Psychologia promocji i ofert specjalnych

Psychologia promocji i ofert specjalnych

Psychologia promocji i ofert specjalnych
 / 27 września 2018 / Warszawa

Cel

Polscy konsumenci są wrażliwi na ceny i uwielbiają promocje. Jesteśmy największymi łowcami promocji w Europie. Coraz większą popularnością w Polsce cieszy się Czarny Piątek, Cyfrowy Poniedziałek, Dzień Darmowej Dostawy a sklepy przeżywają prawdziwe oblężenie w okresach świątecznych oraz w okresie zimowych i letnich wyprzedaży.

Z naszych doświadczeń projektowych wynika, że klienci często nie decydują o zakupie promocyjnym w sposób racjonalny. Nie są w pełni poinformowani o warunkach promocji oraz alternatywach wyboru. Klienci mają problemy przy obliczaniu % wartości rabatu promocyjnego i nie zawsze cena jest główną motywacją Polaków korzystających z promocji.

Zatem z jednej strony w wielu przypadkach decyzje o zakupie produktów promocji są emocjonalne ale z drugiej strony są one przewidywalne i można na nie wpływać.

Dlatego każda skuteczna strategia promocyjna powinna rozpoczynać się od poznania perspektywy klienta, tzn. od zrozumienia, w jaki sposób klient podejmuje decyzję o zakupie produktu w promocji.

Na naszym warsztacie będziemy łączyć wiedzę z kilku dziedzin: psychologii, psychologii ekonomicznej, ekonomii behawioralnej oraz pricingu z dziesiątkami praktycznych przykładów skutecznych promocji. Forma prowadzenia zajęć: interaktywne prezentacje -70%, case study - 30%.

Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty poświęcone psychologii promocji handlowych!

Podczas warsztatu poznasz:

  • Proces podejmowania decyzji w podejściu ekonomii behawioralnej
  • Jakie bodźce stymulują zakupy promocyjne?
  • Kiedy w promocji nie warto stosować obniżki cen?
  • Zasady skutecznej prezentacji i komunikacji promocji
  • Jakie hasła i frazy promocyjne najsilniej wpływają na intencję zakupu?
  • Czy końcówki cen .99 działają i kiedy je stosować?

Warsztaty przeznaczone są dla:

  • Dyrektorów Marketingu
  • Dyrektorów Sprzedaży
  • Brand Managerów
  • Product Managerów
  • Trade Marketing Managerów
  • Pricing Managerów
  • Revenue Managerów
  • Handlowców w firmach wykorzystujących promocje i oferty specjalne do wzrostu sprzedaży swoich produktów i usług

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Airport

ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron Medialny

  • pricingLAB

    Partner Merytoryczny - pricingLAB Firma consultingowa specjalizującą się wyłącznie w PRICINGU. Misją Pricinglab jest zdecydowany wzrost zysku klientów poprzez optymalizację cen. Pricinglab tworzy interdyscyplinarny zespół doświadczonych ekspertów w dziedzinie sprzedaży, statystyki matematycznej, psychologii oraz ekonomii behawioralnej. Firma wspiera swoich klientów poprzez badania i analizy cenowe, doradztwo w zakresie strategii cenowych, optymalizacji cen, modeli cenowych oraz skutecznej komunikacji cen. W projektach pricingowych eksperci PricingLAB wykorzystują wiele źródeł danych tj. bazy danych transakcyjnych, jakościowych i ilościowych badania klientów, analizy internetowe.