Warszawa
Konferencja
21 maja 2019
21 maja 2019
Hotel Novotel Airport, ul. 1 Sierpnia 1
Windykacja i Zarządzanie Należnościami 2019
None
Obsługa klienta w monitoringu płatności
Ikona zamknięcia

Cel

Zapraszamy na unikalne wydarzenie w polskiej branży zarządzania należnościami.
W tym roku podeszliśmy to tematu całkowicie innowacyjnie i niestandardowo.

Sprawdzimy jakie najlepsze praktyki z innych działów możemy wdrożyć w działach monitoringu płatności, windykacji i ryzyka kredytowego.

Podpatrzymy i przetestujemy rozwiązania ze sprzedaży, marketingu, obsługi Klienta, IT a nawet public relations. Przedyskutujemy je z prelegentami, publicznością oraz dyrektorami windykacji.

Jeden pomysł może zarobić w windykacji setki tysięcy. Pokażemy ich kilkadziesiąt.

Będzie mowa o pisaniu wezwań do zapłaty, smsów i e-maili, A/B testach w budowaniu segmentacji Klientów opóźniających płatności, standardach obsługi Klienta i sztucznej inteligencji.

Pokażemy również metody PR jak działać w sytuacji kryzysu wizerunkowego wywołanego przez działania windykacyjne.

Nie zabraknie także tego na co wielu czeka, czyli Kompendium ostatnich i planowanych zmian w prawie dotyczącym windykacji.

Jako Merytoryczny Kurator konferencji gwarantuję jej najwyższą jakość.

Borys Sadowski
Dyrektor Generalny
GEKKO Collections (www.gekko.pl)

Aldona Mlonek-Korzonkowska
Project Manger
Puls Biznesu

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Novotel Airport, ul. 1 Sierpnia 1


Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron