RODO w marketingu

RODO w marketingu

29 stycznia 2020 / Warszawa

1695 zł netto do 13 grudnia

1995 zł netto do 29 stycznia

RODO w marketingu
 / 29 stycznia 2020 / Warszawa  / 1695 zł netto Zarejestruj się

Cel

Nie mamy wątpliwości, że dane – w tym dane osobowe – stanowią bardzo istotny element działalności wszystkich przedsiębiorców, których biznes funkcjonuje online. To przecież dzięki danym jesteśmy w stanie zaoferować lepsze produkty lub usługi wybranym kategoriom klientów, do których chcemy jak najszybciej docierać. Z drugiej strony, ustawodawca nakłada na przedsiębiorców wymogi tworzące ramy prawne, w obrębie których musimy się poruszać. Będą one przedmiotem naszej konferencji, na którą zaprosiliśmy zarówno prawników kancelarii, jak i przedstawicieli biznesu.


Opowiemy o tym, w jaki sposób tworzyć klauzule informacyjne i klauzule zgody, niezbędne do prowadzenia szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, zgodnej z prawem, oraz o tym, jak od 2018 r. kształtowało się najbardziej interesujące orzecznictwo w tym zakresie.

Praktycy natomiast opowiedzą Państwu nie tylko o tym jak RODO wpłynęło na ich biznes prowadzony online, ale też o wpływie nowych technologii na marketing.


Serdecznie zapraszamy.

Renata Grzeszczak                         

Project Manager – Team Leader          


r. pr. Marcin Lewoszewski

Kobylańska Lewoszewski Mednis

Program

Środa, 29 stycznia

09:00

Rejestracja, poranna kawa

Warszawa, ,
09:25

Powitanie uczestników

Warszawa, ,
09:30

RODO z perspektywy platformy internetowej – problemy praktyczne

  • Martyna Stefańska, Radca prawny, Grupa OLX Sp. z o.o.
  •  RODO a cele biznesowe czyli jak nie dać się zwariować
  • Reagowanie na zmianę – wpływ orzecznictwa, doktryny oraz organów opiniodawczych na stosowanie prawa
  • Jak RODO zmienia relacje z użytkownikami i kontrahentami?
Warszawa, ,
10:30

Prawidłowe formułowanie i zbieranie zgód na komunikację marketingową

  • Anna Kobylańska, adwokat, wspólnik, Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.
  • Zgody na komunikację marketingową – czy zawsze są potrzebne?
  • Mail, telefon, sms – ile zgód trzeba zebrać, by móc wykorzystywać różne kanały komunikacji
  • Obowiązek informacyjny związany z komunikacją marketingową


Warszawa, ,
11:30

Przerwa na kawę

Warszawa, ,
11:45

Rozporządzenie e-Privacy: co oznacza dla branży internetowej

  • Magdalena Kogut-Czarkowska, Counsel in the IP/IT, Baker McKenzie
  • Najistotniejsze problemy dla branży pod obecnie obowiązującymi przepisami RODO oraz ustaw krajowych (UŚUDE, Prawo telekomunikacyjne)
  • Rozporządzenie e-Privacy – co wiemy i na co czekamy?
  • Nowe zasady dotyczące marketingu bezpośredniego, komunikatów elektronicznych i plików cookies 
Warszawa, ,
13:00

Lunch

Warszawa, ,
14:00

AI i RODO w działaniach marketingowych - czy idą w parze



Warszawa, ,
15:00

Profilowanie użytkowników portali internetowych – jak lepiej korzystać z danych

  • Dr Arwid Mednis, radca prawny, wspólnik, Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.
  • Narzędzia analityczne a pojęcie profilowania
  • Jakich danych można użyć do profilowania?
  • Czy wyświetlenie reklamy jest zautomatyzowaną decyzją w rozumieniu RODO?
  • Obowiązki związane z profilowaniem


Warszawa, ,
16:00

E-commerce a ochrona danych osobowych – omówienie najciekawszego orzecznictwa europejskiego

  • Marcin Lewoszewski, radca prawny, wspólnik, Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.
  • Omówienie orzeczenia FashionID: odpowiedzialność za pluginy innych podmiotów
  • Omówienie orzeczenia Planet49: zgoda na cookies za pomocą pre-ticked boxes
  • Omówienie orzeczenia w sprawie Facebook: kwestia fan pages i danych osobowych
  • Omówienie orzeczenia w sprawie Google: transparentność i podstawy prawne przetwarzania danych
Warszawa, ,
17:00

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Arwid Mednis

    Dr Arwid Mednis

    radca prawny, wspólnik Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.
  • Martyna Stefańska

    Martyna Stefańska

    Radca prawny Grupa OLX Sp. z o.o.
  • Marcin Lewoszewski

    Marcin Lewoszewski

    radca prawny, wspólnik Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.
  • Magdalena Kogut-Czarkowska

    Magdalena Kogut-Czarkowska

    Counsel in the IP/IT Baker McKenzie
  • Anna Kobylańska

    Anna Kobylańska

    adwokat, wspólnik Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1695 zł netto do 13 grudnia

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny

  • Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.

    Kancelaria została stworzona na bazie kilkunastoletniego doświadczenia jej wspólników w wybranych obszarach doradztwa prawnego, w których na co dzień wraz z zespołem, pomagają klientom. Kluczowe praktyki kancelarii skupiają się wokół prawa ochrony danych osobowych, własności intelektualnej i nowych technologiach. Prawnicy kancelarii posiadają doświadczenie we wdrażaniu najbardziej skomplikowanych wymogów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych u przedsiębiorców działających w wybranych przez Kancelarię sektorach gospodarki: finansowym, mediów, nowych technologii i farmaceutycznym. Dodatkowo, na co dzień doradzamy klientom z sektora e-commerce w tworzeniu i prowadzeniu platform online będących sklepami internetowymi, aukcjami on-line, oraz serwisami mediów społecznościowych.