
1895 zł netto do 30 czerwca
2195 zł netto do 4 sierpnia
2495 zł netto do 28 września
Komunikacja menedżerska
Zarejestruj się
Cel
„Komunikacja pracuje dla tych, którzy nad nią pracują” John Powell
Skuteczna i transparentna komunikacja jest bardzo ważna dla pracowników w trudnym i zmieniającym się świecie, jest kluczowym filarem funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dobrze prowadzona ma realne przełożenie na zachowania pracowników, pomaga przejść firmie przez trudne momenty z silnym wsparciem zespołów oraz daje możliwość właściwego reagowania na emocje i nastroje pracowników. Efektywna komunikacja jest niezbędna, aby przedsiębiorstwo mogło osiągać zakładane cele biznesowe i radzić sobie w czasie zmian i kryzysów. Dlatego też rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych jest dziś niezbędne dla sukcesu każdej organizacji!
Zapraszamy Cię na 1-dniową konferencję Komunikacja menedżerska, która odbędzie się 28 września w Warszawie podczas której 8 znakomitych trenerów, certyfikowanych coachów, przedstawicieli biznesu podzieli się swoimi doświadczeniami, jak budować doskonałą komunikację, która przełoży się na otwartość i dobre relacje z Twoim zespołem. Zapewnimy Ci wiele inspiracji i ogromną dawkę wiedzy!
Uczestnikom gwarantujemy:
- Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – znakomitych trenerów, certyfikowanych coachów czy psychologów
- Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
- Liczne okazje do integracji i interakcji
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Program
Czwartek, 28 września
Rejestracja uczestników, powitalna kawa
Warszawa, ,Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie
- Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
PANEL DYSKUSYJNY - Sytuacje trudne w pracy menedżera i kompetencje komunikacyjne, które trzeba rozwijać, żeby sobie z nimi radzić
- Moderatorka: Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
- Karolina Ignyś, HR Director, BPiON
- Magdalena Simkowska-Gawron, Ekspertka ds. etyki i compliance, ING Hubs Poland
- Z jakimi trudnościami obecnie borykają się menedżerowie? Co jest największym wyzwaniem?
- Jakie kompetencje komunikacyjne są kluczowe, aby menedżer mógł skutecznie radzić sobie w sytuacjach trudnych w zespole?
- Jak organizacje mogą wspierać kadrę liderską w radzeniu sobie z trudnościami? Dobre praktyki
Czy masz „czułe ucho” dla pracowników? Jak słuchać i słyszeć?
- Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
- Mamy różne predyspozycje do bycia dobrym słuchaczem – różnice w predyspozycjach do słuchania w oparciu o model Extended DISC
- Największe wyzwanie w komunikacji menedżerskiej – odstawianie osądu. Jak sobie z nim radzić?
- Jak komunikować z empatią? Schemat komunikacji empatycznej w sytuacji trudnej (i nie tylko)
- Czym jest „głębokie słuchanie” i czy jest możliwe w przestrzeni organizacyjnej?
Przerwa na kawę oraz networking
Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji!
Warszawa, ,Jak grochem o ścianę - czyli o wpływie stresu na komunikację
- dr Ewa Hartman, Trenerka, wykładowca MBA, kierowniczka studiów Neuro-przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie
Jeśli zależy nam tylko na tym by mówić, nie warto zaprzątać sobie głowy czymś takim jak stres. Jeśli zależy nam by nas usłyszano, zrozumiano i by nasze słowa wywołały określone działania, o wpływie stresu na komunikację wiedzieć musimy.
Podczas spotkania opowiem z jakiego powodu:
- nie wystarczy, że powiesz raz
- nie należy zakładać, że coś jest oczywiste
- warto zadbać o zaufanie
- warto zadbać o siebie
Wszystko po to by pokazać bardzo praktyczne techniki podnoszenia jakości porozumienia dzięki redukowaniu negatywnych skutków stresu.
Warszawa, ,Motywacja i budowanie zaangażowania u Ciebie i Twojego zespołu
- Wojciech Paździor, CEO, Active Strategy
- Jakie czynniki wpływają na motywację Twoją i Twojego zespołu?
- Komunikacja w procesie motywacji. Co, jak i kiedy mówić, aby skutecznie motywować ludzi w czasach spadku zaangażowania?
- Zmotywuj swój zespół, współpracowników i siebie – techniki motywacyjne
Feedback menedżerski - efektywne techniki udzielania informacji zwrotnej
- Magdalena Czubaszek – Nowaczyk, Trener i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie
- Jak skutecznie wdrożyć i stosować proces udzielania informacji zwrotnej w Twojej firmie?
- Feedback jako narzędzie wspierające, umacniające i motywujące
- W jaki sposób efektywnie posługiwać się informacją zwrotną w codziennej pracy?
- Kiedy najlepiej i w jaki sposób przekazać informację zwrotną Twoim pracownikom?
- Słowa mają moc jak, to co mówisz wpływa na efektywność Twoich pracowników?
- Informacja zwrotna na każdą sytuację, czyli jak mówić, o tym co negatywne bez owijania w bawełnę?
Lunch
Warszawa, ,Wellbeing, czyli sposób na szczęśliwych pracowników
- Małgorzata Czernecka, Strategist & Expert in wellbeing and energy management of employees, CEO, Human Power
- Jak ocenić stan zdrowia pracowników, aby zapewnić im odpowiednie wsparcie?
- Jak stworzyć oraz pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród pracowników stacjonarnych, hybrydowych oraz zdalnych?
- Narzędzia wspierające dobre samopoczucie pracowników
- Jak mierzyć zwrot z inwestycji w programy wellbeingowe?
Wykorzystanie coachingu menedżerskiego w zarządzaniu zespołem pracowników
- Jak korzystać z coachingu zarządzając zespołem?
- Sztuka zadawania pytań. Jak zadawać pytania, które prowadzą do osiągania celów?
- Moc słuchania w budowaniu relacji zespołowych
- Metody coachingowe do wykorzystania w biznesie
Rola komunikacji w kryzysie
- Emilia Hahn, Prezeska, agencji PR Hub oraz Stowarzyszenia Agencji Public Relations
- Zadania kadry menedżerskiej w komunikacji kryzysowej
- Tworzenie strategii komunikacyjnej na wypadek kryzysu
- Podstawowe zasady komunikowania w sytuacji kryzysowej
- Jak zapewnić przejrzystą komunikację w warunkach kryzysu wobec pracowników, partnerów biznesowych i klientów?
- Budowanie wspólnej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na potrzeby odbiorców?
- Z jakich narzędzi warto korzystać ?
Zakończenie konferencji
Warszawa, ,Prelegenci
-
Małgorzata Czernecka
Strategist & Expert in wellbeing and energy management of employees CEO, Human Power
-
Magdalena Czubaszek – Nowaczyk
Trener i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie
-
Emilia Hahn
Prezeska agencji PR Hub oraz Stowarzyszenia Agencji Public Relations
-
dr Ewa Hartman
Trenerka, wykładowca MBA, kierowniczka studiów Neuro-przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie
-
Karolina Ignyś
HR Director BPiON
-
Monika Kantowicz-Gdańska
Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
-
Wojciech Paździor
CEO Active Strategy
-
Magdalena Simkowska-Gawron
Ekspertka ds. etyki i compliance ING Hubs Poland
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Warszawa
1895 zł netto do 30 czerwca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy