Odpowiedzialność członków zarządu

Odpowiedzialność członków zarządu

17 ‑ 18 października 2019 / Warszawa, Hotel Bristol

Odpowiedzialność członków zarządu
 / 17 ‑ 18 października 2019 / Warszawa

Cel

Prezesi oraz członkowie zarządu są osobiście odpowiedzialni za właściwe zarządzanie spółką w tym także za trafność podejmowanych przez nich decyzji. Ekonomiczne i prawne skutki ich decyzji są często nie do przewidzenia. Kadra zarządzająca, podejmująca decyzje w imieniu spółki, powinna mieć bardzo dobrą orientację w aktualnych przepisach prawnych, finansowych oraz podatkowych. Serdecznie zapraszamy na wydarzenie, którego celem jest przekazanie praktycznej wiedzy na temat odpowiedzialności członków zarządu, ukazanie zagrożeń oraz sposobów ich minimalizowania. Uczestnicy zapoznają się z zakresem odpowiedzialności cywilnej, podatkowej, karnej oraz karno – skarbowej. 2 –dniowa konferencja dostarczy Państwu rzetelnej wiedzy, która pozwoli zminimalizować ryzyko związane z wykonywaniem obowiązków i podejmowaniem decyzji. Spotkanie będzie doskonałą okazją do dyskusji oraz wymiany doświadczeń pomiędzy osobami pełniącymi podobne funkcje w przedsiębiorstwach.

Będziemy zaszczyceni Państwa obecnością w gronie uczestników Konferencji „Odpowiedzialność członków zarządu” w dniach 17-18 października 2019 r. w Warszawie.




Główne zagadnienia:

  • obowiązki i uprawnienia członków zarządu i członków rady nadzorczej
  • zasady efektywnej współpracy pomiędzy poszczególnymi organami spółki kapitałowej
  • odpowiedzialność członków zarządu w świetle prawa cywilnego, karnego
  • odpowiedzialność zarządu w kontekście projektu ustawy o podmiotach zbiorowych za czyny zabronione pod względem kary
  • wykroczenia i przestępstwa karno – skarbowe, za które najczęściej odpowiadają członkowie zarządów
  • przepisy dotyczące odpowiedzialności za zobowiązania podatkowe oraz za rachunkowość spółki
  • redukcja ryzyka odpowiedzialności karno – skarbowej

Do udziału zapraszamy m.in.:

  • Prezesów zarządu
  • Członków zarządu
  • Przewodniczących i członków rad nadzorczych
  • Prokurentów
  • Dyrektorów departamentów obsługi władz spółek
  • Dyrektorów departamentów nadzoru właścicielskiego
  • Dyrektorów Finansowych
  • Radców prawnych, adwokatów
  • Szefów biur obsługi zarządu


Co gwarantujemy?

  • wysoki poziom przekazywanej wiedzy
  • znakomitych ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem
  • możliwość wymiany doświadczeń
  • atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
  • przerwy networkingowe
  • imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Miejsce

Hotel Bristol

Krakowskie Przedmieście 42/44
Warszawa