V Customer Experience Transformation

V Customer Experience Transformation

1 ‑ 2 grudnia 2020 / Online

Cel

TO WYDARZENIE JUŻ SIĘ ODBYŁO.

POZNAJ AKTUALNĄ EDYCJĘ "CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION" >>


„Jeśli firma koncentruje się na kliencie, jest bardziej odporna.”

Jeff Bezos, CEO w Amazon


Rok 2020 jest inny niż wszystkie. W wielu firmach, na dużo większą skalę, niż przed lockdown, głos klienta i jego perspektywa zostały zauważone jako czynnik wpływający na bieżący i ten długoterminowy biznes. My wszyscy to wiedzieliśmy, ale warto sobie kilka kwestii podsumować. Dlatego też podczas tegorocznej konferencji skupimy się na odpowiedzi na pytanie: Jakie są biznesowe korzyści z koncentracji na kliencie (CX)?

CX Managerowie podzielą się z nami wnioskami z biznesowych lekcji, które wynieśli z ostatnich miesięcy. Odpowiedzą na pytanie czy dostosowywanie się do zmiennej i zdigitalizowanej rzeczywistości, jakie wymusił na nas wszystkich koronawirus udało się, a jeśli tak – z jakimi wyzwaniami CX się wiązało. Zadamy sobie też trud oceny zmian, jakie pojawiły się w potrzebach i oczekiwaniach klientów oraz które z nich mogą być stałe.

Poprosiliśmy, aby każdy Prelegent w swojej opowieści opowiedział:

  • jakie największe wyzwania (biznesowe, pracownicze i klienckie) postawił przed jego firmą lockdown?
  • czy w sytuacji kryzysowej firma badała swoich klientów? O co i jak ich pytali?
  • jakie narzędzia i działania CX najbardziej pomogły w pierwszych chwilach po wybuchu pandemii, a jakie były niezbędne później? 
  • czy i jak udało się przekonywać organizację (zarząd, dyrektorów, menedżerów), że nawet w sytuacji kryzysu konieczne jest skupienie się na kliencie? 
  • jakie nowe usługi, procesy lub wymagania pojawiły się w firmach w wyniku lockdown i społecznej izolacji?
  • czym dziś jest Employee Experience i jaką przeszedł transformację w naszej organizacji? 
  • I nasze ulubione: podsumowanie i kilka słów o największych CX błędach i sukcesach

Jak widać - będzie się działo! CET 2020, jak co roku, przyświeca idea wysoko merytorycznej konferencji pełnej inspiracji. Dlatego znów w gronie ekspertów i pasjonatów CX będą mieli Państwo szansę podzielić się wiedzą oraz wysłuchać ciekawych case studies z “życia firm”. A przede wszystkim poznać najbardziej skuteczne rozwiązania i narzędzia CX, dzięki którym można budować jeszcze lepsze doświadczenia naszych klientów i wzmacniać biznes.


Do zobaczenia!


WIDEORELACJA Z POPRZEDNIEJ EDYCJI KONFERENCJI:











REFERENCJE UCZESTNIKÓW POPRZEDNICH EDYCJI KONFERENCJI:


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

Partner Merytoryczny