Jak wypracować odpowiednią strategię cyberbezpieczeństwa w firmie?

Wszyscy wiemy, że aktywna i zaawansowana strategia bezpieczeństwa w firmie to absolutna konieczność.

Przy gwałtownie rosnącej liczbie zagrożeń, przy ich niebywałej różnorodności i wysokim wskaźniku ich nieprzewidywalności kompleksowa ochrona przedsiębiorstwa staje się coraz ważniejsza. Nawet mała nieszczelność zabezpieczeń, drobne przeoczenie czy chwila nieuwagi mogą spowodować kolosalne straty!

Łańcuch jest tylko tak mocny, jak jego najsłabsze ogniwo.

Na przykładach odpowiemy na pytanie co może być celem ataków i jaki wpływ mają na odbiorców. Dokonamy redefinicji zagrożeń, powiemy jak firmy powinny chronić swój biznes przed atakiem i jak nadążać za ich zmiennością.

Dlaczego ataki na łańcuch dostaw technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) są tak niebezpieczne i co organizacje mogą zrobić, aby się przed nimi zabezpieczyć?

O ile na rynku IT od lat mamy do czynienia z ogromnymi brakami specjalistów, to w cyberbezpieczeństwie jest jeszcze gorzej – jak więc zarządzać działem „cyber” w modelu, gdzie tego człowieka od cybersecurity nie ma i go outsourcujemy.

Konferencja Cybersecurity Management jest wyjątkowym wydarzeniem poświęconym cyberbezpieczeństwu będącym specjalnie skrojonym na potrzeby biznesu i nakierowanym na identyfikację i eliminację najnowszych i niespodziewanych form zagrożeń dla firm. Zaproszeni eksperci podzielą się swą wiedzą i doświadczeniami, odpowiedzą na Państwa kluczowe pytania i pomogą wskazać, które ze stosowanych przez Państwa narzędzi zabezpieczających wymagają wzmocnienia, a których całkowicie brakuje.

Zapraszam serdecznie do udziału wszystkie osoby odpowiedzialne w firmie za tworzenie i realizację skutecznego planu odpierania cyberzagrożeń dostosowanego do specyfiki danego biznesu i te, którym nie są obojętne wyniki i sprawne funkcjonowanie firmy.

W programie ponadto:

  • Reskilling i Upskilling pracowników - czy to dobra droga w kierunku zagwarantowania specjalistów
  • W jaki sposób można wyszkolić specjalistę Cyber w ramach wewnętrznych zasobów firmy?
  • Jak tworzyć i skutecznie egzekwować strategię cybersecurity w firmie
  • Zmiany w prawie dotyczącym cyberbezpieczeństwa – stan obecny i planowane zmiany
  • Jak zadbać o to czy nasi dostawcy i odbiorcy są bezpieczni

Wśród case studies: Grupa Asseco, Orange Polska, Bank Millennium, BNP Paribas Bank Polska, Unilever Poland, Huuuge Games, Zakłady Automatyki KOMBUD

Skorzystaj z wiedzy ekspertów podczas “Cybersecurity Management”, 27 kwietnia, Warszawa >>

Newsletter konferencje.pb.pl
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter konferencje.pb.pl
autor: Mateusz Stempak
Ostatnia środa miesiąca
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: [email protected] W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: [email protected] Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż.

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników.