XVI Kongres Business Intelligence

XVI Kongres Business Intelligence

28 listopada 2022 / Warszawa

1895 zł netto do 14 października

2395 zł netto do 28 listopada

Cel

Zapraszamy serdecznie do udziału w XVI Kongresie Business Intelligence, który odbędzie się 28 listopada w Warszawie. Jak co roku, w otoczeniu znakomitych ekspertów-praktyków, omówimy najważniejsze trendy z zakresu analityki danych, pokażemy najciekawsze case studies z naszego rodzimego rynku oraz wspólnie przeanalizujemy korzyści wynikające ze stosowania narzędzi przyszłości we wspieraniu biznesu.


XVI Kongres Business Intelligence to doskonała okazja do wymiany doświadczeń oraz zwiększenia swojej wiedzy eksperckiej. 


Podczas tegorocznego Kongresu porozmawiam m.in. o:

  • Inspiracjach i dobrych praktykach w data storytelling
  • Detekcji fraudów
  • Customer 360 i analityce wokół klienta
  • Budowie systemu rekomendacyjnego
  • Prezentacji wyników modeli uczenia maszynowego    
  • Miejscu UX w procesach BI


a to tylko wybrane z omawianych w tym roku kwestii!


Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:

  • Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Dyrektorów Finansowych
  • Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
  • Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
  • Kierowników Projektów
  • Głównych Analityków
  • Architektów i Administratorów Baz Danych
  • Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
  • Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
  • Osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo IT
  • Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
  • Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów


Dołącz do nas już dziś !

Program

Poniedziałek, 28 listopada

08:30 09:00

Rejestracja Uczestników, poranna kawa

  • 30 min.
Warszawa, ,
09:00 09:10

Przywitanie Uczestników

  • 10 min.
Warszawa, ,
09:10 09:50

Nowe trendy w Business Intelligence

  • Łukasz Nienartowicz, Head of Business Intelligence, Britenet
  • Strategia danych
  • Współczesny ekosystem danych
  • Demokratyzacja danych
  • Jakość danych
  • 40 min.
Warszawa, ,
09:50 10:35

Data Storytelling i Visual Analytics

  • Rafał Szymczak, Ekspert Visual Analytics i Data Storytelling, Autor bloga opowiadane.com.pl
  • Data storytelling i Visual Analytics: co to, do czego i dla kogo?
  • Dlaczego tak rzadko korzystamy?
  • Do’s &dont’s, czyli jak pokochać data storytelling
  • Inspiracje i dobre praktyki
  • Narzędzia, z których warto korzystać
  • 45 min.
Warszawa, ,
10:35 11:15

Od Big Data do Machine Learning-case study

  • Grzegorz Rzeczkowski, Główny Badacz Danych BI, Orange
  • Eryk Gągała, Ekspert ds. Efektywności HR, Orange
  • Trochę historii - jak było, a jak jest. Ewolucja raportowania
  • Kultura pracy z danymi – od wyparcia po zaangażowanie
  • Prezentacja narzędzi i rozwiązań analitycznych, wykorzystywanych w Human Capital Orange Polska
  • Jak dzielimy się wiedzą wewnątrz Naszej firmy - Data Freaks, Cyfromaniacy i piątki z Pythonem
  • Porozmawiajmy o predykcji i analizie tekstu
  • Korzyści z zastosowania narzędzi przyszłości
  • 40 min.
Warszawa, ,
11:15 11:35

Przerwa na kawę i networking

  • 20 min.
Warszawa, ,
11:35 12:20

Business Intelligence - lepsze prezentowanie danych

  • Hubert Kobierzewski, BI Practice Lead, Cogit
  • Od tabel pełnych liczb do przejrzystych wizualizacji
  • Predefiniowane raporty czy indywidualne podejście do każdego użytkownika
  • Doświadczenia z wielu lat przeprowadzanych projektów
  • 45 min.
Warszawa, ,
12:20 13:05

Modele predykcyjne- case studies

  • Paweł Ekk-Cierniakowski, Digital Advisor Lead, Predica
  • Detekcja fraudów
  • Customer 360 i analityka wokół klienta
  • Silnik rekomendacyjny
  • Prezentacja wyników modeli uczenia maszynowego
  • 45 min.
Warszawa, ,
13:05 14:05

Przerwa na lunch

  • 60 min.
Warszawa, ,
14:05 14:50

Data Quality w służbie GDPR - case study wykorzystywania narzędzi Data Quality w rozwiązywaniu problematyki związanej z GDPR

  • Michał Dymerski, Data Governance Manager, DATA & AI, TVN S.A.
  • 45 min.
Warszawa, ,
14:50 15:20

Business Intelligence vs User Experience-Poznaj swojego klienta i zaprojektuj raporty których będzie używać

  • Bartosz Ciołek, Business Intelligence Analyst w JLL
  • Miejsce UX w procesach BI
  • Jak zrozumieć użytkownika i jego potrzeby?
  • Narzędzia BI i ich ograniczenia oczami projektanta UX: przypadek Tableau
  • Lepszy UX w raportach biznesowych: kilka przykładów
  • Badanie użytkowników a przyszłość raportów biznesowych
  • 30 min.
Warszawa, ,
15:20 16:00

Wsparcie decyzji - budowa inteligentnego systemu rekomendacyjnego od zera-case study

  • Mariusz Jażdżyk, firstscore.io, autor książek "Data-driven Transformation" i "Chief Data Officer". Ekspert Komisji Europejskiej

Opowiem jak w krótkim czasie skutecznie wdrożyć automatyczny system rekomendacyjny, startując od idei i dochodząc do działającego, inteligentnego automatu decyzyjnego.


W szczególności:

Skąd wiedzieć jakie decyzje należy automatyzować?

Skąd brać wiedzę o problemie i preferencjach decydenta?

Na jakich danych się oprzeć?

Jak sensownie użyć potrzebnych technologii, algorytmów i chmury?

Jak współpracować i jak skupić się na tym co ważne?

  • 40 min.
Warszawa, ,
16:00 16:45

Budowanie kultury opartej o dane w firmie

  • Arek Kuczorski, EMEA Data & Analytics Manager, Google Global Delivery Center
  • 45 min.
Warszawa, ,
16:45

Zakończenie konferencji

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Bartosz Ciołek

    Bartosz Ciołek

    Business Intelligence Analyst w JLL
  • Michał Dymerski

    Michał Dymerski

    Data Governance Manager, DATA & AI, TVN S.A.
  • Paweł Ekk-Cierniakowski

    Paweł Ekk-Cierniakowski

    Digital Advisor Lead, Predica
  • Eryk Gągała

    Eryk Gągała

    Ekspert ds. Efektywności HR, Orange
  • Mariusz Jażdżyk

    Mariusz Jażdżyk

    firstscore.io, autor książek "Data-driven Transformation" i "Chief Data Officer". Ekspert Komisji Europejskiej
  • Hubert Kobierzewski

    Hubert Kobierzewski

    BI Practice Lead, Cogit
  • Arek Kuczorski

    Arek Kuczorski

    EMEA Data & Analytics Manager, Google Global Delivery Center
  • Łukasz Nienartowicz

    Łukasz Nienartowicz

    Head of Business Intelligence, Britenet
  • Grzegorz Rzeczkowski

    Grzegorz Rzeczkowski

    Główny Badacz Danych BI, Orange
  • Rafał Szymczak

    Rafał Szymczak

    Ekspert Visual Analytics i Data Storytelling, Autor bloga opowiadane.com.pl

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1895 zł netto do 14 października

Zarejestruj się