
1495 zł netto do 23 czerwca
1795 zł netto do 11 lipca
Zarządzanie pracownikami Blue Collars
Zarejestruj się
Cel
W ostatnich latach obserwuje się pewne zmiany w charakterze pracy blue collar z powodu postępu technologicznego i automatyzacji. Niektóre zadania, które wcześniej były wykonywane przez tych pracowników, teraz są wykonywane przez maszyny i roboty. Nadal istnieje wiele obszarów, w których praca fizyczna jest niezbędna, dlatego pracownicy blue collar odgrywają kluczową rolę w gospodarce na wielu poziomach.
Motywacja i odpowiednia komunikacja z pracownikami blue collars, wymaga czasu i zaangażowania, ale jest ważnym elementem utrzymania ich zaangażowania i poczucia bycia częścią zespołu i może przynieść wiele korzyści dla firmy.
Podczas konferencji poruszymy wiele tematów, powiemy m.in. o tym:
- Jak przygotować się do rekrutacji pracowników Blue Collars
- Jak utrzymać dobre relacje z kandydatem
- Jak dbać o pozytywne doświadczenia pracownicze
- Jak badać efektywność projektów z obszaru well being
W programie ponadto:
- Diversity & Inclusion w fabryce - jak wdrażać politykę różnorodności w firmie produkcyjnej
- Rola Employer Brandingu w rekrutacji
- Rekrutacja i onboarding wzmacniające markę pracodawcy – dobre przykłady i metody
- Raport wynagrodzeń na stanowiskach magazynowych i produkcyjnych
- Nowe kompetencje blue collar np. współpraca z cobotami
Firmy prześcigają się w pomysłach, jak zrekrutować i utrzymać pracowników z kategorii Blue Collars. Podczas konferencji będziemy mieli okazję wysłuchać inspirujących prelekcji przedstawicieli firm: FM Logistics, IKEA Retail, DHL Supply Chain, praca.magazynuj.to , Toyota Motor Manufacturing Poland, Randstad. Będzie to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, strategii i najlepszych praktyk w obszarze rekrutacji, utrzymania, skutecznego motywowania, angażowania pracowników Blue Collars.
Program
Wtorek, 11 lipca
Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie
Warszawa, ,Jak przygotować się do rekrutacji pracowników Blue Collars – jak szukać odpowiednich kandydatów
- Katarzyna Kołacz, Commercial Manager, Randstad Polska Sp. z o.o.
- Wioleta Rudzińska, National Concept Manager, Randstad Polska Sp. z o.o.
Panel dyskusyjny: Jak utrzymać dobre relacje z kandydatem, jak dbać o pozytywne doświadczenia pracownicze
Warszawa, ,Przerwa
Warszawa, ,Well-being pracownika operacyjnego
- Monika Skibińskia, Head of HR, DHL Supply Chain
- Wioletta Podstawka, Head of Recruitment Center CEE, DHL Supply Chain
- Co kryje się pod hasłem well-being/czym jest well-being dla pracowników operacyjnych
- Przykłady dobrych praktyk
- Wartości dodane dla pracowników oraz pracodawcy
- Jak badać efektywność projektów z obszaru well-being
Warszawa, ,
"Program ambasadorski w firmie produkcyjnej” o wspólnym tworzeniu treści i promowaniu marki pracodawcy z pracownikami produkcyjnymi
- Marcin Szczeblewski, Kierownik ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych, Toyota Motor Manufacturing Poland
- Diversity & Inclusion w fabryce - jak wdrażać politykę różnorodności w firmie produkcyjnej
- DW: Specjalistka IT, HR-owiec i Operator CNC, czyli jak budować komunikację w firmie produkcyjnej
Skuteczna rekrutacja do startupów logistycznych - case study
- Monika Gluzińska, Senior HR Manager, Polska Południowa, FM Logistic
- Dawid Strzyżak, Talent Acquisition Manager, Central Europe, FM Logistic
- Opis projektów: charakterystyka operacji, cele, timing, skala zatrudnienia
- Rekrutacja na trudnym i dynamicznym rynku w krótkim czasie - wyzwania (m.in. kiebiety w logistyce)
- W jaki sposób zbudować markę i zaufanie do nieznanego na lokalnym rynku pracodawcy - platforma komunikacji (przekazy i kanały dotarcia)
- Rola Employer Brandingu w rekrutacji
Przerwa
Warszawa, ,BLUE- YELLOW collars – czyli jak to robimy w IKEA
- Małgorzata Fąfara, Recruitment, Selection & Onboarding Leader, IKEA Retail
- Maja Martyniuk-Wojcieszczuk, Senior Recruiter, IKEA Retail
- Pracownik/Pracowniczka IKEA – czy kolor kołnierzyka ma znaczenie?
- Łączenie oczekiwań Kandydatów/Kandydatek z możliwościami organizacji
- Rekrutacja i onboarding wzmacniające markę pracodawcy – dobre przykłady i metody
Warszawa, ,
Raport wynagrodzeń na stanowiskach blue collar. Benefity w ogłoszeniach o pracę vs. oczekiwania kandydatów
- Marcin Klimaszewski, Co-founder, praca.magazynuj.to
- Raport wynagrodzeń na stanowiskach magazynowych i produkcyjnych
- Omówienie oczekiwanych benefitów dla grupy blue collar np. (wcześniejsze wynagrodzenie, dostęp do prywatnego telefonu w godzinach pracy )
- Diagnoza stanu satysfakcji pracowników blue colar – zapowiedź badania
- Nowe kompetencje blue collar np. współpraca z cobotami
Zakończenie
Warszawa, ,Prelegenci
-
Małgorzata Fąfara
Recruitment, Selection & Onboarding Leader IKEA Retail
-
Monika Gluzińska
Senior HR Manager, Polska Południowa FM Logistic
-
Marcin Klimaszewski
Co-founder praca.magazynuj.to
-
Katarzyna Kołacz
Commercial Manager Randstad Polska Sp. z o.o.
-
Maja Martyniuk-Wojcieszczuk
Senior Recruiter IKEA Retail
-
Wioletta Podstawka
Head of Recruitment Center CEE DHL Supply Chain
-
Wioleta Rudzińska
National Concept Manager Randstad Polska Sp. z o.o.
-
Monika Skibińskia
Head of HR DHL Supply Chain
-
Dawid Strzyżak
Talent Acquisition Manager, Central Europe FM Logistic
-
Marcin Szczeblewski
Kierownik ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych Toyota Motor Manufacturing Poland
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Warszawa
1495 zł netto do 23 czerwca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy