2. Media Relations

2. Media Relations

2 ‑ 3 kwietnia 2020 / Warszawa

2095 zł netto do 21 lutego

2595 zł netto do 3 kwietnia

2. Media Relations
 / 2 ‑ 3 kwietnia 2020 / Warszawa  / 2095 zł netto Zarejestruj się

Cel

Czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami? Wiesz jak dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów? Znasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia?

Po raz drugi zapraszamy Cię na konferencję „Media Relations”, gdzie w roli trenerów będą wybitni dziennikarze, a Ty dzięki interaktywnej formule wydarzenia będziesz mieć możliwość zadania im pytań oraz wejścia w bezpośrednią dyskusję. To jedyne miejsce, w którym spotykają się czołowi dziennikarze prasy, radia, telewizji i mediów online. 

HotTopics: Planowanie gazety/ Twitter jako zewnętrzne biuro PR/ News vs. Fake news/ Metody budowania długofalowych relacji z dziennikarzami/ Digital media relations/ Kryzys w mediach/ PR celebrycki

Konferencja Media Relations to:

  • 2 dni konferencji = 2 dni ze wspólnego życia dziennikarza i PRowca
  • Trening dla PRowców specjalnie przygotowany przez dziennikarzy
  • Medialny niezbędnik PRowca: prasa, TV, radio, internet
  • Bezpośrednia platforma umożliwiająca spotkanie z przedstawicielami polskich wydawnictw
  • Wyjątkowa przestrzeń do dyskusji z dziennikarzami i nauki najlepszych praktyk PRowych
  • Czas i miejsce na poszerzenie wiedzy z zakresu prowadzenia działań PRowych z mediami

Zdjęcia z poprzedniej edycji:



Sprawdź, jak wyglądało ostatnie wydarzenie skierowane do Twojej branży:






Program

Prelegenci

  • Szymon Milczanowski

    Szymon Milczanowski

    ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym, współwłaściciel agencji Winstone
  • Paweł Sołtys

    Paweł Sołtys

    dziennikarz, szef projektów audiowizualnych „Pulsu Biznesu”
  • Michał Pol

    Michał Pol

    polski dziennikarz sportowy i bloger, youtuber
  • Alicja Defratyka

    Alicja Defratyka

    Starszy Analityk, SpotData.pl
  • Patrycjusz Wyżga

    Patrycjusz Wyżga

    dziennikarz, Program Trzeci Polskiego Radia
  • Karolina Hytrek-Prosiecka

    Karolina Hytrek-Prosiecka

    była dziennikarka, trener piłki nożnej w PZPN (Polski Związek Piłki Nożnej)

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

2095 zł netto do 21 lutego

Zarejestruj się