VII Project Management Forum

VII Project Management Forum

28 ‑ 29 kwietnia 2022 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Cel

28 i 29 kwietnia 2022 to jedne z najważniejszych dat w kalendarzu Project Managerów. Już po raz 7 zaprosiliśmy znakomitych i doświadczonych ekspertów z zakresu Project Management’u, zapraszamy również Ciebie, by wspólnie tworzyć społeczność ludzi zaangażowanych w Project Management.

Forum dostarczy Ci sprawdzonych technik, narzędzi i umiejętności potrzebnych do sprawnego zarządzania projektami. Bądź częścią wydarzenia, które łączy w sobie doświadczenia z wielu różnych firm i branż.

Decyduj czy nadal jesteś Kierownikiem Projektu, czy już strategicznym Liderem

Sprawdź czy każda organizacja może być zwinna i czy każda transformacja agile kończy się sukcesem

Zbuduj kompas na nadchodzące miesiące - i się go trzymaj

Zobacz jak rekrutować odpowiednich PM i jak przekonać top management że warto inwestować w ten obszar

Posłuchaj doświadczeń organizacji która oprócz projektów u klienta tworzy z sukcesem własne produkty

Odkryj jak nadawać priorytety projektom, gdy każdy z nich jest krytyczny

Eliminuj ryzyko i dostosuj umowę do projektu agile


Co gwarantujemy?

  • Wiedzę na najwyższym poziomie
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów z różnych branż
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
  • Certyfikat uczestnictwa – potwierdzimy Twoje zaangażowanie i zdobyte umiejętności!

Do udziału zapraszamy:

  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Szefów Biur Zarządzania Projektami
  • Osoby zarządzające projektami, Project Managerów
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Aplikacji
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Produktów
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Innowacji
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Rozwoju
  • Dyrektorów ds. Transformacji
  • Osoby odpowiedzialne za badania, planowanie, rozwój
  • Wszystkich zainteresowanych tematyką project management


Spotkajmy się podczas VII Project Management Forum w Warszawie.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Hotel Polonia Palace

al. Jerozolimskie 45
Warszawa

Patron