Sales Team Level Up

Sales Team Level Up

29 sierpnia 2019 / Warszawa

1695 zł netto od 18 kwietnia do 28 czerwca

1995 zł netto od 29 czerwca do 29 sierpnia

Sales Team Level Up
 / 29 sierpnia 2019 / Warszawa  / 1695 zł netto Zarejestruj się

Cel

Sprzedaż jest sztuką łączenia bardzo wielu umiejętności, ale także współcześnie wymaga gruntownej analizy i ciągłego poszerzania wiedzy.

Podstawą sukcesu jest umiejętność wyróżnienia się, skutecznego pobudzania wzrostu oraz wiedzy, gdzie jest nas klient i czego potrzebuje.

Chcemy przekazać Państwu jak stworzyć współczesny sales team na level up !

Zaprezentujemy m.in.:

  • efektywność działań marketingowych wspierających sprzedaż
  • analizę danych w sprzedaży
  • motywowanie zespołu
  • docieranie do poszczególnych generacji ze sprzedażą
  • Internet rzeczy
  • poszukiwanie skutecznych handlowców
  • lobbing

Udział jest okazją by spojrzeć na poruszanie kwestie z perspektywy doświadczonych Ekspertów, poznać odpowiedzi na kluczowe pytania, podyskutować i otrzymać inspirację, która jest możliwa do realizacji.

Dowiedz się więcej niż wie konkurencja, przekonaj się, że na pewne kwestie można spojrzeć z nowej perspektywy.

Zapraszamy do zgłoszenia już dziś ! Bądź z nami 29 sierpnia podczas V edycji Sales Team level up.

Program

Czwartek, 29 sierpnia

08:30 09:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 30 min.
Warszawa, None, None
09:00 09:30

Nowe trendy w sprzedaży

  • Bartosz Majewski, CEO, współzałożyciel Casbeg

Bartosz Majewski opowie Państwu o 3 siłach, które zmieniają sprzedaż czyli automatyzacji, specjalizacji oraz zmieniającym się konsumencie.


  • 30 min.
Warszawa, None, None
09:30 10:30

Efektywność działań marketingowych wspierających sprzedaż

  • Agnieszka Stelmaszczyk, Prezes Zarządu, Feno

  • Strategiczna decyzja: podział budżetu
  • Efekty biznesowe marketingu
  • Wpływ digital’a na działania marketingowe
  • Jakie KPI wyznaczać?

  • 60 min.
Warszawa, None, None
10:10 10:30

Wsparcie sprzedaży w świecie cyfrowym

  • Szymon Ciuraba, Prezes Digital Direct House

  • Na komórce zawszę pod ręką
  • Dzięki grywalizacji angażujesz lepiej
  • Jak motywować 24/h i skończyć z edukacyjną nudą?

  • 20 min.
Warszawa, None, None
10:30 11:00

Lobbing

  • Aleksander Woźnicki, Adwokat, Wspólnik w kancelarii prawnej WP LAW Woźniccy Piskorek
  • Lobbing jako instrument PR i element strategii marketingowej
  • Procedury - czy jest wyraźna granica co można a czego nie
  • Funkcjonariusz publiczny to nie tylko urzędnik
  • Regulacje prawne nie tylko krajowe
  • Darmowy lunch („free lunch”)
  • 30 min.
Warszawa, None, None
11:00 11:20

Przerwa na kawę i networking

  • 20 min.
Warszawa, None, None
11:20 11:50

Jak docierać do poszczególnych generacji ze sprzedażą?

  • Bartek Sibiga, założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com

  • Dziennie na Social Mediach spędzamy ponad 2h
  • Social Media ewoulują - kończy się model znanego nam feedu
  • Wechat - Social Media przyszłości. Commerce i usługi w jednej aplikacji
  • Jak tworzyć komunikację i konwersję na sprzedaż
  • Jak wykorzystać zmieniające się trendy

  • 30 min.
Warszawa, None, None
11:50 12:20

Jeśli nie cena to co? - konkurowanie nie tylko ceną

  • Małgorzata Rusin, Członek Zarządu, CSO Divante, Grupa OEX
  • Jak wykorzystać pozytywne sprzężenie zwrotne między świadczonymi usługami oraz budowanymi produktami w celu dostarczenia potencjalnym klientom wartości dodanej, insightów oraz budowania przewagi konkurencyjnej w procesie zakupowym
  • Jakie cechy oraz kompetencje są kluczowe w zespole sprzedażowym, aby osiągnąć założone cele
  • 30 min.
Warszawa, None, None
12:20 13:00

Dobry handlowiec - Ktokolwiek widział ktokolwiek wie ?

  • Jacek Chmielecki, Partner zarządzający Do&Have
  • Rekrutacja z punktu widzenia biznesu
  • Kompromis czy pragmatyzm
  • Optymalizacja procesu wdrożenia?
  • A skąd wiemy kto jest najlepszy
  • 40 min.
Warszawa, None, None
13:00 14:00

Przerwa na lunch

  • 60 min.
Warszawa, None, None
13:50 15:10

Motywowanie sprzedawców

  • Jakub Urbański, Trener, coach, wykładowca akademicki, doradca wizerunkowy
  • 80 min.
Warszawa, None, None
15:10 15:40

Internet Rzeczy a sprzedaż

  • Tomasz Klemt, Prawnik w Kancelarii Radców Prawnych CZUBLUN TRĘBICKI, doktorant w Katedrze Prawa Europejskiego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
  • Tomasz Krajewski, software developer w niemieckim oddziale firmy Opitz Consulting
  • Internet Rzeczy - trendy i wyzwania
  • Asystenci głosowi - teraźniejszość i przyszłość - czy warto się angażować?
  • Wykorzystanie asystentów głosowych, jako narzędzia sprzedażowego
  • Bezpieczeństwo i prywatność w wykorzystaniu Internetu Rzeczy do działań marketingowych

  • 30 min.
Warszawa, None, None
15:40 15:50

Przerwa na kawę

  • 10 min.
Warszawa, None, None
15:50 16:20

Analiza danych w sprzedaży

  • Łukasz Hardek, Head of New Business, Semahead
  • Rodzaj danych sprzedażowych
  • CRM – dlaczego to must have każdego działu sprzedaży
  • Wygrzewanie leada
  • Analiza wygranych i przegranych
  • Wnioski na przyszłość
  • 30 min.
Warszawa, None, None
16:20 16:50

Technologie a ich wartość dla biznesu

  • Igor Farafonow, Prezes Zarządu Uxeria.com
  • Czy technologie przekładają się na sukces sprzedażowy
  • Co o tym wszystkim sądzi klient
  • Czy nadmiar technologii nie bywa szkodliwy
  • Jak nie przeinwestować w nowoczesne rozwiązania
  • 30 min.
Warszawa, None, None
16:50

Zakończenie Konferencji i wręczenie certyfikatów

Warszawa, None, None

Prelegenci

  • Jacek  Chmielecki

    Jacek  Chmielecki

    Partner Zarządzający i główny trener i konsultant Do&Have
  • Szymon  Ciuraba

    Szymon  Ciuraba

    Prezes, Digital Direct House
  • Igor Farafonow

    Igor Farafonow

    projektant i badacz UX, Prezes Zarządu Uxeria.com
  • Łukasz Hardek

    Łukasz Hardek

    Head of New Business w Agencji Semahead
  • Tomasz  Klemt

    Tomasz  Klemt

    Prawnik w Kancelarii Radców Prawnych CZUBLUN TRĘBICKI, Aplikant Radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie
  • Tomasz  Krajewski

    Tomasz  Krajewski

    software developer w niemieckim oddziale firmy Opitz Consulting
  • Bartosz Majewski

    Bartosz Majewski

    CEO / współzałożyciel Casbeg firmy doradczej, która wspiera spółki B2B w zarządzaniu marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta
  • Małgorzata Rusin

    Małgorzata Rusin

    członek zarządu, CSO Divante, Grupa OEX
  • Bartek Sibiga

    Bartek Sibiga

    założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com
  • Agnieszka Stelmaszczyk

    Agnieszka Stelmaszczyk

    Prezes Zarządu, Feno
  • Jakub Urbański

    Jakub Urbański

    Trener, coach, wykładowca akademicki, doradca wizerunkowy
  • Aleksander  Woźnicki

    Aleksander  Woźnicki

    Wspólnik w kancelarii prawnej WP LAW Woźniccy Piskorek

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1695 zł netto od 18 kwietnia do 28 czerwca

Zarejestruj się