TAX Forum
FinanseOnlineKonferencja
TAX Forum
TAX Forum
Planowane, kluczowe zmiany w prawie podatkowym w 2023 roku

Wstęp bezpłatny

Miniony rok przepełniony był ogromną ilością znaczących zmian z zakresu prawa podatkowego i wszystko wskazuje na to, że ustawodawca szykuje dla nas szereg nowych rozwiązań, którym po raz kolejny, będziemy musieli stawić czoła.

1 grudnia br. zapraszamy na TAX Forum, podczas którego omówimy aktualną sytuację podatkową w Polsce, podsumujemy z praktycznego punktu widzenia ostatnio wprowadzone przepisy oraz przedstawimy planowane na najbliższe miesiące, zmiany w tym zakresie. 

Znamienici eksperci rynkowi, którzy na co dzień stykają się z największymi bolączkami prawno- podatkowymi polskich firm, omówią w praktycznym kontekście najbardziej kluczowe dla nich zmiany, przedstawiając przy tym swoje wnioski oraz sugestie - jak efektywnie przygotowywać się do aktualnej (i nadchodzącej) rzeczywistości podatkowej.




Podczas Forum m.in.:

  • Rewolucje w podatkach – podsumowanie, działania naprawcze i prognozy kolejnych zmian 
  • Walka z „Rajami podatkowi” – czy obecne regulacje są skuteczne?
  • Czy warto założyć grupę VAT
  • Zmiany w CIT w 2023 roku
  • Zmiany w Polskiej Strefie Inwestycyjnej oraz dostępne dotacje 
  • Wybór formy opodatkowania w 2023 roku

 

Co gwarantujemy?

  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Udział znakomitych i doświadczonych prelegentów – praktyków
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę


Do udziału w Forum zapraszamy przede wszystkim:

  • Dyrektorów, managerów oraz specjalistów ds. księgowości
  • Głównych księgowych
  • Dyrektorów, managerów oraz specjalistów ds. finansów oraz controllingu
  • Dyrektorów, managerów oraz specjalistów ds. podatków
  • Doradców podatkowych
  • Przedstawicieli kadry zarządzającej 
  • Oraz osób odpowiedzialnych za kwestie podatkowe, księgowe oraz finansowe w firmie

Partnerzy:

Patron Medialny

Poradnik Przedsiębiorcy

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

    TAX Forum

  • 08:55Oficjalne rozpoczęcie Forum

    • Magdalena Marczak,  Project Manager, Puls Biznesu

    5 min

  • 09:00PANEL DYSKUSYJNY Rewolucje w podatkach – podsumowanie, działania naprawcze i prognozy kolejnych zmian

    • Łukasz Korycki, MODERATOR Zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu
    • Roman Namysłowski,  Partner zarządzający zespołem podatkowym, CRIDO
    • Jarosław Szatański,  Dyrektor Departamentu Podatków Dochodowych w Ministerstwie Finansów
    • Anna Godlewska,  CFO & Member Of The Management Board, Moliera 2 S.A.
    • Paweł Mikuła,  Partner Associate, Deloitte Tax Advisory
    • Czy więcej dobrego czy złego przyniósł Polski Ład w podatkach?
    • Ilu polskich przedsiębiorców skorzystało ze zmiany formy opodatkowania do 22 sierpnia
    • Jakie kroki w działalności (np. nowe strategie, zmiana planów), w związku z wejściem w życie PŁ podejmowane były w polskich przedsiębiorstwach?
    • Jakie nowelizacje oprócz PIT, CIT oraz VAT są konieczne do uporządkowania prawa podatkowego?
    • Czy MF po upływie tego burzliwego pierwszego roku obowiązywania i zmieniania podatkowego pakietu Polskiego Ładu spojrzy łagodniej na roczne zeznania podatników, w których pojawią się potencjalnie błędy?
    • Jakie są konieczne bądź planowane uproszczenia w podatkach, biorąc pod uwagę pierwszy rok doświadczeń z PŁ
    • Czego przedsiębiorcy oraz doradcy podatkowi oczekują od MF?

    50 min

  • 09:50Polski Ład z perspektywy pracodawcy i indywidualnego przedsiębiorcy - jak poradziliśmy sobie z nowymi przepisami, a jakie wyzwania jeszcze przed nami.

    • Filip Kotarski,  Starszy Menedżer, People and Organisation, PwC Polska
    • podsumowanie najważniejszych zmian
    • Polski Ład z perspektywy spółki i pracownika
    • Polski Ład z perspektywy indywidualnego przedsiębiorcy

    40 min

  • 10:30„W kolejce” do kontroli cen transferowych

    • Ewelina Stamblewska-Urbaniak,  Partner odpowiedzialny za zespół cen transferowych (TP) oraz zespół wycen, CRIDO
    • Adam Zbroiński,  Manager w zespole cen transferowych (TP), CRIDO
    • „za zamkniętym drzwiami” – źródła danych i przyczyny typowania podatników do kontroli
    • „od rybaka do myśliwego” – wybór podatników i obszarów kontroli
    • „od weryfikacji do negocjacji” – procedura kontroli w praktyce
    • „lepiej zapobiegać niż leczyć” – jak ograniczyć ryzyko

    45 min

  • 11:15Przerwa

    15 min

  • 11:30VAT - czy warto założyć grupę VAT

    • Jerzy Martini,  Partner, MartiniTAX
    • Marek Wojda,  Partner, MartiniTAX
    • Czym jest GV, jaki jest jej status podatkowy.
    • Kwalifikacja VAT transakcji dokonywanych w ramach GV oraz z podmiotami zewnętrznymi.
    • Tworzenie GV – przesłanki finansowe, organizacyjne i ekonomiczne, umowa o utworzeniu, rejestracja.
    • Zasady odliczania podatku naliczonego w grupie VAT, w tym odliczenia proporcjonalne.
    • Kwestie praktyczne – o czym należy pamiętać rozliczając podatek VAT w ramach GV.
    • Utrata statusu podatnika przez GV.
    • Najistotniejsze kwestie wynikające z projektu* objaśnień MF w sprawie GV.
    • Podsumowanie najważniejszych okoliczności wpływających na ocenę opłacalności utworzenia GV.


    1g 0 min

  • 12:30Zmiany w CIT w 2023 roku

    • Samir Kayyali,  doradca podatkowy, wykładowca
    • Podatek minimalny po zmianach i zawieszeniu stosowania w 2022 roku

    - odroczenie czy uchylenie?

    - nowe paramtery obliczania podatku minimalnego?

    - wyłączenia podmiotowe

    • Estoński CIT

    - korekta wstępna

    - nowy termin na zawiadomienie o korzystaniu

    - zaliczka na poczet dywidendy

    • Korekta składki zdrowotnej

    - powody dla których składka NFZ wymaga korekty

    - odsetki, zaległości

    - tryb zwrotu nadpłaconej składki NFZ

    45 min

  • 13:15Ulgi podatkowe i inne oszczędności, po które warto się schylić w trudnych czasach

    • Tomasz Socha,  Dział Doradztwa Podatkowego, Partner, EY Polska
    • Aleksander Sipior,  Senior Manager, Dział Doradztwa Podatkowego EY

    45 min

  • 14:00Przerwa

    30 min

  • 14:30Obszary kontroli organów podatkowych

    • Marcin Zarzycki,  Adwokat i doradca podatkowy oraz partner zarządzający, Kancelaria LTCA
    • Główne obszary kontroli organów podatkowych na przestrzeni ostatnich lat oraz trendy na 2023 r.
    • Ryzyka i odpowiedzialność spółek oraz członków zarządu – aspekty podatkowe i karnoskarbowe.
    • Jak przygotować się do kontroli?
    • Należyta staranność i tax compliance jako narzędzia ochrony podatników.

    45 min

  • 15:15Wybór formy opodatkowania w 2023 roku

    • Patrycja Kubiesa,  doradca podatkowy
    • Przeliczenie podatku liniowego na skalę podatkową za rok 2022
    • Przeliczenie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych na skalę podatkową za rok 2022
    • Najem prywatny w roku 2022 i 2023

    45 min

  • 16:00Zakończenie konferencji

Anna Godlewska

Anna Godlewska

CFO & Member Of The Management Board, Moliera 2 S.A.

Ekspertka w dziedzinie finansów z ponad 16 letnim doświadczeniem, w tym 8+ lat na stanowiskach C-level oraz 5+ w organach zarządczych, m.in. w międzynarodowej korporacji z branży retail, w prężnie rozwijającej się spółce z branży e-grocery, rozpoznawalnej spółce omnichannelowej z branży fashion, jak również w polskim sektorze usługowym oraz 8+ lat w audycie Big4/KPMG, prezentująca połączenie teoretycznej wiedzy finansowej (doktor nauk ekonomicznych SGH, biegły rewident) oraz umiejętności praktycznych. Z roku na rok utwierdzam się coraz bardziej w przekonaniu, że jedyną stałą rzeczą jest zmiana, ale co dla mnie szczególnie istotne, odkrywam, że ta właśnie zmiana stanowi moją siłę napędową. Najważniejsze jest dla mnie kształtowanie pasji moich współpracowników, a następnie schodzenie im z drogi – wierzę, że autonomia i wolność w wykonywaniu pracy wspiera zaangażowanie i w efekcie prowadzi do sukcesu. Najistotniejsza tu jednak jest świadomość, że pasja pracownika powinna rozwijać się w tym samym kierunku, co dążenia firmy… inaczej sukces będzie jednostronny… Inspirują mnie ludzie otwarci, działający nieszablonowo, z pasją, nieco zwariowani w rozumieniu przeciętnych jednostek…, dla których „niemożliwe” nie istnieje.

Samir Kayyali

Samir Kayyali

doradca podatkowy, wykładowca

Doradca podatkowy, agent celny, wykładowca akademicki, pionier na rynku podatkowych szkoleń online. Uznany dydaktyk i praktyk. Przeprowadził ponad 700 szkoleń stacjonarnych, a w Internecie działa od 2013 roku. Realizował szkolenia, m.in. dla Krajowej Izby Doradców Podatkowych, największych polskich banków, firm leasingowych, spółek Skarbu Państwa. Organizował szkolenia przygotowujące do egzaminu na doradcę podatkowego, wykładał ma studiach podyplomowych w dziedzinie prawa podatkowego. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego oraz największą w Polsce platformę z podatkowymi szkoleniami online.

Łukasz Korycki

Łukasz Korycki

Zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu

Specjalizuje się w tematach gospodarczych. W „Pulsie Biznesu” od 2015 roku. Wcześniej związany z „Dziennikiem Gazetą Prawną”, „Rzeczpospolitą” oraz „Gazetą Giełdy Parkiet”.

Filip Kotarski

Filip Kotarski

Starszy Menedżer, People and Organisation, PwC Polska

Jest członkiem zespołu People and Organisation w PwC. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w doradztwie z zakresu prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych zarówno dla polskich jak i międzynarodowych klientów. Specjalizuje się w projektach doradczych w zakresie PIT i ZUS (np. wdrażanie struktur wynagradzania opartych o prawa autorskie i rozwiązań dla wyższej kadry menedżerskiej i zarządów spółek). Filip jest autorem licznych artykułów prasowych oraz wielokrotnie brał udział jako prelegent w konferencjach związanych z kwestiami podatkowymi oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych. Ukończył Prawo na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego.

Patrycja Kubiesa

Patrycja Kubiesa

doradca podatkowy

Doradca podatkowy, absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Doświadczenie zdobywała w branży budowlanej i energetyce. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, podatku od towarów i usług.

Jerzy Martini

Jerzy Martini

Partner, MartiniTAX

Partner, współzałożyciel Kancelarii z dwudziestoletnim doświadczeniem w obszarze podatku VAT. Ośmiokrotny zdobywca tytułu najlepszego Doradcy Podatkowego w Polsce/Lidera w kategorii VAT (Ranking Rzeczpospolitej), Band I w rankingu Chambers & Partners. Przewodniczący Grupy VAT Rady Podatkowej PKPP Lewiatan. Najbardziej doświadczony w Polsce pełnomocnik w postępowaniach przed Trybunałem Sprawiedliwości UE w Luxemburgu (m.in. C313/05 Brzeziński, C-414/07 Magoora, C-318/11 Oasis East).

Paweł Mikuła

Paweł Mikuła

Partner Associate, Deloitte Tax Advisory

Doktor nauk prawnych (Uniwersytet Jagielloński, rozprawa z wyróżnieniem), licencjonowany doradca podatkowy, radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego (prawo) oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (podyplomowe studia w zakresie rachunkowości). Posiada 15-letnie doświadczenie w doradztwie podatkowym – zwłaszcza w podatku VAT, problematyce ogólnopodatkowej (zobowiązań podatkowych) oraz postępowaniu podatkowym. Jest Partner Associate w Deloitte Doradztwo Podatkowe, gdzie odpowiada za część praktyki podatków pośrednich, pełniąc rolę zaufanego doradcy dla dużych przedsiębiorstw, którym pomaga zwiększyć pewność działania, sprawność, bezpieczeństwo i wyniki. Koordynował liczne projekty podatkowe dla polskich i międzynarodowych firm z różnorodnych branż (automotive, air/defense, heavy industry, consumer, e-commerce) oraz dla podmiotów z sektora publicznego. Autor lub współautor kilku publikacji książkowych (w tym monografii na temat obowiązków formalnych i dokumentacyjnych w prawie podatkowym), ponad 30 publikacji o tematyce podatkowoprawnej w prasie codziennej oraz periodykach naukowych i profesjonalnych. Wykładowca na kilkudziesięciu szkoleniach oraz konferencjach naukowych o tematyce podatkowej. Wykładowca w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej oraz wykładowca gościnny na Uniwersytecie w Amsterdamie (Niderlandy) oraz na Uniwersytecie w Lund (Szwecja). Wiceprezes Stowarzyszenia Naukowego Prawa Podatkowego, członek Rady Programowej czasopisma "Kazus Podatkowy", recenzent dla międzynarodowego naukowego periodyka podatkowego Wolters Kluwer Intertax. Swoje zainteresowania naukowe koncentruje wokół problematyki obowiązków formalnych w prawie podatkowym, zasady proporcjonalności w prawie podatkowym, podatku VAT oraz orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości UE.

Roman Namysłowski

Roman Namysłowski

Partner zarządzający zespołem podatkowym, CRIDO

Partner zarządzający w CRIDO odpowiedzialny za jeden z największych zespołów podatkowy na rynku. Od 2014 r. kieruje też zespołem podatków pośrednich w CRIDO. Roman specjalizuje się w doradztwie z zakresu VAT i akcyzy na rzecz polskich i zagranicznych podmiotów. W trakcie swojej ponad 20-letniej kariery zawodowej, obok bieżącego doradztwa, opracowywał innowacyjne rozwiązania dla biznesu w zakresie podatków, jak również aktywnie angażował się w tworzenie prawa podatkowego w Polsce. Przygotowywał, w tym w ramach swej aktywności w KRDP, opinie dotyczące wybranych zmian prawa podatkowego oraz propozycje nowelizacji przepisów prawa podatkowego dla władz wykonawczych i ustawodawczych. Roman od wielu lat zajmuje najwyższe pozycje w branżowych rankingach, m.in. w 2015 roku został uznany najlepszym doradcą w zakresie VAT w dwóch najważniejszych rankingach: „Rzeczpospolitej” i „Dziennika Gazety Prawnej”. Również w 2017 i 2019 roku otrzymał tytuł lidera w kategorii VAT w Rankingu Firm Doradztwa Podatkowego „Rzeczpospolitej”. W tym samym rankingu, w roku 2016 i 2018 opracowane przez jego zespół narzędzia z kategorii „IT dla podatników” zostały uznane z najlepsze innowacyjne rozwiązania roku. Roman karierę zawodową rozpoczął w 1997 roku w Arthur Andersen i kontynuował w jednej z firm tzw. Wielkiej Czwórki. W 2014 roku dołączył jako partner odpowiedzialny za zespół podatków pośrednich do CRIDO. Jest doktorem nauk ekonomicznych i doradcą podatkowym (od 2003 roku).

Aleksander Sipior

Aleksander Sipior

Senior Manager, Dział Doradztwa Podatkowego EY

Tomasz Socha

Tomasz Socha

Dział Doradztwa Podatkowego, Partner, EY Polska

Ekspert w zakresie kompleksowego doradztwa podatkowego w zakresie podatków dochodowych z ponad 15-letnim doświadczeniem. Tomasz posiada szerokie, ponad 15-letnie doświadczenie w doradztwie podatkowym. Specjalizuje się w podatkach dochodowych. Oprócz bieżącego, kompleksowego wsparcia w zakresie podatków dochodowych na rzecz klientów z różnorodnych branż, Tomasz posiada bogate doświadczenie w implementacji rozwiązań podnoszących efektywność kosztową i podatkową firm. W trakcie ostatnich 6 lat przeprowadził kilkadziesiąt wdrożeń projektów z zastosowaniem rozwiązań pozwalających na obniżenie kosztów fiskalnych i okołopodatkowych firm. W tym projekty dotyczące ulg podatkowych, dotacji, podatków lokalnych, generujących materialne oszczędności dla firm. Tomasz był także zaangażowany w projekty związane ze zmianą modelu zatrudnienia pracowników, a także projekty restrukturyzacyjne w zakresie optymalnej formy prowadzenia działalności gospodarczej, w tym również we współpracy z doradcami innych jurysdykcji podatkowych. Tomasz jest licencjonowanym doradcą podatkowym (nr wpisu: 11 012), absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku Finanse i Bankowość, autorem wielu artykułów podatkowych w prasie branżowej oraz prelegentem na konferencjach i szkoleniach.

Ewelina Stamblewska-Urbaniak

Ewelina Stamblewska-Urbaniak

Partner odpowiedzialny za zespół cen transferowych (TP) oraz zespół wycen, CRIDO

Od kilkunastu lat specjalizuje się w planowaniu rozliczeń grupowych, wycenach transakcji towarowych i usługowych (w tym finansowych oraz wartości niematerialnych i prawnych), opracowywaniu oraz implementacji polityk cen transferowych, planowaniu i przeprowadzaniu restrukturyzacji biznesowych, w tym dokonywaniu wycen ewentualnego odszkodowania z tego tytułu. Realizuje również projekty obejmujące m.in. uzyskanie uprzednich porozumień cenowych, rozwiązywanie i prowadzenie sporów w zakresie cen transferowych, alokację zysku do zakładu, dokumentowanie transakcji, wycenę własności intelektualnych, przedsiębiorstw i ich zorganizowanych części. Świadczy usługi doradcze na rzecz podmiotów z kluczowych obszarów gospodarki, w szczególności z branży transportowej, medialnej, motoryzacyjnej, FMCG, energetycznej, nieruchomości, a także pośrednictwa finansowego i usług profesjonalnych. Ewelina jest uznanym ekspertem w obszarze TP. W ostatnich latach wielokrotnie otrzymywała tytuł najlepszego doradcy podatkowego w zakresie cen transferowych m.in. w rankingach „Dziennika Gazety Prawnej” i „Rzeczpospolitej”. W tym ostatnim pozycję nr 1 zajmuje niezmiennie od 2016 roku. Również kierowany przez nią zespół otrzymuje najwyższe wyróżnienia. W ostatnich latach, sześć razy z rzędu, otrzymał tytuł „Poland TP Firm of the Year” w prestiżowym, branżowym rankingu „International Tax Review”. Od 2002 r. związana jest z branżą doradczą, głównie z firmami z tzw. Wielkiej Czwórki. W 2014 roku dołączyła do CRIDO jako partner odpowiedzialny za zespół cen transferowych, który obecnie liczy ponad 30 osób. Jest licencjonowanym doradcą podatkowym i członkiem ACCA. Ewelina ukończyła również studia podyplomowe na SGH w zakresie metod wyceny spółki kapitałowej.

Jarosław Szatański

Jarosław Szatański

Dyrektor Departamentu Podatków Dochodowych w Ministerstwie Finansów

Absolwent WPiA Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Prawa Brytyjskiego i Europejskiego. Radca prawny. Wieloletni pracownik Ministerstwa Finansów, gdzie przygotowywał i wdrażał liczne zmiany legislacyjne w podatkach dochodowych, głównie w zakresie CIT. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w jednej z międzynarodowych firm doradztwa podatkowego.

Marek Wojda

Marek Wojda

Partner, MartiniTAX

Partner, współzałożyciel Kancelarii z osiemnastoletnim doświadczeniem w pracy z podatkiem VAT (wcześniej w PwC, Baker&McKenzie). Współautor komentarza do Dyrektywy VAT (Unimex) oraz ustawy o VAT (CH Beck, wcześniej Difin). Z sukcesami reprezentował podatników w postępowaniach przed ETS oraz wszystkimi instancjami sądów krajowych. Specjalizuje się w rozwiązywaniu wyjątkowo skomplikowanych zagadnień związanych z podatkiem VAT zarówno dla globalnych korporacji jak i polskich przedsiębiorców.

Marcin Zarzycki

Marcin Zarzycki

Adwokat i doradca podatkowy oraz partner zarządzający, Kancelaria LTCA

Wieloletni praktyk i ekspert z zakresu prawa gospodarczego, podatkowego i zarządzania ryzykiem prawnym i podatkowym. Doświadczenie zawodowe zdobywał w krajowych i międzynarodowych firmach doradczych, jako specjalista z zakresu podatków dochodowych oraz wdrażania tax compliance. Marcin reprezentował klientów w ponad 100 postępowaniach podatkowych, sądowo – administracyjnych i karnoskarbowych. Wspólnie z zespołem LTCA jest laureatem prestiżowych rankingów Rzeczypospolitej i Dziennika Gazeta Prawna. Doświadczony wykładowca, prelegent na studiach podyplomowych oraz na ponad 900 szkoleniach m.in. z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, procedury podatkowej, cen transferowych, podatku u źródła, fuzji i przejęć oraz compliance. Autor wielu specjalistycznych publikacji prawnych i podatkowych.

Adam Zbroiński

Adam Zbroiński

Manager w zespole cen transferowych (TP), CRIDO

Wielokrotnie uczestniczył w międzynarodowych warsztatach transfer pricingowych organizowanych w ramach programu Fiscalis (m. in. z przedstawicielami administracji austriackiej, brytyjskiej, niemieckiej i włoskiej) oraz reprezentował polską administrację podatkową podczas konferencji organizowanej przez Bank Światowy (Wiedeń 2015). Jest autorem wewnętrznych opracowań dla administracji w tym brał udział we współtworzeniu wewnątrzresortowej instrukcji do kontroli cen transferowych. Jest również autorem publikacji prasowych i książkowych m.in. pozycji pt. „Ceny transferowe. Protokół kontroli” wydanej nakładem wydawnictwa Wolters Kluwer Polska (ISBN: 978-83-8107-098-0).Adam jest absolwentem wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Poradnik Przedsiębiorcy

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

TAX Forum

Wstęp bezpłatny

TAX Forum

Wstęp bezpłatny

TAX Forum

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

TAX Forum

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  On-line