Jak skutecznie wykorzystać dźwignię pricingu mimo zmian na rynku
Obecnie bardziej niż kiedykolwiek liczy się umiejętność dopasowania i przygotowania się na różne scenariusze, bo sytuacja jest zmienna i nie do końca przewidywalna. Jak w takiej sytuacji zarządzać – zarządzać firmą, zarządzać sprzedażą, zarządzać cenami?
W stabilnych czasach pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. Dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów. Tylko jak działać w dobie dużej niepewności? Który scenariusze wybierać, żeby zmaksymalizować prawdopodobieństwo sukcesu? Czyli jak najlepiej wykorzystać siłę pricingu mimo zmiennych i mocno niepewnych czasów?

O tym właśnie będą mówić prelegenci konferencji “Strategic Pricing Management”, która odbędzie się 28 marca 2023 w Warszawie.
Oprócz tematów strategicznych, uczestnicy poznają aktualne kwestie związane z zarządzaniem rentownością w dobie wysokiej inflacji. Skupią się na praktycznym i skutecznym podejściu do prognozowania, tworzenia scenariuszy, wargamingu.
Prelegenci przedstawią wykorzystanie algorytmów i narzędzi optymalizacyjnych zarówno w kanale tradycyjnym, jak i e-commerce.
Swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie prezentacji, case studies, mini warsztatów będą dzielić się bardzo doświadczeni praktycy biznesu – ludzie na co dzień wykorzystujący siłę pricingu w praktyce. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, z pewnością podsunie uczestnikom odpowiedzi na istotne dzisiaj pytania i pomoże im we wdrożeniu wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu. Inspiracji na pewno nie zabraknie!
Weź udział w wydarzeniu i dowiedz się jak:
- zarządzać rentownością w dobie wysokiej inflacji,
- symulować i tworzyć scenariusze, żeby zwiększyć szanse sukcesu,
- wykorzystać wargaming do ograniczenia ryzyka decyzji cenowych,
- uwzględniać potencjalne zmiany zachowań klientów końcowych,
- podchodzić do ustalania cen w kontraktach rocznych,
- optymalizować sposób ustalania zmiennych cen kolejnych,
- harmonizować ceny w różnych kanałach, żeby uniknąć konfliktów,
- włączyć strategię cenową do codziennych działań,
- zachować strukturę i spójność reguł pricingu mimo zmienności otoczenia,
- podejść do pricingu w kanale cyfrowym i e-commerce,
- czerpać inspirację i wykorzystywać nowe modele pricingowe,
- wykorzystywać bardziej zaawansowane algorytmy i narzędzia w pricingu.
Konferencję kierujemy zarówno do osób kierujących polityką cenową, jak i odpowiedzianych za strategię i wyniki firmy.