XVII Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA
LogistykaWarszawaForum
 ‑ 
Hotel Hilton
 ‑ 
XVII Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA
Zrywacze/łamacze /nadwyrężacze łańcuchów dostaw

Wstęp bezpłatny

Partnerzy:

Partner

Panattoni Development EuropeFreja Transport & Logistics Spółka z Ograniczoną OdpowiedzialnościąPorath Customs Agents Sp. z o.o.DHL EXEL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.WesternnacherLPPDHL Parcel PolskaMAXON NieruchomościGLPNovoferm

Patron Honorowy

Ministerstwo Infrastruktury

Patron Medialny

Logistics ManagerTransport ManagerEurologisticsLog24.plLogistyczny.comMagazynowanie i DystrybucjaTop Logistyk

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:00Rejestracja, poranna kawa

    Zapraszamy do rejestracji oraz na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 08:50Oficjalne powitanie uczestników

    • Renata Grzeszczak,  Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
    • PARTNER MERYTORYCZNY Tomasz Sączek,  Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce, ekspert u obszarze łańcucha dostaw, praktyk
  • 09:00DYSKUSJA: Zarządzanie kryzysowe w logistyce - jak firmy przygotowują się na kolejne nieprzewidywalne kryzysy na podstawie tego co działo się niedawno

    • MODERATOR Ignacy Morawski,  Dyrektor działu raportów i analiz, SpotData
    • Bartłomiej Pastwa,  Member of the Management Board / COO, Port of Rijeka j.s.c. / Luka Rijeka d.d.
    • Szymon Górski,  Dyrektor Działu Logistyki, Volkswagen Group Polska
    • Michał Samborski,  Head of Development, Development Director, Panattoni
    • Łukasz Greinke,  Prezes Zarządu, Port Gdańsk S.A.
    • Wojciech Zaręba,  Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego, POLOmarket
    • Wpływ sytuacji kryzysowych na globalne łańcuchy dostaw
    • Jak zarządzać łańcuchem dostaw w obliczu zagrożeń
    • Jak zabezpieczyć się na takie zdarzenia
    • Kto wyciągnął wnioski
  • 09:50Fuzje i przejęcia – dokąd prowadzą nowe konsolidacje na rynku usług logistycznych, powstanie nowych gigantów, fala bankructw czy oczyszczanie rynku

    • Christoph Szakowski,  Managing Partner, LogCon East
    • Fuzje i Przejęcia – przedtem opcja luksusu a teraz ostatnie wyjście? Jak zaprezentować firmę logistyczna jako ciekawy obiekt do przejęcia przez inwestorów
  • 10:25Projekty nowych ustaw, dyrektyw UE które wpłyną na logistykę i łańcuch dostaw

    • Maciej Wroński,  Prezes, TLP Transport i Logistyka Polska
  • 11:00Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • PRZYWÓDZTWO i KADRY

  • 11:20Kim powinien być przewódca w logistyce w sytuacji kryzysowej

    • Piotr Skobało,  Supply Chain Director, Cersanit S.A.
    • Cechy przywódcy, bycie liderem w trudnych sytuacjach
  • 11:55Dyrektor personalny ds. robotów cobotów czy automatyzacja i robotyzacja też wymagają zmian HR

    • Adam Brzozowski,  Client Partner, HRK
    • Grzegorz Puczyłowski,  Global Compensation Programs Director, Coca-Cola Company
    • Jak rozwój sztucznej inteligencji zmieni branżę logistyczną
    • AI pomocne w sytuacjach kryzysowych
  • 12:30Brak kadr wymusza automatyzację/ Brak ludzi – postępująca automatyzacja procesów

    • Sebastian Bień,  Architekt Rozwiązań Logistycznych, Lider Zespołu SAP EWM w polskim oddziale, Westernacher
    • Jacek Kostanty,  Konsultant ds. projektowania i optymalizacji procesów logistycznych, Grupa Cyfrowy Polsat (Polkomtel/Cyfrowy Polsat/Netia/IPS)
    • Czy narzędzia IT mogą uprościć logistykę
    • Jak automatyzacja procesów oszczędza czas i zasoby
    • Zarządzanie zasobami w planowaniu realizacji zadań
  • 13:10Lunch

    Zapraszamy na lunch, kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 14:10RPA rozwiązaniem sytuacji braku zasobów administracji logistycznej

    • Michał Targiel,  Dyrektor, PwC
    • RPA – jak wykorzystać nowe technologie w branży logistycznej
    • Ramię w ramię z robotem


  • E-COMMERCE

  • 14:40POST - CORNOAVIRUS SUPPLY CHAIN RECOVERY - The journey towards the new normal

    • Andries Retief,  CEO: Central & Eastern Europe, DHL Supply Chain
  • 15:10Rozwój e-commerce i koronawirus – jak zmieniły się oczekiwania klientów wobec operatora logistycznego w 2020 roku

    • Tomasz Cegielski,  Dyrektor Zarządzający, FREJA Transport & Logistics Sp. Z o.o.
  • 15:40Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 16:00DYSKUSJA: E-commerce ostatnia mila

    • MODERATOR Łukasz Korycki,  Zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu
    • Adam Komorowski,  Managing Director, EAS Poland
    • Sylwester Dmytriwski,  E-commerce Fulfillment General Manager, LPP S.A.
    • Andrzej Pawlak,  Business Development Director w Środkowej i Wschodniej Europie, DHL Supply Chain
    • Wojciech Zięba,  Dyrektor E-commerce i Omnichannel, Decathlon Polska
  • 16:45Robotization of warehouses may increase due tothe spectacular growth of e-commerce - 3 trends for AI in the warehouse*

    • Tristan d'Orgeval,  COO and co-founder, Nomagic
    •  Is AI just a buzzword or a useful technology for warehouses?
    • Improve forecasts despite constantly changing environment
    • Automate while increasing flexibility
  • 17:15Zakończenie pierwszego dnia Forum

    Rozmowy logistyków przy lampce wina. Selekcja win przygotowana specjalnie na spotkanie Pulsu Biznesu



  • 09:00Rejestracja, poranna kawa

    Zapraszamy do rejestracji oraz na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 09:30Logistyka z innej beczki. Logistyka wypraw, podróży

    • Jarosław Kuźniar,  CEO, Kuźniar Media
  • INNOWACJE I BEZPIECZEŃSTWO

  • 10:00Sposoby analizy ryzyka w rozproszonych sieciach dystrybucji - case study

    • Adam Sobolewski,  Pathways Operations Manager, Autor bloga Logistykapoprostu.pl, Amazon Fulfillment Poland
  • 10:30Zielona logistyka e-commerce - to nie fanaberia tylko konieczność

    • Dr hab. Arkadiusz Kawa,  Dyrektor, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania
    • Czy nowoczesne łańcuchy dostaw mogą być ekologiczne
    • Wpływ zmian klimatycznych na logistykę i odwrotnie, wpływ logistyki na klimat
    • Czy potrzebne są zmiany w obecnych łańcuchach dostaw
  • 11:00Automatyzacja i digitalizacja procesów w branży kurierskiej odpowiedzią na rewolucję rynku e-commerce

    • Piotr Mierzwicki,  Manager ds. Procesów Operacyjnych, DHL Parcel Polska
    • Dynamiczny rozwój rynku e-commerce inspiracją dla managerów branży logistycznej do podejmowania działań zmierzających do digitalizacji i automatyzacji procesów
    • Prezentacja przekrojowego podejścia do zagadnień związanych z cyfryzacją na różnych etapach kontaktu klienta z firmą kurierską
    •  Analiza praktycznych wyzwań, z jakimi mierzy się branża e-commerce w kontekście łańcucha dostaw i konkretne rozwiązania odpowiadające na potrzeby klienta
  • 11:30Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 11:50Elastyczność łańcucha dostaw jako przewaga biznesu w dobie pandemii

    • Tomasz Siedlarski,  Haircare Supply Chain Director – PSC Operations Leader, Procter & Gamble

    case study Procter & Gamble

    • Przypadek COIVD: w jaki sposób zbudowaliśmy strategię dostaw w celu zapewnienia bezpiecznych operacji, które zapewniły bezpieczeństwo biznesu
    • W jaki sposób odporność łańcucha dostaw i przygotowanie BCP pozwoliły utrzymać obsługę podczas pandemii COVIDa
  • 12:20Blockchain gwarancją bezpieczeństwa i pewności dystrybucji produktów

    • Justyna Petsch,  Project Lead – Anti-counterfeiting Blockathon Infrastructure, European Observatory on Infringements of Intellectual Property Rights European Intellectual Property Office EUIPO
  • 12:50DYSKUSJA: Jak zapewnić transparentność i bezpieczeństwo procesów logistycznych w czasach nieprzewidzianych sytuacji kryzysowych

    • MODERATOR Łukasz Korycki,  Zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu
    • Arkadiusz Żurek,  Dyrektor Generalny, Instytut Innowacji i Nowoczesnych Technologii w Logistyce w Warszawie
    • Łukasz Tomalik,  Dyrektor Łańcucha Dostaw, Green Holding
    • Dariusz Krasoń,  Logistics Manager, Carlsberg Polska
    • Dariusz Barszczewski,  Niezależny Ekspert
  • 13:30Lunch

    Zapraszamy na lunch, kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 14:30Kiedyś konie, potem mechaniczne, a dziś sztuczna inteligencja siłą pociągową dla transportu. Jak wykorzystać najnowocześniejsze rozwiązania aby poprawić bezpieczeństwo łańcuchów dostaw?

    • Marcin Lewicki,  Prezes, Sternkraft
    • Dr Marzenna Cichosz,  Adiunkt w Instytucie Infrastruktury, Transportu i Mobilności, SGH w Warszawie
    • Artificial Intelligence / Sztuczna Inteligencja - Fakty, Mity, Bzdury, Hity
    • AI./ SI w łańcuchu dostaw 
    • AI / SI w transporcie drogowym 
    • Kiedy inwestowanie w Sztuczną Inteligencję w transporcie się NIE opłaca
  • OPTYMALIZACJE I TRANSPARENTNOŚĆ

  • 15:00Efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw w duchu Sharing Economy - daczego pooling paletowy rośnie na znaczeniu

    • PARTNER MERYTORYCZNY Tomasz Sączek,  Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce, ekspert u obszarze łańcucha dostaw, praktyk
    • Współdzielenie zasobów w transporcie i magazynie
    • Elastyczność w obliczu dużej niepewności i sytuacji kryzysowych
    • Jak zoptymalizować obrót opakowaniami i zwiększyć elastyczność i efektywność działania
    • Współdzielenie a środowisko - mniejsza ilość aut, plastiku/odpadów w obrocie - cegiełka w kierunku ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju
  • 15:40Cost of Ignoring w kontekście inwestycji w nowe technologie i modele biznesowe w obszarze transportu i logistyki

    • Daniel Węgrzynek,  Expert, Consultant, Project Manager at Transport & Logistic, Value Solutions - Innovation Culture Building
    • Poprawa efektywności biznesowej poprzez inwestycje w nowe technologie i rozwiązania w branży retail i e-commerce
    • COI jako kluczowy wskaźnik biznesowy w tworzeniu nowych strategii transportu dystrybucyjnego
    • Product thinking – implementacja w biznesie
  • 16:15Zakończenie drugiego dnia Forum

Dariusz Barszczewski

Dariusz Barszczewski

Niezależny Ekspert

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw i logistyką w międzynarodowym handlu detalicznym w branży home improvement w Polsce, Niemczech oraz Rosji. Obecnie, już jako freelancer, zajmuje się wspieraniem firm w optymalizacji procesów łańcuchów dostaw (w tym strategie Route-to-Market), zarządzania zapasem, doradza w projektach otwierania centrów dystrybucyjnych oraz ecommerce. Pasjonat technologii blockchain oraz poszukiwania najprostszych rozwiązań. Absolutnie przekonany, że wiele problemów operacyjnych zaczyna się od niewłaściwego zarządzania danymi podstawowymi (master data). Przez ostatnie trzy lata pracował jako odpowiedzialny za rozwój łańcucha dostaw w OBI Group Holding w centrali w Niemczech oraz bezpośrednio odpowiadał za zarządzanie łańcuchem dostaw i logistyką sieci OBI w Rosji. Poprzednio dyrektor ds. logistyki w Castoramie, gdzie uczestniczył także w wielu międzynarodowych projektach grupy Kingfisher. Doświadczenia zawodowe zdobywał ponadto w dziale sprzedaży firmy telekomunikacyjnej Telepage oraz w banku Millenium, gdzie zajmował się restrukturyzacją instrumentów dłużnych przejętego banku. W swojej karierze odpowiadał między innymi za wdrożenia systemów ERP (SAP, Axapta), projekty uruchomienia centrów dystrybucyjnych oraz cross-dock, a także magazynu i procesów e-commerce. Posiada bogate doświadczenie w mapowaniu oraz optymalizacji procesów zarówno w procesach logistycznych, magazynowych, jak i ogólnobiznesowych.

Sebastian Bień

Sebastian Bień

Architekt Rozwiązań Logistycznych, Lider Zespołu SAP EWM w polskim oddziale, Westernacher

Posiada ponad 20 lat doświadczeń i blisko 50 projektów SAP w roli architekta rozwiązań, konsultanta wiodącego oraz trenera w Centrum Szkoleniowym SAP Polska.Uczestniczył w wielu innowacyjnych projektach z zakresu logistyki oraz projektach budujących systemowe rozwiązania logistyczne dla nowo powstałych obiektów, dla których nowe procesy i ich organizacja mają ogromne znacznie. Wiedzę zdobytą w zrealizowanych projektach aktywnie wykorzystuje w przebudowywaniu procesów logistycznych co skutkowało wieloma projektami z zakresu przeorganizowaniu pracy w magazynach.Specjalizuje się w rozwiązaniach informatycznych firmy SAP dotyczących zarządzania łańcuchem dostaw ( SAP EWM , SAP WM  , SAP MM).

Adam Brzozowski

Adam Brzozowski

Client Partner, HRK

Absolwent Akademii Ekonomicznej (dziś: Uniwersytet Ekonomiczny) w Poznaniu, na wydziale Zarządzania i Marketingu. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako konsultant w branży doradztwa personalnego. Początkowo pracował dla Take it Doradztwo Personalne, spółki należącej do austriackiej firmy konsultingowej Neumann Group International. Obecnie od wielu lat w HRK S.A., największej polskiej firmie doradztwa personalnego. Na co dzień skupia się na budowaniu i rozwijaniu relacji biznesowych z nowymi i obsługiwanymi Klientami, następnie zarządzając realizacją lub samodzielnie realizując projekty doradcze z zakresu m.in. rekrutacji, Assessment/Development Centre, Employer Brandingu, Outplacementu. W projektach Assessment/Development Centre (ma na swoim koncie udział w kilkuset sesjach) występuje w roli Asesora lub Kierownika Projektu. W latach 2009-2012 kierował specjalizacją rekrutacyjną realizującą projekty na rzecz sektora TSL.

Tomasz Cegielski

Tomasz Cegielski

Dyrektor Zarządzający, FREJA Transport & Logistics Sp. Z o.o.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Ashridge Business School w Londynie. Karierę zawodową rozpoczynał w Dziale Sprzedaży Firmy Procter &Gamble , od 1998 roku związany z branżą logistyczną. Kierował zespołami sprzedażowymi i operacyjnymi w takich firmach jak : Raben , DB Schenker, Geis zarówno na terenie Polski jak i w ramach europejskich organizacji regionalnych. Prywatnie interesuje się historią II Wojny Światowej i piłką nożną.

Marzenna Cichosz

Dr Marzenna Cichosz

Adiunkt w Instytucie Infrastruktury, Transportu i Mobilności, SGH w Warszawie

Autorka wielu książek, artykułów i raportów z obszaru logistyki i zarządzania łańcuchami dostaw. Wiedzę i doświadczenie zdobywała podczas staży badawczo-naukowych w ośrodkach na całym świecie m.in. Ohio State University (USA), University of Navarra (Hiszpania), w St. Gallen University (Szwajcaria), Lund University (Szwecja), Bradford and Ilkley Community College (Wielka Brytania) oraz podczas projektów biznesowych prowadzonych dla przedsiębiorstw branży usług logistycznych, handlu detalicznego, e-commerce oraz branży chemicznej. W latach 2014-17 badacz w międzynarodowym projekcie z Ohio State University, Fisher College of Business (USA) „Innovation Alignment in Logistics Outsourcing Relationship” nt. współtworzenia innowacji logistycznych w wyniku sojuszu innowacyjnego operatorów logistycznych i ich klientów. W latach 2016-18 badacz w europejskim projekcie „Promotion of Multimodal Transport in Chemical Logistics (ChemMultimodal)” w ramach Interreg Central Europe, gdzie w gronie 14 partnerów z 7 regionów Europy Środkowo-Wschodniej współtworzyła narzędzie pozwalające ograniczyć emisję CO2. Obecnie jej zainteresowania badawcze koncentrują się na zagadnieniu wzmocnienia innowacyjności przedsiębiorstw branży usług logistycznych w warunkach transformacji cyfrowej gospodarki.

Tristan d'Orgeval

Tristan d'Orgeval

COO and co-founder, Nomagic

Tristan is COO and co-founder of Nomagic. He co-founded Nomagic in Warsaw in 2017 to provide smart pick and place robots for single item picking in warehouses. Nomagic provides its robotic solutions to e-commerce and automotive clients in Europe such as French e-commerce platform Cdiscount. Tristan is currently responsible for Product, Business Development and Operations. Prior to Nomagic he worked in various startups in Europe and Silicon Valley in Product and Business development.

Sylwester Dmytriwski

Sylwester Dmytriwski

E-commerce Fulfillment General Manager, LPP S.A.

Manager z dziesięcioletnim stażem w branży logistyki e-commerce, zdobytym w kraju i poza jego granicami. Absolwent studiów MBA w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu. W swojej karierze zawodowej współpracował z czołowymi przedstawicielami logistyki kontraktowej, takimi jak: TNT Logistics, CLIP Logistics czy Rhenus Logistics. Z LPP związany od 2017 roku, gdzie odpowiada za program rozbudowy sieci logistycznej oraz towarzyszącej jej sieci dystrybucji. Na przestrzeni 4 lat uruchomił sześć obiektów typu Fullfillment Centers, powiększając tym samym powierzchnię dedykowaną operacjom logistycznym na rzecz sprzedaży online z 11.500 m2 do 146.000 m2. Odpowiedzialny za operacje logistyczne e-commerce w 26 krajach Europy w oparciu o 6 obiektów magazynowych typu Fulfillment Center i zespół 3 tysięcy ludzi.

Szymon Górski

Szymon Górski

Dyrektor Działu Logistyki, Volkswagen Group Polska

Dyrektor Działu Logistyki Volkswagen Group Polska, oficjalnego importera na rynek polski samochodów i części oryginalnych takich marek jak: Volkswagen Samochody Osobowe, Audi, Skoda, Seat, Porsche oraz Volkswagen Samochody Dostawcze. Logistyczne doświadczenie w obszarze automotive buduje już od ponad 18 lat. W tym czasie odpowiadał zarówno za magazynowanie i dystrybucje oryginalnych części i akcesoriów, jak i logistykę nowych samochodów na rynku polskim. Miał okazję współtworzyć Dział Logistyki w strukturach Volkswagen Group Polska, doprowadzając go w ostatnich latach, wraz z Zespołem pod względem wyników operacyjnych i kosztowych do poziomu najlepszego w Europie i jednego z najlepszych w Świecie wśród spółek Koncernu. Praca w strukturach Koncernu dała mu możliwość uczestniczenia w wielu dużych projektach realizowanych przez międzynarodowe zespoły. Budowy oraz uruchomieniem nowego Centrum Dystrybucji Oryginalnych Części i Akcesoriów, wdrożenie systemu eWM to tylko nieliczne ich przykłady. Obecnie realizuje działania mające na celu efektywnego wdrożenia w codziennych operacjach pojęcia zielonej i odpowiedzialnej logistyki.

Łukasz Greinke

Łukasz Greinke

Prezes Zarządu, Port Gdańsk S.A.

Od 2016 roku prezes Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A. Ukończył studia na Wydziale Prawa Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. W 2003 roku wpisany na listę radców prawnych w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Gdańsku. Port Gdańsk to największy polski port i jeden z największych w basenie Morza Bałtyckiego. W tym roku awansował do pierwszej 20-tki portów europejskich. Obecnie na terenie portu prowadzonych jest kilkadziesiąt inwestycji, o różnym zakresie i poziomie zaawansowania. Są to zarówno projekty realizowane ze środków ZMPG S.A., z dofinansowaniem unijnym, ale są to także inwestycje Urzędu Morskiego, PKP PLK czy operatorów działających na terenie portu. Jednymi z ważniejszych obecnie prowadzonych inwestycji jest przebudowa blisko 5 km nabrzeży, pogłębienie toru wodnego w Porcie Wewnętrznym i rozbudowa układu drogowo-kolejowego w Porcie Zewnętrznym. Inwestycje drogowo-kolejowe poprawią zarówno dostęp drogowy do portu, jak i standard techniczny dróg. W ramach tej inwestycji powstanie lub zostanie przebudowanych 7,2 km dróg, 10 km nowych torów i 7 obiektów inżynieryjnych, w tym wiaduktów i przepustów osłonowych. Łączna wartość tych inwestycji to 720 mln zł.

Arkadiusz Kawa

Dr hab. Arkadiusz Kawa

Dyrektor, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania

W latach 2009 do 2019 pracował w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (UEP), kolejno na stanowisku asystenta, adiunkta i profesora nadzwyczajnego. Ma prawie 20 lat doświadczenia w logistyce i e-commerce. Jest autorem 3 książek, współredaktorem 2 monografii i prawie 300 publikacji popularyzatorskich i naukowych. Swoje doświadczenie zdobywał podczas realizacji ponad 60 projektów dla takich organizacji i firm, jak: Landmark (bPost), Volkswagen, Poczta Polska, GS1 Polska, DHL, DPD (Siódemka), Last Mile Experts, A.T. Kearney, KPMG, BCG, OEX E-business, Wish, CMT Advisory, 4Kraft, SMART Project, Merlin.pl, Digital24.pl, Pepco, Duda-Cars, SGB-Bank, Kompania Piwowarska (SABMiller), Horizon-Automation, NaviExpert PKS Poznań, Stomil, Autostrada Wielkopolska, CEG, KPS, Sheepla, GOAP, Urząd Miasta Poznania, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. Pełnił również rolę konsultanta w międzynarodowym projekcie badawczym „Digital Economy, Innovation, and East Asia’s Competitiveness in GVCs” prowadzonym przez Economic Research Institute for ASEAN and East Asia (ERIA) w Indonezji w zakresie dwóch obszarów: „Cross-border e-Commerce in ASEAN and East Asia” i „Improving E-Commerce Enabling/Supporting Connectivity in Asia” oraz w międzynarodowym projekcie „Labour in East Asia”. Jest członkiem Grupy Roboczej ds. Krajowej Inteligentnej Specjalizacji działającej przy Ministerstwie Rozwoju (Rozwiązania transportowe przyjazne środowisku - TRANS) oraz członkiem Wielkopolskiego Forum Inteligentnych Specjalizacji przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego (Grupa Robocza – Wyspecjalizowane procesy logistyczne). Wykłada na studiach Executive MBA i podyplomowych „Logistyki i Zarządzania Międzynarodowymi Łańcuchami Dostaw”, „e-Commerce”, „Zarządzania Sprzedażą” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, „Logistyka w praktyce” na Politechnice Gdańskiej, „Zarządzanie ekspansją zagraniczną i rozwojem w branży fashion” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Prowadził szkolenia m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, Jutrzenka Colian, Uczelnianego Centrum Innowacji Transferu Technologii UAM i Preinkubatora Akademickiego UAM, Poznańskiego Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości.

Adam Komorowski

Adam Komorowski

Managing Director, EAS Poland

Business Development Manager CEE, Wish. Specjalista w planowaniu strategicznym, rozwoju nowych rynków zbytu, zarządzaniu relacjami z klientami i budowaniu skutecznych zespołów. Posiada doświadczenie w uruchamianiu innowacyjnych usług transportowych, budowaniu efektywnych strategii marketingowych ukierunkowanych na zaspokojenie potrzeb firm z branży Automotive, FMCG jak i E-commerce. Jako praktyk swoje doświadczenie wykorzystuje do optymalizacji i reorganizacji procesów, budując rozwiązania End2End zarówno dla łańcuchów zaopatrzenia jaki i sieci dystrybucyjnych. W ostatnich latach z sukcesem wpierał firmy w zakresie restrukturyzacji strategicznych oraz ekspansji geograficznej przy projektach cross-border e-commerce.

Łukasz Korycki

MODERATOR Łukasz Korycki

Zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu

Od ponad 20 lat zajmuje się w mediach tematami związanymi z biznesem. Autor artykułów, komentator i moderator wielu wydarzeń związanych z gospodarką. Pracował m.in. w „Gazecie Giełdy Parkiet”, „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Od pięciu lat piastuje stanowiska zastępcy redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu”

Jacek Kostanty

Jacek Kostanty

Konsultant ds. projektowania i optymalizacji procesów logistycznych, Grupa Cyfrowy Polsat (Polkomtel/Cyfrowy Polsat/Netia/IPS)

Posiada 20 letnie doświadczenie w szeroko rozumianym obszarze Supply Chain. W swojej dotychczasowej karierze prowadził jako Kierownik Biznesowy projekty w zakresie: Lean Management, automatyzacji i optymalizacji procesów logistycznych (budowa i organizacja pracy nowych magazynów, zarzadzanie kontraktem logistycznym, zarzadzanie zapasem, logistyczna obsługa klienta) oraz wdrażał systemy klasy ERP i WMS. Doświadczenie zdobywał m.in. w takich firmach jak Avon Operations, Ceva Logistics (kontrakt Orange). Obecnie związany z Grupą Cyfrowy Polsat (Polkomtel/Cyfrowy Polsat/Netia/IPS). Wraz z zespołem projektowo-wdrożeniowym został nagrodzony srebrnym medalem za nowy wewnętrzny system logistyczny dla grupy kapitałowej Cyfrowego Polsatu (GCP) w konkursie SAP Technology Forum 2018 w kategorii Business Transformation

Dariusz Krasoń

Dariusz Krasoń

Logistics Manager, Carlsberg Polska

Absolwent Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, SGH w Warszawie oraz ICAN Institute. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarach Supply Chain w sektorze FMCG. Od 10 lat związany z Carlsberg Polska pełniąc różne funkcje w ramach Supply Chain oraz Customer Collaboration. To właśnie procesy Customer Collaboration i budowanie wartości w całym Łańcuchu Dostaw są dla niego szczególnie ciekawe. Wcześniej zarządzał dystrybucją Philips w Europie, w Unilever koordynował procesy magazynowe w DC na ponad 20 tys m kw. Posiada również doświadczenie w procesach związanych z Demand Planningiem oraz S&OP. Z dużym zainteresowaniem obserwuje rynek startupów oraz nowoczesnych technologii. Publikuje na blogu www.dariuszkrason.pl

Jarosław Kuźniar

Jarosław Kuźniar

CEO, Kuźniar Media

Jarosław Kuźniar - multiinstrumentalista. Ma za sobą radiowe, prasowe i telewizyjne doświadczenie. Dzisiaj skupia się na pracy online, bo tam jest przyszłość mediów. W pracy działa od piętnastego roku życia. Trójka, Radio ZET, TVN24, TVN, Onet. Te marki mówią same za siebie, choć stanowiły kolejne etapy w poszukiwaniu nowych wyzwań. Spotkał na swojej drodze mistrzów, którzy mieli czas zatrzymać się i nauczyć go zawodu: Kaczkowski, Niedźwiecki, Kydryński, Mann, Miszczak. Dzisiaj to on uczy studentów. Jako wykładowca skupia się na mądrym byciu przed kamerą, nowoczesnym kreowaniu swojej marki osobistej i rozwijaniu własnych kanałów w social media. Szkoli firmy i osoby prywatne. Od kilku lat z innej pasji, podróży, próbuje uczynić swój kolejny zawód. Świat odkrywa sam i z Klientami, dla których podróż to nie zawsze są wakacje. Wraz z zespołem przygotowuje wyprawy szyte na miarę dla Klientów indywidualnych i biznesu, którzy podobnie jak ja chcą to robić inaczej, mądrzej, głębiej. Rusza po wiedzę, a nie zabawę. Z początkiem 2019 roku otworzył agencję Kuźniar Media, gdzie skupia się jego praca szkoleniowa, kreowanie historii marek, doradzanie firmom w social mediach, inspirowanie innych jako speaker i konferansjer. Pracując w startupowej społeczności poznał wiele firm, których założyciele chcieli wiedzieć, jak prowadzić marketing i PR, jak budować nowe media i dbać o własną markę. Kuźniar Media to agencja kreatywna, która odpowiada na te pytania.

Marcin Lewicki

Marcin Lewicki

Prezes, Sternkraft

Prezes Sternkraft GmbH z 5 letnim doświadczeniem w budowaniu i realizacji strategii sprzedaży i zakupów w branży FMCG oraz 3 letnim doświadczeniem w zarządzaniu krajową firmą transportową FTL. Ukończył Ekonomię na Cambridge University oraz Fuzje i Przejęcie Przedsiębiorstw na SGH. Dzięki pracy w Goldman Sachs poznał faktyczny, przeważnie ukryty i bardzo niedoszacowany koszt, incydentów mających miejsce w przestrzeniach ładunkowych w transporcie drogowym. Jako pasjonat nowych technologii z dziedziny AI / SI obecnie w imieniu Sternkraft GmbH łączy doświadczenia z wyzwań napotkanych zarówno w TSL, FMCG, Supply Chain Resilience oraz Security. Jego celem nadrzędnym jest i zawsze będzie satysfakcja Klienta TSL oraz wzrost jego przychodów dzięki zapewnieniu zupełnie nowej jakości usług. Pasja, zaangażowanie, rzetelność, uczciwość oraz Customer Experience, często kosztem własnego budżetu, to podstawy decyzji podejmowanych przez Marcina na co dzień.

Piotr Mierzwicki

Piotr Mierzwicki

Manager ds. Procesów Operacyjnych, DHL Parcel Polska

Od ponad 20 lat związany z branżą kurierską. Kierował pracą największych magazynów przeładunkowych w obszarze cross-border oraz współtworzył nowe produkty międzynarodowe. Obecnie, jako Manager ds. Procesów Operacyjnych w DHL Parcel Polska odpowiada za wsparcie obsługi kluczowych klientów firmy, a równolegle zarządza obszarem operacyjnym w zakresie produktów cross-border. Jest także managerem kluczowych projektów wpierających digitalizację i automatyzację procesów, w których wykorzystuje technik Continous Improvement i Lean Management.

Ignacy Morawski

MODERATOR Ignacy Morawski

Dyrektor działu raportów i analiz, SpotData

Ignacy Morawski jest pomysłodawcą projektu i szefem zespołu SpotData. Przez wiele lat pracował w sektorze bankowym (WestLB, Polski Bank Przedsiębiorczości), gdzie pełnił rolę głównego ekonomisty. W latach 2012-16 zdobył wiele wyróżnień w licznych rankingach, zajmując m.in. dwukrotnie miejsce na podium konkursu na najlepszego analityka makroekonomicznego organizowanego przez Narodowy Bank Polski. W 2017 roku znalazł się na liście New Europe 100, wyróżniającej najbardziej innowacyjne osoby Europy Środkowej, publikowanej przez "Financial Times". W 2019 r. został wymieniony przez magazyn THINK TANK jako jeden z 10 ekonomistów najchętniej słuchanych przez polski biznes. Był również członkiem zespołu przygotowującego prognozy makroekonomiczne w Polskiej Akademii Nauk, pracował także w think tanku WiseEuropa. Karierę rozpoczynał jako reporter ekonomiczny „Rzeczpospolitej”. Absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Bartłomiej Pastwa

Bartłomiej Pastwa

Member of the Management Board / COO, Port of Rijeka j.s.c. / Luka Rijeka d.d.

Członek Zarządu oraz Dyrektor Operacyjny chorwackiego portu w Rijece, największego portu na Adriatyku, jednocześnie pełniący funkcję Dyrektora Operacyjnego ds. Rynków Europy Środkowo – Wschodniej w OT Logistics S.A. z siedzibą w Szczecinie. Przez ostatnie dwie dekady pełnił kilka funkcji menadżerskich, logistycznych i operacyjnych związanych z rozwojem biznesu na całym świecie. Pierwsze kroki stawiał w agencji morskiej East-Nav gdzie współtworzył i prowadził ekspansję międzynarodową. Brał czynny udział najpierw w restrukturyzacji a następnie w rozwoju Morskiej Agencji Gdynia. Pracując w Dubaju doradzał tanzańskim inwestorom oraz przebudowywał procesy logistyczne dotyczące dostaw zbóż na kontynent afrykański. Obecnie zarządza, restrukturyzuje i rozwija port w Rijece. Z pasji frachtuje statki i doradza firmom, wyszukuje niekonwencjonalne rozwiązania logistyczne. Jest członkiem Supply Chain and Logistic Group w Dubaju oraz członkiem Chorwacko - Polskiego Stowarzyszenia Rozwoju w Zagrzebiu.

Andrzej Pawlak

Andrzej Pawlak

Business Development Director w Środkowej i Wschodniej Europie, DHL Supply Chain

Odpowiada za rozwój biznesu i budowanie relacji z klientami firmy DHL Supply Chain – w Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Rosji. Z logistyką związany od ponad 20 lat, zarówno po stronie operacyjnej, jak i handlowej. Doświadczenie zdobywał w wielu międzynarodowych firmach logistycznych zarządzając działami sprzedaży, kluczowych klientów i marketingu. Swoją przygodę w tym środowisku rozpoczął od pracy na stanowisku spedytora w dziale drobnicowym. Absolwent Politechniki Warszawskiej i podyplomowych studiów Zarządzania Logistycznego w Szkole Głównej Handlowej. Członek Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki.

Justyna Petsch

Justyna Petsch

Project Lead – Anti-counterfeiting Blockathon Infrastructure, European Observatory on Infringements of Intellectual Property Rights European Intellectual Property Office EUIPO

Justyna Petsch jest urzędnikiem Unii Europejskiej. Obecnie pracuje w Europejskim Obserwatorium Naruszania Praw Własności Intelektualnej przy Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO). Jest odpowiedzialna za, miedzy innymi, priorytetowy projekt urzędu mający na celu budowę nowej generacji infrastruktury opartej o technologię blockchain, mającą na celu zabezpieczenie łańcucha dostaw przed podróbkami i piractwem. Karierę w instytucjach europejskich rozpoczęła w 2004 r. w Parlamencie Europejskim jako doradca polityczny odpowiedzialny za sprawy rynku wewnętrznego i ochrony konsumentów. Następnie przeniosła się do Komisji Europejskiej jako administrator, gdzie pracowała między innymi nad utworzeniem Obserwatorium ds. Podróbek i Piractwa, które później przemianowano i przeniesiono do EUIPO w 2012 r. Justyna posiada tytuł licencjata stosunkow międzynarodowych specjalizacja Unia Europejska oraz tytuł magistra nauk politycznych, otrzymane na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada również dyplom studiów podyplomowych z zakresu praw człowieka i demokratyzacji otrzymany na Université Libre de Bruxelles w ramach Europejskiego Międzyuczelnianego centrum praw człowieka i demokratyzacji.

Grzegorz Puczyłowski

Grzegorz Puczyłowski

Global Compensation Programs Director, Coca-Cola Company

Absolwent kierunku Zarządzanie Międzynarodowe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Od prawie 20 lat profesjonalnie zajmuje się badaniami, projektowaniem i wdrażaniem systemów wynagrodzeń. Karierę zawodową rozpoczynał w firmie HRK Partners S.A. jako konsultant zewnętrzny, którą następnie kontunował w kilku międzynarodowych korporacjach: HP, PwC oraz IBM zajmując stanowiska w regionalnych i globalnych strukturach działu HR. Na początku 2020 roku dołączył do The Coca-Cola Company, gdzie odpowiada za globalne programy wynagrodzeń firmy. W swojej pracy nieustannie buduje i modernizuje istniejące rozwiązania w zakresie architektury stanowisk, płac zasadniczych, krótko i długoterminowych systemów premiowych, motywacji pozapłacowej oraz benefitów. Aby zapewnić konkurencyjność pakietów wynagrodzeń wykorzystuje zarówno najlepsze praktyki rynkowe jak również pojawiające się nowinki i innowacje.

Andries Retief

Andries Retief

CEO: Central & Eastern Europe, DHL Supply Chain

Andries Retief started his career with DHL Supply Chain in 2009 as a Finance Manager for the Automotive Business unit in South Africa. In 2014 he then led the Transport agenda for East Africa driving a strong performance and increased revenues. In 2016 he was appointed Managing Director DSC East Africa and moved to Poland as Head of Operations Excellence in 2017. First responsible for the quality and effectiveness of operational delivery in 5 countries (Poland, Czech Republic, Slovakia, Russia and Hungary). He was taking and supporting strategic decisions that play an essential role in the overall achievement of the cluster through focusing on standardisation, continuous improvement, innovation, digitilisation, project delivery, operational implementation and quality. Andries has a proven track record for standardization, continuous improvement, innovation, digitalization, project delivery, operational implementation and quality. Under his leadership the quality and effectiveness of operational delivery in Poland, Czech Republic, Slovakia, Russia and Hungary has significantly improved. He has been pivotal in the success of large CEE operational start-ups for multi-national customers in e-commerce and the consumer sector. In 2019 he was appointed as CEO DHL Supply Chain Central and Eastern Europe. Before DSC, Andries has spent 14 years working for multi-national groups based in South Africa, Uganda, Kenya as well as Central & Eastern Europe. His roles have included the management and executive leadership of the operational, strategic and logistics businesses as well as leading the finance function. He graduated from the University of Warwick, UK with the Master of Business Administration Degree.

Michał Samborski

Michał Samborski

Head of Development, Development Director, Panattoni

Head of Development oraz Development Director w firmie Panattoni w Polsce od 2015 roku. Jest odpowiedzialny za nowe przedsięwzięcia w regionach: Polska Centralna, Warszawa i Gdańsk. Michał współpracował z Panattoni Europe już wcześniej na stanowisku Kierownika Projektu (2006-2011), nadzorując rozwój 7 budynków w Łodzi i na Górnym Śląsku o powierzchni 220 000 mkw. W firmie Hines (2011-2015) był Dyrektorem Projektu odpowiedzialnym za obiekt biurowy (Neptun Gdańsk), zakup portfela logistycznego (300 000 mkw.), a także zarządzał aktywami portfela logistycznego. W trakcie swojej kariery zawodowej był odpowiedzialny za: strategiczny rozwój biznesu, identyfikację i nabywanie inwestycji komercyjnych, negocjowanie warunków umów, wynajem i zarządzanie projektami.

Tomasz Sączek

PARTNER MERYTORYCZNY Tomasz Sączek

Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce, ekspert u obszarze łańcucha dostaw, praktyk

Od 20 lat związany z logistyką operacyjną. Doświadczony manager z sukcesami zarządzający łańcuchami dostaw różnych branż (m.in. Retail, RTV AGD). Uczestniczył w wielu optymalizacyjnych projektach logistycznych, nadal czynnie zaangażowany w projekty również międzynarodowe. Współpracuje z renomowanymi firmami konsultingowymi w Polsce i zagranicą jako ekspert praktyk. Specjalizuje się budowaniu strategii, obniżaniu kosztów oraz przebudowie procesów logistycznych. Posiada doskonałą znajomość branży logistycznej w Polsce i zagranicą. Jest członkiem polskich i zagranicznych organizacji logistycznych, certyfikowanym trenerem, wykładowcą m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako jedyny przedstawiciel z Polski jest doradcą jednej z największych organizacji logistycznych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Od wielu lat prelegent/przewodniczący Global Supply Chain Summit w Dubaju.

Tomasz Siedlarski

Tomasz Siedlarski

Haircare Supply Chain Director – PSC Operations Leader, Procter & Gamble

Obecnie jest Dyrektorem ds. Łańcucha Dostaw w Europejski Centrum Planowania Procter & Gamble, nadzorując wszystkie operacje planowania europejskiego łańcucha dostaw produktów kategorii Haircare. Spędził 12 lat swojej kariery zawodowej w P&G, Avon Cosmetics, a także w małej firmie doradczej. Pracował w Polsce, Szwajcarii i Francji. Posiada szerokie doświadczenie zarówno w projektowaniu / definiowaniu strategii, jak i zarządzaniu operacyjnym dużymi łańcuchami dostaw. Jest pasjonatem zarządzania i przewodzenia zespołami i to dzięki swoim ludziom osiąga najlepsze w swojej klasie wyniki. Tomek posiada tytuł CPIM przyznany przez APICS i studiował zarówno na Politechnice Warszawskiej, jak i w Szkole Głównej Handlowej.

Piotr Skobało

Piotr Skobało

Supply Chain Director, Cersanit S.A.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz studiów MBA w Franklin University w Columbus (USA). Menadżer z 17 letnim doświadczeniem w logistyce, zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz posprzedażowej obsłudze Klienta m.in. w branży produkcyjnej, handlowej, e-commerce oraz usług logistycznych. Pierwsze kroki stawiał w Whirlpool Corporation zarówno w Polsce gdzie prowadził największe fabryczne centrum dystrybucji firmy w regionie EMEA, jak również w centrali we Włoszech, gdzie zajmował się koordynacją procesu Built-to-Order w całym regionie. Następnie zdobywał doświadczenie po stronie operatora logistycznego w firmie Rhenus Logistics, odpowiedzialny za produkty logistyki kontraktowej, transportu FTL oraz drobnicowego. Przez 7 lat odpowiadał za logistykę i obsługę Klienta w firmie Neonet, gdzie realizował strategię omnichannel. Przez 16 lat związany z branżą AGD. Obecnie odpowiedzialny za zarządzanie łańcuchem dostaw w Grupie Cersanit. Lider, skoncentrowanym na dostarczaniu rezultatów z pasją, charyzmą, uczciwością i szacunkiem. Entuzjasta i wyznawca Customer Experience.

Adam Sobolewski

Adam Sobolewski

Pathways Operations Manager, Autor bloga Logistykapoprostu.pl, Amazon Fulfillment Poland

Supply Chain & Operations Manager. Pomaga firmom w rozwoju biznesu budując nowoczesne łańcuchy dostaw i optymalizując operacje. W swojej karierze wdrażał systemy informatyczne wspierające planowanie w logistyce, tworzył procesy S&OP, wspierał otwarcie nowego centrum dystrybucyjnego i wybór operatora logistycznego dla kanału eCommerce. Posiada doświadczenie m.in. z Avon, Jeronimo Martins, Amazon. W wolnych chwilach prowadzi blog Logistykapoprostu.pl

Christoph Szakowski

Christoph Szakowski

Managing Partner, LogCon East

Managing Partner butikowej firmy doradczej z Wiednia działającej od 12 lat na rynku TSL. Jest absolwentem MBA Uniwersytetu Hamburg. W ciągu 20 lat międzynarodowej kariery działał jako Dyrektor i Prezes min. spółek DB Schenker i Logwin AG w zadaniach ekspansji i restrukturyzacji firm min. na rynkach: niemieckim, polskim i rosyjskim. W ramach LogCon East koncentruje się na wsparcie klientów, którymi są zarówno międzynarodowi operatorzy logistyczni jak i inne regionalne oraz lokalne firmy TSL. W działalności dotyczącej doradztwa firm w zakresie Kupna i Sprzedaży spółka uczestniczyła w kilkudziesięciu projektach o łącznej wartości przekraczającej 1 mld EURO. Christoph ponadto znajduje najodpowiedniejszych kandydatów na stanowiska kierownicze, doradza Zarządom oraz pomaga w rozwoju firm logistycznych jako C-level manager, dysponując kompleksowym doświadczeniem z kilkunastu krajów w Europie i w Azji.

Michał Targiel

Michał Targiel

Dyrektor, PwC

Dyrektor w PwC - ekspert ds. Inteligentnej automatyzacji procesów biznesowych (RPA/ AI) Jest jednym z pionierów biznesowego wykorzystania RPA/AI w Polsce. Od 20 lat zajmuje się budową, zarządzaniem i usprawnianiem organizacji wykorzystując narzędzia i strategie związane z transformacją, centralizacją oraz optymalizacją i automatyzacją procesów biznesowych. W trakcie swojej kariery zawodowej pełnił funkcje łączące świat technologii z realnym biznesem, prowadząc projekty nie tylko w naszym regionie ale i o zasięgu globalnym. Michał Targiel odpowiada za zespół ds. robotyzacji/inteligentnej automatyzacji procesów biznesowych w firmie doradczej PwC w Europie Wschodniej i Centralnej. Obecnie zarówno doradza menedżerom i przedsiębiorcom w budowie strategii transformacji cyfrowej oraz wspiera ich w efektywnym wdrażaniu nowych technologii w firmie.

Łukasz Tomalik

Łukasz Tomalik

Dyrektor Łańcucha Dostaw, Green Holding

Dyrektor Łańcucha Dostaw w spółce Green Holding, posiada blisko 20 letnie doświadczenie w sektorze usług logistycznych. Kompetencje menadżerskie zdobywał w międzynarodowych korporacjach m.in. DHL, Raben oraz PwC, w których odpowiedzialny był za zarzadzanie sprzedażą, strategicznym rozwojem łańcuchów dostaw, a także zarządzanie operacjami. Z sukcesem realizował również politykę ekspansji i rozwoju nowych rynków, szczególnie w regionie CEE. Jako Dyrektor Łańcucha Dostaw w spółce Green Holding, Łukasz Tomalik odpowiedzialny jest za optymalizację procesów logistycznych i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie odpowiedzialnym łańcuchem dostaw.

Daniel Węgrzynek

Daniel Węgrzynek

Expert, Consultant, Project Manager at Transport & Logistic, Value Solutions - Innovation Culture Building

15 lat doświadczenia w branży transportowej i logistycznej. Praktykę zdobywał w globalnych organizacjach takich jak Daimler, FCA (Iveco) i Ford Trucks. Doświadczony Manager w zakresie negocjacji, zarządzania, sprzedaży i rozwoju nowych modeli biznesowych. Od 2012 roku przedsiębiorca, właściciel i Prezes trzech firm technologicznych wdrażających innowacyjne, autorskie rozwiązaniach, głównie w obszarze logistyki miejskiej. Motto biznesowe - budowanie kultury innowacji.

Maciej Wroński

Maciej Wroński

Prezes, TLP Transport i Logistyka Polska

Prezes związku pracodawców „Transport i Logistyka Polska” – z wykształcenia prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Swoją pracę zawodową rozpoczynał w Departamencie Administracji Ruchu Drogowego w Ministerstwie Transportu i Gospodarki Morskiej, a kolejno pracował w Krajowej Radzie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W latach 2003 – 2007 był Dyrektorem Departamentu Dróg i Transportu Drogowego w Ministerstwie Infrastruktury, w 2007 – 2008 – pełnił funkcje Dyrektora ds. prawnych w ZMPD, a w 2008 - 2014 był Dyrektorem Biura Prawnego w OZPTD. Od 2014 r. pełni funkcję Prezesa Związku Pracodawców "Transport i Logistyka Polska". Podczas swojej kariery zawodowej wdrażał niezbędne zmiany i procesy związane z wejściem Polski do Unii Europejskiej, opracowywał szczegółowe założenia nowego systemu szkolenia i egzaminowania kandydatów na kierowców oraz obecnie obowiązującą strukturę BRD w Polsce. W 2019 roku zajął 32 miejsce w rankingu “Dziennika Gazety Prawnej” na najbardziej wpływowych prawników w Polsce. Odznaczony Srebrnym Krzyżem Zasługi oraz odznaką honorową „Zasłużony Dla Transportu RP”. W 2019 roku ogłoszony przez brukselski dziennik „Politico” jednym z pięciu osób mających największy wpływ na kształt „Pakietu Mobilności”.

Wojciech Zaręba

Wojciech Zaręba

Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego, POLOmarket

Praktyk z 26 letnim stażem. Doświadczenie zdobywał w firmach: Eurocash, Jeronimo Martins Kaufland i POLOmarket. W Eurocash/Jeronimo i Kaufland od początku ich funkcjonowania w Polsce, co dało rzadką możliwość obserwacji i uczestniczenia w rozwoju firm i ich działów logistyki. Uczestniczył w otwarciu i zatowarowaniu 9 centrów dystrybucyjnych w tym centrum dystrybucyjnego w Woli Krzysztoporskiej. Jednego z największych magazynów w Polsce o powierzchni 100 tyś m2 i pojemności 101 000 palet. Szef projektu częściowego budowy działu artykułów suchych w Woli i szef projektu budowy automatycznego magazynu wysokiego składowania - części składowej CD WK. Uczestnik wdrożenia systemy Pick by Voice w CD WK, które odbyło się w ramach wymiany systemu WMS. W ramach Ogólnopolskich Warsztatów Szefów Logistyki prowadził warsztaty koncentrujące się na sposobach motywowania i zarządzania dużymi zespołami pracowniczymi oraz automatyzacji magazynów. W POLOmarket początkowo szef logistyki, a obecnie Dyrektor Centrum Dystrybucji w Giebni i Vice Prezes Zarządu firmy AMG Invest Sp. z o.o.

Wojciech Zięba

Wojciech Zięba

Dyrektor E-commerce i Omnichannel, Decathlon Polska

Dyrektor e-commerce z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży detalicznej. Jestem odpowiedzialny w Decathlon za realizację strategii omnichannel oraz działalność online w Polsce. Moim celem jest stworzenie sklepu przyszłości gdzie niesamowite doświadczenia zakupowe przenikają się online i offline. Czerpiąc inspirację z najnowszych technologii, innowacji sprzedażowych, rozwiązań mobilnych i analizy zachowań konsumenckich, pracuje na to aby sport był dostępny dla wszystkich Polaków.

Arkadiusz Żurek

Arkadiusz Żurek

Dyrektor Generalny, Instytut Innowacji i Nowoczesnych Technologii w Logistyce w Warszawie

Założyciel Instytutu Innowacji i Nowoczesnych Technologii w Logistyce w Warszawie w 2010 roku. Ponadto w okresie od marca 2015 do maja 2019 roku Dyrektor Generalny w Grupie Ritex i jednocześnie Projekt Manager, wyłączny koordynator merytoryczny projektu budowy Intermodalnego Logistycznego Centrum Badawczo – Rozwojowego (20 tys. m2 wielofunkcyjnego centrum logistycznego) w Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w konsultingu logistycznym oraz optymalizacji i outsourcingu procesów logistycznych a także obsłudze rynków wschodnich. Specjalista o bogatym doświadczeniu w zarządzaniu łańcuchem dostaw popartym międzynarodowym doświadczeniem (N&K Spedition A/S Esbjerg w Danii 2006-2008, Metsä Tissue Poland S.A. 2008-2010, Stock Polska Sp. z o.o. 2010). Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Instytutu Smolnego im. Puszkina w St. Petersburgu i University of East Sussex w Brighton a także studiów doktoranckich w Kolegium Gospodarki Światowej przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz studiów podyplomowych z Zarządzania Łańcuchami Dostaw w Przemyśle Motoryzacyjnym we współpracy z amerykańskim Wayne State University w Detroit. Uznany praktyk w zarządzaniu logistyką w krajach Europy Wschodniej. Aktualnie wykładowca-praktyk przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Międzynarodowej Wyższej Szkole Logistyki i Transportu we Wrocławiu zarówno dla studentów licencjackich i magisterskich. Współpraca projektowa z Prof. Bogusławem Śliwczyńskim z Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu oraz Politechniką Wrocławską w zakresie praktycznego wykorzystania dronów w logistyce. Biegła znajomość języka angielskiego i rosyjskiego zarówno w mowie jak i w piśmie. Najważniejsze osiągnięcia zawodowe to wsparcie miasta Sochi w przygotowaniach do XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich (2012), organizacja misji handlowych do krajów WNP (Białoruś, Rosja, Ukraina, Mołdawia, Kazachstan (2011-2018) i rynków wschodnich (Chiny, Katar, Tajwan, ZEA 2013), projekty optymalizacji kosztów logistycznych (gospodarka paletowa, redukcja kosztów transportu, reorganizacja struktury dystrybucji, procesy inwentaryzacji w magazynach), wdrażanie projektów inwestycyjnych i komercjalizacji obiektów wielkopowierzchniowych (otwarcie magazynu dystrybucyjnego w Zilinie na Słowacji w 2009, w Gomulinie pod Piotrkowem Trybunalskim w 2010, Biskupcu na Warmii 2011, w Mińsku na Białorusi 2017 i dla Ritex Logistics w Gniewomierzu pod Legnicą 2018) oraz negocjowanie kontraktów strategicznych. Skuteczne wprowadzenie zagranicznych marek takich jak Noble Health w Rosji (2014), Meray Nuts na rynki Polski (2015), Litwy (2016), Białorusi i Kazachstanu (2017), oraz Vinaria din Vale w Polsce (2016). Współpraca z brytyjskim Chartered Institute of Logistics and Transport w Corby, stowarzyszeniem Supply Chain and Logistics Group w Dubaju, Higher College of Technology w Abu Dhabi, Niemieckim Stowarzyszeniem Logistycznym BVL International w Bremie, Niemieckim Stowarzyszeniem Przemysłu Lotniczego BDLI w Berlinie, Polsko-Niemiecką Izbą Handlową AHK we Wrocławiu, Polsko – Brytyjską Izbą Handlową w Warszawie, Dolnośląskim Klastrem Motoryzacyjnym w Legnicy, Dolnośląskim Klastrem Lotniczym w Legnicy i Polską Izbą Motoryzacji w Warszawie. Ponadto członek zwyczajny Europa Forum - Polsko Niemieckiego Koła Gospodarczego we Wrocławiu, Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki w Warszawie i Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego Oddział w Toruniu.

Ministerstwo Infrastruktury

Logistics Manager

Panattoni Development Europe

Panattoni Europe jest deweloperem powierzchni przemysłowych. Naszym zamierzeniem jest wspieranie lokalnego biznesu poprzez dostarczanie wielofunkcyjnych budynków magazynowych i produkcyjnych, dopasowanych do zróżnicowanych potrzeb. W celu rozwoju naszej działalności zajmujemy się zakupem gruntów, a następnie zabezpieczamy najbardziej strategiczne lokalizacje w kraju. Występujemy w roli doradcy na każdym etapie procesu inwestycyjnego.

Transport Manager

Freja Transport & Logistics Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

FREJA Transport & Logistics to największa rodzinna firma transportowa w Skandynawii. Usługi świadczy w oparciu o tabor 2 700 naczep i blisko 100 m2 powierzchni magazynowej. Główna siedziba w Polsce zlokalizowana jest w Szczecinie w nowo otwartym centrum logistycznym, umożliwiającym świadczenie kompleksowych usług logistycznych.

Eurologistics

Porath Customs Agents Sp. z o.o.

Porath Customs Agents to agencja celna z wieloletnią tradycją na rynkach międzynarodowych. Odprawy celne to nasza specjalność, jesteśmy niezależni i skoncentrowani na zapewnieniu usług najwyższej jakości, sprawnie i bezbłędnie. We make trade easy!

DHL EXEL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.

DHL jest czołową globalną marką w branży logistycznej, oferuje szerokie portfolio usług logistycznych, począwszy od krajowej i międzynarodowej dostawy paczek, międzynarodowych przesyłek ekspresowych: lądowych, lotniczych i morskich, po zarządzanie łańcuchem dostaw przemysłowych. DHL działa w ponad 220 krajach i regionach na całym świecie, bezpiecznie i rzetelnie łącząc ludzi oraz firmy, umożliwiając globalny przepływ handlu. Wyspecjalizowane rozwiązania dla rozwijających się rynków i branż, odpowiedzialność korporacyjna i dominacja na rynkach rozwijających się, czynią DHL globalną firmą logistyczną. DHL Supply Chain działa na polskim rynku od 2002 roku, zarządza ponad 30 lokalizacjami o łącznej powierzchni ponad 500 tys. m2.

Log24.pl

Westernnacher

Grupa Westernacher specjalizuje się w projektach wdrożeniowych SAP w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw. Naszym szczególnym zainteresowaniem są obszary zarządzania magazynem, zarządzania transportem oraz optymalizacji procesów planowania produkcji i łańcucha dostaw. Zaufali nam już światowi liderzy takich branż jak: handel detaliczny i e-commerce, logistyka (LSP), produkcja dyskretna oraz farmacja. Nasza grupa to ponad 600 konsultantów zlokalizowanych w oddziałach w Europie, Azji i obu Amerykach. Realizując nasze hasło „Non-stop Innovation” w naszym portfolio znajduje się również szereg innowacyjnych rozwiązań poszerzających standardową funkcjonalność oferowanych rozwiązań SAP, jak również mamy na koncie szereg pionierskich projektów – m.in. wdrożeń rozwiązań magazynowych z autonomicznymi robotami, czy transportowych dla branży e-commerce. W Polsce nasz zespół liczy ponad 70 osób, stale się rozwija i wprowadza na krajowy rynek najnowsze rozwiązania SAP i Westernacher.

Logistyczny.com

LPP

LPP to polska firma odzieżowa, właściciel Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Rocznie dystrybuuje 265 mln szt. odzieży na 39 rynkach. Jej globalna sieć dystrybucji obejmuje centra dystrybucyjne oraz obiekty fulfillment center o pow. 240 tys.m2 zlokalizowane w Polsce, Rosji, Rumunii i na Słowacji.

Magazynowanie i Dystrybucja

DHL Parcel Polska

DHL Parcel Polska – firma logistyczna będąca liderem polskiego rynku przesyłek krajowych i prekursorem innowacyjnych rozwiązań e-commerce, dedykowanych klientom w Polsce i w Europie. Ekspert w dostawach zakupów internetowych, który swoim zasięgiem obejmuje 28 krajów Unii Europejskiej. Wyróżniki DHL Parcel to nowoczesna, precyzyjnie zaprojektowana sieć infrastruktury operacyjnej oraz największa wśród firm kurierskich, licząca 9 tysięcy lokalizacji, sieć punktów partnerskich. Spółka zatrudnia 3000 pracowników, którzy wykorzystując ekspercką wiedzę i doświadczenie, każdego dnia budują jej pozycję rynkową. Siłą DHL Parcel jest także profesjonalny zespół 4000 kurierów.

Top Logistyk

MAXON Nieruchomości

MAXON Nieruchomości to wiodąca firma doradcza działająca na polskim rynku nieruchomości magazynowych od ponad 30 lat. Reprezentujemy Klientów m.in. w procesach najmu powierzchni magazynowych i renegocjacji umów. Posiadamy jedną z największych baz nieruchomości magazynowych w Polsce.

GLP

GLP to wiodąca międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach w sektorze nieruchomości logistycznych. W Europie, Azji i obu Amerykach zarządza budynkami oraz funduszami private equity o łącznej wartości 89 mld dolarów.

Novoferm

Novoferm Polska oferuje szeroką gamę produktów zaprojektowanych z myślą o konkretnych zastosowaniach w przemyśle i logistyce. W ofercie znajdują się m.in.: bramy segmentowe, rolowane, szybkobieżne, przeciwpożarowe, systemy przeładunkowe oraz system blokowania kół Calematic.