Trendy Contact Center 2019

Trendy Contact Center 2019

11 ‑ 12 kwietnia 2019 / Warszawa

1995 zł netto od 20 grudnia do 22 lutego

2495 zł netto od 23 lutego do 12 kwietnia

Trendy Contact Center 2019
 / 11 ‑ 12 kwietnia 2019 / Warszawa  / 1995 zł netto Zarejestruj się

Cel

mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w kolejnej edycji konferencji. W tym roku skupimy się na PRACOWNIKACH, KLIENTACH I DOBRYCH DECYZJACH. Podpowiemy jak mieć ryzyka pod kontrolą, minimalizować straty i podejmować właściwe decyzje biznesowe.

Dowiecie się Państwo m.in. jak:

  • efektywnie szkolić zespół
  • uniknąć nadużyć ze strony pracowników
  • reagować w przypadku braku realizacji planu
  • zabezpieczyć się przed atakami przestępców
  • pozyskiwać leady
  • generować dane optymalne do podjęcia decyzji
  • dobrać kanały do klienta
  • AI może praktycznie wspomóc call center

Mocne strony konferencji:

  • nowe tematy i innowacyjne ich ujęcie
  • inspirujący Prelegenci z praktycznym podejściem do tematu
  • różnorodność i aktualność zagadnień
  • okazja do spotkania, dyskusji w gronie osób z dużym doświadczeniem w contact center
  • w trakcie przerw lunchowych możliwość konsultacji z Prawnikami

Zapraszamy już dziś ! Będzie autentycznie, prawdziwie i intensywnie - dużo wiedzy, wiele praktyki, mnóstwo ciekawych rozwiązań.

Program

Prelegenci

  • Mateusz  Czech

    Mateusz  Czech

    Brand 24
  • Marcin Czerwiński

    Marcin Czerwiński

    Trener, konsultant 4skills Centrum Rozwoju Biznesu
  • Magdalena  Czubaszek-Nowaczyk

    Magdalena  Czubaszek-Nowaczyk

    Trenerka i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie
  • Michał  Czuma

    Michał  Czuma

    Niezależny ekspert prowadzący własną firmę doradczą MC Consulting zajmującą się wspieraniem firm w sytuacjach kryzysowych
  • Paulina Grotkowska

    Paulina Grotkowska

    Adwokat, Senior Associate w zespole prawa pracy w kancelarii Bird & Bird
  • Aleksandra  Jagiełło-Bono

    Aleksandra  Jagiełło-Bono

    Partner Zarządzający w CustomerMatters
  • Rafał  Jarosz

    Rafał  Jarosz

    Partner zarządzający proceo.consulting, współzałożyciel Customer-Heroes.com
  • Marta Łukawska-Daruk

    Marta Łukawska-Daruk

    Partner Zarządzający w CustomerMatters
  • Robert Marczak

    Robert Marczak

    CMO w Sellizer
  • Anna Miśko

    Anna Miśko

    Dyrektor działu HR, home.pl
  • Elżbieta Niezgódka

    Elżbieta Niezgódka

    Adwokat, Doktorantka na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Robert  Reinfuss

    Robert  Reinfuss

    Innowator, praktyk zarządzania, doradca biznesu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, wykładowca studiów MBA oraz autor licznych publikacji
  • Małgorzata  Warda

    Małgorzata  Warda

    Małgorzata Warda, MBA Business Strategy Consultant w firmie Warda Consulting Team
  • Robert  Wójcik

    Robert  Wójcik

    IT Security Manager, Blue Energy
  • Maciej  Żłobiński

    Maciej  Żłobiński

    Ekspert tworzenia optymalnych warunków pracy biurowej, właściciel firmy ACTIVUS, członek Polskiego Towarzystwa Ergonomicznego, autor wielu publikacji w zakresie ergonomii pracy biurowej

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1995 zł netto od 20 grudnia do 22 lutego

Zarejestruj się