
Sales Team Level Up
30 sierpnia 2022 / online
1395 zł netto do 15 lipca (cena udziału online)
1895 zł netto do 30 sierpnia (cena udziału online)
Cel
- Czy etyka w sprzedaży opłaca się też biznesowo ?
- Jak budować relację z klientem, a nie "wciskać" produkt
- Jak sprzedawać w trudnych czasach, kiedy myśli klientów są gdzie indziej
- Jak dodać pasji zespołowi bez werwy
- Co tak naprawdę wpływa na sukces w sprzedaży
- Jak być sprawiedliwym i mądrym szefem w praktyce
To tylko wybrane pytania na, kóre udzielimy odpowiedzi podczas konferencji online: Sales Team Level Up w dniu 30 sierpnia 2022r.
Dołącz do nas by porozmawiać o wymiernych korzyściach z bycia etycznym w sprzedaży, podyskutujmy o tym jak motywować się do pracy, gdy wokół wiele trudnych sytuacji. Wkażemy jak budować poczucie sukcesu zespołu i jak dzialać, gdy nie ma pożądanych wyników.
W programie m.in.:
- Etyka w rozumieniu klienta czyli jakie zachowania szanuje klient
- Co świadczy o klasie sprzedawcy
- Jak rozmawiać o produktach czy usługach, gdy są większe problemy
- Sprzedawca, który wspiera i rozumie, a nie tylko sprzedaje
- Jak zdiagnozować co zabiera energię naszemu zespołowi
- Wzmacnanie realnego zaangażowania pracowników
- Łagodzenie wewnętrznych tarć i konfliktów w zespole
- Ważne czynniki pozasprzedażowe, które powodują, że łatwiej o wyniki i realizację celów
- Jak doceniać podwładnych by to realnie czuli
Sales Team Level Up pozwoli Ci podnieść efektywność, relacje w zespole oraz kompetencje sprzedawców na wyższy poziom.
Zgłoś swoj udział już dziś i bądź z nami 30 sierpnia by w gronie Ekspertów sprzedaży wypracować rozwiązania na nowe czasy.
Program
Wtorek, 30 sierpnia
Przywitanie Uczestników, informacje organizacyjne
- 5 min.
Czy etyka w sprzedaży opłaca się też biznesowo ?
- Tomasz Kalko, Manager, wykładowca akademicki, trener. Dyrektor ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński.
- Wymierne korzyści biznesowe z bycia etycznym w procesach sprzedaży
- Edukowanie pracowników w zakresie etycznych zachowań
- Etyka w rozumieniu klienta czyli jakie zachowania szanuje klient
- Case studies godnych promowania zachowań i inicjatyw
- 50 min.
Sprzedaż z klasą- jak nie być nachalnym
- Marta Woźny- Tomczak, Prezeska Zarządu. Psycholożka. Trenerka biznesu i doradczyni
- Jak budować relację z klientem, a nie "wciskać" produkt
- Granice, której nie powinno się przekraczać
- Co świadczy o klasie sprzedawcy
- Przykłady, które warto naśladować
- 50 min.
Przerwa
- 15 min.
Jak sprzedawać w trudnych czasach, kiedy myśli klientów są gdzieś indziej
- Agnieszka Ptasińska, Psycholożka, dyplomowana PWC Business Coach, Scrum Masterka
- Marta Rolnik, Psycholożka, certyfikowany coach, absolwentka Szkoły Akademii Transakcyjnej
- Specyfika sprzedaży w trudnych czasach
- Jak rozmawiać o produktach czy usługach, gdy są większe problemy
- Sprzedawca, który wspiera i rozumie, a nie tylko sprzedaje
- Jak motywować się do sprzedaży, gdy wokół kryzys
- Empatia w sprzedaży - czym jest, a czym nie jest
- 50 min.
Zespół bez werwy- jak realnie dodać pasji do ich działania
- Agnieszka Okońska, Członek zarządu spółki energetycznej Stoen Operator w Warszawie ( E.ON)
- Jak zdiagnozować co zabiera energię naszemu zespołowi
- Wzmacnanie realnego zaangażowania pracowników
- Łagodzenie wewnętrznych tarć i konfliktów
- Innowacyjne, mało znane, ale skuteczne sposoby motywowania
- Jak radzić sobie ze znudzeniem, wypaleniem i brakiem chęci do pracy zespołu w kilku praktycznych krokach
- 60 min.
Przerwa
- 30 min.
Efektywne działania sprzedażowe - czynniki sukcesu
- Tomasz Bereźnicki, Partner Zarządzający, DPC Polska
- Sales Force Effectiveness – efektywny proces sprzedaży dla sił sprzedażowych
- Jak mierzyć sprzedaż w organizacji?
- SZE - System Zarządzania Efektywności w działach sprzedaży
- Rola Managera w osiąganiu efektywności zespołu sprzedażowego
- 50 min.
Sukces jest zespołu, porażka lidera ?- jak być mądrym i sprawiedliwym szefem w praktyce
- Agnieszka Zawadka, Growth Manager, Chludziński & Partners
- Jak nie być szefem, który bierze na siebie wyłącznie sukcesy
- Gra na zespół, a nie tylko na swoją karierę-czy to się docelowo opłaca
- Jak doceniać podwładnych by to realnie czuli
- Jak dzialać kiedy nie ma pożądanych wyników
- 55 min.
Zakończenie
online, ,Prelegenci
-
Tomasz Bereźnicki
Partner Zarządzający, DPC Polska
-
Tomasz Kalko
Manager, wykładowca akademicki, trener. Dyrektor ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński.
-
Agnieszka Okońska
Członek zarządu spółki energetycznej Stoen Operator w Warszawie ( E.ON)
-
Agnieszka Ptasińska
Psycholożka, dyplomowana PWC Business Coach, Scrum Masterka
-
Marta Rolnik
Psycholożka, certyfikowany coach, absolwentka Szkoły Akademii Transakcyjnej
-
Marta Woźny- Tomczak
Prezeska Zarządu. Psycholożka. Trenerka biznesu i doradczyni
-
Agnieszka Zawadka
Growth Manager, Chludziński & Partners
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
1395 zł netto do 15 lipca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy