Automatyzacja procesów w centrach usług wspólnych

Automatyzacja procesów w centrach usług wspólnych

25 października 2022 / Warszawa

1795 zł netto do 9 września

2295 zł netto do 25 października

Cel

Reprezentujesz SSC lub BPO ? Chcesz poznać jakie rozwiązania w zakresie automatyzacji wdrożyli reprezentanci centrów usług wspólnych ? Zależy Ci by uczyć się na doświadczeniach innych i uniknąć błędów. Dołącz do nas 25 października w Warszawie.

Liczne case studies, możliwość wymiany doświadczeń, przygotowania się do automatyzacji lub poprawienia własnych procesów to tylko niektóre z mocnych stron wydarzenia.

Dowiesz się m.in:

  • Dlaczego automatyzować procesy
  • Jak zidentyfikować procesy do automatyzacji
  • Jak przygotować procesy do automatyzacji
  • Jakie technologie wybrać do automatyzacji procesów
  • Jak skutecznie automatyzować procesy w SSC w oparciu o technologie RPA, AI i inne narzędzia low-code
  • Jak szacować oszczędności
  • Czy i jak rozwój sztucznej inteligencji wpłynie na procesy obsługi – jaka czeka nas przyszłość?
  • Jak Citizen development może uzupełnić tradycyjną automatyzację procesów
  • Czy automatyzacja się opłaca
  • Jak stosować rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i jaką niesie to za sobą odpowiedzialność i ryzyka prawne

Dołącz do nas, poznaj doświadczenia wielu firm z zakresu automatyzacji , zapytaj, podyskutuj, by wrócić do firmy z gotowymi pomysłami i odpowiedziami na ważne pytania.

Zgłoś swój udział już dziś !

Program

Wtorek, 25 października

08:30 09:00

Rejestracja Uczestników, poranna kawa

  • 30 min.
Warszawa, ,
09:00 09:10

Przywitanie Uczestników

  • 10 min.
Warszawa, ,
09:10 09:40

Automatyzacja procesów w SSC/BPO okiem eksperta

  • Wiktor Doktór, Prezes, Pro Progressio
  • Jakie są obecne trendy w automatyzacji procesów w branży?
  • Jak wielu dostawców realnie decyduje się na takie działania?
  • Czy dla którejś branży jest to „must have”, a czy któraś ma jeszcze czas na ten krok?
  • Jakie są obustronne korzyści wdrażania automatyzacji i czy automatyzacja procesów może przynosić realne oszczędności dla biznesu?
  • 30 min.
Warszawa, ,
09:40 10:25

Przygotowanie do wdrożenia świadomej automatyzacji w centrum usług wspólnych i BPO

  • Szymon Stadnik, CEO firmy outsourcingowej ITELENCE
  • Dlaczego automatyzować procesy?
  • Jak zidentyfikować procesy do automatyzacji
  • Jak przygotować procesy do automatyzacji
  • Jakie technologie wybrać do automatyzacji procesów
  • 45 min.
Warszawa, ,
10:25 11:10

Case study optymalizacji procesu automatyzacji we Frista

  • Marcin Kolasa, IT Director/Senior IT Customer and Business Manager, FRISTA
  • Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz, Customer Service Project Manager, FRISTA
  • Najpierw optymalizuj proces później automatyzuj - Jakie są możliwości dzisiejszych automatyzacji i co powinniśmy automatyzować
  • Z jakich technologii korzystamy i co automatyzujemy w Frista
  • Jak rozpoczynamy automatyzację – szacowanie oszczędności, mapa procesu, proces developmentu (samodzielnie lub z partnerem), bliska współpraca z właścicielem procesu
  • Proces Consignment u naszego klienta – jak wyglądała sytuacja przed i po
  • 45 min.
Warszawa, ,
11:10 11:30

Przerwa na kawę i networking

  • 20 min.
Warszawa, ,
11:30 12:15

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta w CUW

  • Piotr Kempa, R&D Director, OEX VCC
  • Piotr Krawczyk, Business Development Manager, OEX VCC
  • Jak rozwój automatyzacji i robotyzacji wpłynie na rozwój usług customer service?
  • Czy boty zastąpią ludzi, czy będą stanowiły uzupełnienie i wsparcie procesów sprzedażowo - obsługowych?
  • Czy i jak rozwój sztucznej inteligencji wpłynie na procesy obsługi – jaka czeka nas przyszłość?
  • 45 min.
Warszawa, ,
12:15 13:00

Jak skutecznie automatyzować procesy w SSC w oparciu o technologie RPA, AI i inne narzędzia low-code

  • Mariusz Pietrzak, Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
  • Efektywne podejście do automatyzacji procesów
  • Czy automatyzacja się opłaca - blaski i cienie automatyzacji
  • Przykłady realizacji automatyzacji – case study:

Automatyzacja procesów bankowych

Automatyzacja procesu księgowania faktur

Automatyzacje w obszarze HR

  • 45 min.
Warszawa, ,
13:00 13:45

"Czy sztuczna inteligencja może skutecznie obsłużyć klienta? Case study telefonicznych kontaktów z pacjentami

  • Dawid Wójcicki, założyciel i CEO spółki Vee S.A.
  • Kim jest Vee
  • Doświadczenie w realizacji przez Vee celów biznesowych klientów (obszary działania, procesy, efekty biznesowe)
  • Postawione przed Vee cele biznesowe wdrożeń w branży medycznej
  • Vee jako element łańcucha obsługi pacjenta
  • Osiągnięte rezultaty wdrożeń
  • Realizowana przez Vee standaryzacja doświadczenia w obszarze potwierdzana terminów
  • 45 min.
Warszawa, ,
13:45 14:30

Przerwa na lunch

  • 45 min.
Warszawa, ,
14:30 15:15

Digitalizacja HR poprzez upskilling, automatyzację i citizen development

  • Sebastian Szachnowski, Dyrektor ds. digitalizacji People Services, Volvo Group
  • Automatyzacja procesów HR
  • Digitalizacja procesów HR i paperless HR
  • Zespoły produktowe i uspskilling pracowników
  • Citizen development jako uzupełnienie tradycyjnej automatyzacji procesów


  • 45 min.
Warszawa, ,
15:15 16:00

Wykorzystanie machine learningu w wykrywaniu e-maili phishingowych w bankowości -case study

  • Pascal Głowacki, Data Scientist, Standard Chartered
  • 45 min.
Warszawa, ,
16:00 16:45

Robotyzacja i automatyzacja w SSC i BPO - aspekty prawne

  • Tomasz Zalewski, Partner kierujący praktyką Commercial kancelarii Bird & Bird
  • Modele kontraktowe korzystania z rozwiązań automatyzujących pracę
  • Prawne due diligence przed wyborem rozwiązania
  • Automatyzacja a dotychczasowe umowy licencyjne na oprogramowanie
  • Stosowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji – odpowiedzialność, ryzyka prawne
  • 45 min.
Warszawa, ,
16:45

Zakończenie konferencji

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Pascal Głowacki

    Pascal Głowacki

    Data Scientist, Standard Chartered
  • Piotr Kempa

    Piotr Kempa

    R&D Director, OEX VCC
  • Marcin Kolasa

    Marcin Kolasa

    IT Director/Senior IT Customer and Business Manager, FRISTA
  • Piotr Krawczyk

    Piotr Krawczyk

    Business Development Manager, OEX VCC
  • Mariusz Pietrzak

    Mariusz Pietrzak

    Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
  • Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz

    Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz

    Customer Service Project Manager, FRISTA
  • Szymon Stadnik

    Szymon Stadnik

    CEO firmy outsourcingowej ITELENCE
  • Sebastian Szachnowski

    Sebastian Szachnowski

    Dyrektor ds. digitalizacji People Services, Volvo Group
  • Dawid Wójcicki

    Dawid Wójcicki

    założyciel i CEO spółki Vee S.A.
  • Tomasz Zalewski

    Tomasz Zalewski

    Partner kierujący praktyką Commercial kancelarii Bird & Bird
  • Wiktor Doktór

    Wiktor Doktór

    Prezes, Pro Progressio

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1795 zł netto do 9 września

Zarejestruj się

Patron