Jak kompleksowo podejść do pricingu w firmie?
Zarządzanie cenami, pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku.
Dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów, a przez to zwiększania satysfakcji klientów, jak i do nagradzania pracowników za ich pracę i wysiłki. Tylko pytanie – jak to zrobić? Jak wykorzystać siłę tej dźwigni?
To będzie temat przewodni organizowanej przez “Puls Biznesu” konferencji online “Pricing Management Strategy”, która odbędzie się już 18 maja.
Oprócz tematów strategicznych, prelegenci poruszą aktualne kwestie związane z zarządzaniem rentownością w dobie wysokiej inflacji, wykorzystaniem kanału cyfrowego i e-commerce, także wykorzystaniem algorytmów i narzędzi optymalizacyjnych i wiele innych.
Swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie case studies będą dzielić się bardzo doświadczeni praktycy biznesu – ludzie na co dzień wykorzystujący siłę pricingu w praktyce. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, pozwoli uczestnikom konferencji na zdobycie odpowiedzi na istotne dzisiaj pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu. Inspiracji na pewno nie zabraknie!
Wśród tematów wydarzenia:
- jak kompleksowo podejść do Pricingu w firmie,
- jak wykorzystać Revenue Management do optymalizacji wyników biznesu,
- jak zintegrować Revenue Management z innymi obszarami w firmie,
- jak włączyć strategię cenową do codziennych działań,zarządzać rentownością w dobie wysokiej inflacji,
- jak podejść do pricingu w kanale cyfrowym i e-commerce,
- skąd czerpać inspirację i wykorzystywać nowe modele pricingowe (SaaS),
- jak wykorzystywać bardziej zaawansowane algorytmy AI w pricingu,
- jak dobierać, rozwijać i organizować zasoby i umiejętności pricingowe.
Konferencję kierujemy zarówno do osób kreujących politykę cenową, jak i odpowiedzialnych za strategię i wyniki finansowe firmy:
Szczegółowy program wydarzenia >>