Akademia Lidera to:
cykl 5 spotkań budujących kompetencje menadżerskie
praktyczny program doskonalenia miękkich umiejętności interpersonalnych niezbędnych w zarządzaniu ludźmi
5 indywidualnie przygotowanych webinarów, które zaprezentują doświadczeni trenerzy biznesu
W ramach cyklu Akademii Lidera:
- Jak budować markę osobistą lidera, szczególnie w niepewnych czasach?
- W jaki sposób kontrolować emocje i stres w sytuacjach stresowych i konfliktowych
- Jak efektywnie połączyć umiejętności motywowania, komunikacji i inteligencji emocjonalnej?
- Jak wyznaczyć czytelny, łatwy do zapamiętania azymut w niepewnym otoczeniu?
- Jak pogodzić zaufanie z koniecznością kontroli?
- Jak zarządzać czasem lidera, wyznaczać cele i koncentrować wysiłki na właściwych działaniach
Odpowiedzi na te pytania i szereg pozostałych, udzielą znakomici trenerzy podczas cyklu 5 webinarów w ramach Akademii Lidera.
Jedno wydarzenia zapewniające kompleksową wiedzę menedżerską doskonalenia Twoich umiejętności miękkich co tydzień w innych obszarach.
Dzięki udziałowi w Akademii Lidera:
- Rozwiniesz swoje kompetencje menedżerskie zarówno na niwie biznesowej jak i trenerskiej
- Podniesiesz umiejętności miękkie z zakresu przywództwa, komunikacji, budowania zespołu, rozwoju własnego oraz zarządzania czasem.
Dzięki udziałowi odkryjesz w sobie szerokie możliwości menadżerskie i będziesz miał możliwość doskonalenia Twoich umiejętności w zarządzaniu zespołem pracowników oraz nadzorze realizacji projektów.
5 spotkań = 5 obszarów doskonalenia
*Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, przekażemy nagranie, które odtworzysz w dowolnym czasie.























