Warszawa
Konferencja
28 września 2023
28 września 2023
Komunikacja menedżerska
Komunikacja menedżerska
Trening doskonalenia miękkich umiejętności menedżerskich!

1895 zł netto do 30 czerwca

2195 zł netto do 4 sierpnia

2495 zł netto do 28 września

Cel

„Komunikacja pracuje dla tych, którzy nad nią pracują” John Powell


Skuteczna i transparentna komunikacja jest bardzo ważna dla pracowników w trudnym i zmieniającym się świecie, jest kluczowym filarem funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dobrze prowadzona ma realne przełożenie na zachowania pracowników, pomaga przejść firmie przez trudne momenty z silnym wsparciem zespołów oraz daje możliwość właściwego reagowania na emocje i nastroje pracowników. Efektywna komunikacja jest niezbędna, aby przedsiębiorstwo mogło osiągać zakładane cele biznesowe i radzić sobie w czasie zmian i kryzysów. Dlatego też rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych jest dziś niezbędne dla sukcesu każdej organizacji!

Zapraszamy Cię na 1-dniową konferencję Komunikacja menedżerska, która odbędzie się 28 września w Warszawie podczas której 8 znakomitych trenerów, certyfikowanych coachów, przedstawicieli biznesu podzieli się swoimi doświadczeniami, jak budować doskonałą komunikację, która przełoży się na otwartość i dobre relacje z Twoim zespołem. Zapewnimy Ci wiele inspiracji i ogromną dawkę wiedzy!

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – znakomitych trenerów, certyfikowanych coachów czy psychologów
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Program

Czwartek, 28 września

08:30

Rejestracja uczestników, powitalna kawa

Warszawa, ,
08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
Warszawa, ,
09:00

PANEL DYSKUSYJNY - Sytuacje trudne w pracy menedżera i kompetencje komunikacyjne, które trzeba rozwijać, żeby sobie z nimi radzić

  • Moderatorka: Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Karolina Ignyś, HR Director, BPiON
  • Magdalena Simkowska-Gawron, Ekspertka ds. etyki i compliance, ING Hubs Poland
  • Z jakimi trudnościami obecnie borykają się menedżerowie? Co jest największym wyzwaniem?
  • Jakie kompetencje komunikacyjne są kluczowe, aby menedżer mógł skutecznie radzić sobie w sytuacjach trudnych w zespole?
  • Jak organizacje mogą wspierać kadrę liderską w radzeniu sobie z trudnościami? Dobre praktyki
Warszawa, ,
10:00

Czy masz „czułe ucho” dla pracowników? Jak słuchać i słyszeć?

  • Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Mamy różne predyspozycje do bycia dobrym słuchaczem – różnice w predyspozycjach do słuchania w oparciu o model Extended DISC
  • Największe wyzwanie w komunikacji menedżerskiej – odstawianie osądu. Jak sobie z nim radzić?
  • Jak komunikować z empatią? Schemat komunikacji empatycznej w sytuacji trudnej (i nie tylko)
  • Czym jest „głębokie słuchanie” i czy jest możliwe w przestrzeni organizacyjnej?
Warszawa, ,
10:45

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji! 

Warszawa, ,
11:00

Jak grochem o ścianę - czyli o wpływie stresu na komunikację

  • dr Ewa Hartman, Trenerka, wykładowca MBA, kierowniczka studiów Neuro-przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie

Jeśli zależy nam tylko na tym by mówić, nie warto zaprzątać sobie głowy czymś takim jak stres. Jeśli zależy nam by nas usłyszano, zrozumiano i by nasze słowa wywołały określone działania, o wpływie stresu na komunikację wiedzieć musimy.

Podczas spotkania opowiem z jakiego powodu:

  • nie wystarczy, że powiesz raz
  • nie należy zakładać, że coś jest oczywiste
  • warto zadbać o zaufanie
  • warto zadbać o siebie

Wszystko po to by pokazać bardzo praktyczne techniki podnoszenia jakości porozumienia dzięki redukowaniu negatywnych skutków stresu.

Warszawa, ,
12:00

Motywacja i budowanie zaangażowania u Ciebie i Twojego zespołu

  • Wojciech Paździor, CEO, Active Strategy
  • Jakie czynniki wpływają na motywację Twoją i Twojego zespołu?
  • Komunikacja w procesie motywacji. Co, jak i kiedy mówić, aby skutecznie motywować ludzi w czasach spadku zaangażowania?
  • Zmotywuj swój zespół, współpracowników i siebie – techniki motywacyjne
Warszawa, ,
12:45

Feedback menedżerski - efektywne techniki udzielania informacji zwrotnej

  • Magdalena Czubaszek – Nowaczyk, Trener i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie
  • Jak skutecznie wdrożyć i stosować proces udzielania informacji zwrotnej w Twojej firmie?
  • Feedback jako narzędzie wspierające, umacniające i motywujące
  • W jaki sposób efektywnie posługiwać się informacją zwrotną w codziennej pracy?
  • Kiedy najlepiej i w jaki sposób przekazać informację zwrotną Twoim pracownikom?
  • Słowa mają moc jak, to co mówisz wpływa na efektywność Twoich pracowników?
  • Informacja zwrotna na każdą sytuację, czyli jak mówić, o tym co negatywne bez owijania w bawełnę?
Warszawa, ,
13:30

Lunch

Warszawa, ,
14:15

Wellbeing, czyli sposób na szczęśliwych pracowników

  • Małgorzata Czernecka, Strategist & Expert in wellbeing and energy management of employees, CEO, Human Power
  • Jak ocenić stan zdrowia pracowników, aby zapewnić im odpowiednie wsparcie?
  • Jak stworzyć oraz pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród pracowników stacjonarnych, hybrydowych oraz zdalnych?
  • Narzędzia wspierające dobre samopoczucie pracowników
  • Jak mierzyć zwrot z inwestycji w programy wellbeingowe?
Warszawa, ,
15:00

Wykorzystanie coachingu menedżerskiego w zarządzaniu zespołem pracowników

  • Jak korzystać z coachingu zarządzając zespołem?
  • Sztuka zadawania pytań. Jak zadawać pytania, które prowadzą do osiągania celów?
  • Moc słuchania w budowaniu relacji zespołowych
  • Metody coachingowe do wykorzystania w biznesie
Warszawa, ,
15:45

Rola komunikacji w kryzysie

  • Emilia Hahn, Prezeska, agencji PR Hub oraz Stowarzyszenia Agencji Public Relations
  • Zadania kadry menedżerskiej w komunikacji kryzysowej
  • Tworzenie strategii komunikacyjnej na wypadek kryzysu
  • Podstawowe zasady komunikowania w sytuacji kryzysowej
  • Jak zapewnić przejrzystą komunikację w warunkach kryzysu wobec pracowników, partnerów biznesowych i klientów?
  • Budowanie wspólnej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na potrzeby odbiorców?
  • Z jakich narzędzi warto korzystać ?
Warszawa, ,
16:30

Zakończenie konferencji

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Małgorzata Czernecka

    Małgorzata Czernecka

    Strategist & Expert in wellbeing and energy management of employees CEO, Human Power
  • Magdalena Czubaszek – Nowaczyk

    Magdalena Czubaszek – Nowaczyk

    Trener i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie
  • Emilia Hahn

    Emilia Hahn

    Prezeska agencji PR Hub oraz Stowarzyszenia Agencji Public Relations
  • Ewa Hartman

    dr Ewa Hartman

    Trenerka, wykładowca MBA, kierowniczka studiów Neuro-przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie
  • Karolina Ignyś

    Karolina Ignyś

    HR Director BPiON
  • Monika Kantowicz-Gdańska

    Monika Kantowicz-Gdańska

    Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Wojciech Paździor

    Wojciech Paździor

    CEO Active Strategy
  • Magdalena Simkowska-Gawron

    Magdalena Simkowska-Gawron

    Ekspertka ds. etyki i compliance ING Hubs Poland

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1895 zł netto do 30 czerwca

Zarejestruj się