Jakie wyzwania stoją przed Liderami SSC/BPO?
Ostatnie lata dowiodły, że SSC/BPO jest jednym z najprężniej rozwijających się sektorów na całym świecie. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie przez ostatnich kilkanaście lat branża ta stała się wręcz motorem rozwoju nowoczesnego biznesu.
Nawet chwilowy przestój podczas pandemii nie załamał tego ogólnoświatowego trendu. Obecnie w naszym kraju działa już przeszło 1700 centrów outsourcingowych typu SSC/BPO oraz R&D, a łączne zatrudnienie w tym sektorze przekroczyło 160000 osób.

Nie powinno być więc zdziwieniem, że branża ta stawia na cieszące się coraz większą popularnością nowinki technologiczne oraz wszelkie rozwiązania automatyzacyjne, które poprawiają wydajność przedsiębiorstwa oraz pozwalają na coraz lepsze i efektywniejsze obsłużenie klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego.
Poznaj program II edycji konferencji “Automatyzacja procesów w Centrach Usług Wspólnych >>
Poznaj rozwiązania w zakresie automatyzacji, jakie wdrożyli reprezentanci centrów usług wspólnych. Wymień się doświadczeniami oraz dołącz do networkingu z innymi przedstawicielami branży podczas 2. edycji konferencji „Automatyzacja procesów w centrach usług wspólnych”, która odbędzie się 12 września w Warszawie.
Sprawdź doświadczenia wielu firm z zakresu automatyzacji i wróć do firmy z gotowymi pomysłami i odpowiedziami na najważniejsze dla siebie pytania!
W programie wydarzenia m. in.:
- aktualny stan branży 2023/2024 okiem eksperta,
- sposoby budowania strategii automatyzacji w CUW,
- rynek pracy w SSC/BPO,
- praca hybrydowa i związane z nią zagrożenia dla bezpieczeństwa firmy,
- optymalizacja nowoczesnych usług biznesowych,
- ROI procesów automatycznych,
- aspekty prawne zastosowania sztucznej inteligencji w CUW.