Sales Team Level Up

Sales Team Level Up

30 sierpnia 2022 / online

1395 zł netto do 15 lipca (cena udziału online)

1895 zł netto do 30 sierpnia (cena udziału online)

Cel

  • Czy etyka w sprzedaży opłaca się też biznesowo ?
  • Jak budować relację z klientem, a nie "wciskać" produkt
  • Jak sprzedawać w trudnych czasach, kiedy myśli klientów są gdzie indziej
  • Jak dodać pasji zespołowi bez werwy
  • Co tak naprawdę wpływa na sukces w sprzedaży
  • Jak być sprawiedliwym i mądrym szefem w praktyce

To tylko wybrane pytania na, kóre udzielimy odpowiedzi podczas konferencji online: Sales Team Level Up w dniu 30 sierpnia 2022r.

Dołącz do nas by porozmawiać o wymiernych korzyściach z bycia etycznym w sprzedaży, podyskutujmy o tym jak motywować się do pracy, gdy wokół wiele trudnych sytuacji. Wkażemy jak budować poczucie sukcesu zespołu i jak dzialać, gdy nie ma pożądanych wyników.

W programie m.in.:

  • Etyka w rozumieniu klienta czyli jakie zachowania szanuje klient
  • Co świadczy o klasie sprzedawcy
  • Jak rozmawiać o produktach czy usługach, gdy są większe problemy
  • Sprzedawca, który wspiera i rozumie, a nie tylko sprzedaje
  • Jak zdiagnozować co zabiera energię naszemu zespołowi
  • Wzmacnanie realnego zaangażowania pracowników
  • Łagodzenie wewnętrznych tarć i konfliktów w zespole
  • Ważne czynniki pozasprzedażowe, które powodują, że łatwiej o wyniki i realizację celów
  • Jak doceniać podwładnych by to realnie czuli

Sales Team Level Up pozwoli Ci podnieść efektywność, relacje w zespole oraz kompetencje sprzedawców na wyższy poziom.

Zgłoś swoj udział już dziś i bądź z nami 30 sierpnia by w gronie Ekspertów sprzedaży wypracować rozwiązania na nowe czasy.

Program

Wtorek, 30 sierpnia

08:55 09:00

Przywitanie Uczestników, informacje organizacyjne

  • 5 min.
online, ,
09:00 09:50

Czy etyka w sprzedaży opłaca się też biznesowo ?

  • Tomasz Kalko, Manager, wykładowca akademicki, trener. Dyrektor ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński.
  • Wymierne korzyści biznesowe z bycia etycznym w procesach sprzedaży
  • Edukowanie pracowników w zakresie etycznych zachowań
  • Etyka w rozumieniu klienta czyli jakie zachowania szanuje klient
  • Case studies godnych promowania zachowań i inicjatyw 
  • 50 min.
online, ,
09:50 10:40

Sprzedaż z klasą- jak nie być nachalnym

  • Marta Woźny- Tomczak, Prezeska Zarządu. Psycholożka. Trenerka biznesu i doradczyni
  • Jak budować relację z klientem, a nie "wciskać" produkt
  • Granice, której nie powinno się przekraczać
  • Co świadczy o klasie sprzedawcy
  • Przykłady, które warto naśladować
  • 50 min.
online, ,
10:40 10:55

Przerwa

  • 15 min.
online, ,
10:55 11:45

Jak sprzedawać w trudnych czasach, kiedy myśli klientów są gdzieś indziej

  • Agnieszka Ptasińska, Psycholożka, dyplomowana PWC Business Coach, Scrum Masterka
  • Marta Rolnik, Psycholożka, certyfikowany coach, absolwentka Szkoły Akademii Transakcyjnej
  • Specyfika sprzedaży w trudnych czasach
  • Jak rozmawiać o produktach czy usługach, gdy są większe problemy
  • Sprzedawca, który wspiera i rozumie, a nie tylko sprzedaje
  • Jak motywować się do sprzedaży, gdy wokół kryzys
  • Empatia w sprzedaży - czym jest, a czym nie jest

 

  • 50 min.
online, ,
11:45 12:45

Zespół bez werwy- jak realnie dodać pasji do ich działania

  • Agnieszka Okońska, Członek zarządu spółki energetycznej Stoen Operator w Warszawie ( E.ON)
  • Jak zdiagnozować co zabiera energię naszemu zespołowi
  • Wzmacnanie realnego zaangażowania pracowników
  • Łagodzenie wewnętrznych tarć i konfliktów 
  • Innowacyjne, mało znane, ale skuteczne sposoby motywowania
  • Jak radzić sobie ze znudzeniem, wypaleniem i brakiem chęci do pracy zespołu w kilku praktycznych krokach
  • 60 min.
online, ,
12:45 13:15

Przerwa

  • 30 min.
online, ,
13:15 14:05

Efektywne działania sprzedażowe - czynniki sukcesu

  • Tomasz Bereźnicki, Partner Zarządzający, DPC Polska
  • Sales Force Effectiveness – efektywny proces sprzedaży dla sił sprzedażowych
  • Jak mierzyć sprzedaż w organizacji?
  • SZE - System Zarządzania Efektywności w działach sprzedaży
  • Rola Managera w osiąganiu efektywności zespołu sprzedażowego
  • 50 min.
online, ,
14:05 15:00

Sukces jest zespołu, porażka lidera ?- jak być mądrym i sprawiedliwym szefem w praktyce

  • Agnieszka Zawadka, Growth Manager, Chludziński & Partners
  • Jak nie być szefem, który bierze na siebie wyłącznie sukcesy
  • Gra na zespół, a nie tylko na swoją karierę-czy to się docelowo opłaca
  • Jak doceniać podwładnych by to realnie czuli
  • Jak dzialać kiedy nie ma pożądanych wyników
  • 55 min.
online, ,
15:00

Zakończenie

online, ,

Prelegenci

  • Tomasz Bereźnicki

    Tomasz Bereźnicki

    Partner Zarządzający, DPC Polska
  • Tomasz Kalko

    Tomasz Kalko

    Manager, wykładowca akademicki, trener. Dyrektor ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński.
  • Agnieszka Okońska

    Agnieszka Okońska

    Członek zarządu spółki energetycznej Stoen Operator w Warszawie ( E.ON)
  • Agnieszka Ptasińska

    Agnieszka Ptasińska

    Psycholożka, dyplomowana PWC Business Coach, Scrum Masterka
  • Marta Rolnik

    Marta Rolnik

    Psycholożka, certyfikowany coach, absolwentka Szkoły Akademii Transakcyjnej
  • Marta Woźny- Tomczak

    Marta Woźny- Tomczak

    Prezeska Zarządu. Psycholożka. Trenerka biznesu i doradczyni
  • Agnieszka Zawadka

    Agnieszka Zawadka

    Growth Manager, Chludziński & Partners

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1395 zł netto do 15 lipca

Zarejestruj się