Rola CIO w rozwoju organizacji

Obecnie żadna firma nie może funkcjonować bez wsparcia informatycznego, niezależnie od jej wielkości czy sektora - co sprawia, że działy IT są niezbędne bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

Jeszcze do niedawna oczekiwano od działów IT podnoszenia efektywności i optymalizacji kosztów, dziś nowoczesne zespoły IT mają za zadanie nie tylko wspierać, ale przede wszystkim współtworzyć biznes. IT przestało być generatorem kosztów, a stało się dostawcą usług przynoszących konkretne przychody.

W ciągu ostatnich lat zmienia się także rola szefa działu IT, który pełni kluczową funkcję we wprowadzaniu zmian. Proces transformacji spoczywa jednak na barkach całego zespołu, a ponieważ technologia zmienia się bardzo szybko. Dyrektor IT i jego zespół muszą być elastyczni i dynamiczni.

Spotkajmy się 18 stycznia 2023 r. podczas konferencji Future IT Management. Dołącz do nas, aby wysłuchać najlepszych ekspertów i poznać doświadczenia CIO m.in. z: Leroy Merlin, Netia, Veolia Polska, Devskiller, Polpharma, Bank BNP Paribas, DTiQ oraz Diagnostyka.

Podczas konferencji:

  • Sprawdzimy, jak działać w trybie kryzysowym i nadawać priorytety projektom, gdy każdy z nich jest krytyczny
  • Zastanowimy się, jak zbudować zespół w dobie częstej rotacji pracownika
  • Pokażemy, jak silna, dobrze wykreowana marka osobista może pomóc menedżerowi w rozwoju jego kariery we właściwym kierunku
  • Przedstawimy jak chronić swoje dane, pracowników i aktywa w świecie post-pandemicznym
  • Doradzimy, jak pozyskiwać talenty w transformacji cyfrowej
  • Pokażemy jak uczynić IT konkurencyjną przewagą biznesową, a nie tylko centrum kosztów
  • Wskażemy w jaki sposób zmapować umiejętności w organizacji

Sprawdź program wydarzenia i zgłoś udział >>

Newsletter konferencje.pb.pl
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter konferencje.pb.pl
autor: Mateusz Stempak
Ostatnia środa miesiąca
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: [email protected] W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: [email protected] Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż.

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników.