste.

Najważniejsze by wyjść z niego silniejszą, poszukać inspiracji i znaleźć przyczynek do zmian,znalezienia pasji i nowych pomysłów na siebie.

Mamy wrażenie, że tegoroczna, 6 edycja konferencji online: Power to Women w dniach 15-16 czerwca 2021 będzie wyjątkowa, jak i moment historii, którego doświadczamy.

Uczestnikom chcemy zaproponować:

  • wsparcie
  • pomysły jak radzić sobie w nowej rzeczywistości i nie oszaleć
  • podpowiedzi jak potraktować ten czas jako przyczynek do zmian
  • wiedzę jak realnie wspierać kobiety
  • inspirację
  • radość
  • praktyczne wskazówki
  • obecność wyjątkowych Prowadzących

W programie m.in.:

  • Budowanie siły wewnętrznej niezależnie od czynników zewnętrznych
  • Codzienne rytuały, które podnoszą nasz poziom zadowolenia
  • Jak działać skutecznie w każdych okolicznościach i niemożliwe czynić możliwym 
  • Jak realizować się poza pracą i życiem rodzinnym
  • Multitasking- jak efektywnie łączyć wiele ról, jak sobie radzić i "nie oszaleć" 
  • Firma rodzinna i kariera zawodowa - case study z perspektywy sukcesorki
  • Jak przekuć pasję w dobrze prosperujący biznes
  • Porażki, które uczą i pozwalają finalnie doprowadzić do sukcesu 
  • Jak stać się nową, niezależną kobietą pomimo lęku, porażek i przeciwności  
  • Wspieranie kobiet na rynku pracy: w sytuacji pracy zdalnej, zwolnień, luki płacowej
  • Rozwiązania, które warto polecić jako inspirację do wdrażania w firmach, by realnie wspierać kobiety
  • Tworzenie wspólnoty kobiet w biznesie bazującej na mentoringu, wsparciu, wymianie doswiadczeń
  • Kobieta w męskim świecie 
  • Rozwijanie pasji w trudnych czasach
  • Zarządzanie kobiecym zespołem 
  • Kobieta-lider w trudnych czasach
  • Zarządzanie relacjami w czasach pandemii 


Zapraszamy do udziału, jak co roku będzie wyjątkowo, zaskakująco, inaczej niż poprzednio, mądrze, praktycznie i radośnie.

W tym roku szczególnie należy nam się wsparcie, podsumowanie, podpowiedź co robić dalej, ale na swój własny niepowtarzalny sposób.

Do zobaczenia!

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Rozpoczęcie konferencji

    • ,  Ewelina Stęplewska, Kierownik projektu, Puls Biznesu
  • 09:00Nie nalewaj nowego wina do starych bukłaków, czyli jak stać się nową, niezależną kobietą pomimo lęku, porażek i przeciwności?

    • Agnieszka Zydroń,  Redaktor naczelna imperiumrelacji.pl
    • Zbuduje siebie -nie koleją maskę, ale zbuduję prawdziwe spełnienie.
    •  Jak znaleźć w sobie odwagę, aby zacząć budować niezależność jako kobieta, choć czujemy, że nie mamy szans z konkurencją i z własnymi słabościami?
    • Jak kobiety podejmują decyzje w biznesie i w jaki sposób to genialnie wykorzystać?
    • Czym kobiety różnią się w działaniach w biznesie od mężczyzn ?
    • Jak powstać po porażce, rozstaniu i zbudować niezależność i pewność siebie na nowo? Realne przykłady z życia zawodowego i osobistego.
    • Jak odnaleźć się w biznesie jako kobieta a jednocześnie pozostać mamą w domu i zbudować szczęśliwy związek?
    • Czy kariera, macierzyństwo i szczęśliwy związek to mit?
    • Czy faktycznie można to pogodzić i utrzymać? Jakie są złote zasady?
    • Czy można realnie pogodzić karierę z posiadaniem dzieci i rodziny bez niań i babć?
    • Jak w końcu zamknąć za sobą drzwi przeszłości, trudnych przeżyć i zbudować stabilną, nową siebie?
    • Która pasja to ja ? Na której zbudować swoje życie, skoro wciąż zaczynam coś nowego i nie kończę. Może to znów nie to?
    •  Jak poradzić sobie w obecnym momencie w swoim biznesie, życiu prywatnym ? Jak uniknąć zrezygnowania, depresji i zacząć działać ?

    50 min

  • 09:50Jak działać skutecznie w każdych okolicznościach i niemożliwe czynić możliwym

    • dr hab. Patrycja Piekutowska,  Prezes Fundacji Virtuosa. Wybitna skrzypaczka - solistka, filantropka.

    30 min

  • 10:20Budowanie siły wewnętrznej niezależnie od czynników zewnętrznych

    • dr Ewa Hartman,  Kierownik studiów Neuro-Przywództwo, wykładowca MBA, trenerka
    • Co to znaczy, że jesteś historykiem lub astrologiem?
    • Jak rozpoznać swoje wewnętrzne przekonania i sprawdzić czy nas wzmacniają czy osłabiają?
    • Jak stać się dla siebie oparciem bez względu na wszystko? 

    O tych tematach opowiem podczas wystąpienia poświęconego budowaniu siły wewnętrznej niezależnie od czynników zewnętrznych, bo jedyne na co mamy wpływ to to co dzieje się w nas w środku

    50 min

  • 11:10Przerwa

    15 min

  • 11:25Jak mądrze pomagać, czyli filantropia jako element sukcesu marki

    • Omenaa Mensah,  Przedsiębiorca, Prezeska fundacji OMENAA FOUNDATION

    30 min

  • 11:55Firma rodzinna i kariera zawodowa - case study Agaty Duliniec z perspektywy sukcesorki

    • Agata Duliniec,  Prezes Zarządu, GNIOTPOL Trailers
    • Kobieta w branży automotive - jak powstała firma GT
    • Agata Duliniec – historia kariery
    • Sukcesja w rękach kobiety - różne perspektywy różnych pokoleń
    • Q&A


    40 min

  • 12:35Jak przekuć pasję w dobrze prosperujący biznes

    • Ula Stępniak,  Przedsiębiorczyni i mentorka słodkiego biznesu od kuchni
    • Czy można ze "zwykłej" umiejętności stworzyć biznes?
    • Jak zwrócić na siebie uwagę klientów i stać się ekspertem?
    • W jaki sposób rozwijać się w niszy?
    • Czy można połączyć działalność offline z online i na niej zarobić? 


    40 min

  • 13:15Przerwa

    30 min

  • 13:45Kobieta- lider w trudnych czasach

    • Aniela Hejnowska,  Dyrektor Generalna, IQVIA

    30 min

  • 14:15Mentoring, realne wsparcie, wymiana praktycznych doświadczeń jako sposób na wsparcie kobiet w firmie

    • Monika Kordowska,  Dyrektor zarządzający pionu ryzyka operacyjnego, kontroli kredytowej i przeciwdziałania nadużyciom w Banku BNP Paribas. Liderka programu KOBIETY zmieniające BNP Paribas

    35 min

  • 14:50Przerwa

    10 min

  • 15:00Kobieta w męskim świecie

    • kpt Katarzyna Tomiak-Siemieniewicz,  Pierwsza kobieta w Polsce latająca na samolocie naddźwiękowym MiG-29

    20 min

  • 15:20Codzienne nawyki budujące nasze szczęście

    • Katarzyna Oracz,  Menedżer szczęścia & twórczyni projektu „More happiness at work”
    • Od czego zależy nasze szczęście?
    • Jak nawigować życiem byśmy odczuwali w nim więcej radości i satysfakcji?
    • Świadome nawyki, dzięki którym nauczysz się jak być szczęśliwą

    40 min

  • 16:00Czy świat kosmetyków i suplementów to rzeczywiście beauty contest - o czym nie wie przeciętny konsument

    • Justyna Stefańczyk-Kaczmarzyk,  Radca prawny, Partner w KONDRAT i Partnerzy,Szef Departamentu Life Science

    30 min

  • 16:30Zakończenie pierwszego dnia konferencji

  • 09:00Jak połączyłem trzy Pierwsze Damy i co z tego wynika dla kobiet i świata

    • Marek Ratajczak,  Od 2004 roku prezes Fundacji Centrum Twórczości Narodowej (CTN) w Warszawie wybrany głosami m.in. prof. Władysława Bartoszewskiego, Krzysztofa Zanussiego, Waldemara Malickiego i Grażyny Torbickiej.

    40 min

  • 09:40Instagram vs rzeczywistość czyli na wesoło (ale i całkiem na serio) o tym czym właściwie jest sukces i czy ten sukces buduje się z samych tylko sukcesów

    • Anna Bieluń,  Współzałożycielka i współwłaścicielka marki Ministerstwo Dobrego Mydła
    • Urszula Ośmiałowska,  Współzałożycielka i współwłaścicielka marki Ministerstwo Dobrego Mydła
    • Krótko o naszej historii
    • Historie o tym jak zepsułyśmy w firmie wszystko, co tylko można było zepsuć przeplatane historiami misji ratunkowych wysyłanych do wszystkich tych nieszczęśliwych przypadków
    • Podsumowanie z próbą odpowiedzi na pytanie postawione w tytule prelekcji

    40 min

  • 10:20"A simple wish can make a big difference"- jak realizować swoje plany i nie iść na kompromisy

    • dr Magdalena Maruszczak,  Członek Zarządu Fundacji Kpmg w Polsce

    40 min

  • 11:00Przerwa

    15 min

  • 11:15Uruchom swą moc. Śmiało. Mów własnym głosem

    • Dorota Warakomska,  Dziennikarka, komentatorka, publicystka, doradczyni medialna, trenerka wystąpień publicznych, wykładowczyni, mówczyni inspiracyjna.

    Dorota Warakomska twierdzi, że odwagi, błyskotliwości,charyzmy można się nauczyć. 

    Czego zatem dowiedzą się kobiety uczestniczące w spotkaniu z Dorotą Warakomską?

    • Poczucie własnej wartości - gdzie jej szukać? 
    • Lista mocy - jak ją stworzyć?
    • Autoprezentacja - co o sobie mówić?
    • Jak mówić, by nas słuchano? Jak przebić się z własnym zdaniem?
    • Jak się stać prawdziwą liderką? 

    45 min

  • 12:00Jak budować społeczność wspierających się i zaangażowanych kobiet?

    • Kamila Kurkowska,  Prezeska i założycielka Fundacji Women in Law

    W pewnych kręgach uważa się, że kobiety nie pomagają sobie nawzajem w biznesie. Fundacja Women in Law pokazuje, że jest dokładnie odwrotnie. Podczas wystąpienia prezeska Fundacji Women in Law opowie o tym, jak:

    • Budować aktywną i zaangażowaną społeczność
    • Jak kobiety mogą się nawzajem wspierać i sobie pomagać
    • Przykładowe projekty wspierające i angażujące kobiety
    • Najlepsze praktyki i „lessons learned”

    40 min

  • 12:40Przerwa

    30 min

  • 13:10Wspieranie kobiet na rynku pracy w sytuacji kryzysu

    • dr Ewa Rumińska-Zimny,  Ekonomistka, wykładowczyni Gender Studies IBL PAN, V-ce Prezeska Stowarzyszenia Kongres Kobiet
    • Wpływ kryzysu na pozycję kobiet  
    • Praca zdalna jako szczególne wyzwanie dla kobiet
    • Zwolnienia związane z kryzysem dotykające głównie kobiety
    • Proste rozwiązania mogące równoważyć szanse kobiet i mężczyzn w firmie
    • Praktyczne przykłady regulacji: urlopy ojcowskie, eliminacja luki płacowej
    • Dobre praktyki warte wdrożenia 

    40 min

  • 13:50Zarządzanie kobiecym zespołem

    • dr hab. Beata Gessel-Kalinowska vel Kalisz,  Senior Partner, kancelaria Gessel
    • Kobiecy zespół arbitrażowy-case study
    • Jak w pełni wykorzystać siłę i potencjał kobiet
    • Co lubię we współpracy z kobietami
    •  Kobieca solidarność w środowisku zawodowym-mit czy prawda
    • Jak wyznaczać priorytety i nie zejść z obranej drogi

    35 min

  • 14:25Przerwa

    10 min

  • 14:35Budowanie relacji w aktualnej rzeczywistości

    • Agnieszka Maruda -Sperczak,  Ekspertka w obszarze motywacji, Trenerka Biznesu, mentorka liderów i zespołów, mówczyni inspiracyjna
    • Znaczenie relacji w erze hybrydowej
    • Jak je budować
    • Jak je utrzymać
    • Empatia czy przyjmowanie perspektywy?
    • Ciekawość i użyteczność 
    • CUD’EM - przepis na skuteczną komunikację 
    • Wyrównywanie ścieżki 

    40 min

  • 15:15Jak ogarniać wiele aktywności równocześnie i nie oszaleć

    • Renata Wrona,  Trener rozwoju osobistego, autorka książek rozwojowych „Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” oraz „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość
    • Multitasking – kobieca siła czy wróg?
    • Kilka ról w jednym czasie – czy można to robić efektywnie i bez szkody dla naszej psychiki?
    • Jak ustalić priorytety, kiedy wszystko jest ważne i pilne?
    • Sekret work - life balance
    • Czas dla siebie - jak Go znaleźć i realizować?
    • Cudowna moc uważności
    • Wypoczywanie bez wyrzutów sumienia


    40 min

  • 15:55Zakończenie Konferencji

Ewa Hartman

dr Ewa Hartman

Kierownik studiów Neuro-Przywództwo, wykładowca MBA, trenerka

Certyfikowana trenerka metody Points of You, metody HeartMath, metody MTQ48, moderatorka Design Thinking. Wykładowca MBA i kierownik studiów podyplomowych na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania). Prowadzi szkolenia i wykłady inspiracyjne z zakresu zarządzania osobistą energią, radzenia sobie ze stresem, neuro-przywództwa, czy uwalniania twórczego potencjału: - dla biznesu: EY, KPMG, DHL, HPE, Nationale Nederlanden, Tauron, Veolia, CEDC, ZT Kruszwica, Orbis, OTIS, Immofinanz, AVIVA, SAS Institute, Procter & Gamble, PGNIG Termika, PGE Energia Ciepła, LeroyMerlin, Polpharma, Apteki Zdrowit, Gedeon Richter, Merck, Roche, USP Zdrowie, PKO Ubezpieczenia, PZU Życie, Wydawnictwo Nowa Era, Mazowiecka Izba Inżynierów Budownictwa, Kiesow, ifm electronic, Stowarzyszenie GRP, OSTC. - dla sektora administracji publicznej, m. innymi dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, czy Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie, Sądów Rejonowych w Warszawie. - dla kierunków: MBA, MBA HR, MBA Ochrona Zdrowia. Ponadto pisze do portalu InnPoland, oraz do magazynu Law Business Quality i magazynu Les Nouvelles Esthetiques. Laureatka Plebiscytu Diamenty Kobiecego Biznesu w kategorii Firma Godna Zaufania.

Omenaa Mensah

Omenaa Mensah

Przedsiębiorca, Prezeska fundacji OMENAA FOUNDATION

przedsiębiorca, założycielka marek: OCCHIELLO i AMANTE specjalizujących się w szyciu męskich garniturów na miarę, luksusowej marki meblowej AMMADORA, współinwestorka kilku firm technologicznych oraz Prezeska fundacji OMENAA FOUNDATION. Ambasadorka magazynu Forbes Women Polska. Szerokiej publiczności znana jest jako dziennikarka i prezenterka telewizyjna w TVN, TVN24, TTV, a także w TVN STYLE, gdzie od września prowadzi nowy program „Wyjątkowe domy”prezentujący najbardziej spektakularne i luksusowe realizacje domów jednorodzinnych w Polsce. To kobieta multizadaniowa, która jak nikt inny doskonale łączy biznes i obecność w mediach z działalnością dobroczynną. Jest założycielką Fundacji OMENAA FOUNDATION, w ramach której buduje szkołę dla dzieci ulicy w Ghanie. Zainicjowała i wyprodukowała charytatywny spektakl teatralny „Czarno to widzę, czyli wymieszani, posortowani”, który w zabawny sposób porusza tematykę braku tolerancji w Polsce. Jej entuzjazm i chęć pomocy stale motywuje ją do inicjowania i realizacji kolejnych projektów biznesowych, które wspierają działania charytatywne. Dlatego właśnie w 2020 roku została wyróżniona Nagrodą Honorową Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności” fot. Sandra Sobolewska

Patrycja Piekutowska

dr hab. Patrycja Piekutowska

Prezes Fundacji Virtuosa. Wybitna skrzypaczka - solistka, filantropka.

Laureatka I miejsca w plebiscycie Pulsu Biznesu „Kobieta Biznesu 2020” w kategorii działalność społeczna. Od lutego prezes Fundacji Virtuosa założonej przez Colliers International, stworzonej w celu kontynuowania działań na rzecz modernizacji szpitali dziecięcych i łączenia biznesu. Od 5 lat jest pomysłodawcą i organizatorem wydarzeń charytatywnych na rzecz szpitali dziecięcych. W ciągu ostatnich dwóch lat była odpowiedzialna za koordynację i realizację projektów, na które pozyskała w świecie biznesu 3,5 mln zł. Podczas 23 lat swojej kariery solistycznej zagrała ponad 1000 koncertów w 40 krajach świata, występując w tak prestiżowych salach koncertowych, jak m.in.: Teatro Colón w Buenos Aires, Sala São Paulo oraz Teatro Guaíra w Brazylii, Lincoln Center i Carnegie Hall w Nowym Jorku czy National Center for the Performing Arts w Pekinie. Nagrała 12 płyt CD. Jest laureatką wielu nagród płytowych w Europie Zachodniej w tym Midem Cannes Classic Award. 7 lat temu została producentem swojej niezwykłej i jedynej płyty rozrywkowej, My Journey, opowiadającej o 12 miastach na 4 kontynentach, z którymi artystka związana jest w szczególny sposób. Dzięki tej płycie dotarła do wielu słuchaczy, którzy nie muszą być melomanami klasyki. Piekutowska jest laureatką dyplomu Lidera Przyszłości Fundacji Godła Teraz Polska za szczególne zasługi w łączeniu sztuki i biznesu. Trzy lata temu realizowała też autorski projekt wywiadów z polskimi gwiazdami muzyki klasycznej, „Muzyczny Olimp”, dla edycji online magazynu Vogue. Od 2015 r. była pomysłodawcą i organizatorem cyklu 7 koncertów „Otwarte Serca-Mistrzowie Muzyki, Biznesu i Kardiochirurgii Dzieciom”, jako ambasador Fundacji Serce Dziecka. Pomiędzy koncertami zebrała partnerów ze świata biznesu, którzy w przekazali blisko 700.000 zł na zakup kilku sprzętów dla oddziałów kardiochirurgii i kardiologii w Warszawie, Krakowie, Łodzi i Gdańsku. Od 2019 roku działa wyłącznie na rzecz Instytutu „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”. Jest twórcą projektu koncertowego „Wielcy Artyści Małym Pacjentom” z udziałem największych światowych gwiazd opery. Od 2019 do 2020 była prezesem Fundacji KIDS Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali. Odznaczona brązowym medalem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Gloria Artis.

Agnieszka Zydroń

Agnieszka Zydroń

Redaktor naczelna imperiumrelacji.pl

Prelegent na ogólnopolskich oraz międzynarodowych kongresach dla kobiet, częsty gość programów radiowych oraz telewizyjnych. Absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Jagiellońskiego (Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych). Ukończone studia podyplomowe na kierunku Psychologia Biznesu ( Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie) a także certyfikat ukończenia szkolenia Procesu Zmiany In Progress. Ukończyła i zdała egzamin wraz z otrzymaniem certyfikatu Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości nr S2/2/P/2016( CEPI). Autorka trzech książek dostępnych w empikach i księgarniach w całym kraju, z których jedna otrzymała Patronat Ministerstwa Transportu ( Krajowa Rada BRD), była rozdysponowywana przez Komendę Stołeczną Policji w Warszawie podczas rutynowych kontroli trzeźwości, w technikach motoryzacyjnych, podczas imprez edukacyjnych w całym kraju ( Dzień, który zmienił ich życie ). Wykładowca, autorka szkoleń ( min. Uniwersytet kard. Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ogólnopolski kongres kobiet biznesu BusinessWomanCongress). Pisze artykuły oraz felietony dla tysięcy czytelników prasy ogólnopolskiej. Prowadzi konsultacje indywidualne dla kobiet, które pragną rozpocząć swoją drogę w biznesie, przechodzą trudny moment zmiany, pragną wyjść z impasu, stagnacji, zbudować niezależność. Występuje jako ekspert z tematyki Psychologia Biznesu na łamach ogólnopolskich publikacji i pokazuje, że zmiana w naszym życiu zawsze zaczyna się od pokochania siebie, uregulowania swoich relacji, wyjścia z toksycznych uzależnień, schematów i znalezienia prawdziwej motywacji, pasji, prawdy o sobie, aby zacząć szczęśliwy związek, dochodowy biznes, móc stać się spełnioną kobietą. Praktyk w biznesie, mama dwojga nastolatków. fot. Lidia Skuza

Agata Duliniec

Agata Duliniec

Prezes Zarządu, GNIOTPOL Trailers

Absolwentka Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej na kierunku Fizyka Techniczna oraz studiów międzynarodowych Executive MBA Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Od 17 lat związana zawodowo z rodzinną firmą GNIOTPOL Trailers, założoną przez jej rodziców, Kazimierza i Krystynę Gniot. Przechodziła przez kolejne szczeble kariery zawodowej, odbywając praktykę w niemal każdym dziale firmy, a po pomyślnie przeprowadzonym procesie sukcesji, w 2018 roku objęła stanowisko Prezesa Zarządu. Kontynuatorka idei Rodziców o tworzeniu nowoczesnej firmy rodzinnej. Zwolenniczka pracy zgodnie z zasadami Teorii Ograniczeń. Prywatnie żona maratończyka i mama 3 synów w wieku szkolnym, entuzjastka gry w golfa.

Ula Stępniak

Ula Stępniak

Przedsiębiorczyni i mentorka słodkiego biznesu od kuchni

Przedsiębiorczyni i mentorka słodkiego biznesu od kuchni. Od 10 lat prowadzi pracownię cukierniczą Słodki Muffin w Warszawie. Kreatorka smaku i autorka wielu tortów, m.in. dla Sir Paula Mc’Cartneya.Na jej webinary zapisuje się co miesiąc ponad 1000 osób, a Facebookowe wyzwania gromadzą jeszcze więcej uczestników zainteresowanych jej wiedzą o biznesie i nie tylko. Jest autorką 5 ebooków i ponad 100 artykułów na blogu. Jej twórczość to połączenie najlepszych przepisów, wiedzy cukierniczej i praktycznych porad na temat prowadzenia słodkiego biznesu. Pasję do robienia tortów łączy z byciem mamą dwójki słodkich łobuziaków oraz kibicowaniem meczom piłki siatkowej.

Anna Bieluń

Anna Bieluń

Współzałożycielka i współwłaścicielka marki Ministerstwo Dobrego Mydła

Rocznik 86', córka Wiesława i Anny. Kreatywna, nieco chaotyczna, ale pełna energii i wiary, że się da. Prywatnie mama Olafa i żona Miguela.

Beata Gessel-Kalinowska vel Kalisz

dr hab. Beata Gessel-Kalinowska vel Kalisz

Senior Partner, kancelaria Gessel

Ekspertka w dziedzinie arbitrażu, transakcji fuzji i przejęć oraz private equity / venture capital i prawa handlowego. Od 1995 roku arbitraż jest istotnym elementem jej kariery zawodowej. Posiada bogate doświadczenie w zakresie sądownictwa polubownego w stałych sądach arbitrażowych oraz w postępowaniach ad hoc – do tej pory wzięła udział w ponad 130 międzynarodowych i krajowych postępowaniach arbitrażowych z zakresu fuzji i przejęć, prawa budowlanego i kontraktów handlowych. Autorka i redaktorka licznych publikacji w zakresie fuzji i przejęć oraz arbitrażu gospodarczego. Jest wykładowcą Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, gdzie prowadzi wykłady z zakresu fuzji i przejęć oraz arbitrażu międzynarodowego dla przyszłych prawników. W roku akademickim 2015/2016 jako wizytujący wykładowca prowadziła badania komparatystyczne z zakresu naruszeń związanych z transakcjami M&A na Wydziale Prawa Uniwersytetu w Oksfordzie, które kontynuowała na Wydziale Prawa Uniwersytetu w Cambridge. Od lat rekomendowana w międzynarodowych rankingach prawniczych gdzie doceniono jej dociekliwy styl oraz skuteczność i silny zmysł biznesowy a także podkreślono jej aktywność na polu promocji polskiego arbitrażu: Beata Gessel wprowadziła Polskę na scenę arbitrażu międzynarodowego. Często nazywana jest również pierwszą damą arbitrażu w Polsce. W 2021 roku znalazła się na liście 66 najbardziej uznanych europejskich arbitrów w kategorii International Arbitration: Most in Demand Arbitrators Europe-wide rankingu Chambers Global. Żona, mama dwóch dorosłych synów. Od zawsze wspiera i promuje kobiety w swojej pracy, w firmie oraz działa na rzecz takich organizacji jak ArbitralWomen czy Kongres Kobiet. W 1993 roku założyła Kancelarię GESSEL.

Aniela Hejnowska

Aniela Hejnowska

Dyrektor Generalna, IQVIA

Aniela jest odpowiedzialna za działalność operacyjną firmy IQVIA Polsce. Zarządza polskim zespołem definiując i wdrażając strategiczne cele biznesowe wspierające regionalne i globalne priorytety IQVIA. Aniela jest skuteczną i przedsiębiorczą liderką posiadającą międzynarodowe doświadczenie na stanowiskach kierowniczych wyższego szczebla w firmach z listy największych przedsiębiorstw Fortune 500. Z sukcesem przeprowadzała znaczące programy wzrostowe i transformacyjne w tych organizacjach, a ostatnio pełniła w jednej z nich funkcję członka zarządu oraz dyrektora odpowiedzialnego za marketing i operacje. Aniela ukończyła studia International Business na Grenoble Ecole de Management we Francji, posiada również certyfikat z marketingu z The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii.

Monika Kordowska

Monika Kordowska

Dyrektor zarządzający pionu ryzyka operacyjnego, kontroli kredytowej i przeciwdziałania nadużyciom w Banku BNP Paribas. Liderka programu KOBIETY zmieniające BNP Paribas

Ekspertka w zakresie zarzadzania ryzykiem operacyjnym, posiada doświadczenie zarówno w procesach wdrażania, jak też rozwoju narzędzi i technik zarządzania ryzykiem operacyjnym, w branży bankowej oraz ubezpieczeniowej. Silnie zorientowana na współpracę z partnerami biznesowymi, zapewniając adekwatność wdrażanych rozwiązań ze specyfiką organizacji, z jednoczesnym zapewnieniem zgodności z wymogami regulacyjnymi i właścicielskimi. Liderka programu KOBIETY zmieniające BNP Paribas, którego misją jest uwalnianie potencjału kobiet i ich aktywizacja do realizacji własnych celów rozwojowych.

Kamila Kurkowska

Kamila Kurkowska

Prezeska i założycielka Fundacji Women in Law

Kamila jest ekspertką w zakresie innowacji, komunikacji, marketingu, różnorodności i nowych technologii w branży prawniczej. Posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w firmach Deloitte, Harward Business Review i RSM Poland. Od kilku lat prowadzi własną firmę doradczą Firemind, pracując głównie dla firm z sektora usług profesjonalnych i startupów technologicznych. Założycielka i wspólniczka w dwóch startupach Leglatech. Ambasadorka na Polskę European Legal Tech Assotiation, nominowana do nagrody European Women in Legal Tech, mentorka i sędzia podczas Global Legal Hackaton 2020. Prelegentka i wykładowczyni.

Agnieszka Maruda -Sperczak

Agnieszka Maruda -Sperczak

Ekspertka w obszarze motywacji, Trenerka Biznesu, mentorka liderów i zespołów, mówczyni inspiracyjna

Certyfikowana Coach ICF, Masterka Reiss Moitivation Profile, Masterka NLP, konsultantka biznesowa i jedyna trenerka w Polsce metody Instant Influence, która szkoliła się bezpośrednio u dr. Michaela Pantalona. Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Magdalena Maruszczak

dr Magdalena Maruszczak

Członek Zarządu Fundacji Kpmg w Polsce

Doktor nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej. Karierę rozpoczęła w 1999 roku w Wielkiej Brytanii w Trade Marketingu ale specjalizuje się w marketingu usług profesjonalnych, będąc jedną z pierwszych w Polsce osób implementujących anglosaskie sektorowe wzorce marketingowe. Do Kpmg dołączyła w 2008 roku. Przede wszystkim praktyk ale także zapalony wykładowca akademicki, badacz, członek American Marketing Association oraz European Association of Communication Directors. Zarejestrowany lobbysta nr 00047. Pasjonatka teorii zarządzania, motywacji i nowych trendów w komunikacji korporacyjnej; fanka książek historycznych i filmów kostiumowych.

Katarzyna Oracz

Katarzyna Oracz

Menedżer szczęścia & twórczyni projektu „More happiness at work”

Energiczny menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w dużych korporacjach, m.in. międzynarodowych instytucjach finansowych (Kredyt Bank S.A., Grupa Santander). W swoim dorobku posiada kilkunastoletnie doświadczenie w biznesie B2B a także w sprzedaży opartej na zaufaniu i budowaniu długoterminowych relacji. Tworzyła, rozwijała i zarządzała zespołami sprzedażowymi tworząc przy tym przyjazne oraz angażujące środowisko pracy. Jej zdaniem, zadaniem nie tylko menedżera szczęścia ale każdego menedżera jest tworzenie takiego środowiska pracy, które umożliwia wykorzystanie mocnych stron, wartości i pasji pracownika oraz budowanie swojego szczęścia. Mistrzyni współpracy z różnymi działami. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Wierzy i udowadnia, że pozytywne nastawienie w pracy oraz dbanie o szczęście w pracy/dobrostan pracowników po prostu się opłaca, ponieważ ma wprost przełożenie na wynik operacyjny organizacji.Prywatnie- szczęśliwa mama 3 mężczyzn.

Urszula Ośmiałowska

Urszula Ośmiałowska

Współzałożycielka i współwłaścicielka marki Ministerstwo Dobrego Mydła

Rocznik 94', młodsza córka Wiesława i Anny. Wszechogarniacz, firmowy czynnik strukturyzujący, stabilizuje Anię i czasem mówi, że jednak się nie da;) Prywatnie żona Macieja.

Marek Ratajczak

Marek Ratajczak

Od 2004 roku prezes Fundacji Centrum Twórczości Narodowej (CTN) w Warszawie wybrany głosami m.in. prof. Władysława Bartoszewskiego, Krzysztofa Zanussiego, Waldemara Malickiego i Grażyny Torbickiej.

Studiował Prawo w Europejskiej Wyższej Szkole Prawa i Administracji oraz Polonistykę w Poznaniu na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Ukończył Akademię Dyplomatyczną w ramach Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie. Zorganizował w ramach projektów CTN kilkadziesiąt inicjatyw o charakterze społeczno–kulturalnym. Najbardziej medialnym wydarzeniem fundacji był występ tancerzy breakdance w Watykanie przed Janem Pawłem II w styczniu 2004 roku, który relacjonowało 56 stacji telewizyjnych na całym świecie. Wspólnie z Krzysztofem Zanussim stworzył festiwal pod nazwą Karuzela Cooltury. W ciągu 6 lat w festiwalu w Świnoujściu udział wzięło blisko 550 osobowości i twórców z Polski i Europy. Od 2016 roku wspólnie z Papieską Radą ds. Kultury jest organizatorem międzynarodowego programu „Masterclass Leadership with the Pope”, dla młodych i dojrzałych liderów opartego o 15 pozytywnych zasad przywództwa papieża Franciszka.

Ewa Rumińska-Zimny

dr Ewa Rumińska-Zimny

Ekonomistka, wykładowczyni Gender Studies IBL PAN, V-ce Prezeska Stowarzyszenia Kongres Kobiet

Jako jedna z pierwszych zaczęła mówić w Polsce o feministycznej ekonomii i systemowych ograniczeniach dla równości szans. Promuje tezę, że równość opłaca się firmom i gospodarce ale trzeba w nią zainwestować. Pracowała w SGH, Georgetown University, Washington D.C oraz w systemie ONZ w Nowym Jorku i Genewie. Prowadzi Międzynarodowe Forum Kobiet Nauki i Biznesu przy SGH. Ekspertka Komisji Europejskiej, Parlamentu Europejskiego i Instytutu UE ds. Równości – EIGE. Autorka raportów i publikacji na temat roli kobiet w gospodarce.

Justyna Stefańczyk-Kaczmarzyk

Justyna Stefańczyk-Kaczmarzyk

Radca prawny, Partner w KONDRAT i Partnerzy,Szef Departamentu Life Science

Posiada blisko 20-letnie doświadczenie w obsłudze prawnej firm w zakresie prawa konkurencji i konsumentów, farmaceutycznego, żywnościowego, własności intelektualnej, suplementów diety i kosmetyków. Specjalizuje się również w prawie reklamy i multimediów, prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ochronie danych osobowych. Reprezentuje klientów w procesach sądowych dotyczących m.in. nieuczciwej konkurencji przed sądami powszechnymi i administracyjnymi oraz w postępowaniach administracyjnych przed m.in.: GIF, GIS, UPRP, URPL oraz UOKIK. Ponadto prowadzi negocjacje, mediacje i sprawy arbitrażowe. Na bieżąco doradza podmiotom z branży farmaceutycznej i spożywczej, w tym podmiotom odpowiedzialnym, hurtowniom farmaceutycznym i aptekom w zakresie wytwarzania, obrotu hurtowego i detalicznego, kwalifikacji, znakowania i reklamy produktów. Jest prawnikiem rekomendowanym w dziedzinie Healthcare & Life science oraz Competition & Antitrust przez Legal 500 EMEA.

Katarzyna Tomiak-Siemieniewicz

kpt Katarzyna Tomiak-Siemieniewicz

Pierwsza kobieta w Polsce latająca na samolocie naddźwiękowym MiG-29

Absolwentka Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie. Od 2011r. pilot w 22 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku. fot. Moment.Photo

Dorota Warakomska

Dorota Warakomska

Dziennikarka, komentatorka, publicystka, doradczyni medialna, trenerka wystąpień publicznych, wykładowczyni, mówczyni inspiracyjna.

Prowadzi szkolenia i coaching rozwojowy. Autorka książki „Śmiało. Mów własnym głosem” 2020, pokazującej kobietom, jak odnaleźć w sobie mocne strony, budować poczucie własnej wartości, jak zadbać o swój wizerunek, jak skutecznie docierać do rozmówców. Autorka książek o USA: „Co się stanie z Ameryką” 2018, „Droga 66” 2012. Współautorka książki o Kubie „Ostatnia wyspa komunizmu” 1998. Jedna z autorek prac zbiorowych: Grzeczność nasza i obca, Grzeczność na krańcach świata. Stała felietonistka „Wysokich Obcasów”. Autorka cyklu „Kurs Doroty Warakomskiej”o występach publicznych w magazynie „Wysokie Obcasy Praca”. W informacyjnym radio TOK FM prowadziła audycję „Poranek radia TOK FM”. Związana z TVP w latach 1991-2006. Reporterka, prowadząca „Wiadomości” i „Panoramy”, wieloletnia korespondentka w USA, szefowa zespołów dziennikarskich, autorka wywiadów, reportaży i programów telewizyjnych. Za pracę dziennikarską odznaczona Złotym Krzyżem Zasługi. Aktywistka społeczna. Działa na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu, różnorodności i równouprawnienia. W latach 2013-2019 prezeska Stowarzyszenia Kongres Kobiet. 2010- 2016 r. członkini zarządu i prezeska stowarzyszenia Polish Professional Women Network. Współzałożycielka stowarzyszenia „Towarzystwo Dziennikarskie” i członkini zarządu 2012-2014. Członkini Rady Fundacji Wysokich Obcasów oraz Fundacji Gessel dla Zachęty –Narodowej Galerii Sztuki. Prowadziła wiele dyskusji, debat i konferencji polskich i międzynarodowych - gospodarczych, ekonomicznych, równościowych, oraz warsztatów i szkoleń. M.in.: Galę wręczenia Nagród Totus z okazji Dnia Papieskiego (2001-2005), Europejskie Forum Nowych Idei w Sopocie (od 2011), ogólnopolskie Kongresy Kobiet (2011-2018), cykle dla samorządowców w ramach Forum Rozwoju Demokracji Lokalnej, regionalne - dla Parlamentu Europejskiego, szkolenia dla Narodowego Banku Polskiego i wielu firm, serie „Czas na kobiety” i „Superwoman na rynku pracy” oraz Letnie Akademie Kongresu Kobiet. Prowadzi własną firmę od 2007 r. Doradza, szkoli, coachuje pracując dla firm i instytucji oraz indywidualnie. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (Stosunki Międzynarodowe 1990), podyplomowych studiów Psychologia Społeczna na SWPS 2008, studium MLC Coaching Wielopoziomowy 2019. Stypendystka National Forum Foundation (1992) oraz German Marshall Fund of the USA (1995). Stażystka w stacjach Fox oraz CNN w Waszyngtonie (1992).

Renata Wrona

Renata Wrona

Trener rozwoju osobistego, autorka książek rozwojowych „Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” oraz „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość

Menedżer z 20 letnim doświadczeniem, właścicielka firmy szkoleniowej, coach z międzynarodową akredytacją ICF, dyplomowany trener biznesu, trener rozwoju osobistego, wykładowca akademicki, konsultantka badań DISC.Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w public relations i marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa obecnie w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy. Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak: komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, etykieta w biznesie, Komunikacja a kolory osobowości – model DISC, kreowanie wizerunku, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, budowanie marki osobistej, profesjonalny sekretariat, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem oraz zarządzanie sobą w czasie. Jej szkolenia cenione są nie tylko za najwyższą jakość merytoryczną, ale także za wprowadzanie narzędzi coachingowych do pracy z tematem prowadzonych szkoleń, wzbudzając u uczestników motywację do zmiany. Cecha szczególna podawana przez uczestników uczestniczących w warsztatach to wyjątkowe połączenie pozytywnego nastawienia z asertywnością i empatią. Dba o to, aby podczas jej szkolenia, uczestnik miał pełne poczucie bezpieczeństwa i komfortową, przyjazną atmosferę. W pracy stosuje gry coachingowe Points Of You, Podróż Bohatera oraz karty Moc Kolorów. Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]