VII Project Management Forum
ZarządzanieWarszawaForum
 ‑ 
Hotel Polonia Palace
 ‑ 
VII Project Management Forum

Wstęp bezpłatny

28 i 29 kwietnia 2022 to jedne z najważniejszych dat w kalendarzu Project Managerów. Już po raz 7 zaprosiliśmy znakomitych i doświadczonych ekspertów z zakresu Project Management’u, zapraszamy również Ciebie, by wspólnie tworzyć społeczność ludzi zaangażowanych w Project Management.

Forum dostarczy Ci sprawdzonych technik, narzędzi i umiejętności potrzebnych do sprawnego zarządzania projektami. Bądź częścią wydarzenia, które łączy w sobie doświadczenia z wielu różnych firm i branż.

Decyduj czy nadal jesteś Kierownikiem Projektu, czy już strategicznym Liderem

Sprawdź czy każda organizacja może być zwinna i czy każda transformacja agile kończy się sukcesem

Zbuduj kompas na nadchodzące miesiące - i się go trzymaj

Zobacz jak rekrutować odpowiednich PM i jak przekonać top management że warto inwestować w ten obszar

Posłuchaj doświadczeń organizacji która oprócz projektów u klienta tworzy z sukcesem własne produkty

Odkryj jak nadawać priorytety projektom, gdy każdy z nich jest krytyczny

Eliminuj ryzyko i dostosuj umowę do projektu agile


Co gwarantujemy?

  • Wiedzę na najwyższym poziomie
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów z różnych branż
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
  • Certyfikat uczestnictwa – potwierdzimy Twoje zaangażowanie i zdobyte umiejętności!

Do udziału zapraszamy:

  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Szefów Biur Zarządzania Projektami
  • Osoby zarządzające projektami, Project Managerów
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Aplikacji
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Produktów
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Innowacji
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Rozwoju
  • Dyrektorów ds. Transformacji
  • Osoby odpowiedzialne za badania, planowanie, rozwój
  • Wszystkich zainteresowanych tematyką project management


Spotkajmy się podczas VII Project Management Forum w Warszawie.

Partnerzy:

Patron

PMI

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników, powitalna kawa

  • 08:55Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

    • Renata Grzeszczak,  Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
  • 09:00Rewolucja czy ewolucja- droga od project managera do project leadera

    • Dawid Świątkiewicz,  Project manager, Trener Zarządzania Projektami, Wykładowca
    • Rola i odpowiedzialności w zespole projektowym
    • Między młotem i kowadłem- potrzeby zespołu i klienta
    • Skrzynka narzędziowa na dobry początek
  • 09:45Wpływ komunikacji a sukces projektu

    • Katarzyna Wojnar,  Customer Strategy Director, ALDI Sp. z o.o.
    • W metodykach komunikacja kończy się na planie komunikacji - a co dalej
    • Jak poprzez komunikację angażować zespół i interesariuszy
    • Komunikacja, zwłaszcza on-line dobre praktyki, narzędzia, pułapki
  • 10:45Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Forum!

  • 11:00Jak skutecznie rekrutować odpowiednich PMów

    • Ewa Paprocka,  Executive Manager, HRK ICT
    • Mikołaj Zbudniewek,  Executive Director, HRK ICT
    • Optymalny proces rekrutacyjny, jak przekonać top management że warto inwestować w ten obszar
    • Rekrutacja i zarządzanie młodymi pokoleniami w grupach projektowych
  • 11:45KISS: Keep It Simple & Smart

    • Szymon Kudła,  Ekonomista, wykładowca biznesowy, autor książek

    Siła prostoty w biznesie i codziennym życiu

    Większość z nas jest przytłoczona chaosem oraz natłokiem impulsów i zmian w ramach „nowej rzeczywistości”. Co gorsza, sami niepotrzebnie mnożymy byty, rozdmuchujemy liczbę i zakres inicjatyw – i generalnie komplikujemy świat wokół nas. Czas na energetyczny przekaz dotyczący prostoty, czyli jednej z najważniejszych wartości w XXI wieku. Dlaczego świat potrzebuje redukowania złożoności? Co zrobić, żeby ogarnąć zbyt skomplikowaną rzeczywistość? Jak skupić się na tym, co jest najważniejsze? Jak sensownie eliminować to, co jest zbędne? Spójrz na prostotę jako najwyższą formę wyrafinowania. Jednocześnie zwiększ swoją tolerancję na… złożoność, bo prostota i złożoność uzupełniają się nawzajem.

    • PROSTA ORGANIZACJA: Brzytwa Ockhama, czyli precz z piaskowaniem śrub
    • PROSTY PROJEKT: Jeżeli wrzucisz wiele wątków i inicjatyw do jednego projektu, niczego nie uprościsz
    • PROSTA INNOWACJA: Dlaczego walizka na kółkach jest lepsza niż łazik księżycowy?
    • PROSTY PLAN: Zbuduj kompas na nadchodzące miesiące – i się go trzymaj
    • PROSTE WDROŻENIE: Less is more, czyli siła skupienia
    •  PROSTE ŻYCIE TO DOBRE ŻYCIE: Wywal niepotrzebne rzeczy z szaf, piwnicy i swojego życia
    • NIE WSZYSTKO MOŻE BYĆ PROSTE: Są rzeczy, których nie ma sensu upraszczać lub których nie da się uprościć
  • 12:45Retrospektywa retrospektywy

    • Monika Gamrot,  Menadżer programów transformacyjnych, Orange Polska S.A.
    • Czy to narzędzie niedoceniane?
    • Zawsze, wszędzie i dla każdego?
    • Jak zaprzęgnąć siłę emocji w wydobywaniu istoty rzeczy?
    • Jak nie zabić retrospektywy jako narzędzia stałego rozwoju?
  • 13:30Lunch

  • 14:30Agile - jedna z wielu przemijających koncepcji biznesowych, czy game changer?

    • Iwona Demidowicz-Wawrzyniuk,  Szefowa Centrum Eksperckiego Way of Working, ING Bank Śląski
    • Defilada koncepcji biznesowych – czy agile już przemaszerował?
    • Dlaczego w ING Banku unikamy używania takich słów jak agile, zwinność, transformacja?
    • Fakty i mity na temat agile
    • Na czym w istocie polega pożądana zmiana w podejściu do sposobu organizowania pracy w firmie?  
  • 15:15Dostosowanie umowy z klientem do pracy w modelu Agile

    • Agnieszka Wachowska,  Radczyni prawna, Partner, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
    • Kontrakty "zwinne" - czyli jak pisać umowy na projekty agile?
    • Umowy jako podstawowy element zarządzania ryzykiem
  • 16:00Zakończenie 1 dnia forum

  • 08:30Rejestracja uczestników, powitalna kawa

  • 09:00Warsztat: Jak transformacja cyfrowa zmienia modele operacyjne

    • Robert Wojtachnik,  Architekt nowoczesnych przedsiębiorstw

    Podczas sesji warsztatowej poznasz nowoczesne modele operacyjne oraz zrobisz pierwszy krok do oceny i usprawnienia swojego modelu

    • Jakie zmiany w otoczeniu wpływają na konieczność zmiany modelu operacyjnego przedsiębiorstwa
    • Jak będą ewoluowały modele operacyjne
    • Warsztat: jakich zdolności (ludzie, procesy, aplikacje) potrzebuje Twoja organizacja do wdrożenia modelu operacyjnego
    • Jak zwinne organizacje łączą operacje, rozwój produktu oraz wdrażanie strategii

    poznaj zdolności biznesowe tworzone przez zwinne organizacje

  • 10:30Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Forum!

  • 10:45Koegzystencja tradycyjnych metodyk projektowych oraz framework’u agile w organizacjach pracujących w modelu Agile at Scale

    • Paweł Jaszewski,  Dyrektor Biura Transformacji i Digitalizacji, BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Megatrendy i ich wpływ na zmianę modelu konkurowania na rynku usług finansowych Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Klientów Korporacyjnych
    • Dobór właściwych metodyki i narzędzii wspierających maksymalizację doświadczeń Klientów
    • Realizacja projektów regulacyjnych w organizacjach pracujących w modelu Agile at Scale
  • 11:30Od projektu do produktu - transformacja organizacji, która oprócz projektów u klienta, tworzy z sukcesem własne produkty

    • Andrzej Patyra,  Head of Innovation, Billennium

    Większość firm outsourcingowych w IT, chce budować swoje produkty, a to wymaga odmiennego podejścia - nowych kompetencji, innej metody pracy, budżetowania, a przede wszystkim sposobu myślenia. Na bazie własnych doświadczeń opowiem o tym: jak stworzyć wewnętrzny inkubator pomysłów, dobrać zespół do tego zadania, zarządzać produktem na wczesnym etapie i współpracować z potencjalnymi klientami i użytkownikami, aby zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu. Podzielę się też narzędziami, z których korzystam na co dzień. 

  • 12:15Czy transformacja agile może zakończyć się sukcesem?

    • Janusz Leski,  Lider Centrum Agile, Santander Bank Polska

    Case study Santander

    • Dlaczego tak wiele organizacji rozpoczyna transformację agile?
    • Na czym polega zwinność biznesowa?
    • Czy każda organizacja może być zwinna?
    • Czy jest tylko jedna droga do zwinności?
    • Dlaczego transformacja agile jest tak trudna?
  • 13:00Lunch

  • 14:00AI Project Manager - zupełnie nowy zawód, czy ewolucja obecnej funkcji

    • Maria Parysz,  światowa liderka w obszarze sztucznej inteligencji
    • Krótkie wprowadzenie do świata AI (prezentacja jest dla również dla osób początkujących w AI)
    • Rewolucja 4.0, czyli rewolucja w tym czym zarządzamy i jak zarządzamy
    • Rola Project Managera w projektach AI i transformacji cyfrowej
    • Ścieżka kariery Project Managera 4.0 i perspektywy rozwoju
  • 15:00Design Thinking jako metoda kreowania i udoskonalania biznesu na przykładzie pijalni czekolady Solidarność

    • dr Magdalena Bartczak,  Manager badań i rozwoju, Colian; wykładowca, autorka artykułów

    case study – pijalnia czekolady Solidarność

    • Istota Design Thinking
    • Etapy Design Thinking
    • Narzędzia badawcze i pracy warsztatowej
    • Praktyczne zastosowanie metody
  • 16:00Zakończenie forum

Magdalena Bartczak

dr Magdalena Bartczak

Manager badań i rozwoju, Colian; wykładowca, autorka artykułów

Doktor nauk ekonomicznych, doświadczony manager i wykładowca, a przy tym mama trójki synów. Od ponad 20 lat zarządzam dużymi markami w Polsce – były to: Morliny, Vitax, Massive, Grześki, Goplana, Familijne, Jeżyki, Akuku i kilka pomniejszych, a obecnie pracuję w roli managera badań i rozwoju w firmie Colian. Nieustannie uczę się rozwijam, a zdobytą wiedzą chętnie się dzielę, ponieważ równolegle z pracą zawodową prowadzę szereg wykładów, szkoleń, ćwiczeń i warsztatów oraz publikuję artykuły z własnym spojrzeniem na współczesną rzeczywistość biznesową.

Iwona Demidowicz-Wawrzyniuk

Iwona Demidowicz-Wawrzyniuk

Szefowa Centrum Eksperckiego Way of Working, ING Bank Śląski

Menadżer, mentor, coach. Moja ścieżka zawodowa związana jest od wielu lat z bankowością. Obejmowała: bezpośrednią obsługę klientów indywidualnych oraz firm (kredyty), zarządzanie sprzedażą (dyrektor oddziału banku), zarządzanie ryzykiem kredytowym (zastępca dyrektora departamentu), projekty, szkolenia i rozwój (dyrektor centrum w HR). Od kilku lat, wspólnie z Agile Coachami, wspieram bank w zmianie kultury organizacyjnej oraz modelu pracy (Way of Working), przesuwając stopniowo organizację od hierarchicznej do sieciowej.

Monika Gamrot

Monika Gamrot

Menadżer programów transformacyjnych, Orange Polska S.A.

Menadżer, mentor, trener, facylitator. Certyfikowany Business Change Manager. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami, w sektorach: telekomunikacyjnym, finansowym, ubezpieczeniowym i IT. Nadal uważam, że nie wiem wszystkiego i stale próbuję nowych rzeczy.

Paweł Jaszewski

Paweł Jaszewski

Dyrektor Biura Transformacji i Digitalizacji, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu produktami, procesami i strategią omnichannel dla klientów Korporacyjnych oraz MŚP. Specjalizuje się w obszarze transformacji i digitalizacji. Praktyk, fan i ambasador metodyk zwinnych (Certified Scrum@Scale Practitioner, Professional Scrum Product Owner). Entuzjasta nowoczesych technologii.

Szymon Kudła

Szymon Kudła

Ekonomista, wykładowca biznesowy, autor książek

Wykładowca biznesowy od 1997 roku, dotychczas poprowadził niemal 900 eventów (stacjonarnie i online) dla grup liczących nawet po kilka tysięcy osób. Ekonomista, absolwent Szkoły Głównej Handlowej (dwa kierunki studiów). Wieloletni członek prestiżowych amerykańskich stowarzyszeń: ISPI, SHRM oraz ATD, z dostępem do najnowszych badań. Autor czterech bestsellerów biznesowych: „Podróż lidera” (o przywództwie), „Biznesowy rollercoaster” (o otwartości, zmianie i innowacji), „OK, kupuję to!” (o relacjach z Klientami) oraz „SISU – wzmocnij hart ducha i odporność psychiczną” (o skutecznym działaniu pomimo przeszkód). Zwycięzca niezależnych rankingów na najlepszych mówców konferencyjnych; najwyżej oceniany prelegent na otwartych kongresach w Polsce, w zachodniej Europie i w USA. Twórca kanału „Moje SISU” na YouTube, poświęconego odporności psychicznej i radzeniu sobie z przeciwnościami.

Janusz Leski

Janusz Leski

Lider Centrum Agile, Santander Bank Polska

Transformuje organizacje, aby koncentrowały się na dostarczaniu wartości klientom i na poprawianiu doświadczenia klientów. Zmienia kulturę organizacji, aby mogły one sprawniej reagować na zmiany zachodzące w otaczającym je świecie, który staje się coraz bardziej VUCA. Janusz Leski był liderem wdrożenia modelu Agile w Santander Bank Polska oraz wspiera realizację Transformacji Agile w innych krajach w Grupie Santander. Przeprowadził transformację około 1500 osób na zwinny model pracy, wprowadzając wartości, zasady i praktyki Agile w swojej organizacji.

Ewa Paprocka

Ewa Paprocka

Executive Manager, HRK ICT

Od 13 lat pracuje w branży rekrutacyjnej, a od 10 lat zajmuje się rekrutacjami z obszaru IT. Główny obszar specjalizacyjny to software development, od popularnych java i .net developerów, po absolutne unikaty jak Natural. Doświadczenie we współpracy z klientami zarówno międzynarodowymi korporacjami jak i małymi polskimi start-upami. Samodzielnie realizuje całość projektów rekrutacyjnych IT, od rekrutacji po doradztwo dla klienta.

Andrzej Patyra

Andrzej Patyra

Head of Innovation, Billennium

Zajmuje się odkrywaniem i budowaniem cyfrowych produktów: tworzy startupy i innowacje przy współpracy m.in. z Microsoft i Google. Jest facylitatorem Design Sprintu, Desig Thinking i Product Discovery. Wcześniej w Dolnie Krzemowej prowadził transformację cyfrową B&R u lidera branży bioinformatycznej, której celem było przyśpieszenie procesu odkrywania nowych sposobów leczenia m. in. walki z rakiem. W swojej karierze pełnił rolę Agile Coacha, Product Managera czy Project Managera. Od ponad 10 lat przedsiębiorca. Prywatnie mąż, dumny ojciec czwórki dzieci, wcześniej podróżnik, autor przewodników po Azji.

Dawid Świątkiewicz

Dawid Świątkiewicz

Project manager, Trener Zarządzania Projektami, Wykładowca

Project i program manager, trener i wykładowca akademicki Jak sam mówi lubi ludzi, bo to oni są sercem projektu. Poznawanie ludzi pozwala mu znajdować drogę do budowania skutecznej komunikacji i zaangażowania. Doświadczenie zawodowe zdobył realizując projekty w branży produkcyjnej i energetycznej. Na co dzień stosuje modele hybrydowe by łączyć najlepsze praktyki z różnych metodyk by skutecznie realizować cele projektowe. Obecnie pracuje w biurze projektów transformacyjnych w branży health- tech. Współpracuje jako trener zarzadzania projektów w ZeroBullShit Management. Jest wykładowcą akademickim na Politechnice Łódzkiej. Skupia się na budowaniu silnych zespołów opartych o wspólne wartości i otwartą komunikację.

Katarzyna Wojnar

Katarzyna Wojnar

Customer Strategy Director, ALDI Sp. z o.o.

Manager z 15-letnim doświadczeniem w obszarach Customer/ Trade Marketingu, Zarządzania Projektami i Komunikacji. Obecnie pracuje w ALDI, gdzie prowadzi dział Customer Strategy. Swoje doświadczenie w projektach zdobywa na arenie lokalnej oraz międzynarodowej. Wcześniej przez ponad 11 lat związana z Grupą Maspex. Swoją karierę rozpoczęła w 4F, gdzie rozwijała i współtworzyła dział Business to Business. Obecnie studentka MBA o specjalizacji Cyfrowa Transformacja na ALK w Warszawie. W biznesie stawia na partnerstwo w relacjach. Prywatnie współautorka pierwszej w Polsce książki o terapii grupowej dla DDA.

Robert Wojtachnik

Robert Wojtachnik

Architekt nowoczesnych przedsiębiorstw

Jestem przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Od 22 lat zarabiam na życie cyfryzowaniem przedsiębiorstw. W procesach transformacji cyfrowej przepracowałem >55000 godzin, obejmując role od konsultanta do dyrektora zarządzającego. Obroniłem doktorat z nauk ekonomicznych, w którym zajmowałem się problemami efektywności przedsiębiorstw. Uczyłem się od najlepszych specjalistów w UK i USA. Posiadam cenione międzynarodowe certyfikaty. Pomagam ambitnym menadżerom stworzyć w firmie nowoczesny zwinny system zarządzania, który świetnie sobie radzi w turbulentnym otoczeniu. Projektuję wydajną architekturę przedsiębiorstwa łącząc klientów, pracowników (kultura organizacyjna), procesy (szybkie operacje, projekty i rozwój produktów) oraz aplikacje (projektowanie i skuteczne wdrażanie). Dzięki mojej pracy klienci szybko rosną, wyprzedzają konkurencję i osiągają takie wyniki: - 500-600% większe przychody tą samą załogą - 40% wzrostu obrotów w 6 miesięcy - 280% większa wydajność zespołów w 4 miesiące

Mikołaj Zbudniewek

Mikołaj Zbudniewek

Executive Director, HRK ICT

Mikołaj posiada 11 lat doświadczenia w IT, w tym 7 lat w rekrutacji IT. Specjalizuje się w zabezpieczeniach, devops i rekrutacji stanowisk kierowniczych. Obsadził ponad 100 stanowisk specjalistycznych, eksperckich i wykonawczych - takich jak County Manager, Regional Manager, Chief Information Security Officer, IT Security Manager, IT Audit Managers, IT Manager, IT Architect, Senior Reverse Engineer, Senior DevOps i DevSecOps Engineers, Cloud Architects. Pracuje głównie z klientami z rynków finansowych, ubezpieczeniowych, logistycznych, mobilnych i bezpieczeństwa.

Maria Parysz

Maria Parysz

światowa liderka w obszarze sztucznej inteligencji

Twórczyni i dyrektorka największej profesjonalnej społeczności ekspertów AI (Kaggle Days) zrzeszającej ponad 7 mln praktyków z całego świata. Maria stworzyła wiele innowacyjnych rozwiązań AI dla największych korporacji oraz instytucji rządowych na świecie. Aktywnie uczestniczy w rozwoju talentów AI głównie poprzez wsparcie mentorskie najzdolniejszych przedsiębiorczyń w USA, Kanadzie i EU w kreowaniu przełomowych startupów. Keynote i prelegentka wielu konferencji międzynarodowych z zakresu AI, min. Google Next w San Francisco, Gitex i AI Everything w Dubaju, i wielu innych konferencji AI w Londynie, Tokio, Paryżu i Pekinie. Współzałożycielka i CEO LogicAI, lidera branży AI; doktorantka AI w Dublinie; wykładowczyni na polskich i zagranicznych uniwersytetach.

Agnieszka Wachowska

Agnieszka Wachowska

Radczyni prawna, Partner, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Ekspert prawny z kilkunastoletnim doświadczeniem w obsłudze projektów IT. W kancelarii uczestniczy w pracach praktyki TMT, kierując zespołem IT-Telco oraz Zamówień Publicznych. Specjalizuje się w problematyce prawnej nowych technologii i prawa autorskiego. Od początku kariery prawniczej doradza podmiotom z branży IT, w tym również podmiotom publicznym, w zakresie zagadnień związanych z prawem IT, zamówieniami publicznymi na dostawy i usługi IT, a także w obszarze cyberbezpieczeństwa. Odpowiada za wsparcie prawne działalności operatorów telekomunikacyjnych oraz doradztwo z zakresu prawa telekomunikacyjnego. Brała udział w ponad stu projektach związanych z przygotowywaniem i negocjowaniem umów dotyczących IT, w tym wdrożeniowych, serwisowych, licencyjnych, SaaS, PaaS i IaaS. Uczestniczyła w przeprowadzaniu wielu dużych i kompleksowych audytów umów dotyczących IT, w tym badających zakres uprawnień do oprogramowania oraz możliwości przeniesienia oprogramowania do środowiska chmury obliczeniowej. Doradza klientom w projektach związanych z inwestycjami w innowacje oraz infrastrukturę IT i telekomunikacyjną z wykorzystaniem środków unijnych oraz związanych z pomocą publiczną, w tym w strategicznych projektach dotyczących budowy i operowania sieciami szerokopasmowymi. Członek zespołów roboczych PIIT oraz grup roboczych powołanych przez Urzędu Zamówień Publicznych. Wyróżniona indywidualnie w rankingu Legal 500 jako Next Generation Partner w kategorii: TMT. Prelegentka na wielu konferencjach, seminariach, szkoleniach. Wykładowczyni na aplikacji radcowskiej przy OIRP w Warszawie oraz na studiach podyplomowych Prawa Nowych Technologii w Instytucie Nauk Prawnych PAN. Autorka licznych publikacji branżowych oraz naukowych z zakresu prawa autorskiego i prawnej ochrony programów komputerowych, cyberbezpieczeństwa, a także zamówień publicznych w IT. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, stypendystka Universiteit van Tilburg (Holandia).

PMI

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]