Warszawa
Konferencja
10 kwietnia 2025
10 kwietnia 2025
Regent Warsaw Hotel
Trendy Contact Center 2025
Trendy Contact Center
Technologie, które łączą – empatia, która buduje relacje
Ikona zamknięcia

Cel

W świecie, w którym każdy kontakt z klientem ma znaczenie, a technologia rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, Contact Center staje się kluczowym miejscem budowania lojalności i zaufania konsumentów. To właśnie tutaj marka zyskuje swoją twarz, a każda interakcja może przekształcić się w długotrwałą relację.

Rok 2025 to czas redefinicji – zarówno technologii, jak i podejścia do budowania doświadczeń klienta. Automatyzacja, chatboty i sztuczna inteligencja stają się nie tylko wsparciem, ale też fundamentem nowoczesnych Contact Center. Jednak to, co będzie kluczowe, to zdolność do łączenia innowacji z głębokim zrozumieniem potrzeb człowieka – prawdziwej personalizacji, empatii i dostępności.

Konferencja Trendy Contact Center to wyjątkowe wydarzenie, które w całości poświęcone jest przyszłości relacji z klientami. Podczas spotkania eksperci, praktycy i liderzy branży podzielą się wiedzą o tym, jak technologie zmieniają sposób obsługi klientów, jak przewidywać ich oczekiwania oraz jak kreować rozwiązania, które nie tylko spełniają potrzeby, ale również je wyprzedzają.

Podczas tego wydarzenia, przedstawimy najnowsze trendy i zainspirujemy praktycznymi case studies. Pokażemy, jak nowoczesne Contact Center może stać się miejscem, które tworzy unikalne doświadczenia klienta, buduje przewagę konkurencyjną oraz wzmacnia wizerunek marki. Spotkajmy się już 10 kwietnia w Warszawie, aby wspólnie zaplanować przyszłość relacji z klientami w świecie pełnym zmian!

W trakcie konferencji m.in.: 

DOWIEMY SIĘ, czy automatyzacja, AI i inne nowoczesne technologie nadal stanowią rewolucję w obsłudze klienta

POZNAMY skuteczne strategie i rozwiązania zapobiegania rezygnacji klientów

POSŁUCHAMY, dlaczego wielokanałowa komunikacja jest kluczowa dla tworzenia lepszych doświadczeń klientów w Contact Center

POROZMAWIAMY o tym, jak dane mogą napędzać rozwój Contact Center

ZAPREZENTUJEMY różne modele obsługi klienta dostosowane do dynamicznie zmieniającego się świata


Trendy Contact Center 2025 to:

#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#7 prelekcji w formie praktycznych case studies

#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#2 panele dyskusyjne - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami

#Ponad setka zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Doświadczenie

Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..

Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń

Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..

Tysiące zadowolonych klientów

Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Katarzyna Dziedzic
Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

Regent Warsaw Hotel

ul. Belwederska 23
Warszawa

Partner

  • Sevenet S.A.

    Sevenet S.A. jest firmą z branży IT, zajmującą się od 1997 roku dostawą zaawansowanych rozwiązań teleinformatycznych dla przedsiębiorstw i instytucji w całej Polsce. Jesteśmy niekwestionowanym liderem we wdrażaniu rozwiązań w zakresie architektury Collaboration. Firma sukcesywnie rozwija własne kompetencje technologiczne oraz stale potwierdza wysoki poziom oferowanych usług, takich jak: sieci LAN i WAN, cyberbezpieczeństwo, Data Center, wirtualizacja, wideokonferencje, aplikacje i szereg innych.

  • Genesys

    Genesys - to globalna firma, która na przestrzeni ponad 30 lat wyspecjalizowała się w obszarze tworzenia i dostarczania oprogramowania, obecnie chmurowego z udogodnieniami AI, czyli Genesys Cloud. Genesys umożliwia przedsiębiorstwom koordynację i optymalizację w całym cyklu życia klienta/użytkownika danej platformy. Działamy na polskim rynku, podejmując współprace z wieloma sektorami - finansowym, telekomunikacyjnym, e-commerce oraz usługami, obsługując zarówno duże korporacje, jak i mniejsze firmy. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Genesys Cloud AI, polski zespół pokazuje, jak maksymalnie wykorzystać technologię, aby stała się elementem strategii biznesowej, wspierając efektywność operacyjną i poprawiając doświadczenia zarówno pracowników, jak i klientów. Oferujemy elastyczne modele rozliczeniowe, takie jak subskrypcje na jednoczesnych i imiennych użytkowników, oraz godzinowych dostosowując opłaty do rzeczywistego wykorzystania. Jakość i doświadczenie, które zawsze idą w parze, a poparte zawsze są inwestycjami w badania i nieustający rozwój. Zapraszamy!