
Chief Operating Officer Summit 2023
Cel
Konferencja Chief Operating Officer Summit organizowana przez Puls Biznesu jest niecodzienną okazją do spotkania w szerszym gronie osób zarządzających operacjami w firmach.
Podczas wydarzenia porozmawiamy o kluczowych dla dyrektorów operacyjnych tematach. Zaproszeni eksperci- praktycy podzielą się swoimi doświadczeniami na scenie, ale z pewnością równie ważne będą rozmowy i spotkania w kuluarach.
Na pracę dyrektora operacyjnego ma wpływ wiele czynników, poczynając od dynamicznej sytuacji ekonomiczno-gospodarczej w kraju i poza granicami; poprzez zmieniające się prawo – polskie i unijne, które wymusza zmiany organizacyjne; wymagania związane z raportowaniem zrównoważonego rozwoju, które niesie ze sobą konieczność przygotowywania zestawów danych i dostosowania działań do nowych regulacji; po technologie, których umiejętne wprowadzenie może pomóc wyprzedzić konkurencję, przyczynić się do optymalizacji kosztów i ułatwić osiąganie założonych wskaźników. Wszystkie te tematy, a także wiele innych wpływających na zarządzanie operacjami w firmie, znalazły odniesienie w programie wydarzenia.
Tegoroczna, V edycja Konferencji, to:
- Najnowsza wiedza i praktyka z perspektywy prawa krajowego
- Omówienie wpływu unijnych regulacji związanych z raportowaniem zrównoważonego rozwoju na pracę dyrektora operacyjnego
- Dyskusja na temat cyfryzacji organizacji i roli w tym procesie COO
- Zagadnienia związane z analityką danych, rolą wskaźników w mierzeniu sukcesu, optymalizacją kosztów
- Wyzwania związane z komunikacją w trudnych sytuacjach
- Najlepsze praktyki ekspertów z rynku. Potwierdzone firmy: FreeNow, Polski Związek Piłki Siatkowej, Medicover, Unum Życie TUiR S.A., ESA logistika Polska, Sklepy Komfort S.A., VeloBank, których przedstawiciele podzielą się swoimi doświadczeniami
- Udokumentowanie rozszerzonej wiedzy w formie certyfikatu
- Elektroniczne materiały z wydarzenia
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z programem i sylwetkami zaproszonych prelegentów, a także do udziału w wydarzeniu już 21 listopada 2023 r.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Polonia Palace Hotel
al. Jerozolimskie 45
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy