XIX Forum Polskich Menedżerów Logistyki – POLSKA LOGISTYKA
LogistykaWarszawaForum
 ‑ 
Crowne Plaza Warsaw - The HUB
 ‑ 
XIX Forum Polskich Menedżerów Logistyki – POLSKA LOGISTYKA
XIX Forum Polskich Menedżerów Logistyki
Pod skrzydłami czarnych łabędzi

Wstęp bezpłatny

Abecadło łańcucha dostaw

E – E-COMMERCE

F – FINANSE

G – GEOPOLITYKA, GLOBALIZACJA

H – HR

Już jesienią XIX Forum Polskich Menedżerów Logistyki. Zapowiada się rewolucyjnie. Nie tylko ze względu na tematykę a przede wszystkim na okoliczności.

W ekonomii określeniem „Czarny Łabędź” zwykliśmy określać zjawisko, które uważa się za tak mało prawdopodobne, że praktycznie niemożliwe. Mimo tego od czasu do czasu zjawisko takie występuje i ma kolosalny wpływ na rzeczywistość, rewolucjonizuje nasze podeście do życia i biznesu oraz na dobre zmienia sposób patrzenia świata i oceniania rzeczywistości.

Logistyka, jako gospodarczy krwioobieg, musiała w ostatnim czasie stawić czoła kilku takim „ptakom”. W 2020 r. pandemia, a przede wszystkim jej skutki, nadwyrężyły łańcuchy dostaw do granic możliwości. Kilka z nich pękło wywołując ogromne kłopoty i straty. Nikt wcześniej nie przypuszczał, że pandemiczny kryzys wybuchnie. Potem mało kto zakładał, że będzie miał tak globalny zasięg. Jego charakter i siła na dobre zmieniła podejście do budowania łańcuchów dostaw oraz zrewidowania sposobu, w jaki powstają. Odchodzenie od systemów centralnych na rzecz tych zdecentralizowanych, tworzenie zapasów - co wcześniej uważane było za wyrzucanie pieniędzy, to tylko kilka z przykładów zmian, jakie na logistyce wymusiła pandemia i temat, który w zasadzie zmonopolizował zeszłoroczne Forum Polskich Menedżerów Logistyki.

Wcześniej operatorzy, dostawcy, przewoźnicy zastanawiali się jak reagować na Brexit, który również postrzegany był, jako czarny łabędź. Dziś rzeczywistość stawia przez logistykami nowe wyzwanie. Nowe i znowu czarne. Liczyliśmy się z możliwością wybuchu w Ukrainie wojny na dużą skalę od momentu nielegalnej aneksji Krymu przez Rosję. Mimo tego to, co się wydarzyło 24 lutego 2022 r. również okazało się Czarnym Łabędziem. Wojna stawia ogromne wyzwanie również logistyce. Liczne ograniczenia w transporcie, blokady kierunków, zakazy, embarga, sankcje czy wreszcie masowe zawieszanie importu do Rosji czy wycofywanie się z tamtejszego rynku zachodnich firm. Wszystko to z ogromna brutalnością pokazuje jak ogromny wpływ na współczesne łańcuchy dostaw ma geopolityka.

Głównym tematem tegorocznego XIX już Forum Polskich Menedżerów Logistyki będzie właśnie relacja geopolityki i logistyki. Wspólnie zastanowimy się gdzie zaprowadzi nas przyzwyczajenie do globalizacji w handlu i produkcji i jak rola logistyki zmieni się w nowym świecie. Nowym, bo chyba nikt z nas nie ma wątpliwości, że rosyjska agresja zmieni postrzeganie świata - w tym roli logistyki - na dobre. 

Dużo miejsca poświęcimy zarządzaniu kryzysowemu, roli współpracy równych podmiotów w obrębie łańcucha dostaw. Pokażemy też rozwiązania wdrożone przez korporacje w pierwszych dniach wojny i przeanalizujemy ich skutki. Zastanowimy się jak zmieni się rola i postrzeganie Nowego Jedwabnego Szlaku - idei rozwijanej przez kilka ostatnich lat i jednocześnie tej, którą aktualna polityka Kremla może przekreślić. Większość tematów będzie - co zrozumiałe - dotyczyła wojny i jej wpływu na globalny, europejski i polski rynek logistyczny i transportowy. Ale nie zabraknie innych aktualnych tematów. Podyskutujemy o Pakiecie Mobilności i podejściu do pracy młodego, zapatrzonego w technologię, pokolenia. Zastanowimy się też jak rosnące ceny paliw wpłyną na usługi transportowe i opłacalność łańcuchów dostaw.

Serdecznie zapraszamy. Warszawa 3-4 października 2022 r.


Do udziału w Forum zapraszamy:

Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie:

  • łańcuchem dostaw
  • logistyką
  • transportem i zaopatrzeniem
  • magazynem i przepływem materiałów
  • strategią, rozwojem i operacjami


Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader


Tomasz Sączek

Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce,

ekspert u obszarze łańcucha dostaw, praktyk

Partner Merytoryczny



Partnerzy:

Partner Strategiczny

EUROPA SYSTEMS

Partner

7R SARABEN LOGISTICS POLSKAROHLIG SUUS Logistics S.A.LST WesternacherFM LogisticNovofermMAERSKAmazonBollore Logistics PolandDB SchenkerKnight FrankSealandPanattoniCARGOONGeorg UtzLPP LogisticsOPTIDATALaude Smart Intermodal S.A.FortoLogicorIPP

Patron Honorowy

Ministerstwo Infrastruktury

Patron

Polska Izba Spedycji i Logistykie-lea

Patron Medialny

Obserwator LogistycznyTop LogistykMIDEurologisticsLog24Logistics manager

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:00Rejestracja uczestników, poranna kawa

    Zapraszamy do rejestracji oraz na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 08:50Oficjalne powitanie uczestników

    • Renata Grzeszczak,  Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
    • PARTNER MERYTORYCZNY Tomasz Sączek,  Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce, ekspert w obszarze łańcucha dostaw, praktyk
    • MODERATOR Radosław Brzózka,  , dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter
  • GEOPOLITYKA

  • 09:00Geopolityka a logistyka

    • Dr Adam Eberhardt,  Wiceprezes Warsaw Enterprise Institute. Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw Wspierania Reform w Republice Mołdawii
  • 09:30Panel dyskusyjny: Konflikty zbrojne i ich realny wpływ na łańcuchy dostaw

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  , dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter
    • Damian Kowalczyk,  Development Director, Panattoni
    • Magdalena Misztal - Piasny,  Dyrektor Logistyki, Unilever Polska Sp. z o. o.
    • Tomasz Pyka,  Chief Commercial Officer North&East Europe, DB Schenker
    • Marcin Witczak,  Prezes, Laude Smart Intermodal S.A.
    • Zarządzanie kryzysowe na przykładach
    • Jak firmy radzą sobie w sytuacjach kryzysowych
    • Jakie praktyczne rozwiązania wdrażają i co im to przynosi
  • 10:30Porty morskie i ich kluczowa rola w poszukiwaniu nowych rozwiązań w czasach chaosu

    • Bartłomiej Pastwa,  Member of the Management Board / COO, Port of Rijeka j.s.c. / Luka Rijeka d.d.
  • 11:15Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 11:35Strategie logistyczne w czasach czarnych łabędzi

    • Sebastian Sołtys,  Wiceprezes Zarządu, LPP LOGISTICS
    • Efektywność logistyczna w obliczu niestabilnych łańcuchów dostaw
    • Logistyka na trudne czasy – outsourcing, logistyka in-house, przejęcie czy własna działalność operatorska
    • Nowoczesne rozwiązania technologiczne czy sprawdzone strategie działania
    • Jeśli nie just in time to co?
  • 12:20Nowy jedwabny szlak – nowy aktualny status

    • Bartosz Miszkiewicz,  Prezes Zarządu, SymLog Sp. z o.o.
    • Czy wojna na Ukrainie zamrozi Nowy Jedwabny Szlak
    • Szanse, zagrożenia i dalsze działania
    • Nowy Szlak Jedwabny – dokąd prowadzi nas rozwój Euroazji jako dominującego rynku logistycznego następnych dziesięcioleci ?

  • 13:00Rozwój infrastruktury transportowej w Polsce

    • Adrian Furgalski,  Prezes Zarządu, Zespół Doradców Gospodarczych TOR Sp. z o.o.
    • Programy rozwoju infrastruktury drogowej, kolejowej i lotniczej
    • Realność programu budowy CPK i znaczenie w kontekście rynku cargo
    • Problemy w realizacji a w szczególności następstwa pandemii i wybuchu wojny w Ukrainie
    • Działania zaradcze rządu
    • Kwestie finansowania rozbudowy infrastruktury
    • Równowaga czy jej brak w rozwoju kolejowego i drogowego transportu ładunków
  • 13:45Lunch

    Zapraszamy na lunch, chwilę relaksu i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • HR

  • 14:45Automatyzacja procesów magazynowych jako odpowiedź na wyzwania związane z zasobami w logistyce

    • Łukasz Mojzykiewicz,  Dyrektor Sprzedaży, Europa Systems

    Case Study Lidl


    • Jak technologie (cyfryzacja i automatyzacja) wspierają pracę ludzką w magazynie, budując wizerunek pożądanego i odpowiedzialnego pracodawcy

    Obecnie głównym wyzwaniem branży logistyczno–magazynowej są rosnące stawki wynagrodzeń lub po prostu brak pracowników. Jednocześnie firmy zabiegają o pracowników, budując wizerunek odpowiedzialnego Pracodawcy. To napędza rynek automatyki magazynowej*, która wspiera pracę ludzka w magazynach i centrach dystrybucyjnych.

    Case study pokaże jak największy w Europie właściciel sieci handlowych ( 300 magazynów ), dzięki automatyzacji procesów zapewnia nowoczesne warunki pracy w swoich centrach dystrybucyjnych - dba o bezpieczeństwo pracowników i poprawienie ergonomii pracy. Realizacja ponad 140 projektów intralogistycznych w 114 Centrach Dystrybucyjnych to efekt 20 lat współpracy pomiędzy integratorem, producentem rozwiązań technologicznych do automatyzacji magazynów – Europa Systems a jedną z najszybciej rozwijających się sieci supermarketów w Europie

  • 15:30Skuteczna rekrutacja do startupów logistycznych - case study

    • Dawid Strzyżak,  Central Europe Recruitment & Employer Branding Manager, FM Logistic
    • Anna Galas,  Senior Business Development Director, FM Logistic
    • Opis projektów: charakterystyka operacji, cele, timing, skala zatrudnienia
    • Rekrutacja na trudnym i dynamicznym rynku w krótkim czasie - wyzwania (m.in. kiebiety w logistyce)
    • W jaki sposób zbudować markę i zaufanie do nieznanego na lokalnym rynku pracodawcy - platforma komunikacji (przekazy i kanały dotarcia)
    • Rola Employer Brandingu w rekrutacji
  • 16:00Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 16:20W jaki sposób wspierać procesy transportowe aby były odporne na kryzys spotęgowany konfliktem zbrojnym, brakiem kierowców, wzrostem stawek...

    • Piotr Roczniak,  Head of Business Consulting, Trans.eu
    • Znaczenie technologii w dostępie do capacity transportowego
    • Jak przygotować się na niepewność w łańcuchach dostaw
    • Gdzie szukać przestrzeni do optymalizacji kosztów transportu
  • 16:50Panel dyskusyjny: Logistyczny rynek pracy

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  , dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter
    • Żaneta Ścigała,  Radca Prawny, Partner, Kancelaria Legal Hub Wojnarowska Ścigała Irlik
    • Katarzyna Ostojska,  Menedżer ds. Marketingu, Raben Logistics Polska
    • Marcin Klimaszewski,  Co-founder, Magazynuj.to
    • Natalia Rychel-Skolik,  Dyrektor ds. Projektowania Łańcucha Dostaw, Auchan
    • Pozyskiwanie odpowiedniej kadry
    • Zatrudnianie obcokrajowców
    • Problemy kadrowe - wyzwania związane z brakiem dostępności pracowników
    • Kształcenie logistyków -jak wykorzystać potencjał naukowy aby zwiększyć efektywność w łańcuchu dostaw. Współpraca z uczelniami
  • 17:40Zakończenie I dnia Forum

  • 19:30Wieczorne spotkanie przy lampce wina

    Na lampkę wina oraz spektakl zapraszamy do Teatru Capitol


    Teatr Capitol - Scena Mniejsza, ul. Marszałkowska 115, wejście od ul. Przechodniej


    Zgodnie z tradycją, po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy na lampkę wina która będzie doskonałą okazją do swobodnych dyskusji i wymiany kontaktów biznesowych w nieformalnej atmosferze

  • 20:00Spektakl w Teatrze Capitol

    Tuż po lampce wina zapraszamy Państwa na wyjątkowy spektakl - Komedia „SKOK w bok”


    “SKOK w bok” … dwie pary z długoletnim stażem planują kolejne wspólne wakacje. Ta sama willa, te same atrakcje, no i oczywiście niestety partner także ten sam. Aby więc tym razem urlop nie był nudny, mężowie postanawiają urozmaicić sobie letni wypoczynek i namówić żony do spędzenia wakacji oddzielnie. Tylko jakich argumentów powinni użyć, by ich chytry plan się ziścił? Ich obawy są jednak przedwczesne. Szybko okazuje się, że pań wcale nie trzeba do tego pomysłu przekonywać… Jak zamierzają ten urlop spędzić mężowie? A w jaki sposób będą wypoczywać ich małżonki? I na koniec – najważniejsze pytanie! Dlaczego wybór miejsca docelowego ma aż tak ogromne znaczenie?


    Jedyne przewidywalne tego wieczoru, to ponad 2 godziny dobrego dowcipu, humoru i śmiechu do łez!

     

    https://teatrcapitol.pl/spektakl/skok-w-bok/

  • 09:00Rejestracja, poranna kawa

    Zapraszamy do rejestracji oraz na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 09:30Logistyka z innej beczki. Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2022

    • Janusz Uznański,  Dyrektor Operacyjny, Polski Związek Piłki Siatkowej
  • E-COMMERCE

  • 10:00Rozmowa: Co w e-commercowej trawie piszczy

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  , dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter
    • Damian Kołata,  , Head of Industrial&Logistics / E-Commerce CEE, Cushman & Wakefield, Współzałożyciel e-LEA
    • Marcin Kuksinowicz,  CEO, BL Logistics Sp. z o.o. (spółka-córka BaseLinkera)
    • PARTNER MERYTORYCZNY Tomasz Sączek,  Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce, ekspert w obszarze łańcucha dostaw, praktyk
  • 10:35Optymalizacja kosztów last mile i zauważalny trend związany z magazynami miejskimi

    • Sebastian Kaczmarski,  Central fulfilment operations manager, IKEA Group
  • 11:10Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 11:30Opakowanie zwrotne w e-commerce - nowe podejście do pakowania uwzględniające potrzebę działania w duchu zrównoważonego rozwoju

    • Łukasz Boguszewski,  Dyrektor Logistyki, MODIVO S.A.
  • 12:10Kamienie milowe przy uruchomieniu kanału e-commerce w firmie produkcyjnej. Czy sztuczna inteligencja jest przyszłością optymalnego łańcucha dostaw – jakie są kierunki rozwoju

    • Krzysztof Krzysztoń,  Członek Zarządu ds. Logistyki, FAKRO
    • Bartłomiej Jabrocki,  Kierownik Działu Sprzedaży i Wdrożeń, OPTIDATA
  • 12:50Panel dyskusyjny: Rosnący e-commerce i wpływ na innowacje w logistyce

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  , dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter
    • Adam Tomczak,  Senior International Delivery Manager, Allegro
    • Robert Jastrzębski,  Członek Zarządu, Europa Systems
    • Rafał Gąska,  Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw, EURO-net Sp. z o. o.
    • Sebastian Sołtys,  Wiceprezes Zarządu, LPP LOGISTICS
    • Joanna Ociepka-Wojciechowska,  Regional Leasing Director, 7R
    • Michał Kozdrój,  Head of Industrial Agency, Knight Frank
    • Współpraca z firmami technologicznymi i wykorzystanie inteligentnych sysemów do obsługi klientów w e-commerce
    •  Skracanie ostatniej mili - dark stores, micro magazyny, miejskie centra fulfilment
  • 13:45Jak skalować operacje i systemy IT pod nowo otworzony sklep e-commerce

    • Krzysztof Sielicki,  Dyrektor Logistyki, Dr.Max Sp. z o.o.
    • Adam Maciej Cudny,  Przewodniczący Rady Nadzorczej, Farada Group
  • 14:15Lunch

    Zapraszamy na lunch, kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • FINANSE

  • 15:15Partnerstwo w biznesie

    • Aleksandra Gumel,  Head of Logistics Solution Design CEE, ROHLIG SUUS Logistics
    • Czy mniejsze zyski ale wspólne działania nad minimalizacją ryzyka to teoria czy już praktyczne rozwiązania
    • Czego oczekiwać od partnerów biznesowych i na jakie alianse godzić się aby mieć większe bezpieczeństwo w swoim łańcuchu dostaw
  • 15:45Logistyka zorientowana na Klienta w Adamed Pharma – od pomysłu do realizacji – case study uruchomienia nowego Centrum Logistycznego i wdrożenia SAP EWM

    • Bartłomiej Rodawski,  Dyrektor Operacyjny, Adamed
    • Patryk Karpiński,  Kierownik Gospodarki Magazynowej i Spedycji, Adamed
    • Karol Doerffer,  Założyciel i Prezes Zarządu, LST Westernacher

    Case study

  • 16:15Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 16:30Magazyny wysokiego składowania (High Bay) jednym z kluczowych trendów na rynku logistycznym na przykładzie nowej inwestycji Coca-Cola HBC Polska

    • Jarosław Zygmunt,  Logistics Excellence Manager BU North, Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
  • 17:00Panel dyskusyjny: Czy automatyzowanie procesów logistycznych ma sens z punktu widzenia zwrotów z inwestycji

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  , dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter
    • Anna Kaczyńska,  , Zarządzająca Centrum Logistycznym Amazon w Świebodzinie
    • Sylwester Dmytriwski,  Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Logistyki, Grupa CCC
    • Katarzyna Słabowska,  Dyrektor Logistyki, Żabka Polska Sp. z o. o.
    • Andrzej Stoiński,  Fulfillment Division Director, Dyrektor Sieci Dystrybucji Empik S.A., Prezes Empik Fulfilment
    • Jak liczyć ROA
    • Czy w czasach kryzysowych automatyka jest łatwiej dostępna
    • Czy posiadamy dostarczające zasoby do automatyzacji procesów


  • 17:50Zakończenie II dnia Forum

Tomasz Sączek

PARTNER MERYTORYCZNY Tomasz Sączek

Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce, ekspert w obszarze łańcucha dostaw, praktyk

Od ponad 20 lat związany z logistyką operacyjną. Doświadczony manager z sukcesami zarządzający łańcuchami dostaw różnych branż (m.in. Retail, RTV AGD). Uczestniczył w wielu optymalizacyjnych projektach logistycznych, nadal czynnie zaangażowany w projekty również międzynarodowe. Współpracuje z renomowanymi firmami konsultingowymi w Polsce i zagranicą jako ekspert praktyk. Specjalizuje się budowaniu strategii, obniżaniu kosztów oraz przebudowie procesów logistycznych. Posiada doskonałą znajomość branży logistycznej w Polsce i zagranicą. Jest członkiem polskich i zagranicznych organizacji logistycznych, certyfikowanym trenerem, wykładowcą m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako jedyny przedstawiciel z Polski jest doradcą jednej z największych organizacji logistycznych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Od wielu lat prelegent/przewodniczący Global Supply Chain Summit w Dubaju.

Adam Eberhardt

Dr Adam Eberhardt

Wiceprezes Warsaw Enterprise Institute. Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw Wspierania Reform w Republice Mołdawii

Wiceprezes Warsaw Enterprise Institute. Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw Wspierania Reform w Republice Mołdawii. Współprzewodniczący Forum Polsko-Czeskiego przy Ministrach Spraw Zagranicznych RP i RCz. Zasiada w Kolegium Polityki Zagranicznej przy Prezydencie RP. Członek Komitetu Konsultacyjnego Prezydentów Polski i Ukrainy. Doradca Prezydenta Ukrainy w ramach powołanej w 2022 r. Grupy ds. Międzynarodowych Gwarancji Bezpieczeństwa dla Ukrainy. W latach 2016-2022 dyrektor Ośrodka Studiów Wschodnich, a wcześniej przez osiem lat wicedyrektor OSW. Pracował również jako ekspert, a następnie szef badań i analiz w Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych oraz stały korespondent Polskiej Agencji Prasowej w Moskwie.

Magdalena Misztal - Piasny

Magdalena Misztal - Piasny

Dyrektor Logistyki, Unilever Polska Sp. z o. o.

Bartłomiej Pastwa

Bartłomiej Pastwa

Member of the Management Board / COO, Port of Rijeka j.s.c. / Luka Rijeka d.d.

Od 2018 roku Członek Zarządu oraz Dyrektor Operacyjny portu w Rijece w Chorwacji. W ramach portu Rijeka, który jest jednym z największych portów na Adriatyku, zarządza trzema terminalami morskimi i jednym śródlądowym. Doradza firmom chcącym inwestować i skalować biznes znad Adriatyku, zarówno logistycznie, operacyjnie i w kwestiach formalnych. Ostatnie 20 lat pełnił funkcje menedżerskie, logistyczne i operacyjne na całym świecie. Karierę zaczynał w Trójmieście, w agencji morskiej East-Nav, gdzie prowadził ekspansję międzynarodową. Brał aktywny udział w rozwoju Morskiej Agencji Gdynia. Pracując w Dubaju, doradzał tanzańskim inwestorom i usprawniał procesy logistyki zbóż na całą Afrykę. Z przyjemnością frachtuje statki. Członek Supply Chain and Logistic Group w Dubaju oraz Vice-prezes Zarządu Polsko-Chorwackiego Stowarzyszenia Rozwoju H. Sienkiewicz. Życie poza granicami kraju pozwoliło mu poszerzyć perspektywę, udoskonalając umiejętność kreowania i łączenia, co wykorzystuje każdego dnia na wszystkich płaszczyznach swojego życia. Mąż oraz ojciec 2 synów. Aktywnie spędza czas uprawiając trekking i jeżdząc na rowerze.

Krzysztof Sielicki

Krzysztof Sielicki

Dyrektor Logistyki, Dr.Max Sp. z o.o.

Na rynku od ponad 17 lat, miał okazję pracować na różnych stanowiskach w obszarze Łańcucha Dostaw dla takich firm jak Nestle Waters, SuperPharm, PEPCO Group a obecnie w sieci franczyzowej Dr Max. Był odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie dla SuperPharm koncepcji Centrum Dystrybucyjnego obsługującego zarówno kanał offline jak i online oraz zbudowanie od podstaw działu logistycznego ze wszystkimi niezbędnymi procedurami. W Pepco Group odpowiadał za automatyzacje/rozwój Łańcucha Dostaw w regionie CEE, obecnie w Dr MAX zajmuje się rozwojem kanału ecom oraz budową i operacją dla Hurtowni Farmaceutycznej obsługującej 550 aptek zlokalizowanych na terenie Polski. Prywatnie czynnie uprawia triathlon i jest fanem motocykli oraz kitesurfingu.

Adrian Furgalski

Adrian Furgalski

Prezes Zarządu, Zespół Doradców Gospodarczych TOR Sp. z o.o.

Adrian Furgalski. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UJ. 1998-2000 doradca Ministra Transportu. 2000-2001 w PP "Porty Lotnicze" doradca zarządu ds. reformy strukturalnej. Od 2004 r. związany z Zespołem Doradców Gospodarczych TOR a od 2019 Prezes Zarządu. Od 2014 r. Przewodniczący Zarządu związku pracodawców Forum Kolejowe Railway Business Forum. Członek Rady Ekspertów przy ministrze infrastruktury ds. działań mających na celu optymalizację procesu realizacji inwestycji kolejowych.

Adam Tomczak

Adam Tomczak

Senior International Delivery Manager, Allegro

Katarzyna Słabowska

Katarzyna Słabowska

Dyrektor Logistyki, Żabka Polska Sp. z o. o.

Od września 2015 roku pełni stanowisko Dyrektora Departamentu Logistyki w spółce Żabka Polska. Odpowiada za zarządzanie łańcuchem dostaw sieci convenience (ponad 5600 sklepów Żabka i Freshmarket), w tym w szczególności zarządzanie zapasami, transportem i logistyką magazynową w 5 centrach logistycznych. Realizuje projekty mające na celu optymalizację kosztów, wzrost wydajności, standaryzację procesów skupiając uwagę na innowacjach i poprawie jakości obsługi klientów. Swoje doświadczenie w zarządzaniu łańcuchami dostaw zdobywała w branży farmaceutycznej w firmie ACP Pharma S.A. (obecnie Grupa Neuca), gdzie kolejno zajmowała stanowiska Kontrolera Finansowego ds. Logistyki, Dyrektora Logistyki i Dyrektora Łańcucha Dostaw. Karierę zawodową rozpoczynała w Pricewaterhouse Coopers Sp. z o.o. , gdzie przez blisko 6 lat prowadziła projekty m. in. z zakresu audytów sprawozdań finansowych, co pozwoliło jej rozwinąć ponad przeciętne umiejętności analityczne i kontrolingowe. Posiada uprawnienia biegłego rewidenta i jest członkiem ACCA oraz Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Managerów Logistyki. Absolwentka kierunku Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Logistyki i Zarządzania Łańcuchem Dostaw ukończonego na tej samej uczelni.

Bartosz Miszkiewicz

Bartosz Miszkiewicz

Prezes Zarządu, SymLog Sp. z o.o.

Rafał Gąska

Rafał Gąska

Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw, EURO-net Sp. z o. o.

Menedżer z bogatym doświadczeniem operacyjnym w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw oraz w zarządzaniu projektami zdobytym w międzynarodowych korporacjach. Przeprowadzał skomplikowane procesy restrukturyzacyjne oraz wdrażał innowacyjne rozwiązania z zakresu łańcucha dostaw m.in. w firmach z sektora energetycznego oraz FMCG. Obecnie od ponad roku odpowiedzialny za łańcuch dostaw w firmie Euro-net Sp. z o.o., właścicielu marki RTV EURO AGD. Odpowiedzialny m.in. za przygotowanie i realizację strategii logistyki, operacje logistyczne w magazynie centralnym oraz za operacje transportowe w ramach logistyki pierwotnej i wtórnej.

Anna Kaczyńska

Anna Kaczyńska

, Zarządzająca Centrum Logistycznym Amazon w Świebodzinie

Dołączyła do Amazon w 2014 roku, obejmując stanowisko menedżerskie w centrum dystrybucji w Kołbaskowie k. Szczecina. Wówczas zarządzała pracą 150 osób. Zaledwie 8 lat później stanęła na czele robotycznego centrum logistycznego w Świebodzinie, gdzie kieruje już ponad 10-krotnie większym zespołem. W pracy ważny jest dla niej przede wszystkim ciągły rozwój współpracowników, jak też nieustanne doskonalenie i podnoszenie własnych kwalifikacji i kompetencji zawodowych. Odpowiedzialna jest również za infrastrukturę logistyczną, w tym ponad 3 tys. robotów transportowych Amazon Robotics. Pracę z nimi traktuje przez pryzmat gry strategicznej, wspierając nowymi technologiami bezpieczeństwo ludzi i sprawne zarządzanie centrum e-commerce. Ukończyła cztery kierunki studiów, w tym studia licencjackie z administracji i prawa, magisterskie z zarządzania jakością, podyplomowe z komunikacji oraz MBA z logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw.

Sylwester Dmytriwski

Sylwester Dmytriwski

Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Logistyki, Grupa CCC

Menedżer z kilkunastoletnim stażem w branży TLS zdobytym w kraju i zagranicą. Jego główna specjalizacja, ale również pasja to przede wszystkim logistyka e-commerce. Współpracował z czołowymi przedstawicielami logistyki kontraktowej takimi jak: TNT Logistics, Rhenus Logistics czy CLIP Logistics. Uruchomił 9 wielkopowierzchniowych magazynów (większość green field) m.in. w Polsce, Rumunii i Słowacji. W latach 2017-2021 budował i zarządzał międzynarodową siecią logistyczną na rzecz obsługi klienta e-commerce w LPP S.A. (Reserved, Cropp, Mohito, House, Sinsay), odpowiadając jednocześnie za pion logistyki w Rosji. Ma doświadczenie w prowadzeniu operacji logistycznych e-commerce łącznie w 27 krajach i zarządzanie zespołem 4 tysięcy osób. Obecnie pełni rolę Dyrektora ds. Strategii i Rozwoju Logistyki w Grupie CCC (CCC, HalfPrice, DeeZee, Eobuwie, Modivo). Główne obszary odpowiedzialności dotyczą rozbudowy sieci logistycznej oraz poszukiwania synergii między spółkami w Grupie w obszarach tj. współpraca z firmami kurierskimi czy zakupy opakowań. Do jego obowiązków należy także prowadzenie działu projektów strategicznych oraz opieka nad logistyką e-commerce CCC w Zielonej Górze oraz HalfPrice w Polkowicach. Absolwent studiów MBA w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu.

Łukasz Boguszewski

Łukasz Boguszewski

Dyrektor Logistyki, MODIVO S.A.

Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie oraz Akademii Sztuki Wojennej. Swoje wykształcenie zdobyte na uczelniach w Polsce dopełnił studiami na uczelni zagranicznej U.S. Naval War College, która przygotowuje liderów do wyzwań związanych z przywództwem na poziomie operacyjnym i strategicznym. Ostatnie 3 lata spędził w firmie Amazon, uczestnicząc jednocześnie w międzynarodowym programie Amazon Military Pathways, w ramach którego obejmował stanowiska od Department (Area) Manager przez RSP Operations Manager aż do Senior Operations Managera w obszarze Intra Logistyki. W MODIVO S.A. Łukasz Boguszewski zarządza obszarem logistyki, w ramach którego odpowiada za działania operacyjne i prowadzenie projektów, czuwa nad poprawnym przebiegiem łańcucha dostaw i wdraża nowe rozwiązania, mające na celu optymalizację i doskonalenie procesów logistycznych.

Robert Jastrzębski

Robert Jastrzębski

Członek Zarządu, Europa Systems

Ekspert z 15 letnim doświadczeniem w obszarach automatyzacji i robotyzacji procesów magazynowo – produkcyjnych z zastosowaniem robotów kolaboracyjnych, a także systemów transportu wewnętrznego jak AGV oraz AIV. W 2017 roku dołączył do zespołu Europa Systems. Współautor innowacyjnych rozwiązań systemów dedykowanych do automatycznej paletyzacji. Mentor standaryzacji i rozwiązań ukierunkowanych do produkcji wieloseryjnej. Absolwent Politechniki Warszawskiej z dyplomem realizowanym na HTW Dresden. Zdobył doświadczenie w automatyzacji i robotyzacji na poziomie międzynarodowym, pozyskując i realizując kontrakty w Europie i Azji, współtworząc europejski ośrodek robotyzacji w firmach ABB, FlexLink.

Dawid Strzyżak

Dawid Strzyżak

Central Europe Recruitment & Employer Branding Manager, FM Logistic

Związany z branżą HR od ponad 15 lat. Od początku życia zawodowego łączy obowiązki związane z rekrutacją z employer brandingiem. Posiada wszechstronne doświadczenie zdobyte w polskich i międzynarodowych korporacjach bankowych, ubezpieczeniowych, czy budowlanych, gdzie dodatkowo był odpowiedzialny za procesy HR, TA i EB na rynkach Europy Środkowej oraz w Turcji. Jego projekty były nagradzane w najbardziej prestiżowych konkursach PR i EB w Polsce.

Janusz Uznański

Janusz Uznański

Dyrektor Operacyjny, Polski Związek Piłki Siatkowej

Dziennikarz sportowy: reporter, wydawca, reportażysta, komentator. W roku 1990 rozpoczął pracę w redakcji sportowej Telewizji Katowice, z którą związany był do roku 2002. W tym samy roku objął funkcję szefa redakcji sportowej TVP 3 Regionalna i TVP 3 Warszawa, którą pełnił do roku 2015. Komentator siatkarski, strzelectwa, snowboardu… pływania synchronicznego – rozgrywek krajowych i międzynarodowych. Jako sprawozdawca obsługiwał między innymi Igrzyska Olimpijskie w Sydney, Lake Placid, Atenach, Turynie, Pekinie oraz siatkarskie: Mistrzostwa Świata, Europy, Ligę Światową, World Grand Prix, europejskie puchary. Od dziesięciu lat pracownik Polskiego Związku Piłki Siatkowej; najpierw w roli rzecznika związku, a od roku pełni rolę dyrektora operacyjnego. W czasie jego aktywności w strukturach PZPS federacja była organizatorem Mistrzostw Świata 2014, 2022, Mistrzostw Europy Mężczyzn 2013, 2017, 2021, Mistrzostw Europy Kobiet 2021, Finału Ligi Światowej 2016. W okresie tej dekady reprezentacja narodowe zdobyły ponad 100 medali imprez międzynardowych. W roku 2022 wszedł w skład Zarządu Fundacji Polska Siatkówka, gdzie od kilku miesięcy pełni funkcję wiceprezesa. Absolwent Wydziału Nauk Społecznych (specjalizacja dziennikarstwo) Uniwersytetu Śląskiego (1987-1992).

Radosław Brzózka

MODERATOR Radosław Brzózka

, dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter

Dziennikarz popularnonaukowy, autor telewizyjnego programu "Jak to działa?" (TVP, Discovery Channel). Zakochany w możliwościach ludzkiego mózgu i wszystkim tym, co związane jest ze światem nauki. Aktywny programista, stale badający możliwości, jakie daje technologia informacyjna. Sympatyk, promotor nowych technologii i innowacji we współczesnym świecie. Pasjonuje się paralotniarstwem, dlatego każdą wolną chwilę spędza oglądając świat z góry.

Adam Maciej Cudny

Adam Maciej Cudny

Przewodniczący Rady Nadzorczej, Farada Group

Przedsiębiorca, założyciel kilkunastu start-upów, członek Rad Nadzorczych, współtwórca i współinwestor sieci aniołów biznesu. W latach 90-tych jako konsultant prowadził projekty doradcze Due Diligence w amerykańskiej części PwC. Od 2000 roku współzałożyciel jednej z największych grup doradczych Trio Management. Grupa powstawała w wyniku wzrostu organicznego, ale istotnie wspartego przez akwizycje butików i zespołów doradczych. Z czego największą akwizycją było nabycie udziałów w kancelarii prawnej Łukowicz i Wspólnicy (ex-Deloitte Legal Arm oraz DLA Piper Rudnick Attorney at Law). Następnie Adam całkowicie poświęcił się inwestycjom prywatnym. Stworzył prywatny fundusz Relyonart Fund (seed/early stage, multisector fund), który zainwestował w grupę spółek technologicznych – Hexa Group oraz w spółki z sektora Professional Services – Relyon Recruitment (agencja rekrutacyjna, top 3 w Polsce) a także z branży ICT – RITS Professional Services (projekty inżynieryjne, outsourcing IT, wycena: >50m zł). Łączna wartość aktywów tego funduszu to w przybliżeniu 70-80m zł. Jako Prezes Zarządu funduszu Adam realizował budowę portfela jak również odpowiadał w całości za strategię funduszu oraz wzrost wartości spółek. Od 2013 roku związany z sektorem Life Science w Polsce, gdzie współtworzył łącznie z Marcinem Szumowskim koncepcję małego funduszu sprofilowanego do Life Science. Od 2014 CEO spółki zarządzającej funduszami, dedykowanej dla Life Science Innovations – funduszu z Programu BRIDGE Alfa o kapitalizacji 30 mln zł. W pierwszej połowie 2016 roku Adam skutecznie sfinalizował 2 projekty drugiej rundy finansowania dla istniejących spółek z portfela Relyonart Fund na łączną kwotę 1,0 mln zł. W roku 2017 oraz 2019 również dwie rundy z portfela RAF oraz LSI na łączną kwotę (8LF+1SH+15 LF)=24m zł. Wszystkie rundy w formie Serii A i B zostały zamknięte przez VC w formie podwyższenia kapitału podstawowego. Od 2014 roku, Adam wraz z zespołem dokonał przeglądu blisko 300 projektów z sektora Life Science, z czego jedynie 1:100 uzyskało akceptację inwestycyjną. Obecnie w Dealflow Life Science Innovations znajduje się ponad 70 projektów naukowych i wynalazczych.

Karol Doerffer

Karol Doerffer

Założyciel i Prezes Zarządu, LST Westernacher

Od ponad 25 lat związany z Grupą Westernacher. Po ukończeniu studiów na Politechnice Gdańskiej Wydział Elektroniki, ukończył informatykę na Université Paul Sabatier w Tuluzie. W 1994 roku uzyskał tytuł doktora na Technische Universität Karlsruhe.

Anna Galas

Anna Galas

Senior Business Development Director, FM Logistic

Posiada niemal 20-letnie doświadczenie w logistyce kontraktowej oraz w branży real estate. Z sukcesem wdrażała zaawansowane rozwiązania w międzynarodowych łańcuchach dostaw z wykorzystaniem kilku rodzajów transportów. W firmie FM Logistic odpowiada za cały zespół Key Account Managerów, którzy opiekują się największymi i najważniejszymi klientami firmy, dbają o jakość usług, bieżącą obsługę i relacje. Drugim obszarem jej obowiązków jest rozwój biznesu w obszarze logistyki kontraktowej, tj. rozwój/poszerzanie zakresu usług dla obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych, a także uruchamianie nowych lokalizacji.

Aleksandra Gumel

Aleksandra Gumel

Head of Logistics Solution Design CEE, ROHLIG SUUS Logistics

Jest praktykiem z 15 letnim stażem, specjalizującym się w zarządzaniu projektami w logistyce kontraktowej oraz całego łańcucha dostaw. W ostatnich latach odpowiadała za sprzedaż i rozwój logistyki kontraktowej w Rohlig SUUS Logistics Region Południe. Obecnie zarządza działem Logistics Solution Design odpowiedzialnym za poszukiwanie i projektowanie dedykowanych rozwiązań logistycznych w ramach całego łańcucha dostaw. Absolwentka Politechniki Łódzkiej.

Bartłomiej Jabrocki

Bartłomiej Jabrocki

Kierownik Działu Sprzedaży i Wdrożeń, OPTIDATA

Odpowiedzialny od 11 lat za rozwój i wdrożenia systemów logistycznych w OPTIDATA. Koordynuje działania związane z cyfrową transformacją firm w obszarze transportu i logistyki. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołami wdrożeniowców. Prowadził duże projekty między innymi dla takich firm jak: Cersanit SA, Żabka Polska, Ciech SA, Onninen, Lafarge Holcim, Navo Orbico, Velvet Care, Agrecol, Moje Bambino. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Bierze udział w wielu branżowych wydarzeniach, wspiera inicjatywy związane z rozwojem technologicznym, które pomagają usprawniać procesy logistyczne.

Sebastian Kaczmarski

Sebastian Kaczmarski

Central fulfilment operations manager, IKEA Group

Central fulfilment operations manager PL IKEA Group,Ekspert PSME Z logistyką magazynową jest związany od ponad 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Grupie Raben, gdzie rozwijał współpracę z klientami FMCG z branży food oraz non-food. Od 2015 r. był odpowiedzialny za całość procesów magazynowych oraz co-packingowych w regionie Stryków. Z początkiem 2017 r. dołączył do zespołu IKEA w Jarostach, gdzie rozwijał współpracę z FM Logistic (operatorem logistycznym magazynu), oraz całość operacji w Centrum Dystrybucji. Od września 2019 r. na stanowisku menedżera ds. centralnych operacji dystrybucyjnych odpowiada za magazyny centralne w Polsce oraz dystrybucję do sklepów w regionie PL, SEE & EEC oraz dystrybucję centralną B2C na rynku polskim. Absolwent Wydziału Ekonomii oraz Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Patryk Karpiński

Patryk Karpiński

Kierownik Gospodarki Magazynowej i Spedycji, Adamed

Z Adamed Związany od 2001 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w Grupie Farmacol i SDP Rossmann. Jest modelowym przykładem jak dzięki zaangażowaniu i pracy nad rozwojem własnych kompetencji można realizować się zawodowo. Na przestrzeni wielu lat przeszedł przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od pracownika operacyjnego, przez magazyniera, lidera zespołu aż do kierownika działu. Swoją codzienną postawą pokazuje jak innowacyjne rozwiązania oraz efektywnie realizowane procesy wpływają na budowanie przewagi konkurencyjnej Adamed. Na co dzień jest odpowiedzialny za kierowanie zespołem realizującym zadania z zakresu gospodarki magazynowej i spedycji oraz za wdrażanie rozwiązań wzmacniających efektywność i innowacyjność podległego obszaru.

Marcin Klimaszewski

Marcin Klimaszewski

Co-founder, Magazynuj.to

Co-founder - Magazynuj.to | Advisor - HR TECH Startup's | E-commerce Logistic Expert. Współzałożyciel i zarządzający serwisem z ofertami pracy dla Branży TSL w ramach portalu Praca.Magazynuj.to, z logistyką związany jest od 19 lat. Budował sieć dystrybucji kart pre-paid dla operatora Orange (wtedy PTK Centertel) . W latach 2004 – 2011 w portalu pracuj.pl i stepstone.pl odpowiadał za współpracę z klientami i zarządzanie zespołami przekonując branżę TSL, że Internet to narzędzie rekrutacji i budowania employer branding. Od 2014 współtworzył Cloudpack, operatora fulfillment dla sektora SME w Polsce. Doradza e-sklepom w usprawnianiu procesów magazynowych oraz efektywnej rekrutacji pracowników. Mentor ds. logistyki w Foodtech i współzałożyciel społeczności E-LEA.

Damian Kołata

Damian Kołata

, Head of Industrial&Logistics / E-Commerce CEE, Cushman & Wakefield, Współzałożyciel e-LEA

Damian Kołata, E-Commerce Operations Director na Polskę i Europę Wschodnią w firmie Fiege. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w międzynarodowym środowisku. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Swoją karierę rozpoczynał od zarządzania zakupami i zapasami, później koordynował dodatkowo transgraniczny przepływ towarów, włączając w to logistykę importu i dystrybucji oraz procedury celne. Następnie odpowiedzialny był za optymalizację procesów magazynowych, korelację poszczególnych operacji logistycznych oraz ograniczenie ich kosztów na trudnym i nieprzewidywalnym rynku wschodnioeuropejskim. Pomysłodawca jednego z pierwszych ukraińskich sklepów internetowych, wspierał również otwarcie centrum dystrybucyjnego dla największej europejskiej internetowej platformy modowej. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu optymalizacji procesów i zarządzania zwrotami w e-commerce. Odpowiada za operacje w magazynach o powierzchni prawie sześcdziesięciu boisk piłkarskich, na których zatrudnienie przewyższa liczbę mieszkańców Szklarskiej Poręby.

Damian Kowalczyk

Damian Kowalczyk

Development Director, Panattoni

Absolwent wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Uniwersytetu Europejskiego Viadrina we Frankfurcie nad Odrą oraz MBA i Doctor of Business Administration. 19 lat w branży nieruchomości, od 12 lat związany z Panattoni, gdzie na stanowisku Development Directora odpowiada za region dolnośląski i opolski. Zrealizował 2 mln m2 nowoczesnej powierzchni przemysłowej.

Michał Kozdrój

Michał Kozdrój

Head of Industrial Agency, Knight Frank

Michał posiada prawie 15-letnie doświadczenie w branży nieruchomości logistycznych i przemysłowych. W trakcie swojej kariery zawodowej Michał pracował dla biur projektowych, generalnych wykonawców i deweloperów w Polsce i Europie realizując projekty o powierzchni od 6 000 m kw. do 125 500 m kw. Wykorzystując swoje inżynieryjne przygotowanie, Michał realizował również projekty Built to Suit: 32 000 m kw. dla BMW w Świecku w Zachodniej Polsce; 8 000 m kw. dla Johnson Electric w Będzinie na Śląsku; 125 000 m kw. Zalando w Głuchowie, w Centralnej Polsce; 10 000 m kw. dla Jas FBG Czeladź, na Śląsku; oraz 60 000 mkw. dla Leroy Merlin w Strykowie w Centralnej Polsce. Przed dołączeniem do Knight Frank Michał pracował w GSE, Panattoni, Goodman, GLP i CTP, gdzie zajmował stanowisko Development Director. W tym czasie był odpowiedzialny za prowadzenie działalności deweloperskiej w Polsce, w tym koordynowanie etapów: pre-development, zakup gruntów i wynajmu obiektów typu multi-tenant. Michał dzięki swojemu rozbudowanemu doświadczeniu zawodowemu i znajomości rynku pomaga firmom z branży logistycznej i produkcyjnej sprawnie przejść przez wszystkie etapy procesu najmu powierzchni.

Krzysztof Krzysztoń

Krzysztof Krzysztoń

Członek Zarządu ds. Logistyki, FAKRO

Członek Zarządu ds. Logistyki FAKRO - światowego wicelidera na rynkuokien dachowych. Od 22 lat związany z FAKRO. Szef kilku strategicznych projektów z wiązanych z usprawnieniami w firmie w obszarach informatyki, logistyki, produkcji, sprzedaży i finansów. Z sukcesem przeprowadził reorganizację i doskonalenie obszaru logistyki wraz z wdrożeniem systemów TMS i WMS. Absolwent Politechniki Krakowskiej na Wydziale Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej. Prywatnie pasjonat samolotów RC i ogrodnictwa.

Marcin Kuksinowicz

Marcin Kuksinowicz

CEO, BL Logistics Sp. z o.o. (spółka-córka BaseLinkera)

Doświadczenie w logistyce z Polski i Ukrainy Były menedżer sektora finansowego (m.in. Prezes Zarządu PKO Leasing, PKO Faktoring, Wiceprezes Zarządu Kredobank-UA)

Łukasz Mojzykiewicz

Łukasz Mojzykiewicz

Dyrektor Sprzedaży, Europa Systems

Ponad 20 lat związany z nowoczesnymi technologiami przemysłowymi, automatyzacją w tym od 7lat z branżą intralogistyczną. Odpowiedzialny za analizę procesów logistycznych Klientów pod kątem możliwości wdrożenia kompletnych rozwiązań w obszarze automatyzacji magazynowej. Ekspert w dziedzinie robotów autonomicznych (AMR / AGV), wózków systemowych (VNA), systemów regałowych, automatyki magazynowej (m.in.: układnice, przenośniki, systemy, WMS). Ma na swoim koncie ponad 100 projektów z obszaru rozwiązań intralogistycznych dla światowych firm produkcyjnych i handlowych.

Joanna Ociepka-Wojciechowska

Joanna Ociepka-Wojciechowska

Regional Leasing Director, 7R

Regional Leasing Director w 7R, spółce deweloperskiej dynamicznie umacniającej swoją pozycję na rynku nieruchomości magazynowych i przemysłowych. Joanna pracuje w branży nieruchomości od 2006 roku. Ostatnie ponad 7 lat poświęciła na wzmocnienie pozycji 7R jako lidera na rynku powierzchni magazynowych w Polsce. Odpowiedzialna za współpracę i zawieranie umów z klientami różnych branż, takich jak: logistyka, e-commerce, FMCG, farmacja, automotive czy produkcja. Do jej kluczowych kontrahentów należą m.in.: Macquarie Group, Savills Investment Management, Answear.com, Medicine, Philip Morris International, DHL, Martes Sport, TEREZ Performance Polymers, DPD, Marrodent, Omega Pilzno, EURO RTV AGD, No Limit, DSV, Excellent, Rhenus Logistics, Raben Group, Veracomp, ESA, Igepa Polska, Universal Express Distribution, JAS-FBG, PGD Polska, PEKAES, LIDL, MAN. Joanna swoje ponad 16-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych wykorzystuje do budowania trwałych relacji biznesowych oraz współtworzenia i realizacji strategii spółki. W 7R odpowiada za region Polski Południowej. Poprzednio właścicielka biura nieruchomości. Doświadczenie zawodowe zdobywała również pracując w agencji reklamowej oraz kancelarii prawnej. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej, Politechniki Krakowskiej, oraz Instytutu CCIM. Ukończone kierunki: Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, Zarządzanie nieruchomościami, Planowanie i realizacja Projektów Budowlanych, Analizy Finansowe dla Nieruchomości Inwestycyjnych Komercyjnych, Analiza rynku dla komercyjnych nieruchomości inwestycyjnych, Analiza inwestycyjna dla komercyjnych nieruchomości inwestycyjnych, Analiza decyzji użytkownika dla komercyjnych nieruchomości inwestycyjnych

Katarzyna Ostojska

Katarzyna Ostojska

Menedżer ds. Marketingu, Raben Logistics Polska

- Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Na początku kariery związana z branżą budowlaną i konstrukcjami stalowymi. Po kilku latach postanowiła sprawdzić co dzieje się w halach, które stawiała jej firma i zmieniła branżę na logistyczną. Od zawsze związana z marketingiem, usługami i B2B, a od kilku lat także ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Od 2016 roku odpowiedzialna za planowanie i realizację zrównoważonej strategii marketingowej w Raben Logistics Polska, największej ze spółek Grupy Raben - jednocześnie koordynując działania CSR tej firmy. Jej misją jest uświadamianie wszystkim, że ludzi dookoła należy traktować w taki sposób, w jaki sami chcemy być traktowani.

Tomasz Pyka

Tomasz Pyka

Chief Commercial Officer North&East Europe, DB Schenker

Z DB Schenker związany od 2015 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży operatora w Polsce oraz na rynkach pozostałych krajów klastra Europy Północno-Wschodniej. W branży logistycznej działa od 2002 roku. Zdobywał doświadczenie w czołowych firmach TSL jako dyrektor oddziału i dyrektor sprzedaży. Doświadczony menedżer zarządzający dużymi grupami ludzi, między innymi w obszarach sprzedaży, przetargów, zespołów ds. rynku, marketingu i komunikacji.

Piotr Roczniak

Piotr Roczniak

Head of Business Consulting, Trans.eu

Praktyk z ponad piętnastoletnim doświadczeniem w obszarze zarządzania. Profesjonalnie i skutecznie wprowadza rozwiązania wspierające rozwój przedsiębiorstw. Od wielu lat związany z branżą TSL. Doradza w zakresie innowacyjnej optymalizacji łańcucha dostaw i zwiększenia efektywności współpracy B2B z uwzględnieniem rozwoju i digitalizacji procesów. Audytuje oraz wspiera wzrost poziomu bezpieczeństwa i jakości w łańcuchu dostaw. Posiada szeroką wiedzę i praktyczne doświadczenie w obszarze oceny ryzyka w łańcuchu dostaw i bezpieczeństwa w transporcie towarów.

Bartłomiej Rodawski

Bartłomiej Rodawski

Dyrektor Operacyjny, Adamed

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, gdzie w 2002 roku uzyskał stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych, broniąc dysertacji z zakresu strategicznego zarządzania łańcuchami dostaw. Doświadczony menedżer, związany z branżą farmaceutyczną od 2003 roku. W swojej karierze prowadził projekty analityczne, szkoleniowe i wdrożeniowe, m.in. we współpracy z producentami leków: Bayer, Baxer, Biofarm, GSK, Jelfa, Polpharma oraz hurtownikami PGF, Neuca, Farmacol. Z Grupą Adamed związany od 2009 roku. W tym czasie wspólnie z menedżerami zaimplementował m.in. system wskaźników operacyjnych, proces S&OP oraz unikalny w skali polskiej farmacji proces współpracy z kluczowymi hurtownikami na bazie koncepcji VMI. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w innych branżach, przygotowując analizy i prowadząc projekty usprawniające na rzecz takich firm jak: DB_SCHENKER, CAT czy też Raiffeisen Bank. Stypendysta rządu brytyjskiego z zakresu Planowania i Analizy Projektów na Uniwersytecie Bradford. Autor kilkunastu artykułów dotyczących zarządzania łańcuchem dostaw w farmacji oraz raportu: „Zarządzanie łańcuchami dostaw w sektorze farmaceutycznym w Polsce w 2008 roku”, opublikowanym przez PMR Institute.

Natalia Rychel-Skolik

Natalia Rychel-Skolik

Dyrektor ds. Projektowania Łańcucha Dostaw, Auchan

Praktyk logistyki z kilkunastoletnim doświadczeniem w branżach produkcyjnej i retail. Realizuje projekty związane z szeroko rozumianym łańcuchem dostaw: transportem, operacjami magazynowymi dla tradycyjnych kanałów dystrybucji i e-commerce, planowaniem produkcji i zaopatrzenia, obrotem opakowań zwrotnych, procesem Sales and Operations Planning, zrównoważonym rozwojem. Procesowe podejście E2E, swobodne poruszanie się po zagadnieniach z pogranicza biznesu i IT, znajomość metod ciągłego doskonalenia i wiara w moc zespołów projektowych pozwalają jej być skutecznym menadżerem. Absolwentka kierunku matematyka na Politechnice Śląskiej w Gliwicach oraz studiów podyplomowych o tematyce zarządzania logistycznego, zarządzania projektami i lean management.

Sebastian Sołtys

Sebastian Sołtys

Wiceprezes Zarządu, LPP LOGISTICS

Z Grupą LPP związany od 14 lat. Początkowo odpowiedzialny za nadzór nad projektem budowy pierwszego centrum dystrybucyjnego Grupy, obecnie jednego z największych i najnowocześniejszych obiektów tego typu w Europie Środkowo – Wschodniej, który zapewnia płynność dostaw do stacjonarnej sieci sprzedaży marek Reserved, House, Mohito, Cropp i Sinsay. Jako dyrektor centrum dystrybucyjnego odpowiadał za koncepcje zaawansowanej automatyzacji obiektu. W kolejnych latach pełnił funkcję dyrektora ds. zarzadzania łańcuchem dostaw, nadzorując budowę procesów spedycyjnych i dystrybucji międzynarodowej LPP do ponad 20 krajów. Następnie, jako dyrektor logistyki zagranicznej, był odpowiedzialny za stworzenie zagranicznych struktur logistyki LPP oraz uruchomienie pierwszego magazynu Grupy zlokalizowanego poza Polską. W latach 2018 – 2019 piastował funkcję CEO operatora logistycznego VGL Group. Następnie ponownie związał się z Grupą LPP, w której obecnie pełni funkcję wiceprezesa zarządu spółki LPP Logistics - operatora logistycznego świadczącego usługi w zakresie zarządzania globalnymi omnichannelowymi procesami logistycznymi Grupy w oparciu o rozbudowaną sieć dystrybucji obejmującą centra dystrybucyjne i magazyny typu Fulfillment Center o łącznej powierzchni 400 tys. m2.

Andrzej Stoiński

Andrzej Stoiński

Fulfillment Division Director, Dyrektor Sieci Dystrybucji Empik S.A., Prezes Empik Fulfilment

Andrzej Stoiński jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w logistyce w obszarze e-commerce. Współpracował z liderami branży logistycznej oraz sprzedaży online – m.in. z Amazon, Zalando, Marks &Spencer, DHL oraz Wincanton. Do Empiku dołączył w 2020 roku i objął stanowisko Dyrektora Sieci Dystrybucji. W 2021 roku włączył do Grupy Empik operacje magazynowe dotychczas zarządzane przez zewnętrznego partnera. Jako Prezes Spółki Empik FulFilment zarządza całościowo procesami logistycznymi w Grupie.

Żaneta Ścigała

Żaneta Ścigała

Radca Prawny, Partner, Kancelaria Legal Hub Wojnarowska Ścigała Irlik

Radca prawny z ponad piętnastoletnim doświadczeniem zawodowym, zajmujący się obsługą firm, zwłaszcza z branży e-commerce oraz logistyki. Kompleksowo doradza firmom i wspiera zarządy w podejmowaniu decyzji biznesowych, pomaga przedsiębiorcom w codziennej działalności, wdrażaniu nowych rozwiązań i wchodzeniu na nowe rynki. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w postępowaniach sądowych, a na koncie wiele wygranych, w tym przed Sądem Najwyższym. Ekspert ds. compliance, czyli zabezpieczania firm przez ryzykiem naruszenia prawa, poniesienia sankcji prawnych, strat finansowych lub utraty reputacji. Certyfikowany Inspektor Ochrony Danych Osobowych i specjalista ds. systemu ochrony sygnalisty (whistleblowing). Partner w Legal Hub Wojnarowska Ścigała Irlik, nowoczesnej kancelarii prawnej dla biznesu, która oprócz kompleksowej obsługi firm specjalizuje się w najmie powierzchni magazynowych oraz audytach prawnych nieruchomości pod inwestycje magazynowe i parki logistyczne.

Marcin Witczak

Marcin Witczak

Prezes, Laude Smart Intermodal S.A.

Od ponad 20 lat pracuje w branży kolejowej, opracowując kompleksowe rozwiązania logistyczne oraz usługi międzynarodowego transportu kolejowego. Jest współtwórcą wdrożonego przez Laude innowacyjnego, intermodalnego systemu kolejowo-drogowego, łączącego kraje CIS, zwłaszcza Ukrainę z krajami Unii Europejskiej.

Jarosław Zygmunt

Jarosław Zygmunt

Logistics Excellence Manager BU North, Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.

Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze producentów FMCG (Coca-Cola HBC, Kompania Piwowarska, Danone, Mars), retail (Tesco), ecommerce (Oriflame). Przygotowywał firmy (takie jak Distribev Orbico czy UPC) do procesów M&A. Relokował i reorganizował zarówno regionalne, jak i globalne struktury przedsiębiorstw w ramach projektów optymalizacji. Absolwent kierunku Finanse i Bankowość Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz Podyplomowych Studiów Marketingowo Logistycznych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Polska Izba Spedycji i Logistyki

Ministerstwo Infrastruktury

7R SA

7R to dynamicznie rozwijający się deweloper działający na rynku nieruchomości komercyjnych, specjalizujący się w dostarczaniu nowoczesnych powierzchni magazynowych i produkcyjnych na wynajem. Realizuje zarówno centra magazynowe i przemysłowe przeznaczone dla wielu najemców, jak również obiekty typu BTS oraz magazyny miejskie. Firma angażuje się w działania z zakresu ESG, troszcząc się o środowisko, społeczności lokalne oraz ład korporacyjny. Więcej na 7rsa.pl.

EUROPA SYSTEMS

The first choice partner for agile intralogistics solutions in Europe. Europa Systems - Integrator, producent i dostawca rozwiązań w obszarach Automatyzacja Magazynu i Logistyka Produkcji. Polska Spółka od ponad 25 lat z sukcesem wdrożyła ponad 1000 projektów w 35 krajach dla światowych marek z sektorów: FMCG, Retail, ecommerce, Tire. Europa Systems dostarcza rozwiązania pod klucz z obszaru robotyki, mechaniki i oprogramowania do automatyzacji fabryk i magazynów.

Obserwator Logistyczny

RABEN LOGISTICS POLSKA

Raben Logistics Polska, od ponad 30 lat oferuje usługi z zakresu transportu krajowego i międzynarodowego, magazynowania i kompleksowej obsługi logistycznej, w tym usług dodanych (co-packing) i logistyki e-commerce, a także frachtu morskiego i lotniczego. Doświadczenie i pozycja na rynku pozwalają na świadczenie najwyższej jakości usług.

e-lea

Top Logistyk

MID

ROHLIG SUUS Logistics S.A.

Rohlig Suus Logistics S.A. to jeden z największych operatorów logistycznych w Europie Centralnej, zapewniający kompleksową obsługą globalnych łańcuchów dostaw. Firma realizuje procesy spedycyjne w oparciu o transport drogowy, morski, lotniczy i intermodalny. W 2021 r. polski operator logistyczny osiągnął przychód na poziomie 2 mld zł.

LST Westernacher

Grupa Westernacher jest globalnym partnerem SAP specjalizującym się we wdrożeniach i utrzymaniu najnowszych rozwiązań w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw. Nasze kluczowe kompetencje dotyczą zarówno części wykonawczej jak gospodarka magazynowa (SAP EWM), zarządzanie transportem (SAP TM) czy zarządzanie ruchem wewnętrznym (SAP YL), jak również planistyczno-zakupowej (IBP oraz Ariba).

Eurologistics

Log24

FM Logistic

FM Logistic - globalny lider rozwiązań logistycznych. W regionie Centralnej Europy firma działa: w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Dysponuje łącznie ponad 750 000 mkw. pow. magazynowej i flotą ok. 2 500 pojazdów. Realizując swoje usługi operator wdraża strategię “Supply Change" projektując rozwiązania dla zrównoważonego łańcucha dostaw.

Logistics manager

Novoferm

Novoferm oferuje szeroką gamę produktów zaprojektowanych z myślą o konkretnych zastosowaniach w przemyśle i logistyce, m.in.: bramy segmentowe, rolowane, szybkobieżne, przeciwpożarowe, systemy przeładunkowe, drzwi stalowe techniczne oraz system blokowania kół Calematic.

MAERSK

Operator logistyki kontenerowej działający w 130 krajach. W Polsce od 1990 roku. Naszym celem jest integrowanie rozwiązań logistycznych oraz osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050. www.maersk.com

Amazon

Amazon działa w Polsce od 2014 roku, gdzie stworzył ponad 25 000 stałych miejsc pracy w 10 nowoczesnych centrach logistycznych, w tym trzech robotycznych, a także w biurze AWS w Warszawie i Centrach Rozwoju Technologii, które dostarczają innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie. Klienci z całej Polski znajdą na stronie Amazon.pl ponad 250 mln produktów w atrakcyjnych cenach, z możliwością szybkiej i wygodnej dostawy.

Bollore Logistics Poland

Bolloré Logistics - światowy lider logistyki, część francuskiej grupy przemysłowej Bolloré. Realizuje globalną spedycję lotniczą, morską, drogową, logistykę magazynową, odprawy celne oraz project cargo.

DB Schenker

DB Schenker jest jednym z wiodących globalnych dostawców logistycznych. Świadczy usługi transportu lądowego, lotniczego, oceanicznego i logistyki magazynowej. W 2022r. obchodzi 150. rocznicę powstania. Aby osiągnąć neutralność klimatyczną do 2040 r., inwestuje w innowacyjny transport, energię z OZE i produkty neutralne pod względem CO2 dla swoich klientów.

Knight Frank

Knight Frank LLP z siedzibą w Londynie jest wiodącym i niezależnym globalnym doradcą w zakresie nieruchomości. Zatrudnia powyżej 16 000 pracowników w 384 biurach w ponad 50 krajach. Knight Frank doradza klientom, od indywidualnych właścicieli i nabywców, po największych deweloperów, inwestorów i najemców korporacyjnych.

Sealand

Sealand - A Maersk Company jest częścią Maersk. Nasz cel to zwiększenie świadomości klientów o możliwościach zastąpienia dostaw FTL na rzecz transportu morskiego i kolejowego. www.sealandmaersk.com

Panattoni

Panattoni to lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, gdzie dostarczył blisko 17 milionów m kw. w ramach obiektów magazynowych. Firma z siedzibą w Warszawie działa w 12 krajach Starego Kontynentu m.in w Niemczech, Anglii czy Francji. Stawia na zrównoważone budownictwo. Jako pierwsza wprowadziła do standardu certyfikację środowiskową budynków na poziomie Breeam Excellent.

CARGOON

CARGOON zautomatyzowany i elastyczny system zarządzania transportem drogowym dla producentów. Pozwala załadowcom samodzielne zarządzać transportem dzięki połączeniu działalności kontraktowej i spotowej.

Georg Utz

Georg Utz Sp. z o.o. jest producentem plastikowych pojemników wielokrotnego użytku, palet i wytłoczek na części techniczne z tworzywa sztucznego. Stanowi część szwajcarskiej grupy Georg Utz Holding AG, założonej w 1947 r.

LPP Logistics

Operator logistyczny zarządzający siecią zaopatrzenia i dystrybucji Grupy LPP o łącznej powierzchni 400 tys. m2. Działa na 3 kontynentach zapewniając pełen zakres usług logistycznych – od frachtu morskiego, kolejowego i drogowego, poprzez działalność własnej agencji celnej, aż po zaawansowaną logistykę magazynową opartą o nowoczesne systemy informatyczne, jak WMS, automatykę magazynową czy RFID.

OPTIDATA

Optidata to spółka technologiczna, która od 2002 roku wspiera firmy w nieustającym procesie cyfrowej transformacji wdrażając systemy WMS/TMS/YMS/AMS. Bazuje na technologiach kodów kreskowych, RFID, IoT/AI/ML. Firma współpracuje z liderami technologicznymi, aby dostarczać najlepsze narzędzia, które pomagają osiągnąć najwyższy poziom wydajności oraz optymalizacji procesów logistycznych.

Laude Smart Intermodal S.A.

Spółka Laude Smart Intermodal powstała w 2008 r. Dziś jest liderem innowacji w branży transportu, spedycji i logistyki. Specjalizuje się w organizacji przewozów ładunków w pociągach kontenerowych oraz świadczeniu kompleksowej usługi przewozu intermodalnego na terenie Polski, Ukrainy i krajów Unii Europejskiej. Spółka zatrudnia 200 osób.

Forto

Forto promuje wizję zapewniania wysoce przejrzystego, działającego bez zakłóceń i zrównoważonego cyfrowego łańcucha dostaw. Technologie platformy Forto obejmują całość procesu, od oferty, przez booking, zarządzanie dokumentami, śledzenie, po aktywną obsługę i analizę sytuacji niestandardowych, zapewniając naszym klientom wsparcie w postaci większej transparentności, wglądu i kontroli. Osiemnaście lokalizacji w Europie i Azji. Wejdź na www.forto.com.

Logicor

Logicor jest jednym z największych właścicieli i zarządców nowoczesnych obiektów logistycznych i centrów dystrybucyjnych w Europie. Według stanu na dzień 30 czerwca 2022 Logicor dysponuje portfelem 591 wysokiej jakości obiektów o powierzchni najmu wynoszącej 13,4 miliona metrów kwadratowych, zlokalizowanych na kluczowych rynkach logistycznych w Europie. logicor.eu

IPP

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

600 013 343

[email protected]

XIX Forum Polskich Menedżerów Logistyki

Wstęp bezpłatny

XIX Forum Polskich Menedżerów Logistyki

Wstęp bezpłatny

XIX Forum Polskich Menedżerów Logistyki

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

XIX Forum Polskich Menedżerów Logistyki

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Forum
  •   ‑ 
  •  Warszawa