Analiza i planowanie w contact center

Analiza i planowanie w contact center

2495 zł netto od 8 września do 7 listopada

Analiza i planowanie w contact center
 / 6 ‑ 7 listopada 2018 / Warszawa  / 2495 zł netto Zarejestruj się

Cel

Contact center to często pierwszy punkt styczny klienta z naszą firmą. Na tej podstawie buduje one swoja opinie i podejmuje decyzje. To jaki jest to odbiór naszej organizacji zależy od tego czy wszystko funkcjonuje efektywnie. Braki w planowaniu i błędne analizy przekładają się na każdy element pracy contact center.

Chcemy Państwu pokazać jak:

  • zarządzać ludźmi, planować zatrudnienie i optymalnie koordynować pracę zespołu by w pełni wykorzystać jego efektywność. Zaprezentujemy jak badać i wzmacniać zaangażowanie pracowników.

Wskażemy:

  • modele życia klienta i mierzenie efektywności procesów obsługi klienta. Pokażemy jak tworzyć raporty, które stanowią ważną, miarodajną informację biznesową. Podpowiemy jak skutecznie przeanalizować stan posiadanej przez nas bazy danych.

Zaprezentujemy:

  • reklamacje w aspekcie analitycznym- ile to naprawdę nas kosztuje, jak liczyć realne szkody/potencjalne zyski wynikłe z procesu reklamacyjnego.

Przeanalizujemy:

  • mierzalnie aspekty funkcjonowania contact center. Podpowiemy jak wzmocnić swoją przewagę konkurencyjną poprzez optymalne wykorzystanie wiedzy o nas samych i przełożenie jej na praktykę biznesową.

Weź udział w ważnym spotkaniu branżowym, poznaj doświadczenie innych i skorzystaj z niego.

Konferencja dedykowana jest przede wszystkim:

  • osobom zarządzającym contact center
  • HR managerom
  • Analitykom
  • reprezentantom działów planowania i analiz
  • specjalistom od raportowania
  • osobom odpowiedzialnym za strategię
oraz wszystkim zainteresowanym tematyką contact center

Program

Prelegenci

  • Mariusz Barański

    Mariusz Barański

    Kierownik Zespołu, Centrum Wsparcia Obsługi Klienta, PZU
  • Tomasz  Dziobiak

    Tomasz  Dziobiak

    Prezes zarządu, DBMS zajmującej się big data marketingiem i data consultingiem
  • Sławomir Facon

    Sławomir Facon

    Dyrektor Departamentu Zarządzania Personelem, PKO Finat, HR Influencers
  • Anna Flis

    Anna Flis

    Partner Zarządzający, Training Designers
  • Rafał  Jarosz

    Rafał  Jarosz

    Partner zarządzający proceo.consulting, współzałożyciel Customer-Heroes.com
  • Hubert Kobierzewski

    Hubert Kobierzewski

    BI Practice Lead, Codec
  • Żaneta Lamparska

    Żaneta Lamparska

    Kierownik Centrum Operacyjnego Warszawa, Kierownik Projektów, OEX Voice Contact Center
  • Kazimierz F. Nalepa

    Kazimierz F. Nalepa

    Dyrektor TMTgroup
  • Grzegorz  Paterek

    Grzegorz  Paterek

    Kierownik Centrum Operacyjnego Lublin, Kierownik Projektów, OEX Voice Contact Center
  • Sławek Sabała

    Sławek Sabała

    Trener i doradca, CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo Sp.J.
  • Aleksander  Skałka

    Aleksander  Skałka

    Marketing Automation Strategy Director, SALESmanago
  • Jowita Spychalska

    Jowita Spychalska

    Partner Zarządzający, Training Designers
  • Piotr Suchodolski

    Piotr Suchodolski

    CMO, SMEO
  • Tomasz  Teterycz

    Tomasz  Teterycz

    Dyrektor Biura Zarządzania Personelem w PKO Ubezpieczenia
  • Klaudia  Tolman

    Klaudia  Tolman

    Ryślicielka®, członkini International Forum of Visual Practitioners i „matka założycielka” ruchu Visual Thinking w Polsce

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1


Warszawa

2495 zł netto od 8 września do 7 listopada

Zarejestruj się