Warszawa
Konferencja
11 lipca 2023
11 lipca 2023
Zarządzanie pracownikami Blue Collars
Blue Collars
Jak dbać o ich potrzeby i oczekiwania

1495 zł netto do 23 czerwca

1795 zł netto do 11 lipca

Cel

W ostatnich latach obserwuje się pewne zmiany w charakterze pracy blue collar z powodu postępu technologicznego i automatyzacji. Niektóre zadania, które wcześniej były wykonywane przez tych pracowników, teraz są wykonywane przez maszyny i roboty. Nadal istnieje wiele obszarów, w których praca fizyczna jest niezbędna, dlatego pracownicy blue collar odgrywają kluczową rolę w gospodarce na wielu poziomach. 

Motywacja i odpowiednia komunikacja z pracownikami blue collars, wymaga czasu i zaangażowania, ale jest ważnym elementem utrzymania ich zaangażowania i poczucia bycia częścią zespołu i może przynieść wiele korzyści dla firmy.

Podczas konferencji poruszymy wiele tematów, powiemy m.in. o tym:

  • Jak przygotować się do rekrutacji pracowników Blue Collars
  • Jak utrzymać dobre relacje z kandydatem
  • Jak dbać o pozytywne doświadczenia pracownicze
  • Jak badać efektywność projektów z obszaru well being

W programie ponadto:

  • Diversity & Inclusion w fabryce - jak wdrażać politykę różnorodności w firmie produkcyjnej
  • Rola Employer Brandingu w rekrutacji
  • Rekrutacja i onboarding wzmacniające markę pracodawcy – dobre przykłady i metody
  • Raport wynagrodzeń na stanowiskach magazynowych i produkcyjnych
  • Nowe kompetencje blue collar np. współpraca z cobotami

Firmy prześcigają się w pomysłach, jak zrekrutować i utrzymać pracowników z kategorii Blue Collars. Podczas konferencji będziemy mieli okazję wysłuchać inspirujących prelekcji przedstawicieli firm: FM Logistics, IKEA Retail, DHL Supply Chain, praca.magazynuj.to , Toyota Motor Manufacturing Poland, Randstad. Będzie to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, strategii i najlepszych praktyk w obszarze rekrutacji, utrzymania, skutecznego motywowania, angażowania pracowników Blue Collars.

Program

Wtorek, 11 lipca

09:25

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

Warszawa, ,
09:30

Jak przygotować się do rekrutacji pracowników Blue Collars – jak szukać odpowiednich kandydatów

  • Katarzyna Kołacz, Commercial Manager, Randstad Polska Sp. z o.o.
  • Wioleta Rudzińska, National Concept Manager, Randstad Polska Sp. z o.o.
Warszawa, ,
10:20

Panel dyskusyjny: Jak utrzymać dobre relacje z kandydatem, jak dbać o pozytywne doświadczenia pracownicze

Warszawa, ,
11:20

Przerwa

Warszawa, ,
11:35

Well-being pracownika operacyjnego

  • Monika Skibińskia, Head of HR, DHL Supply Chain
  • Wioletta Podstawka, Head of Recruitment Center CEE, DHL Supply Chain
  • Co kryje się pod hasłem well-being/czym jest well-being dla pracowników operacyjnych
  • Przykłady dobrych praktyk
  • Wartości dodane dla pracowników oraz pracodawcy
  • Jak badać efektywność projektów z obszaru well-being

Warszawa, ,
12:20

"Program ambasadorski w firmie produkcyjnej” o wspólnym tworzeniu treści i promowaniu marki pracodawcy z pracownikami produkcyjnymi

  • Marcin Szczeblewski, Kierownik ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych, Toyota Motor Manufacturing Poland
  • Diversity & Inclusion w fabryce - jak wdrażać politykę różnorodności w firmie produkcyjnej
  • DW: Specjalistka IT, HR-owiec i Operator CNC, czyli jak budować komunikację w firmie produkcyjnej
Warszawa, ,
13:00

Skuteczna rekrutacja do startupów logistycznych - case study

  • Monika Gluzińska, Senior HR Manager, Polska Południowa, FM Logistic
  • Dawid Strzyżak, Talent Acquisition Manager, Central Europe, FM Logistic
  • Opis projektów: charakterystyka operacji, cele, timing, skala zatrudnienia
  • Rekrutacja na trudnym i dynamicznym rynku w krótkim czasie - wyzwania (m.in. kiebiety w logistyce)
  • W jaki sposób zbudować markę i zaufanie do nieznanego na lokalnym rynku pracodawcy - platforma komunikacji (przekazy i kanały dotarcia)
  • Rola Employer Brandingu w rekrutacji
Warszawa, ,
13:50

Przerwa

Warszawa, ,
14:30

BLUE- YELLOW collars – czyli jak to robimy w IKEA

  • Małgorzata Fąfara, Recruitment, Selection & Onboarding Leader, IKEA Retail
  • Maja Martyniuk-Wojcieszczuk, Senior Recruiter, IKEA Retail
  • Pracownik/Pracowniczka IKEA – czy kolor kołnierzyka ma znaczenie?
  • Łączenie oczekiwań Kandydatów/Kandydatek z możliwościami organizacji
  • Rekrutacja i onboarding wzmacniające markę pracodawcy – dobre przykłady i metody

Warszawa, ,
15:20

Raport wynagrodzeń na stanowiskach blue collar. Benefity w ogłoszeniach o pracę vs. oczekiwania kandydatów

  • Marcin Klimaszewski, Co-founder, praca.magazynuj.to
  • Raport wynagrodzeń na stanowiskach magazynowych i produkcyjnych
  • Omówienie oczekiwanych benefitów dla grupy blue collar np. (wcześniejsze wynagrodzenie, dostęp do prywatnego telefonu w godzinach pracy )
  • Diagnoza stanu satysfakcji pracowników blue colar – zapowiedź badania
  • Nowe kompetencje blue collar np. współpraca z cobotami
Warszawa, ,
16:10

Zakończenie

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Małgorzata Fąfara

    Małgorzata Fąfara

    Recruitment, Selection & Onboarding Leader IKEA Retail
  • Monika Gluzińska

    Monika Gluzińska

    Senior HR Manager, Polska Południowa FM Logistic
  • Marcin Klimaszewski

    Marcin Klimaszewski

    Co-founder praca.magazynuj.to
  • Katarzyna Kołacz

    Katarzyna Kołacz

    Commercial Manager Randstad Polska Sp. z o.o.
  • Maja Martyniuk-Wojcieszczuk

    Maja Martyniuk-Wojcieszczuk

    Senior Recruiter IKEA Retail
  • Wioletta Podstawka

    Wioletta Podstawka

    Head of Recruitment Center CEE DHL Supply Chain
  • Wioleta Rudzińska

    Wioleta Rudzińska

    National Concept Manager Randstad Polska Sp. z o.o.
  • Monika Skibińskia

    Monika Skibińskia

    Head of HR DHL Supply Chain
  • Dawid Strzyżak

    Dawid Strzyżak

    Talent Acquisition Manager, Central Europe FM Logistic
  • Marcin Szczeblewski

    Marcin Szczeblewski

    Kierownik ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych Toyota Motor Manufacturing Poland

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Katarzyna Dziedzic
Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1495 zł netto do 23 czerwca

Zarejestruj się