2. Media Relations
Public relationsWarszawaKonferencja
 ‑ 
 ‑ 
2. Media Relations

Wstęp bezpłatny

Czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami? Wiesz jak dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów? Znasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia?

Po raz drugi zapraszamy Cię na konferencję „Media Relations”, gdzie w roli trenerów będą wybitni dziennikarze, a Ty dzięki interaktywnej formule wydarzenia będziesz mieć możliwość zadania im pytań oraz wejścia w bezpośrednią dyskusję. To jedyne miejsce, w którym spotykają się czołowi dziennikarze prasy, radia, telewizji i mediów online. 

HotTopics: Planowanie gazety/ Twitter jako zewnętrzne biuro PR/ News vs. Fake news/ Metody budowania długofalowych relacji z dziennikarzami/ Digital media relations/ Kryzys w mediach/ PR celebrycki

Konferencja Media Relations to:

  • 2 dni konferencji = 2 dni ze wspólnego życia dziennikarza i PRowca
  • Trening dla PRowców specjalnie przygotowany przez dziennikarzy
  • Medialny niezbędnik PRowca: prasa, TV, radio, internet
  • Bezpośrednia platforma umożliwiająca spotkanie z przedstawicielami polskich wydawnictw
  • Wyjątkowa przestrzeń do dyskusji z dziennikarzami i nauki najlepszych praktyk PRowych
  • Czas i miejsce na poszerzenie wiedzy z zakresu prowadzenia działań PRowych z mediami




Sprawdź, jak wyglądało ostatnie wydarzenie skierowane do Twojej branży:










Partnerzy:

Partner

IMM

Patron Medialny

Publicrelations.plOOH MagazinePRotoMarketer+

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 11:00Rejestracja uczestników, kawa

  • 11:30Przywitanie uczestników

  • 11:40Zapraszam na planowanie! Czyli jakie informacje o codziennej pracy w redakcji pozwolą Ci skuteczniej trafiać do dziennikarzy?

    • Marcin Goralewski, None zastępca redaktora naczelnego "Pulsu Biznesu"
    • Kolegium redakcyjne – w jakim czasie i o jakiej godzinie najlepiej przekazać Twoją informację dziennikarzowi?
    • Historia warta opublikowania. Jaki content marketing w danej redakcji może być akceptowany?
  • 12:30Rozmowa wszystkich ze wszystkimi. Twitter jako zewnętrzne biuro PR umożliwiająca interakcję z dziennikarzami 24/7

    • Michał Pol, None polski dziennikarz sportowy i bloger, youtuber
    • W jaki sposób rozpoznać i wypełnić potrzeby dziennikarzy na Twitterze?
    • Jak wejść w interakcję z dziennikarzem? Metody skutecznej komunikacji na Twitterze
    • Aktywność PRowca na Twitterze jako jedno z narzędzi budowania zaufania marki
    • Jak wykorzystać Twittera do szybkiego reagowania na sytuacje kryzysowe?
  • 13:20Przerwa na lunch i networking

  • 14:20Podcasty: "hype" czy "must"? Tworzenie treści dopasowanych do nowych form dziennikarskich

    • Paweł Sołtys, None dziennikarz, szef projektów audiowizualnych „Pulsu Biznesu”
    • W jaki sposób możesz wykorzystać podcasty i formy video, by wzmocnić strategię PR Twojej marki?
    • W jaki sposób przekonać internetowych twórców do wykorzystania Twoich informacji w podcastach czy materiale video?
    • Co zmieniło się na rynku podcastów w ciągu ostatniego roku?
  • 15:10News vs. fake news z perspektywy dziennikarza

    • Jak publikować, by media same docierały do informacji o Twojej firmie? Źródła inspiracji dziennikarzy
    • W jaki sposób dziennikarz dobiera treści do swoich artykułów?
    • Czym są i jak walczyć z fake newsami? 
  • 16:00Przerwa na kawę

  • 16:15Jak wypracować przejrzyste standardy współpracy redakcji z partnerami komercyjnymi?

    • , None Moderator: Paweł Sołtys, dziennikarz, szef projektów audiowizualnych „Pulsu Biznesu”
    • Agnieszka Jabłońska-Twaróg, None Communications Director, Twisto
    • Michał Witkowski, None Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Polski Fundusz Rozwoju
    • Maciej Szczepaniuk, None Spokesperson, PGE

    **panel dyskusyjny z gorącymi krzesłami, na których mogą zasiąść i aktywnie uczestniczyć w debacie, wszyscy zebrani na sali konferencyjnej

    • Czego PR może oczekiwać od redakcji, a czego nie może?
    • Jak zadbać o długofalowe relacje między wartościowymi mediami a cennymi partnerami komercyjnymi?
    • Jak konstruować skuteczne komunikacyjnie projekty medialne z korzyścią dla wszystkich interesariuszy?
  • 18:00Zakończenie 1 dnia konferencji

    Zdobyłeś nowe umiejętności, chcesz poszerzyć wiedzę? Zostań z nami i weź udział w networkingu. Popołudniowy networking sprzyjający nawiązaniu szeregu relacji

  • 09:00Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:30PRowcu pisz (i myśl) jak dziennikarz! Jak tworzyć nowoczesną informację prasową i kreatywny newsletter?

    • Roman Osica, None dziennikarz prasowy, radiowy, muzyk
    • Dlaczego maile od PR-owców w redakcjach trafiają do kosza? Techniki pisania komunikatów dla dziennikarzy
    • Modele kreowania newsletterów, które zawsze zainteresują Twoich redakcyjnych odbiorców

    Czerp inspiracje, notuj niezbędne wskazówki, wróć do biura, stwórz informację prasową i prześlij do naszej redakcji. Uczestnikom gwarantujemy publikację najlepszej informacji prasowej, którą otrzyma redaktor naczelny "Pulsu Biznesu" po konferencji.

  • 10:30Wczoraj dziennikarz, dzisiaj PRowiec czyli czego o działaniach PR i nawiązywaniu relacji możesz nauczyć się od byłych dziennikarzy?

    • Karolina Hytrek-Prosiecka, None była dziennikarka, trener piłki nożnej w PZPN (Polski Związek Piłki Nożnej)
  • 11:20Przerwa na kawę

  • 11:40Konferencja Media Relations organizowana przez Puls Biznesu … czyli o tym jak skutecznie nawiązywać i budować długofalowe relacje z dziennikarzami

    • Relacja PRowiec – dziennikarz – metody budowania dwustronnej relacji
    • Czego dziennikarz od Ciebie oczekuje?
    • Jak budować indywidualną historię pod konkretne medium? Potencjał poszczególnych mediów
    • W jaki sposób skutecznie kształtować relacje z dziennikarzami w mediach społecznościowych
  • 12:30Przerwa na lunch i networking

  • 13:30PR celebrycki czyli jak wykorzystać media poszukujące sensacji w Twoich działaniach PRowych?

  • 14:30Poza komunikatem prasowym czyli w jaki sposób content może ożywić Twoje relacje z dziennikarzami?

    • Alicja Defratyka, None Starszy Analityk, SpotData.pl
    • W jaki sposób filmy, obrazy i dane analityczne mogą wzmocnić Twoją treść, która trafia do dziennikarzy?
  • 15:20Na ratunek czyli metody współpracy z dziennikarzami podczas wizerunkowej katastrofy Twojej marki

    • Szymon Milczanowski, None ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym, współwłaściciel agencji Winstone
    • Czas! Jak szybko dotrzeć z komunikatem wzmacniającym wizerunek Twojej marki do odpowiedniego dziennikarza?
    • Na tropie kryzysu czyli jak PRowiec może współzarządzać kryzysem w mediach? W jaki sposób stworzyć spójny przekaz medialny?
    • Poznaj błędy innych czyli jak ustrzec się błędów w sytuacjach kryzysowych?
  • 16:20Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Paweł Sołtys

Paweł Sołtys

dziennikarz, szef projektów audiowizualnych „Pulsu Biznesu”

Dziennikarz ekonomiczny, szef projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska. W latach 2008-2018 związany z Programem 3 Polskiego Radia, w latach 2014-2015 zastępca redaktora naczelnego tygodnika „Bloomberg Businessweek Polska”. Po godzinach kibic Legii Warszawa oraz pasjonat narciarstwa alpejskiego komentujący zmagania w tej dyscyplinie w Eurosport Polska.

Alicja Defratyka

Alicja Defratyka

Starszy Analityk, SpotData.pl

Odpowiada za przygotowanie raportów oraz za prowadzenie badań rynku i opinii. Ekonomistka z wieloletnim doświadczeniem pracy w think-tankach, mediach i biznesie. Wcześniej pracowała m.in. w ośrodku dialogu i analiz THINKTANK, agencji informacyjnej Newseria, Francuskiej Izbie Gospodarczej oraz w Fundacji Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR). Prowadzi także własny projekt edukacyjno-społeczny ciekaweliczby.pl, a prezentowane przez nią liczby i sondaże są często publikowane przez największe media w Polsce. Ukończyła Szkołę Główną Handlową. Absolwentka studiów podyplomowych Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej oraz Praktycznej Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS.

Marcin Goralewski

Marcin Goralewski

zastępca redaktora naczelnego "Pulsu Biznesu"

Pierwsze dziennikarskie kroki stawiał w redakcji dziennika „Nowa Europa”. Nie miał okazji porozmawiać z Andrzejem Krzysztofem Wróblewskim, ale i tak cieszy się, że przechadzali się tym samym korytarzem. Dał się też wychować kilku innym pracującym tam osobom. Pracę w PB rozpoczął 19 lat temu, choć miał krótką edukacyjną przerwę w PR. Dziś, w redakcji tworzonej przez znakomitych dziennikarzy, głównie zajmuje się redakcyjnym back-office i wydawaniem gazety oraz pb.pl, choć najprzyjemniejsze chwile to te, kiedy znowu udaje się mu opublikować tekst, czasami komentarz lub tweet.

Karolina Hytrek-Prosiecka

Karolina Hytrek-Prosiecka

była dziennikarka, trener piłki nożnej w PZPN (Polski Związek Piłki Nożnej)

Agnieszka Jabłońska-Twaróg

Agnieszka Jabłońska-Twaróg

Communications Director, Twisto

Odpowiada za zarządzanie wizerunkiem marki, działania PR i media społecznościowe w Twisto. Opracowała i wdrożyła z sukcesem strategię komunikacji debiutu karty i aplikacji Twisto na polskim rynku. Jest upoważniona do reprezentowania firmy w Polsce. Wcześniej, od sierpnia 2015 r., była partnerem zarządzającym agencji PR - Clear Communication Group, specjalizującej się w projektach z zakresu fintech i finansów, gdzie odpowiadała m.in. za przygotowywanie strategii komunikacji dla firm oraz zarządzanie kryzysem i szkolenia medialne. Zna media od podszewki. Pracowała jako prezenterka telewizji Polsat News, a wcześniej dziennikarka “Pulsu Biznesu” i TVN24. Jest absolwentką Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Szymon Milczanowski

Szymon Milczanowski

ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym, współwłaściciel agencji Winstone

Doświadczony menedżer projektów, konsultant, analityk biznesowy i interim manager. Od 18 lat zarządza zespołami, budżetami i organizacją projektów i procesów na wielu poziomach organizacyjnych. Doskonale porusza się w warunkach dużej odpowiedzialności, stresu i umiejętności strategicznego myślenia. W latach 2006 - 2008 - specjalista w Narodowym Banku Polskim, członek Zespołu Prasowego Prezesa NBP - Leszka Balcerowicza oraz koordynator projektów edukacji ekonomicznej i kampanii informacyjnych. W latach 2008 - 2011 - wicedyrektor Biura Ministra w Ministerstwie Finansów - odpowiedzialny za pion komunikacji społecznej, politykę informacyjną i wizerunkową, projekty komunikacji społecznej i edukacji ekonomicznej oraz projekty komunikacji internetowej całego resortu finansów. Od 2011 roku - doradca i konsultant - współwłaściciel firmy specjalizującej się w doradztwie strategicznym w komunikacji i zarządzaniem kryzysem wizerunkowym Winstone sp. z o.o. Absolwent prawa na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

Roman Osica

Roman Osica

dziennikarz prasowy, radiowy, muzyk

Polski dziennikarz prasowy, radiowy oraz muzyk. Laureat nagrody Grand Press w 2012 w kategorii News. Wokalista oraz saksofonista zespołu Poparzeni Kawą Trzy. W marcu 2018 roku odszedł z Radia ZET, gdzie pracował od sierpnia 2014 roku. Wcześniej przez 15 lat był związany z RMF FM, nieprzerwanie od 1999 roku, gdzie pracował w redakcji śledczej. Swoją karierę rozpoczynał w miesięczniku „Kino”, pracował również w Radiu Dla Ciebie i Radiostacji. W 2010 roku prowadził program „List gończy" na antenie nieistniejącego już kanału TVN Warszawa.

Michał Pol

Michał Pol

polski dziennikarz sportowy i bloger, youtuber

Polski dziennikarz sportowy i bloger, youtuber, redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” w latach 2013–2017. W latach 1994–2009 był dziennikarzem „Gazety Wyborczej”, w latach 2009–2013 pracował w serwisie sport.pl. 1 sierpnia 2013 został tzw. dyrektorem kontentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska i redaktorem naczelnym serwisu przegladsportowy.pl. Od 2007 prowadzi blog Polsport (obecnie taką nazwę nosi także jego kanał na YouTube), od 2009 publikuje także na Twitterze, gdzie obserwuje go ok. pół miliona osób. W 2013 został pierwszym laureatem Grand Press Digital za "za wykazanie się innowacyjnym podejściem w wykorzystaniu nowoczesnych technologii w pracy dziennikarskiej". W 2016 został attaché prasowym reprezentacji Polski na igrzyskach paraolimpijskich w Rio de Janeiro. Tę samą funkcję pełnił także na mistrzostwach świata niepełnosprawnych w lekkoatletyce w 2017 oraz podczas igrzysk paraolimpijskich w Pjongczangu. W maju 2018 został ekspertem zakładów bukmacherskich Etoto.

Prelegent

Maciej Szczepaniuk

Spokesperson, PGE

Michał Witkowski

Michał Witkowski

Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Polski Fundusz Rozwoju

Manager public relations z wieloletnim doświadczeniem. W latach 2006 - 2016 był rzecznikiem prasowym Grupy PZU, a także szefem Biura Komunikacji Korporacyjnej. Odpowiadał za komunikację wielu projektów, takich jak ugoda akcjonariuszy PZU, debiut giełdowy tej spółki, restrukturyzacja zatrudnienia, przejęcia i akwizycje. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu medialnymi sytuacjami kryzysowymi. Od 2017 r. jest szefem komunikacji w Polskim Funduszu Rozwoju SA. Studiował politologię na Uniwersytecie Warszawskim. Fan nowych mediów i nowoczesnych technologii.

IMM

Publicrelations.pl

OOH Magazine

PRoto

Marketer+

Opiekun merytoryczny:

Paulina Mocka

Paulina Mocka

Project Manager

48223339867

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]