Kluczowe kompetencje menedżera
Skuteczna i transparentna komunikacja jest bardzo ważna dla pracowników w trudnym i zmieniającym się świecie, jest kluczowym filarem funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Dobrze prowadzona ma realne przełożenie na zachowania pracowników, pomaga przejść firmie przez trudne momenty z silnym wsparciem zespołów oraz daje możliwość właściwego reagowania na emocje i nastroje pracowników. Efektywna komunikacja jest niezbędna, aby przedsiębiorstwo mogło osiągać zakładane cele biznesowe i radzić sobie w czasie zmian i kryzysów.
Dlatego też rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych jest dziś niezbędne dla sukcesu każdej organizacji!
Zapraszamy na 1-dniową konferencję “Pulsu Biznesu” - Komunikacja menedżerska, która odbędzie się 28 września w Warszawie podczas której 8 znakomitych trenerów, certyfikowanych coachów, przedstawicieli biznesu podzieli się swoimi doświadczeniami, jak budować doskonałą komunikację, która przełoży się na otwartość i dobre relacje z zespołem.
- Dowiesz się o kluczowych kompetencjach menedżera, pomocnych przy trudnych sytuacjach w zespole
- Poznasz schemat komunikacji empatycznej pomocnej w trudnych sytuacjach
- Sprawdzisz, z jakich technik korzystać, aby ograniczyć negatywne skutki stresu
- Zyskasz, dzięki wiedzy o czynnikach wpływających na motywację Twoją i Twojego zespołu
- Poznasz siłę feedbacku menedżerskiego w codziennej pracy
- Poznasz korzyści z wykorzystania coachingu w codziennej pracy z zespołem