
Cel
Akademia Lidera to:
cykl 5 spotkań budujących kompetencje menadżerskie
praktyczny program doskonalenia miękkich umiejętności interpersonalnych niezbędnych w zarządzaniu ludźmi
5 indywidualnie przygotowanych webinarów, które zaprezentują doświadczeni trenerzy biznesu
W ramach cyklu Akademii Lidera:
- Jak budować markę osobistą lidera, szczególnie w niepewnych czasach?
- W jaki sposób kontrolować emocje i stres w sytuacjach stresowych i konfliktowych
- Jak efektywnie połączyć umiejętności motywowania, komunikacji i inteligencji emocjonalnej?
- Jak wyznaczyć czytelny, łatwy do zapamiętania azymut w niepewnym otoczeniu?
- Jak pogodzić zaufanie z koniecznością kontroli?
- Jak zarządzać czasem lidera, wyznaczać cele i koncentrować wysiłki na właściwych działaniach
Odpowiedzi na te pytania i szereg pozostałych, udzielą znakomici trenerzy podczas cyklu 5 webinarów w ramach Akademii Lidera.
Jedno wydarzenia zapewniające kompleksową wiedzę menedżerską doskonalenia Twoich umiejętności miękkich co tydzień w innych obszarach.
Dzięki udziałowi w Akademii Lidera:
- Rozwiniesz swoje kompetencje menedżerskie zarówno na niwie biznesowej jak i trenerskiej
- Podniesiesz umiejętności miękkie z zakresu przywództwa, komunikacji, budowania zespołu, rozwoju własnego oraz zarządzania czasem.
Dzięki udziałowi odkryjesz w sobie szerokie możliwości menadżerskie i będziesz miał możliwość doskonalenia Twoich umiejętności w zarządzaniu zespołem pracowników oraz nadzorze realizacji projektów.
5 spotkań = 5 obszarów doskonalenia
*Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, przekażemy nagranie, które odtworzysz w dowolnym czasie.
Program
Czwartek, 19 maja
1 webinar | Akademia Lidera | 19 maja 2022 r
10:00 - 11:30 - Budowanie marki osobistej lidera
- Ewa Wilmanowicz, Ekspert w obszarze budowania reputacji i zarządzania marką, konsultant i doradca zarządów
- Rozwój własny lidera – samoświadomość managerska
- Bycie liderem, a bycie lubianym w zespole
- Techniki rozwoju osobistego
- Praca managera nad sobą, swoimi kompetencjami
Sesja pytań i odpowiedzi
Online, ,2 webinar | Akademia Lidera | 26 maja 2022 r.
10:00 - 11:30 - Silny szef na trudne czasy. Dekalog lidera w obliczu wstrząsów i niepewności
- Szymon Kudła, Ekonomista, wykładowca biznesowy, autor książek
- Jak wyznaczyć czytelny, łatwy do zapamiętania azymut w niepewnym otoczeniu?
- Jak pomóc zespołowi pokonać lęki i ograniczyć plotki?
- Jak pogodzić zaufanie z koniecznością kontroli?
- Jak zadbać o rytm i regularność, gdy każdy dzień nas zaskakuje?
- Co najbardziej uskrzydla ludzi – i jak możesz to wykorzystać?
Sesja pytań i odpowiedzi
Online, ,3 webinar | Akademia Lidera | 2 czerwca 2022 r.
10:00 - 11:30 - Metody efektywnej komunikacji w zespole
- Małgorzata Warda, MBA, Przedsiębiorca, akredytowany coach i mentor liderów z międzynarodową certyfikacją EMCC, wykładowca MBA
- Zasady skutecznego przekazywania informacji w dynamicznych czasach VUCA
- Rola umiejętności „miękkich” i empatii w procesie komunikacji w „twardej” pracy
- Szef-coach – rola umiejętności coachingowych lidera w efektywnej komunikacji w zespole
- Komunikacja a typ osobowości – co wpływa na skuteczną komunikację w zróżnicowanym zespole?
Sesja pytań i odpowiedzi
Online, ,4 webinar | Akademia Lidera | 8 czerwca 2022 r.
12:00 - 13:30 - Trudne emocje i stres - sposoby radzenia sobie w sytuacjach stresowych i konfliktowych
- Katarzyna Olszyńska, Psycholog biznesu, coach/mentor (ICF), asesor, trener rozwoju indywidualnego
- O czym informują nas emocje?
- Stres – na ile przeszkadza, a na ile pomaga nam w sytuacjach trudnych
- Rodzaje i sygnały konfliktu – kiedy interweniować
- Zasady w „konflikcie’ – o czym warto pamiętać
Sesja pytań i odpowiedzi
Online, ,5 webinar | Akademia Lidera |14 czerwca 2022 r.
10:00 - 11:30 - Zarządzanie czasem lidera
- Izabela Wojtachnik, Coach, Trener Zmiany, Trener Biznesu
- Balans między byciem przywódcą a czasem wolnym
- Jak efektywnie zarządzać czasem – skuteczne metody
- Jak wyznaczać cele i koncentrować wysiłki na właściwych działaniach
- Jak efektywniej radzić sobie ze złożonymi zadaniami
Sesja pytań i odpowiedzi
Online, ,Prelegenci
-
Szymon Kudła
Ekonomista, wykładowca biznesowy, autor książek
-
Katarzyna Olszyńska
Psycholog biznesu, coach/mentor (ICF), asesor, trener rozwoju indywidualnego
-
Małgorzata Warda, MBA
Przedsiębiorca, akredytowany coach i mentor liderów z międzynarodową certyfikacją EMCC, wykładowca MBA
-
Ewa Wilmanowicz
Ekspert w obszarze budowania reputacji i zarządzania marką, konsultant i doradca zarządów
-
Izabela Wojtachnik
Coach, Trener Zmiany, Trener Biznesu
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
1595 zł netto do 21 maja
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy