Rozwój produktów i usług

Rozwój produktów i usług

27 czerwca 2019 / Warszawa

1695 zł netto od 8 marca do 10 maja

1995 zł netto od 11 maja do 27 czerwca

Rozwój produktów i usług
 / 27 czerwca 2019 / Warszawa  / 1695 zł netto Zarejestruj się

Cel

Menedżerze produktu od dawna słyszysz o zwinnych metodykach pracy, koncentracji na użytkowniku i rozwiązywaniu jego problemów czy o stosowaniu design thinking w tworzeniu nowych produktów i usług. Te podejścia są już standardem, a ich stosowanie, choć bywa wymagające, jest dość oczywiste. Ze względu na dynamikę rynku i rosnącą konkurencję potrzebne jest Ci nowe spojrzenie na mądre tworzenie produktów i usług. Naucz się sięgać po mniej standardowe działania, które zwiększą efektywność Twojej pracy.

  • Najlepsi eksperci z branży podzielą się swoim doświadczeniem we wdrażaniu nowych produktów i usług.
  • Zobaczysz, jak możesz wykorzystać partnerstwa czy współpracę ze startupami, by zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku.
  • Poznasz metody budowania własnych start-upów i inkubatorów korporacyjnych.
  • Na podstawie wybranego produktu czy usługi, nauczysz się, jak kreować scenariusze rozwoju, które sprawią, że będziesz bezkonkurencyjny.
  • Zobaczysz, krok po kroku, jak tworzyć wartość dodaną Twoich produktów i usług, a następnie dzięki już wypracowanemu VAS zapewnisz nowe przychody dla Twojego przedsiębiorstwa.

Zapewniamy interaktywną formułę wydarzenia:

  • 10 prelegentów
  • 4 analizy case studies II Bonduelle, VISA, Re:Place, PKO Bank Polski
  • 2 interaktywne sesje ćwiczeniowe II Innovatika, Rokanan Group
  • Sesje plenarne
  • Panel dyskusyjny

Dzięki udziałowi w warsztatach i jednemu dniu poza biurem zyskasz świeżą perspektywę spojrzenia na rozwój Twoich produktów i usług. Dajemy Ci możliwość zdobycia twardych umiejętności, czerpania inspiracji do codziennej pracy i zbudowania branżowej sieci kontaktów. Zarezerwuj już dziś 27 czerwca w swoim kalendarzu!


Program

Czwartek, 27 czerwca

08:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

Warszawa, None, None
08:30

Przywitanie uczestników

Warszawa, None, None
08:35 09:00

Jak tworzyć produkty i usługi w mądry sposób? Nowoczesne techniki wdrażania produktów/ usług na rynek

  • Katarzyna Królak – Wyszyńska – CEO, Innovatika

  • W jaki sposób budować innowacyjne modele rozwoju Twoich produktów lub usług uwzględniając najnowsze trendy?
  • Jak przezwyciężać wewnętrzne bariery czyli wpływ kapitału firmy na Twój produkt/ usługę
  • Modele innowacyjnego podejścia do procesu kreowania produktu/ usługi

  • 25 min.
Warszawa, None, None

Panel dyskusyjny

09:00 10:00

Poznaj niestandarowe działania, które przełożą się na sukces Twojej organizacji czyli nowe spojrzenie na mądre tworzenie produktów i usług

  • Katarzyna Królak - Wyszyńska – CEO, Innovatika
  • Radek Rejsel – Lead UX, Innovatika Design
  • Karol Błędowski – UI Designer, Innovatika Design
  • UX jako strategiczne narzędzie biznesowe – jak i kiedy integrować działania UX w procesie strategicznym?
  • Mentor, negocjator, badacz, strategy … nowe wyzwania projektanta – jak przekuć je na biznesowy sukces?
  • Wiemy, że nic nie wiemy czyli w jaki sposób przełożyć ciekawość i wnikliwość klienta na sukces Twoich produktów i usług?

  • 60 min.
Warszawa, None, None
09:30 09:40

Inkubatory korporacyjne i innowacje pracownicze – wprowadzenie

Podejście, które przez wyzwolenie przedsiębiorczości wśród pracowników i rozwinięcie kultury startup’owej ma na celu odnalezienie nowych szans rozwoju dla organizacji, wypracowanie innowacyjnych rozwiązań, a następnie ich wdrożenie.

  • 10 min.
Warszawa, None, None
09:40 10:10

Inkubatory korporacyjne i innowacje pracownicze – case study Bonduelle

  • Anna Telakowiec – Marketing Director, Bonduelle
  • Krzysztof Reński – COO, Innovatika

  • Czym jest inkubator innowacji pracowniczych i kiedy daje najlepsze efekty?
  • Od wyzwania do wdrożenia produktu na rynek czyli jak wyglądały prace nad innowacjami w inkubatorze dla Bonduelle?
  • Najważniejsze czynniki sukcesu inkubatorów i innowacji pracowniczych

  • 30 min.
Warszawa, None, None
10:10

Przerwa na kawę

Warszawa, None, None
10:30 10:40

Partnerstwa – wprowadzenie

Dzięki partnerstwom organizacje z różnych branż mogą pracować nad wspólnym nowymi produktami lub nad nowymi modelami biznesowymi, które nie byłyby osiągalne bez połączenia sił, kompetencji, doświadczeń i zasobów.

  • 10 min.
Warszawa, None, None
10:40 11:10

Partnerstwa czyli współpraca w ramach nowych modeli biznesowych – case study VISA

  • Igor Zacharjasz – Director Engagement, Innovation Incubator, VISA

  • Metody organizowania i koordynowania wielostronnej współpracy
  • Jak chronić swoje know-how w ramach współpracy z podmiotami zewnętrznymi?

  • 30 min.
Warszawa, None, None
11:10 11:20

Współpraca ze startupami – wprowadzenie

Pozwala odświeżyć istniejące lub stworzyć zupełnie nowe procesy, technologię lub doświadczenia klientów, dzięki czemu produkty mogą być wprowadzane na rynek szybciej, bardziej zwinnie i w bardziej efektywny sposób, a również mogą dostarczać klientom zupełnie nowych wartości. Porozumienie pomiędzy korporacją, a startupem nie zawsze jest łatwe i proste, wymaga od obu stron elastyczności i odchodzenia od standardowych procedur korporacyjnych, ale warte jest tego wysiłku.

  • 10 min.
Warszawa, None, None
11:20 11:50

Współpraca ze startupami – jak skutecznie wykorzystać pomysłowość podmiotów zewnętrznych w Twojej codziennej pracy? – case study PKO Bank Polski

  • Kamil Łątka – Ekspert ds. projektów innowacyjnych, PKO Bank Polski

  • Modele współpracy między korporacją a start-upami
  • Jak skutecznie budować długofalowe relacje z podmiotami zewnętrznymi?
  • Techniki, za pomocą których wdrożysz rozwiązania start-upów w ścieżce kreowania Twojego produktu

  • 30 min.
Warszawa, None, None
11:50 12:00

Budowanie własnych startupów – wprowadzenie

Organizacje zaprojektowane są, by zapewnić stabilny rozwój i rosnący „performance”, natomiast startupy po to, by szybko upewniać się czy idą w dobrym kierunku i poszukiwać najlepszego modelu biznesowego. Nie da się zbudować startupu kierując się logiką i „maszynerią” korporacyjną. Organizacje powinny budować własne startupy powołując do tego oddzielne zespoły przedsiębiorców, które będą działać w inny sposób, z innymi procedurami i z innymi zadaniami. Ważne jest, by zapewnić dostęp do zasobów korporacji, które są niezwykle cenne i dają startupowi dobry start, by realizować projekt startup’owy zgodnie z najlepszymi praktykami i w ustrukturyzowany sposób.

  • 10 min.
Warszawa, None, None
12:00 12:30

Budowanie własnych startupów – case study Re:Place

  • Irek Mirgos – Co-founder Weekly.pl, Project Owner Re:Place

  • Jak skutecznie zbudować zespół i stworzyć struktury dla start-upu w Twojej firmie?
  • Narzędzia za pomocą, których zaprojektujesz start-up w Twoim przedsiębiorstwie
  • W jaki sposób zaangażować pracowników przedsiębiorstwa i zapewnić jego stałe wsparcie dla Twojego start-upu?

  • 30 min.
Warszawa, None, None
12:30

Lunch

Warszawa, None, None

Interaktywna sesja warsztatowa

13:20 15:00

Prognozowanie ewolucyjne – jak wykorzystać do wzbogacania Twojego produktu/ usługi?

  • Wojciech Ozimek – CEO, Rokanan Group (Współzałożyciel, Prezes środkowoeuropejskiego przedstawicielstwa Product Development and Management Association (PDMA) )

Na podstawie wspólnie wybranego produktu, nauczysz się, jak stworzyć scenariusze rozwoju, tak aby były podstawą do budowy przewagi konkurencyjnej Twoim produktem bądź usługą.

  • Zbudowanie modelu zachowania klienta dla wybranego produktu lub usługi
  • Budowa przykładowych scenariuszy ewolucyjnych na bazie modelu – przeszłe generacje produktu

  • 100 min.
Warszawa, None, None
15:00

Przerwa na kawę

Warszawa, None, None

Interaktywna sesja warsztatowa

15:15 17:15

Tworzenie Value Added Services czyli jak skutecznie rozwijać istniejące produkty/ usługi? Krok po kroku wypracujesz Value Added Services (VAS)

  • Katarzyna Królak – Wyszyńska – CEO, Innovatika

Value Added Services (VAS) mogą mieć bardzo różną formę - jeśli masz produkt, możesz dodać usługę, jeśli masz usługę - możesz dodać coś fizycznego, co będzie manifestowało namacalność i przywiązanie. Ale najważniejsze, że VASy muszą być zaprojektowane z wielką uważnością i dopasowane do sytuacji konkretnej grupy odbiorców. Im lepsze zrozumienie sposobu działania odbiorców, tym większe szanse na zaprojektowanie nowej wartości, którą będzie cenił odbiorca, a tym samym będzie chciał z niej aktywnie korzystać.

  • Jak wyróżnić się spośród innych ofert, które są tak bardzo do siebie podobne? Co „chwyta klienta za serce”?
  • Jak zapewnić, że klienci będą wracać po Twój produkt i będą przywiązani do niego emocjonalnie?
  • Jak zapewnić nowe przychody tworząć VAS Twojego produktu/ usługi?
  • 120 min.
Warszawa, None, None
17:15

Zakończenie warsztatów, rozdanie certyfikatów

Warszawa, None, None

Prelegenci

  • Karol Błędowski

    Karol Błędowski

    UI Designer, Innovatika Design
  • Katarzyna Królak-Wyszyńska

    Katarzyna Królak-Wyszyńska

    CEO, Innovatika
  • Kamil Łątka

    Kamil Łątka

    Ekspert ds. projektów innowacyjnych, PKO Bank Polski
  • Irek Mirgos

    Irek Mirgos

    Co-founder Weekly.pl, Project Owner Re:Place
  • Wojciech Ozimek

    Wojciech Ozimek

    CEO, Rokanan Group
  • Radek Rejsel

    Radek Rejsel

    Lead UX, Innovatika Design
  • Krzysztof Reński

    Krzysztof Reński

    COO, Innovatika
  • Anna Telakowiec

    Anna Telakowiec

    Marketing Director, Bonduelle
  • Igor Zacharjasz

    Igor Zacharjasz

    Director Engagement, Innovation Incubator, VISA

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1695 zł netto od 8 marca do 10 maja

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny

Patron Medialny

  • INNOVATIKA

    Innovatika istnieje po to, by czynić życie ludzi lepszym, prostszym, dającym więcej możliwości i sprawiać, by inni też tak robili. Przez naszą pasję do tworzenia pięknych i użytecznych produktów oraz usług, chcemy rozwiązywać faktyczne problemy ludzi i firm oraz przekraczać oczekiwania odbiorców. Dążymy do tego poprzed dwa strategiczne kierunki. Organizujemy, prowadzimy i wspieramy inkubatory, które najlepiej wykorzystują potencjał pracowników i ekosystem startupów, prowadząc do udanych innowacji. Ułatwiamy proces, współtworzymy rozwiązania i wspieramy wdrożenie. Budujemy firmy na zamówienie dużych korporacji. Kierujemy się inteligencją i szybkością w wyczuwaniu luki rynkowej, projektowaniu rozwiązania, walidacji i skutecznej implementacji. Skalujemy nowe biznesy.