Automatyzacja procesów w centrach usług wspólnych
Sztuczna inteligencjaWarszawaKonferencja
Focus Hotel Premium Warszawa
Automatyzacja procesów w centrach usług wspólnych
Automatyzacja procesów w CUW
Usprawnienie pracy SSC i BPO

Wstęp bezpłatny

Reprezentujesz SSC lub BPO ? Chcesz poznać jakie rozwiązania w zakresie automatyzacji wdrożyli reprezentanci centrów usług wspólnych ? Zależy Ci by uczyć się na doświadczeniach innych i uniknąć błędów. Dołącz do nas 25 października w Warszawie, w Focus Hotel Premium, ul. Suwak 15.

Liczne case studies, możliwość wymiany doświadczeń, przygotowania się do automatyzacji lub poprawienia własnych procesów to tylko niektóre z mocnych stron wydarzenia.

Dowiesz się m.in:

  • Dlaczego automatyzować procesy
  • Jak zidentyfikować procesy do automatyzacji
  • Jak przygotować procesy do automatyzacji
  • Jakie technologie wybrać do automatyzacji procesów
  • Jak skutecznie automatyzować procesy w SSC w oparciu o technologie RPA, AI i inne narzędzia low-code
  • Jak szacować oszczędności
  • Czy i jak rozwój sztucznej inteligencji wpłynie na procesy obsługi – jaka czeka nas przyszłość?
  • Jak Citizen development może uzupełnić tradycyjną automatyzację procesów
  • Czy automatyzacja się opłaca
  • Jak stosować rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i jaką niesie to za sobą odpowiedzialność i ryzyka prawne

Dołącz do nas, poznaj doświadczenia wielu firm z zakresu automatyzacji , zapytaj, podyskutuj, by wrócić do firmy z gotowymi pomysłami i odpowiedziami na ważne pytania.

Zgłoś swój udział już dziś !

Partnerzy:

Patron

Focus on

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja Uczestników, poranna kawa

    30 min

  • 09:00Przywitanie Uczestników

    0 min

  • 09:05Automatyzacja procesów w SSC/BPO okiem eksperta

    • Wiktor Doktór,  Prezes, Pro Progressio
    • Jakie są obecne trendy w automatyzacji procesów w branży?
    • Jak wielu dostawców realnie decyduje się na takie działania?
    • Czy dla którejś branży jest to „must have”, a czy któraś ma jeszcze czas na ten krok?
    • Jakie są obustronne korzyści wdrażania automatyzacji i czy automatyzacja procesów może przynosić realne oszczędności dla biznesu?

    30 min

  • 09:35Przygotowanie do wdrożenia świadomej automatyzacji w centrum usług wspólnych i BPO

    • Szymon Stadnik,  CEO firmy outsourcingowej ITELENCE
    • Ernest Frankowski,  CEO & Founder, IT9
    • Dlaczego automatyzować procesy?
    • Jak zidentyfikować procesy do automatyzacji
    • Jak przygotować procesy do automatyzacji
    • Jakie technologie wybrać do automatyzacji procesów

    50 min

  • 10:25Case study optymalizacji procesu automatyzacji we Frista

    • Marcin Kolasa,  IT Director/Senior IT Customer and Business Manager, FRISTA
    • Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz,  Customer Service Project Manager, FRISTA
    • Najpierw optymalizuj proces później automatyzuj - Jakie są możliwości dzisiejszych automatyzacji i co powinniśmy automatyzować
    • Z jakich technologii korzystamy i co automatyzujemy w Frista
    • Jak rozpoczynamy automatyzację – szacowanie oszczędności, mapa procesu, proces developmentu (samodzielnie lub z partnerem), bliska współpraca z właścicielem procesu
    • Proces Consignment u naszego klienta – jak wyglądała sytuacja przed i po

    50 min

  • 11:15Przerwa na kawę i networking

    20 min

  • 11:35Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta w CUW

    • Piotr Kempa,  R&D Director, OEX VCC
    • Piotr Krawczyk,  Business Development Manager, OEX VCC
    • Jak rozwój automatyzacji i robotyzacji wpłynie na rozwój usług customer service?
    • Czy boty zastąpią ludzi, czy będą stanowiły uzupełnienie i wsparcie procesów sprzedażowo - obsługowych?
    • Czy i jak rozwój sztucznej inteligencji wpłynie na procesy obsługi – jaka czeka nas przyszłość?

    50 min

  • 12:25Jak skutecznie automatyzować procesy w SSC w oparciu o technologie RPA, AI i inne narzędzia low-code

    • Mariusz Pietrzak,  Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
    • Efektywne podejście do automatyzacji procesów
    • Czy automatyzacja się opłaca - blaski i cienie automatyzacji
    • Przykłady realizacji automatyzacji – case study:

    Automatyzacja procesów bankowych

    Automatyzacja procesu księgowania faktur

    Automatyzacje w obszarze HR

    45 min

  • 13:10Przerwa na lunch

    50 min

  • 14:00Digitalizacja HR poprzez upskilling, automatyzację i citizen development

    • Sebastian Szachnowski,  Dyrektor ds. digitalizacji People Services, Volvo Group
    • Automatyzacja procesów HR
    • Digitalizacja procesów HR i paperless HR
    • Zespoły produktowe i uspskilling pracowników
    • Citizen development jako uzupełnienie tradycyjnej automatyzacji procesów


    45 min

  • 14:45Wykorzystanie machine learningu w wykrywaniu e-maili phishingowych w bankowości -case study

    • Pascal Głowicki,  Data Scientist, Standard Chartered
    • Problematyka Phishingu
    • Cyber Security w Banku
    • Wykrywanie Phishingu za pomocą metod uczenia maszynowego
    • Zastosowanie modelu w procesie wykrywania emaili phishingowych

    45 min

  • 15:30Robotyzacja i automatyzacja w SSC i BPO - aspekty prawne

    • Tomasz Zalewski,  Partner kierujący praktyką Commercial kancelarii Bird & Bird
    • Modele kontraktowe korzystania z rozwiązań automatyzujących pracę
    • Prawne due diligence przed wyborem rozwiązania
    • Automatyzacja a dotychczasowe umowy licencyjne na oprogramowanie
    • Stosowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji – odpowiedzialność, ryzyka prawne

    40 min

  • 16:10Zakończenie konferencji

Pascal Głowicki

Pascal Głowicki

Data Scientist, Standard Chartered

Od 17 roku związany z bankowością i obszarem ryzyka, zarówno w walidacji, jaki i zespołach budujących modele. Doświadczenie zawodowe zbierał w bankach o zasięgu krajowym i globalnym, gdzie zajmował się ryzykiem kredytowym i operacyjnym oraz przeciwdziałaniem praniu pieniędzy. Od ponad 3 lat pracuje w Standard Chartered Global Business Services Poland. Karierę rozpoczął w Treasury, gdzie budował i zarządzał modelami IRRBB i ryzykami płynności. Obecnie pracuje w zespole Data Science, który świadczy wyspecjalizowane usługi w ramach machine learning i analizy danych dla innych jednostek firmy – od cyber security po zespoły sprzedaży.

Piotr Kempa

Piotr Kempa

R&D Director, OEX VCC

Piotr Kempa tworzy technologie botów głosowych od 2013 roku. Pracował przy projektach badawczych związanych ze sztuczną inteligencją, finansowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Piotr jest twórcą Primebota – inteligentnego bota konwersacyjnego, który jest przygotowany na rozmowy nieliniowe, czyli wychodzące poza scenariusz. Od 2019 współpracuje na stałe z firmą Voice Contact Center z grupy OEX. Piotr jest pasjonatem sztucznej inteligencji i ekspertem w łączeniu technologii głosowych z informatycznymi. Prywatnie miłośnik kawy.

Marcin Kolasa

Marcin Kolasa

IT Director/Senior IT Customer and Business Manager, FRISTA

Od blisko 20 lat związany jest z branżą IT, gdzie przeszedł przez wszystkie szczeble, od specjalisty do managera. Marcin posiada doświadczenie w budowaniu zespołów oraz infrastruktury IT, jak również w dostarczaniu usług klientom. Ostatnie 10 lat zajmował stanowiska kierownicze, współpracując blisko z biznesem, jednocześnie wspierając wewnętrzne zespoły back-office. Aktualnie jest odpowiedzialny za dostarczanie usług IT świadczonych klientom FRISTA, w tym Service Desk, EDI, ERP, BizTalk, RPA, Microsoft Power Platform, Azure, software development. Marcin nadzoruje wdrażanie i rozwój systemów klasy ERP, a także dostarczanie projektów RPA dla FRISTA i klientów firmy. Razem z zespołem projektuje rozwiązania oparte na Azure Cloud. W swojej pracy wykorzystuje znajomość technologii Microsoft, Cisco, ITIL, a także umiejętności zarządzania projektami, potwierdzone certyfikatem AgilePM®. Marcin na co dzień kieruje się standardami Lean Management, które są w DNA FRISTA. Istotne jest dla niego monitorowanie działań poprzez KPI, obserwowanie i modelowanie procesów, a w dalszych krokach realizacja usprawnień dzięki automatyzacji. Wierzy we wprowadzanie skutecznych zmian poprzez ewolucję, a nie rewolucję. Uważa, że najlepsze efekty osiąga się najpierw optymalizując procesy, a następnie je automatyzując.

Piotr Krawczyk

Piotr Krawczyk

Business Development Manager, OEX VCC

Piotr Krawczyk jest odpowiedzialny za Business Development Primebot-a. W OEX VCC zajmuje się głównie poszukiwaniem nowych klientów i rozwojem nowego biznesu. W OEX Voice Contact Center związany od 2022 roku. Wcześniej zajmował się między innymi sprzedażą produktów z obszaru Afiliacji i Performance Marketingu. Założył także niewielkie wyspecjalizowane firmy działające w obszarze email marketingu oraz generowania leadów w kampaniach email marketingowych.

Mariusz Pietrzak

Mariusz Pietrzak

Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW

Mariusz Pietrzak to doświadczony menedżer z ponad 18-letnim stażem pracy w obszarze shared services oraz BPO. Jest specjalistą w zakresie zarzadzania i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz w obszarze HR. Od 2018 związany z Grupą Kapitałową PKP Energetyka kontrolowaną przez fundusz CVC Capital Partners. W firmie zarządza Centrum Usług Wspólnych realizujące usługi finansowo-księgowe oraz obsługę kadrowo-płacową. Wcześniej pracował w firmie Infosys, gdzie pełnił wiele różnych funkcji zarządczych. Ostatnio pracował jako dyrektor operacyjny, odpowiedzialny za budowanie zespołów operacyjnych i świadczenie usług dla kilku zagranicznych klientów firmy. Realizował również zadania, dążące do optymalizacji procesów poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz wdrażał strategie oparte na lean management w celu poprawy jakości świadczonych usług. Wcześniej pracował również dla firm Philips oraz DHL. Jest absolwentem Wydziału Zarzadzania Uniwersytetu Łódzkiego. Posiada również dyplom Executive MBA w Towson University.

Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz

Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz

Customer Service Project Manager, FRISTA

Od ponad 15 lat realizuje i zarządza projektami w obszarach Customer Service i E-commerce w dużych organizacjach z różnych sektorów. Początki jej doświadczenia związane były z projektami dotyczącymi jakości procesów oraz customer experience. W ciągu swojej kariery Katarzyna prowadziła m.in. projekt rebrandingu w obszarze Customer Service dla dużej firmy z branży telekomunikacji oraz międzynarodowy projekt migracji standardów obsługi klienta na nowe rynki. Zajmowała się również wdrożeniami software’u w branży fitness. Katarzyna posiada doświadczenie w zarządzaniu dynamicznie rosnącym zespołem Customer Service globalnego marketplace (wzrost z 6 do 50 osób). Obecnie we FRISTA jej rolą jest optymalizacja procesów w ramach obsługi klienta i automatyzacja narzędzi. Prowadzi projekt współpracy z Zendesk, który jest wdrażany wśród klientów organizacji. Katarzyna w swojej pracy z zaangażowaniem wspiera pracowników Customer Service jednego z największych klientów FRISTA, którzy, będąc najbliżej końcowego klienta, mają głowy pełne pomysłów na usprawnienia procesów. Pełni rolę promotora tych pomysłów, by te z powodzeniem mogły być wdrażane. Mocno wierzy w to, że ludzie, którzy posiadają odpowiednie narzędzia i uprawnienia, są bardziej zmotywowani i lubią swoją pracę, a to w kontekście procesu obsługi klienta przekłada się na zadowolenie klienta końcowego.

Szymon Stadnik

Szymon Stadnik

CEO firmy outsourcingowej ITELENCE

Twórca i współwłaściciel kilkukrotnie nagradzanego BPO FRISTA. Przedsiębiorca, ekspert w dziedzinie outsourcingu i transformacji cyfrowej. Szymon buduje i rozwija firmę outsourcingową ITELENCE specjalizującą się w nearshoringu i offshoringu do Polski procesów IT, middle-office i back-office. Wcześniej zbudował 300+ osobowe BPO szwajcarskiej grupy FRISTA obsługujące klientów w obszarach finansowo-księgowych, BI, BA, HR oraz IT. Szymon zbudował też od podstaw centrum usług wspólnych dla grupy Tally Weijl w Warszawie. Posiada bogate doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami międzynarodowymi oraz wieloletnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Finansowego i Administracyjnego odpowiedzialnego za region Europy Wschodniej. Wcześniej pracował jako audytor w firmie KPMG. Jest biegłym rewidentem oraz członkiem stowarzyszenia ACCA.

Sebastian Szachnowski

Sebastian Szachnowski

Dyrektor ds. digitalizacji People Services, Volvo Group

Innowacyjny manager uwielbiający pracę z ludźmi i nowoczesnymi technologiami. Łączy światy IT i HR, żeby osiągnąć maksymalne korzyści dla pracowników, organizacji i społeczeństwa. Ekspert automatyzacji. Orędownik i praktyk podejścia produktowego i zwinnych metodyk dostarczania rozwiązań IT. Skuteczny lider budujący wysoce efektywne zespoły. Promotor podejścia citizen development. Aktywnie rozwija obszary automatyzacji, warstwy danych HR i people analytics w Grupie Volvo. Zwolennik prowadzenia działalności w oparciu o wartości i korzyści biznesowe, także wykraczającą poza tradycyjne ROI.

Dawid Wójcicki

Dawid Wójcicki

założyciel i CEO spółki Vee S.A.

Absolwent Informatyki i Ekonometrii na Uniwersytecie Gdańskim, doświadczony manager w firmach z branży IT, projektant oprogramowania, ale przede wszystkim, pasjonat komunikacji na linii człowiek-maszyna – pierwsze programistyczne próby na tym polu podejmował już jako 11- latek.  Od początku kariery zawodowej związany z firmami technologicznymi o dużym potencjale innowacyjnym, jak choćby Wirtualna Polska, gdzie stawiał pierwsze zawodowe kroki jako programista i project manager. W kolejnych projektach wielokrotnie realizował się zarówno w roli pomysłodawcy i innowatora, a także koordynatora - od etapu rozwoju projektów internetowych do fazy spin-off.  W Vee zaangażowany jest w rozwój technologii, planowanie strategii i business development.  Od lat aktywnie edukuje rynek w obszarze automatyzacji głosowej, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem w mediach oraz podczas konferencjach poświęconych nowym technologiom, czy contact center. Jako prelegent wystąpił na takich wydarzeniach jak: Trendy w Contact Center;Konferencja WallStreet;Customer Care Festival;Robotyzacja i AI w contact center czy HiperAutomatyzacja. Prywatnie miłośnik karate tradycyjnego.

Tomasz Zalewski

Tomasz Zalewski

Partner kierujący praktyką Commercial kancelarii Bird & Bird

Partner kierujący praktyką Commercial kancelarii Bird &Bird. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w doradztwie prawnym dla biznesu. Doradza klientom w projektach związanych z cyfrową transformacją biznesu. Ma na swoim koncie doradztwo przy licznych projektach informatycznych obejmujących kompleksowe wdrożenia oprogramowania zarówno w modelu tradycyjnym, jak i w modelu SaaS. Doradza we wszystkich aspektach prawa zamówień publicznych, w tym reprezentuje klientów w sporach zamówieniowych przed KIO oraz przed sądami. Ma szczególne doświadczenie w doradztwie przy projektach infrastrukturalnych oraz informatycznych. Doradza przede wszystkim na rzecz branży IT i technologicznej, współpracuje również z klientami z branży ochrony zdrowia, energetycznej, automatyki przemysłowej, obrony, a także handlu detalicznego. Zainteresowania zawodowe Tomasza Zalewskiego obejmują także prawne aspekty zastosowania najnowszych technologii, w tym zagadnienia takie jak blockchain, sztuczna inteligencja (AI), Internet rzeczy (IoT), cyberbezpieczeństwo oraz LegalTech. Posiada także doświadczenie w doradzaniu startupom. Jest arbitrem w Sądzie Arbitrażowym Rynku Audiowizualnego przy Krajowej Izbie Gospodarczej Krajowych Producentów Audiowizualnych oraz ekspertem w Radzie Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Doradza także jako ekspert w ramach projektu "Europejska pomoc na rzecz innowacji". Tomasz Zalewski jest rekomendowany w dziedzinie prawa zamówień publicznych, własności intelektualnej oraz TMT m.in. przez Chambers &Partners, Legal 500 i Who’s Who Legal.

Wiktor Doktór

Wiktor Doktór

Prezes, Pro Progressio

Założyciel Pro Progressio, organizacji która bada, analizuje branżę BSS i ma znaczący wpływ na rozwój sektora usług dla biznesu. Stoi na czele Klubu Pro Progressio zrzeszającego wiodące firmy usługowe w Polsce. Jest wydawcą mediów FOCUS ON Business oraz autorem dwóch podcastów „BSS bez tajemnic” i „Good Morning BSS World”, na których stronach i falach omawiane są najważniejsze wyzwania i tematy dotyczące sektora nowoczesnych usług dla biznesu. Wiktor jest reprezentantem Deutscher Outsourcing Verband w Polsce oraz blisko współpracuje z organizacjami sektora BSS w Europie, Afryce oraz obu Amerykach.

Ernest Frankowski

Ernest Frankowski

CEO & Founder, IT9

Przedsiębiorca, prawnik, doradca podatkowy, informatyk, historyk, wieloletni pracownik firm doradczych z tzw. Wielkiej Czwórki, specjalista w zakresie systemów ERP i BI. Prekursor usług z obszaru tax technology w Polsce. Entuzjasta i praktyk zastosowań biznesowych technologii takich jak RPA, blockchain, Azure i AI/MI. Dostawca usług i wdrożeń z zakresu RPA, blockchain, digital transformation, ERP, emergency project management, regtech, legaltech i tax technology oraz doradztwa podatkowego.

Focus on

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Automatyzacja procesów w CUW

Wstęp bezpłatny

Automatyzacja procesów w CUW

Wstęp bezpłatny

Automatyzacja procesów w CUW

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Automatyzacja procesów w CUW

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa