Sales Team Level Up
SprzedażOnlineKonferencja
Sales Team Level Up
Etyczna sprzedaż w nowej rzeczywistości

Wstęp bezpłatny

  • Czy etyka w sprzedaży opłaca się też biznesowo ?
  • Jak budować relację z klientem, a nie "wciskać" produkt?
  • Jak sprzedawać w trudnych czasach, kiedy myśli klientów są gdzie indziej?
  • Jak dodać pasji zespołowi bez werwy?
  • Co tak naprawdę wpływa na sukces w sprzedaży?
  • Jak być sprawiedliwym i mądrym szefem w praktyce?

To tylko wybrane pytania na, które udzielimy odpowiedzi podczas konferencji online: Sales Team Level Up w dniu 30 sierpnia 2022r.

Dołącz do nas by porozmawiać o wymiernych korzyściach z bycia etycznym w sprzedaży, podyskutujmy o tym jak motywować się do pracy, gdy wokół wiele trudnych sytuacji. Wskażemy, jak budować poczucie sukcesu zespołu i jak działać, gdy nie ma pożądanych wyników.

W programie m.in.:

  • Etyka w rozumieniu klienta czyli jakie zachowania szanuje klient
  • Co świadczy o klasie sprzedawcy
  • Jak rozmawiać o produktach czy usługach, gdy są większe problemy
  • Sprzedawca, który wspiera i rozumie, a nie tylko sprzedaje
  • Jak zdiagnozować co zabiera energię naszemu zespołowi
  • Wzmacnianie realnego zaangażowania pracowników
  • Łagodzenie wewnętrznych tarć i konfliktów w zespole
  • Ważne czynniki pozasprzedażowe, które powodują, że łatwiej o wyniki i realizację celów
  • Jak doceniać podwładnych by to realnie czuli

Sales Team Level Up pozwoli Ci podnieść efektywność, relacje w zespole oraz kompetencje sprzedawców na wyższy poziom.

Zgłoś swój udział już dziś i bądź z nami 30 sierpnia by w gronie Ekspertów sprzedaży wypracować rozwiązania na nowe czasy.

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Przywitanie Uczestników, informacje organizacyjne

    5 min

  • 09:00Czy etyka w sprzedaży opłaca się też biznesowo ?

    • Tomasz Kalko,  Manager, wykładowca akademicki, trener. Dyrektor ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński.
    • Wymierne korzyści biznesowe z bycia etycznym w procesach sprzedaży
    • Edukowanie pracowników w zakresie etycznych zachowań
    • Etyka w rozumieniu klienta czyli jakie zachowania szanuje klient
    • Case studies godnych promowania zachowań i inicjatyw 

    50 min

  • 09:50Sprzedaż z klasą- jak nie być nachalnym

    • Marta Woźny- Tomczak,  Prezeska Zarządu. Psycholożka. Trenerka biznesu i doradczyni
    • Jak budować relację z klientem, a nie "wciskać" produkt
    • Granice, której nie powinno się przekraczać
    • Co świadczy o klasie sprzedawcy
    • Przykłady, które warto naśladować

    50 min

  • 10:40Przerwa

    15 min

  • 10:55Jak sprzedawać w trudnych czasach, kiedy myśli klientów są gdzieś indziej

    • Agnieszka Ptasińska,  Psycholożka, dyplomowana PWC Business Coach, Scrum Masterka
    • Marta Rolnik,  Psycholożka, certyfikowany coach, absolwentka Szkoły Akademii Transakcyjnej
    • Specyfika sprzedaży w trudnych czasach
    • Jak rozmawiać o produktach czy usługach, gdy są większe problemy
    • Sprzedawca, który wspiera i rozumie, a nie tylko sprzedaje
    • Jak motywować się do sprzedaży, gdy wokół kryzys
    • Empatia w sprzedaży - czym jest, a czym nie jest

     

    50 min

  • 11:45Zespół bez werwy- jak realnie dodać pasji do ich działania

    • Agnieszka Okońska,  Członek zarządu spółki energetycznej Stoen Operator w Warszawie ( E.ON)
    • Jak zdiagnozować co zabiera energię naszemu zespołowi
    • Wzmacnanie realnego zaangażowania pracowników
    • Łagodzenie wewnętrznych tarć i konfliktów 
    • Innowacyjne, mało znane, ale skuteczne sposoby motywowania
    • Jak radzić sobie ze znudzeniem, wypaleniem i brakiem chęci do pracy zespołu w kilku praktycznych krokach

    1g 0 min

  • 12:45Przerwa

    30 min

  • 13:15Efektywne działania sprzedażowe - czynniki sukcesu

    • Tomasz Bereźnicki,  Partner Zarządzający, DPC Polska
    • Sales Force Effectiveness – efektywny proces sprzedaży dla sił sprzedażowych
    • Jak mierzyć sprzedaż w organizacji?
    • SZE - System Zarządzania Efektywności w działach sprzedaży
    • Rola Managera w osiąganiu efektywności zespołu sprzedażowego

    50 min

  • 14:05Sukces jest zespołu, porażka - lidera. Jak być mądrym i sprawiedliwym szefem w praktyce

    • Agnieszka Zawadka,  Growth Manager, Chludziński & Partners
    • Jak nie być szefem, który bierze na siebie wyłącznie sukcesy
    • Gra na zespół, a nie tylko na swoją karierę-czy to się docelowo opłaca
    • Jak doceniać podwładnych by to realnie czuli
    • Jak dzialać kiedy nie ma pożądanych wyników

    55 min

  • 15:00Zakończenie

Tomasz Bereźnicki

Tomasz Bereźnicki

Partner Zarządzający, DPC Polska

Tomasz od blisko 20 lat związany z Lean Management. Zaczynał u najlepszych – General Electric po to, aby po kilku latach współtworzyć́ rodzący się̨ na rynku polskim segment firm doradczych wyspecjalizowanych w Lean a dzisiaj prowadzi własny biznes. Swoją wiedzą, entuzjazmem i doświadczeniem przekonał wielu niezdecydowanych do tego, że Lean może być́ skutecznym lekarstwem na wiele problemów z jakimi na co dzień́ boryka się każdy biznes, ale również̇, że w pełnym, dojrzałym wydaniu jest podstawą dla budowania przewagi konkurencyjnej i zrównoważonego długoterminowego wzrostu. Tomasz wyznaje zasadę̨, że Lean to ludzie i procesy, dlatego tak dobrze odnajduje się̨ w każdej branży.

Tomasz Kalko

Tomasz Kalko

Manager, wykładowca akademicki, trener. Dyrektor ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński.

Posiada 25-letnie doświadczenie, przeszkolił ponad 30 tys. osób. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mentorów, Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu przywództwa, komunikacji i sprzedaży. Uczy Polski biznes, w szczególności firmy rodzinne, jak stawiając człowieka na najważniejszej pozycji w organizacji, skutecznie budować przewagę konkurencyjną, sprzedawać, budować relacje, osiągać postawione cele oraz zarządzać organizacją i ludźmi. Wspiera managerów w budowaniu nowoczesnego przywództwa pomagając im pracować w zgodzie ze swoimi talentami i wartościami. Udowadnia, że narzędzia biznesowe można stosować również w życiu prywatnym i za ich pomocą budować dobre relacje z bliskimi.

Agnieszka Okońska

Agnieszka Okońska

Członek zarządu spółki energetycznej Stoen Operator w Warszawie ( E.ON)

Menedżerka, Coach, Mentorka, Autorka, Blogerka. Menedżerka z ponad 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi organizacjami oraz złożonymi zespołami pracowników Już w wieku 27 lat pełniła funkcję członka zarządu spółki z branży energetycznej, zatrudniającej prawie 400 osób. Była pracodawcą dla Oddziału liczącego 1300 pracowników Obecnie członek zarządu spółki energetycznej Stoen Operator w Warszawie, należącej do niemieckiego koncernu energetycznego E.ON. Absolwentka Ekonomii na UMK w Toruniu, Politologii i Executive MBA na Akademia Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. Coach kariery i biznesu w międzynarodowym stowarzyszeniu Ivy Exec. Mentorka ogólnopolskiego Programu mentoringowego Fundacji Liderek Biznesu, Vital Voices Chapter Poland, mentorka w wewnątrz korporacyjnych programach w firmie w której pracuję na co dzień. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku na studiach podyplomowych Przywództwo w biznesie. Autorka książki „Zbuduj karierę swoich marzeń” Autorka bloga o tematyce rozwoju osobistego JustBeYourMentor.com. Założycielka Grupy wsparcia na Facebooku i Linkedin „Kariera marzeń” Autorka cyklu wywiadów z ludźmi sukcesu „My life my rules”

Agnieszka Ptasińska

Agnieszka Ptasińska

Psycholożka, dyplomowana PWC Business Coach, Scrum Masterka

Umie słuchać głęboko i docierać do wewnętrznych motywów zakupowych i sprzedażowych. Specjalizuje się w zarządzaniu emocjami oraz pozytywności, również w sprzedaży.

Marta Rolnik

Marta Rolnik

Psycholożka, certyfikowany coach, absolwentka Szkoły Akademii Transakcyjnej

Doradza i szkoli w międzynarodowych działach sprzedaży od ponad 15 lat. Jej obszar specjalizacji to sprzedaż "z wisienką na torcie".

Marta Woźny- Tomczak

Marta Woźny- Tomczak

Prezeska Zarządu. Psycholożka. Trenerka biznesu i doradczyni

Rozpoznawalna ekspertka w dziedzinie zarządzania, HR i przedsiębiorczości. Trenerka i doradczyni biznesowa w zakresie kompetencji menedżerskich, sprzedażowych oraz mówczyni inspiracyjna. Doradza przedsiębiorcom z sektora MŚP i korporacji, a także firmom z sektora mikro w zakresie strategicznego rozwoju biznesu i talentów. Przeszkoliła już ponad 52 000 uczestników. Występowała na scenie m.in. z takimi ekspertami jak Jakub B. Bączek, Marek Kamiński, Szymon Hołownia. Jest autorką książek Własny Biznes. Jak dojść do sukcesu? oraz Jak zmotywować się do regularnego biegania? Poradnik dla zapracowanych. Prowadzi jedyny w Polsce blog o przedsiębiorczości (www.JPWF.pl), pisany z punktu widzenia ekspertki mającej wiedzę zarówno biznesową, jak i HR-ową. Pisze i udziela wywiadów dla mediów: Forbes, Własny Biznes. Franchising, TVP3 Warszawa, PulsHR, My Company, Szef Sprzedaży, StartUp Magazine, Radio Plus, Radio Gdańsk, Polskie Radio itp. W lutym 2021 roku zajęła 9. miejsce w rankingu Magazynu Forbes Women „25 Mistrzyń LinkedIn w Polsce”. Pasjonatka sportu od urodzenia, maratonka. Szczęśliwa mama dwójki dzieci.

Agnieszka Zawadka

Agnieszka Zawadka

Growth Manager, Chludziński & Partners

Ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną. Przywraca sens działaniom marketingowym i zwalacza bylejakość w zarządzaniu, Wspiera osoby zarządzające firmami w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących rozowoju biznesu i kształtowania tworzacych je zespołów. Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketinogwych. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży, głównie rozwiązań B2B oraz w modelu SaaS. Dotychczas wspierała m.in. Leanpassion, Goldenline, Livespace, Webankieta, Callpage, elevato, ifm electronic i wiele innych. Zaangażowana w liczne inicjatywy wspierające przedsiębiorczość. Entuzjastka dzielenia się wiedzą oraz nowych technologii i metodyk wspierajacych ludzi, pracę, biznes.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]