Asertywność w biznesie

Asertywność w biznesie

3 marca 2021 / Online

149 zł netto do 3 marca

Cel

Celem webinaru jest zwiększenie własnej asertywności, poprawienie umiejętności wyrażania własnego zadania w różnych, niejednokrotnie trudnych sytuacjach w życiu zawodowym i prywatnym, w taki sposób, by budować wokół siebie atmosferę zaufania, dobre relacje i jednocześnie zachować i chronić swoje granice i swoje potrzeby.


KORZYŚCI Z UDZIAŁU:

  • dostrzeżenie roli asertywności w życiu zawodowym,
  • zrozumienie asertywności w kontekście posiadanych umiejętności,
  • wzmocnienie umiejętności komunikowania własnych potrzeb,
  • przedstawienie roli asertywności w procesie komunikacji i współpracy z przełożonym, współpracownikami i klientami, zarządzania zespołem, 
  • trening asertywności,
  • budowanie postawy autentyczności i spójności w biznesie, 
  • nauka reagowania w sytuacjach trudnych i konfliktowych.

Program

Środa, 3 marca

11:00

Asertywność w biznesie

  • Renata Wrona, Menedżer, właścicielka firmy szkoleniowej, coach, dyplomowany trener biznesu, trener, wykładowca akademicki, konsultantka testów MaxieDISC, autorka
  • Rodzaje zachowań interpersonalnych (asertywność, uległość, agresja, manipulacja).
  • Asertywność jako narzędzie radzenia sobie z presją.
  • Rola konstruktywnego dialogu.
  • Jak pytać w sposób asertywny.
  • Jak asertywnie odpowiadać na pytania.
  • Asertywna prośba i odmowa.
  • Jak udzielać informacji zwrotnej.
  • Jak reagować w sytuacji niesprawiedliwej krytyki.
  • Komunikacja z trudnym rozmówcą. 
  • Własne bariery w stosowaniu asertywności na co dzień.
Online, ,
12:30

Sesja pytań i odpowiedzi

  • Renata Wrona, Menedżer, właścicielka firmy szkoleniowej, coach, dyplomowany trener biznesu, trener, wykładowca akademicki, konsultantka testów MaxieDISC, autorka
Online, ,

Prelegenci

  • Renata Wrona

    Renata Wrona

    Menedżer, właścicielka firmy szkoleniowej, coach, dyplomowany trener biznesu, trener, wykładowca akademicki, konsultantka testów MaxieDISC, autorka
    Menedżer z 20 letnim doświadczeniem, właścicielka firmy szkoleniowej, coach z międzynarodową akredytacją ICF, dyplomowany trener biznesu, trener rozwoju osobistego, wykładowca akademicki, konsultantka testów MaxieDISC, autorka książek rozwojowych „Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” oraz „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość”. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w public relations i marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa obecnie w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy. Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak: komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, profesjonalny sekretariat, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie. Jej szkolenia cenione są nie tylko za najwyższą jakość merytoryczną, ale także za wprowadzanie narzędzi coachingowych do pracy z tematem prowadzonych szkoleń, wzbudzając u uczestników motywację do zmiany. Cecha szczególna podawana przez uczestników uczestniczących w warsztatach to wyjątkowe połączenie pozytywnego nastawienia z asertywnością i empatią. Dba o to, aby podczas jej szkolenia, uczestnik miał pełne poczucie bezpieczeństwa i komfortową, przyjazną atmosferę. W pracy stosuje gry coachingowe Points Of You, Podróż Bohatera oraz karty Moc Kolorów. Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

149 zł netto do 3 marca

Zarejestruj się