Asertywność w biznesie
Umiejętności miękkieOnlineWebinar
Asertywność w biznesie

Wstęp bezpłatny

Asertywność to umiejętność wyrażania własnych uczuć, opinii, pragnień w różnych sytuacjach życia zawodowego i prywatnego. 

Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą, wymaga ciągłego treningu, niezwykle przydatnego dla osób, które pracują w kontakcie z innymi ludźmi, a ich praca wymaga dobrej komunikatywności oraz umiejętności skutecznego wywierania wpływu na innych.


Celem webinaru jest: zwiększenie własnej asertywności, poprawienie umiejętności wyrażania własnego zadania w różnych, niejednokrotnie trudnych sytuacjach w życiu zawodowym i prywatnym, w taki sposób, by budować wokół siebie atmosferę zaufania, dobre relacje i jednocześnie zachować i chronić swoje granice i swoje potrzeby.


Co zyskasz biorąc udział w webinarze:

  • dostrzeżesz rolę asertywności w życiu zawodowym,
  • zrozumiesz asertywność w kontekście posiadanych umiejętności,
  • wzmocnisz umiejętność komunikowania własnych potrzeb,
  • poznasz rolę asertywności w procesie komunikacji i współpracy z przełożonym, współpracownikami i klientami, zarządzania zespołem,
  • weźmiesz udział w treningu asertywności,
  • zbudujesz postawę autentyczności i spójności w biznesie,
  • nauczysz się reagowania w sytuacjach trudnych i konfliktowych.


Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 11:00Asertywność w biznesie

    • Renata Wrona,  Menedżer, właścicielka firmy szkoleniowej, coach, dyplomowany trener biznesu, trener, wykładowca akademicki, konsultantka testów MaxieDISC, autorka
    • Rodzaje zachowań interpersonalnych (asertywność, uległość, agresja, manipulacja).
    • Asertywność jako narzędzie radzenia sobie z presją.
    • Rola konstruktywnego dialogu.
    • Jak pytać w sposób asertywny.
    • Jak asertywnie odpowiadać na pytania.
    • Asertywna prośba i odmowa.
    • Jak udzielać informacji zwrotnej.
    • Jak reagować w sytuacji niesprawiedliwej krytyki.
    • Komunikacja z trudnym rozmówcą. 
    • Własne bariery w stosowaniu asertywności na co dzień.
  • 12:30Sesja pytań i odpowiedzi

    • Renata Wrona,  Menedżer, właścicielka firmy szkoleniowej, coach, dyplomowany trener biznesu, trener, wykładowca akademicki, konsultantka testów MaxieDISC, autorka
Renata Wrona

Renata Wrona

Menedżer, właścicielka firmy szkoleniowej, coach, dyplomowany trener biznesu, trener, wykładowca akademicki, konsultantka testów MaxieDISC, autorka

Menedżer z 20 letnim doświadczeniem, właścicielka firmy szkoleniowej, coach z międzynarodową akredytacją ICF, dyplomowany trener biznesu, trener rozwoju osobistego, wykładowca akademicki, konsultantka testów MaxieDISC, autorka książek rozwojowych „Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” oraz „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość”. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w public relations i marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa obecnie w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy. Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak: komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, profesjonalny sekretariat, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie. Jej szkolenia cenione są nie tylko za najwyższą jakość merytoryczną, ale także za wprowadzanie narzędzi coachingowych do pracy z tematem prowadzonych szkoleń, wzbudzając u uczestników motywację do zmiany. Cecha szczególna podawana przez uczestników uczestniczących w warsztatach to wyjątkowe połączenie pozytywnego nastawienia z asertywnością i empatią. Dba o to, aby podczas jej szkolenia, uczestnik miał pełne poczucie bezpieczeństwa i komfortową, przyjazną atmosferę. W pracy stosuje gry coachingowe Points Of You, Podróż Bohatera oraz karty Moc Kolorów. Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

600 013 323

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]