Komunikacja menedżerska
Umiejętności miękkieWarszawaKonferencja
Hotel Novotel Warszawa Centrum
Komunikacja menedżerska
Komunikacja menedżerska
Trening doskonalenia miękkich umiejętności menedżerskich!

Wstęp bezpłatny

„Komunikacja pracuje dla tych, którzy nad nią pracują” John Powell


Skuteczna i transparentna komunikacja jest bardzo ważna dla pracowników w trudnym i zmieniającym się świecie, jest kluczowym filarem funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dobrze prowadzona ma realne przełożenie na zachowania pracowników, pomaga przejść firmie przez trudne momenty z silnym wsparciem zespołów oraz daje możliwość właściwego reagowania na emocje i nastroje pracowników. Efektywna komunikacja jest niezbędna, aby przedsiębiorstwo mogło osiągać zakładane cele biznesowe i radzić sobie w czasie zmian i kryzysów. Dlatego też rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych jest dziś niezbędne dla sukcesu każdej organizacji!

Zapraszamy Cię na 1-dniową konferencję Komunikacja menedżerska, która odbędzie się 28 września w Hotelu Novotel Centrum (ul. Marszałkowska 94/98) w Warszawie, podczas której 11 znakomitych trenerów, certyfikowanych coachów, przedstawicieli biznesu podzieli się swoimi doświadczeniami, jak budować doskonałą komunikację, która przełoży się na otwartość i dobre relacje z Twoim zespołem. Zapewnimy Ci wiele inspiracji i ogromną dawkę wiedzy!

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – znakomitych trenerów, certyfikowanych coachów czy psychologów
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników, powitalna kawa

  • 08:55Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • 09:00PANEL DYSKUSYJNY - Sytuacje trudne w pracy menedżera i kompetencje komunikacyjne, które trzeba rozwijać, żeby sobie z nimi radzić

    • ,  Moderatorka: Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
    • Karolina Ignyś,  HR Director, BPiON
    • Magdalena Simkowska-Gawron,  Ekspertka ds. etyki i compliance, ING Hubs Poland
    • Maciej Krzysztoszek,  Rzecznik Prasowy, UNIQA Polska
    • Krzysztof Łosiakowski,  Kierownik działu wsparcia sprzedaży i analiz, CUK Ubezpieczenia
    • Z jakimi trudnościami obecnie borykają się menedżerowie? Co jest największym wyzwaniem?
    • Jakie kompetencje komunikacyjne są kluczowe, aby menedżer mógł skutecznie radzić sobie w sytuacjach trudnych w zespole?
    • Jak organizacje mogą wspierać kadrę liderską w radzeniu sobie z trudnościami? Dobre praktyki
  • 10:00Czy masz „czułe ucho” dla pracowników? Jak słuchać i słyszeć?

    • Monika Kantowicz-Gdańska,  Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
    • Mamy różne predyspozycje do bycia dobrym słuchaczem – różnice w predyspozycjach do słuchania w oparciu o model Extended DISC
    • Największe wyzwanie w komunikacji menedżerskiej – odstawianie osądu. Jak sobie z nim radzić?
    • Jak komunikować z empatią? Schemat komunikacji empatycznej w sytuacji trudnej (i nie tylko)
    • Czym jest „głębokie słuchanie” i czy jest możliwe w przestrzeni organizacyjnej?
  • 10:45Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji! 

  • 11:00Jak grochem o ścianę - czyli o wpływie stresu na komunikację

    • dr Ewa Hartman,  Trenerka, wykładowca MBA, kierowniczka studiów Neuro-przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie

    Jeśli zależy nam tylko na tym by mówić, nie warto zaprzątać sobie głowy czymś takim jak stres. Jeśli zależy nam by nas usłyszano, zrozumiano i by nasze słowa wywołały określone działania, o wpływie stresu na komunikację wiedzieć musimy.

    Podczas spotkania opowiem z jakiego powodu:

    • nie wystarczy, że powiesz raz
    • nie należy zakładać, że coś jest oczywiste
    • warto zadbać o zaufanie
    • warto zadbać o siebie

    Wszystko po to by pokazać bardzo praktyczne techniki podnoszenia jakości porozumienia dzięki redukowaniu negatywnych skutków stresu.

  • 12:00Motywacja i budowanie zaangażowania u Ciebie i Twojego zespołu

    • Wojciech Paździor,  CEO, Active Strategy
    • Jakie czynniki wpływają na motywację Twoją i Twojego zespołu?
    • Komunikacja w procesie motywacji. Co, jak i kiedy mówić, aby skutecznie motywować ludzi w czasach spadku zaangażowania?
    • Zmotywuj swój zespół, współpracowników i siebie – techniki motywacyjne
  • 12:45Feedback menedżerski - efektywne techniki udzielania informacji zwrotnej

    • Magdalena Czubaszek – Nowaczyk,  Trener i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie
    • Jak skutecznie wdrożyć i stosować proces udzielania informacji zwrotnej w Twojej firmie?
    • Feedback jako narzędzie wspierające, umacniające i motywujące
    • W jaki sposób efektywnie posługiwać się informacją zwrotną w codziennej pracy?
    • Kiedy najlepiej i w jaki sposób przekazać informację zwrotną Twoim pracownikom?
    • Słowa mają moc jak, to co mówisz wpływa na efektywność Twoich pracowników?
    • Informacja zwrotna na każdą sytuację, czyli jak mówić, o tym co negatywne bez owijania w bawełnę?
  • 13:30Lunch

  • 14:15Przywracanie energii zespołom. Jaki styl pracy mają najbardziej efektywne zespoły na świecie i jak to wdrożyć u siebie?

    • Małgorzata Czernecka,  Ekspert ds. wellbeingu i zarządzania energią, CEO, Human Power
    • Jak sabotujemy samych siebie? Neurobiologia i medycyna w służbie wysokiej efektywności
    • Kondycja liderów i pracowników dużych organizacji. Dlaczego konieczna jest zmiana stylu pracy?
    • Mapowanie pochłaniaczy i zasilaczy energii w zespole. Jak to zrobić w praktyce?
    • Przywrócenie pełnej mocy działania w zespole. Dobre praktyki w obszarze stylu pracy najbardziej efektywnych zespołów na świecie
  • 15:00Wykorzystanie coachingu menedżerskiego w zarządzaniu zespołem pracowników

    • Agnieszka Maruda,  Mówczyni inspiracyjna, trenerka biznesu, mentorka liderów i zespołów, wykładowczyni
    • Jak korzystać z coachingu zarządzając zespołem?
    • Sztuka zadawania pytań. Jak zadawać pytania, które prowadzą do osiągania celów?
    • Moc słuchania w budowaniu relacji zespołowych
    • Metody coachingowe do wykorzystania w biznesie
  • 15:45Rola komunikacji w kryzysie

    • Emilia Hahn,  Prezeska, agencji PR Hub oraz Stowarzyszenia Agencji Public Relations
    • Zadania kadry menedżerskiej w komunikacji kryzysowej
    • Tworzenie strategii komunikacyjnej na wypadek kryzysu
    • Podstawowe zasady komunikowania w sytuacji kryzysowej
    • Jak zapewnić przejrzystą komunikację w warunkach kryzysu wobec pracowników, partnerów biznesowych i klientów?
    • Budowanie wspólnej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na potrzeby odbiorców?
    • Z jakich narzędzi warto korzystać ?
  • 16:30Zakończenie konferencji

Małgorzata Czernecka

Małgorzata Czernecka

Ekspert ds. wellbeingu i zarządzania energią, CEO, Human Power

Psycholożka biznesu, specjalistka w obszarze zarządzania energią witalną pracowników, odporności psychicznej oraz mental health. Doradza organizacjom w obszarze tworzenia strategii wellbeing, mających na celu optymalizację stylu pracy. Autorka innowacyjnych programów rozwojowych z zakresu zarządzania energią witalną, łączących wiedzę z obszaru neurobiologii, medycyny sportowej, psychologii. Współpracowała z takimi firmami jak m.in..: Shell, Intel, Heineken, Axel Springer, Avon, Aviva, Orange, mBANK, P&G, HP Inc.. Współautorka pierwszej w Polsce książki o wellbeingu: „Wellbeing w organizacji” oraz licznych publikacji m.in. w Harvard Business Review Polska, ICAN Management, Personel i Zarządzanie, HR Business Partner Magazine. Można jej posłuchać w podcastach: Forbes Women, ICAN Management „Sekrety mistrzów” oraz „Becoming a Sustainable Leader”.

Magdalena Czubaszek – Nowaczyk

Magdalena Czubaszek – Nowaczyk

Trener i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie

Managerka, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu działami Obsługi Klienta, Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Należnościami. Właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej. Projektuję programy rozwojowe oraz prowadzę warsztaty z zakresu: zarządzania i rozwoju talentów oraz mocnych stron w zespołach; wprowadzania zmian w organizacjach i zespołach; pracy z oporem i zmianą postaw; zarządzania zespołami, szkolenia rozwojowe dla młodych stażem oraz doświadczonych menedżerów, negocjacji, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i szeroko pojętego rozwoju umiejętności miękkich.

Emilia Hahn

Emilia Hahn

Prezeska, agencji PR Hub oraz Stowarzyszenia Agencji Public Relations

Od blisko 25 lat doradza firmom i instytucjom publicznym w obszarze public relations i public affairs. Specjalizuje się w konsultingu korporacyjnym, kryzysowym oraz w kampaniach CSR i edukacyjnych z obszaru zdrowia i żywienia człowieka. Od września Prezeska Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, członkini Rady Pracodawców i Interesariuszy Zewnętrznych Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Rady Programowej WNoZ WUM. Współautorka książki "Instrukcja Obsługi Agencji PR". Ukończyła Wydział Psychologii Społecznej SWPS. Laureatka nagród branżowych, w tym Złotych Spinaczy za projekt "Tiger jest tylko jeden" w kategoriach kampania dekady oraz komunikacja kryzysowa.

Ewa Hartman

dr Ewa Hartman

Trenerka, wykładowca MBA, kierowniczka studiów Neuro-przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie

trenerka, wykładowca MBA, kierowniczka nagradzanych studiów podyplomowych Neuro-przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Szkoli największe korporacje międzynarodowe, w tym cały region CESA firmy EY w skład którego wchodzi 30 państw Europy i Azji. Ponadto regularnie pracuje z takimi firmami jak Google, HP, HPE, Cisco, KPMG, GE Healthcare, Pepsico, Veolia, PZU, Ikea Industry, Avon, Mahle, K2 Holding, FIS Technologies, ABB, JLL, AXA, Securitas i nie tylko. Jej artykuły można znaleźć w magazynach Forbes, Wysokie Obcasy, SENS, Focus, Nowy Marketing, Manager +.

Karolina Ignyś

Karolina Ignyś

HR Director, BPiON

Od nastu lat sercem i rozumem jest związana z branżą HR. Na przestrzeni tych lat doświadczyła zarządzania projektami HRowymi różnej maści, odkryła tajniki masowych rekrutacji, nieustannie zgłębiając wiedzę z obszary HRu miękkiego. Szerokie doświadczenie z dziedziny HR, praca zarówno dla środowisk start upowych jak i dużych korporacji pozwoliło wyłonić te obszary, które są jej szczególnie bliskie, a mianowicie: nasze style osobowości (certyfikacja DISC 3d), our well-being, motywacja, rozwój talentów i zespołów, implementacje systemów, a przede wszystkim leadership. Bardzo ceni otwartość umysłu oraz dzielenie się wiedzą, dlatego poza BPiON, w którym współtworzy lokalne i globalne procesy ludzkie, gościnnie jestem także wykładowcą akademickim, Partnerem HR w Growth Advisors oraz mentorem w programach rozwojowych.

Monika Kantowicz-Gdańska

Monika Kantowicz-Gdańska

Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach

Konsultantka, trenerka rozwoju grupowego i indywidualnego, badaczka opinii. Ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania ludźmi. Jako niezależna konsultantka i trenerka pracuje od 2006 roku. Zajmuje się rozwojem indywidualnym i grupowym oraz badaniem opinii pracowników i doradztwem w zakresie doskonalenia organizacji. Pracuje z najwyższą kadrą zarządzającą oraz menedżerami różnych szczebli i zespołami eksperckimi - zarówno w wymiarze grupowym, jak i indywidualnym. Specjalizuje się w pracy w modelu Autentycznego Przywództwa. Efekty osiąga dzięki podejściu talentowemu - buduje na pozytywach i potencjałach, nie bagatelizując świadomości ograniczeń. Pomaga klientom indywidualnym projektować ambitne cele i znajdować w sobie sposoby do ich realizacji. Rozwija miękkie kompetencje, a w szczególności umiejętności komunikacyjne. Jest inspiratorką autorefleksji i orędowniczką dialogu. Uczy menedżerów, jak skutecznie budować zaangażowanie i przełamywać opory pracowników (i własne!) wobec zmian. Jest absolwentką Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego i Podyplomowego Studium Public Relations (Złota Odznaka Studium) na Uniwersytecie Warszawskim oraz stypendystką Copenhagen Business School (studia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i konsultacji). Ukończyła studia trzeciego stopnia (doktoranckie) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, w Katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany trener (Szkoła Trenerów „Moderator”) i Action Learning Coach (metoda zespołowego rozwiązywania problemów i rozwijania kompetencji menedżerskich). Konsultant metody Extended DISC (diagnoza stylu zachowań w pracy w wymiarze zachowań naturalnych i adaptowalnych). W pracy rozwojowej wykorzystuje metody pracy z obrazem w celu aktywizacji różnych obszarów mózgu – zarówno tych odpowiedzialnych za myślenie racjonalne, jak i emocje. Posiada certyfikację w zakresie pracy metodą Points of You™ oraz formalne przygotowanie do wykorzystania narzędzia AHA Fotografie, które inspirują oraz innych metod zastosowania obrazów w pracy coachingowej.

Maciej Krzysztoszek

Maciej Krzysztoszek

Rzecznik Prasowy, UNIQA Polska

W Grupie Amica odpowiadał za komunikację zewnętrzną i relacje z mediami. Wcześniej przez ponad 8 lat związany z PR-em finansowym, najpierw w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego, w którym realizował kampanie społeczne i odpowiadał za kontakty z mediami, a następnie w towarzystwie ubezpieczeniowym LINK4, gdzie pełnił funkcję rzecznika prasowego i menedżera komunikacji korporacyjnej. Od 2018 roku członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i koordynator Klubu investor relations PSPR. Ma także ponad 8-letnie doświadczenie dziennikarskie, które przez lata zdobywał w redakcjach biznesowych, m.in. TVN CNBC, TV Biznes, Bloomberg Businessweek Polska i Rzeczpospolita. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Krzysztof Łosiakowski

Krzysztof Łosiakowski

Kierownik działu wsparcia sprzedaży i analiz, CUK Ubezpieczenia

Kierownik działu wsparcia sprzedaży i analiz. Manager młodego pokolenia, który udowadnia, że w biznesie wiek to tylko liczba. Trener i szkoleniowiec z zakresu psychologii sprzedaży oraz umiejętności miękkich. Psycholog biznesu oraz Coach (WSB Toruń i Gdańsk). Ukończył Zarządzanie oraz Customer Experience Management na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Agnieszka Maruda

Agnieszka Maruda

Mówczyni inspiracyjna, trenerka biznesu, mentorka liderów i zespołów, wykładowczyni

Ekspertka w obszarze motywacji, odporności psychicznej, Leadership Mindset i zarządzaniu ulgą, Prezeska Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców, Trenerka Biznesu, wykładowczyni uniwersytecka, mentorka liderów i zespołów, mówczyni inspiracyjna (TEDx Speaker), certyfikowana Coach ICF, Masterka Reiss Motivation Profile, Masterka NLP, Masterka MTQ48, konsultantka biznesowa i jedyna trenerka w Polsce metody Instant Influence, która szkoliła się bezpośrednio u dr. Michaela Pantalona. Ma za sobą setki godzin na scenie oraz tysiące na sali szkoleniowej i w pracy indywidualnej. Inspiruje i angażuje, jest zwolenniczką poszerzania perspektywy, dostrzegania struktury, trenowania umiejętności, wchodzenia w doświadczenia i budowania wartościowych nawyków, a tym samym wykorzystywania wiedzy w praktyce, zarówno biznesowej jak i w życiu osobistym. Pisze artykuły, książkę, udziela wywiadów, prowadzi nagrania, szkoli i występuje na scenie, prowadzi programy rozwojowe i mentoringowe (min. dla Fundacji Liderki Biznesu oraz na zlecenie firm).

Wojciech Paździor

Wojciech Paździor

CEO, Active Strategy

Od 2003 roku pomaga rozwijać liderów, zespoły i kulturę oraz wspomaga firmy we wdrażaniu zmian. Pracuje z przedsiębiorcami, menedżerami i liderami. Od 2008 prowadzi zespoły. Doradzał i szkolił w firmach technologicznych tj.: 3M, Allegro, Divante, HP, Nasza Klasa, Oracle, Samsung, Siemens, Techland, Volkswagen, Whirlpool. Wspierając organizacje polskie i międzynarodowe, poznał różne branże, co pozwoliło mu na szerokie rozumienie problemów klientów. Jego wypowiedzi publikował m. in. Forbes.pl i PulsBiznesu.pl. Był zapraszany jako prelegent na konferencje Puls Biznesu, PMI Poland, Klaster ITCorner, Let’s Manage IT, Dolnośląski Klaster Motoryzacyjny, czy prof. hon. Jacka Santorskiego.

Magdalena Simkowska-Gawron

Magdalena Simkowska-Gawron

Ekspertka ds. etyki i compliance, ING Hubs Poland

Ekspertka ds. etyki i compliance z kilkunastoletnim stażem. Posiada doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów compliance, programów etycznych oraz polityk i narzędzi whistleblowing. W swojej karierze współpracowała z największymi firmami w Polsce jako konsultantka oraz rzecznik etyki. Aktualnie zajmuje stanowisko regionalnego compliance oficera w obszarze „Conduct Compliance & Ethics” w dziesięciu europejskich oddziałach ING Bank B.V. Edukatorka i badaczka organizacji, doktor nauk społecznych – pasjonatka zagadnień dotyczących różnic płciowych oraz zjawisk psychologicznych w zarządzaniu. Absolwentka Surrey University w Wielkiej Brytanii w zakresie komunikacji w biznesie oraz Uniwersytetu Warszawskiego w Katedrze Psychologii i Socjologii Zarządzania Wydziału Zarządzania.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Komunikacja menedżerska

Wstęp bezpłatny

Komunikacja menedżerska

Wstęp bezpłatny

Komunikacja menedżerska

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Komunikacja menedżerska

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa