„Komunikacja pracuje dla tych, którzy nad nią pracują” John Powell
Skuteczna i transparentna komunikacja jest bardzo ważna dla pracowników w trudnym i zmieniającym się świecie, jest kluczowym filarem funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dobrze prowadzona ma realne przełożenie na zachowania pracowników, pomaga przejść firmie przez trudne momenty z silnym wsparciem zespołów oraz daje możliwość właściwego reagowania na emocje i nastroje pracowników. Efektywna komunikacja jest niezbędna, aby przedsiębiorstwo mogło osiągać zakładane cele biznesowe i radzić sobie w czasie zmian i kryzysów. Dlatego też rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych jest dziś niezbędne dla sukcesu każdej organizacji!
Zapraszamy Cię na 1-dniową konferencję Komunikacja menedżerska, która odbędzie się 28 września w Hotelu Novotel Centrum (ul. Marszałkowska 94/98) w Warszawie, podczas której 11 znakomitych trenerów, certyfikowanych coachów, przedstawicieli biznesu podzieli się swoimi doświadczeniami, jak budować doskonałą komunikację, która przełoży się na otwartość i dobre relacje z Twoim zespołem. Zapewnimy Ci wiele inspiracji i ogromną dawkę wiedzy!
Uczestnikom gwarantujemy:
- Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – znakomitych trenerów, certyfikowanych coachów czy psychologów
- Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
- Liczne okazje do integracji i interakcji
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę





























