online
Konferencja
19 stycznia 2023
19 stycznia 2023
VI CFO Excellence
VI CFO Excellence
Duża dawka wiedzy | Praktyczne aspekty

1595 zł netto do 2 grudnia (cena udziału online)

1995 zł netto do 19 stycznia (cena udziału online)

Cel

Konsekwencje wojny na Ukrainie, podwyżki stóp procentowych, pędząca inflacja, szybujące podwyżki m.in.: cen energii czy paliw oraz problemy w łańcuchach dostaw, to niewątpliwie bardzo trudne wyzwania z którymi dziś muszą mierzyć się polskie firmy, a w tym Dyrektorzy Finansowi. Aby sprostać tym wyzwanym i utrzymać przedsiębiorstwo w dobrej kondycji finansowej, a jednocześnie pozostać firmą konkurencyjną na rynku CFO musi posiadać ogromną wiedzę, umiejętności i doświadczenie. Z myślą o Państwa potrzebach już po raz 6 zapraszamy na jedno z kluczowych spotkań dedykowanym Dyrektorom Finansowym. VI CFO Excellence odbędzie się 19 stycznia 2023 roku w formule online.

Podczas konferencji:

Sprawdzimy, jaki wpływ na zarządzanie finansami w firmie ma aktualna sytuacja ekonomiczno-gospodarcza na rynkach światowych i w Polsce

Zastanowimy się, jak zarządzać procesami finansowymi w burzliwych czasach

Pokażemy, jak wykorzystać dane do wsparcia decyzji strategicznych i finansowych w przedsiębiorstwie

Przedstawimy kluczowe z perspektywy CFO zmiany podatkowe planowane w 2023 roku oraz zmiany prawne w KSH

Doradzimy, jak przeprowadzić zespół przez turbulencje oraz jak pozyskać i utrzymać pracowników na skutek wysokiej inflacji

Dyrektorze Finansowy - dołącz do grona ekspertów i poznaj liczne case studies przedstawicieli takich firm jak m.in.: E.ON Polska, Kinnarps Polska, Biomed Lublin, Dr.Max Polska, TWITI Investments oraz Alior Bank.

Co gwarantujemy?

  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = znakomici eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą i ogromnym doświadczeniem
  • Wskazówki, które będą odpowiedzią na aktualną sytuację gospodarczą
  • Możliwość wymiany doświadczeń i skorzystanie z gotowych rozwiązań
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Program

Czwartek, 19 stycznia

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, project manager, Puls Biznesu
online, ,
09:00

Analiza aktualnej sytuacji ekonomiczno-gospodarczej na rynkach światowych i w Polsce – wpływ na zarządzanie finansami w firmie

  • Ignacy Morawski, Główny Ekonomista, Puls Biznesu
online, ,
09:45

PANEL DYSKUSYJNY – Zarządzanie finansami w burzliwych czasach

  • Joanna Kępczyńska, CFO, E.ON Polska S.A.
  • Barbara Sissons, Dyrektor ds. finansów i administracji, Kinnarps Polska Sp. z o.o.
  • Michał Kłonowski, CFO, Biomed Lublin S.A.
  • Sebastian Gonet, CFO, Członek Zarządu, Dr.Max Polska Sp. z o.o.
  • Grzegorz Komenda, Dyrektor Finansowy, Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie
  • Dominika Żelazek, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, Nadzoru Korporacyjnego i Komunikacji, Arriva Polska Sp. z o.o.
  • Przed jakimi głównymi wyzwaniami stoją dziś CFO w 2023 roku?
  • Spowolnienie gospodarcze, wysoka inflacja, podwyżki stóp procentowych, niestabilność łańcuchów dostaw - jak zarządzać procesami finansowymi w trudnym i niepewnym czasie?
  • W jaki sposób na pracę CFO, sposób zarządzania, wpływają takie wstrząsy, z jakimi mamy do czynienia od ponad dwóch lat?
  • Jakie są kluczowe czynniki wpływające na sukces organizacji w dzisiejszych czasach?
online, ,
10:30

Podatki dla CFO. Przewodnik na 2023 rok

  • Anna Turska-Tomczykowska, Partner Zarządzający, Wiceprezes Zarządu, Kancelaria Ożóg Tomczykowski Sp. z o.o.
online, ,
11:15

Przerwa

online, ,
11:30

Analiza finansowa przedsiębiorstwa kluczem do podejmowania strategicznych decyzji oraz utrzymania płynności finansowej firmy

  • Przemysław Mencel, Group Chief Financial Officer, TWITI Investments
  • Określenie płynności finansowej i wypłacalności na podstawie bilansu
  • Analiza oraz interpretacja wskaźników
  • Przegląd najważniejszych danych liczbowych
online, ,
12:15

Prawo dla CFO. Odpowiedzialność członków organów spółki w kontekście zmian w KSH oraz wzmocnienia uprawnień rad nadzorczych

  • dr hab. Dominika Wajda, Dyrektor Departamentu Prawnego, Alior Bank S.A.
  • Paweł Tymczyszyn, Wiceprezes Zarządu, Alior Bank S.A.
  • Zasada Business Judgment Rule. Na czym polega działanie w granicach uzasadnionego ryzyka gospodarczego? Jak powinien wyglądać prawidłowy proces decyzyjny w spółce?
  • Wiążące polecenia w grupie spółek i ich konsekwencje finansowe oraz odpowiedzialność za skutki płynące z wydanego polecenia
  • Jak właściwie dokumentować podejmowane w spółce decyzje?
  • Doradca rady nadzorczej - czy warto żeby rada korzystała z nowego uprawnienia? Finansowe implikacje uprawnienia rady nadzorczej do samodzielnego zawierania umowy z doradcą
online, ,
13:00

Digital Finance – od danych do decyzji

  • Zarządzanie dużymi zbiorami danych i informacjami kluczem to przewidzenia ryzyka w obszarze finansowym
  • Wykorzystanie analizy danych do wsparcia decyzji strategicznych i finansowych oraz osiągnięcia doskonałości operacyjnej w dziale finansowym
  • Narzędzia analityczne do zarządzania danymi
online, ,
13:45

Przerwa

online, ,
14:15

Robotyzacja & Automatyzacja - przykłady ciekawych wdrożeń w procesach finansowych

  • Optymalizacja i automatyzacja procesów finansowych - napotykane problemy w trakcie wdrożenia
  • Gdzie leży granica opłacalności wdrożenia nowoczesnych technologii? Koszty wdrożenia i utrzymania vs. oszczędności i korzyści z optymalizacji
  • Człowiek vs. Robot – jak wdrażać zmiany i znaleźć równowagę pomiędzy pracą ludzką a technologią?
  • Jak wdrożenie robotów wygląda z perspektywy CFO?
online, ,
15:00

Przywództwo Dyrektora Finansowego - prowadzenie zespołu przez turbulencje

  • Bartosz Gayer, zewnętrzny CFO, trener i konsultant
  • Rola i odpowiedzialność lidera w czasie dynamicznych zmian, a potrzeby i oczekiwania pracowników
  • Budowanie i utrzymanie zaangażowania
  • Wykorzystanie kultury organizacyjnej
online, ,
15:45

Rekrutacja i walka o talenty w dziale finansowym

  • Witold Syrwid, Zastępca Dyrektora ds. finansowych i operacyjnych, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki
  • Rola CFO w znajdowaniu i zatrzymywaniu odpowiednich osób
  • Jak stworzyć zróżnicowany zespół w swojej organizacji?
  • Budowanie i rozwój kompetencji pracowników
  • Brak wystarczającej ilości pracowników – co należy zrobić?
online, ,
16:15

Zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Bartosz Gayer

    Bartosz Gayer

    zewnętrzny CFO, trener i konsultant
  • Sebastian Gonet

    Sebastian Gonet

    CFO, Członek Zarządu Dr.Max Polska Sp. z o.o.
  • Joanna Kępczyńska

    Joanna Kępczyńska

    CFO E.ON Polska S.A.
  • Michał Kłonowski

    Michał Kłonowski

    CFO Biomed Lublin S.A.
  • Grzegorz Komenda

    Grzegorz Komenda

    Dyrektor Finansowy Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie
  • Przemysław Mencel

    Przemysław Mencel

    Group Chief Financial Officer TWITI Investments
  • Ignacy Morawski

    Ignacy Morawski

    Główny Ekonomista Puls Biznesu
  • Barbara Sissons

    Barbara Sissons

    Dyrektor ds. finansów i administracji Kinnarps Polska Sp. z o.o.
  • Witold Syrwid

    Witold Syrwid

    Zastępca Dyrektora ds. finansowych i operacyjnych Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki
  • Anna Turska-Tomczykowska

    Anna Turska-Tomczykowska

    Partner Zarządzający, Wiceprezes Zarządu Kancelaria Ożóg Tomczykowski Sp. z o.o.
  • Paweł Tymczyszyn

    Paweł Tymczyszyn

    Wiceprezes Zarządu Alior Bank S.A.
  • Dominika Wajda

    dr hab. Dominika Wajda

    Dyrektor Departamentu Prawnego Alior Bank S.A.
  • Dominika Żelazek

    Dominika Żelazek

    Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, Nadzoru Korporacyjnego i Komunikacji Arriva Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1595 zł netto do 2 grudnia

Zarejestruj się