XVII Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA

XVII Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA

5 ‑ 6 października 2020 / Warszawa, Hotel Hilton

1795 zł netto do 7 sierpnia

1995 zł netto do 6 października

Cel

Efektywne zarządzanie nowoczesnym łańcuchem dostaw w czasach nieprzewidywalnych sytuacji kryzysowych


16 lat temu zastanawialiśmy się jak połączyć nasze łańcuchy dostaw z unijnymi. Rok temu, wspólnie obradowaliśmy nad transportowymi skutkami Brexitu. XVII Forum Menedżerów Polskiej Logistyki zdominuje „koronakryzys”.

Jeszcze niedawno tytuł artykułu „Seat rozpoczyna produkcję respiratorów” brzmiał by nierealnie, jak prima aprilisowy żart. 1 kwietnia tego roku opisywał fakt. Podobnie jak informacje o przywróconych wewnątrz UE granicach, zatrzymanej produkcji, ograniczeniach w poruszaniu się, pustoszejących półkach w sklepach spożywczych i pełnych magazynach AGD. O pozrywanych łańcuchach dostaw czy masowo wypowiadanych kontaktach transportowych jeszcze rok temu czytalibyśmy co najwyżej w scenariuszu filmu. W tym roku czytamy o tym w „Pulsie Biznesu”.

Kiedy „na tapecie” był Brexit i związane z nim logistyczne perturbacje, analizowaliśmy wspólnie różne scenariusze. Najczarniejszy zakładał przywrócenie pełnych kontroli na granicach i wielokilometrowe kolejki na przejściach. O ile ów scenariusz był realny, doszliśmy do wniosku, że raczej się nie ziści, bo „nikomu nie zależy na ograniczaniu wymiany handlowej między UE a Wyspami”.

Dziś epidemia pozamykała niemal wszystkie granice, wywróciła funkcjonowanie gospodarki do góry nogami. Niewidziany wróg zaatakował z ogromną siłą, rozrywając łańcuchy dostaw z łatwością, z jaką tornado rozprawia się z domkiem z kart. I co ważne nie dał - tak jak Brexit - szans na dyskutowanie nad możliwymi scenariuszami i planowanie rozwiązań.

Ograniczenia, niedoskonałe prognozy, trudne do przewidzenia wahania popytu to najgorsze co dla łańcucha dostaw może się wydarzyć i za razem to, co serwuje nam pandemia. Wpływ koronawirusa na logistykę był odczuwalny od pierwszego dnia jej ogłoszenia. Z jednej strony szybko znikające artykuły pierwszej potrzebny, z drugiej pełne magazyny towarów mniej istotnych. Mnożące się zapasy AGD czy RTV rodziły poważne konsekwencje nie tylko dla samych sprzedawców, ale także ich dostawców oraz dostawców dostawców. Jak sytuacja się rozwinie? Na początku kwietnia 2020 r. - kiedy powstaje ten tekst - wszyscy zadajemy sobie to pytanie. Mamy nadzieje, że odpowiedziami i doświadczeniami podzielimy się już na jesieni. Wspólnie i nie przez Internet. Mamy też nadzieję, że na naszym corocznym logistycznym forum spotkamy się mądrzejsi o doświadczenia, a nie nimi wykończeni.

Podczas Forum poruszymy następujące tematy:

  • Zarządzanie kryzysowe w logistyce - jak firmy przygotowują się na kolejne nieprzewidywalne kryzysy na podstawie tego co działo się niedawno
  • Sharing Economy – ekonomia współdzielenia a efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Rozdrobnienie transportu, wzrost e-commerce i alternatywne rozwiązania logistyczne na zaspokojenie potrzeb
  • Jak zapewnić transparentność i bezpieczeństwo łańcuchów dostaw w czasach nieprzewidzianych sytuacji kryzysowych
  • RPA rozwiązaniem sytuacji braku zasobów administracji logistycznej
  • Czy nowoczesne łańcuchy dostaw mogą być ekologiczne
  • Dyrektor personalny ds. robotów cobotów - czy automatyzacja i robotyzacja też wymagają zmian HR


Zapraszamy do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu!


Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader


Tomasz Sączek

Ekspert w łańcuchach dostaw. Praktyk

Partner Merytoryczny



Udział w XVII Forum Polskich Menedżerów Logistyki to m.in.:

  • Inspirujące prelekcje, ożywione dyskusje – zdobądź kompleksową wiedzę na jedynym, unikalnym wydarzeniu
  • Praktyczna wiedza poparta wieloletnimi doświadczeniami prelegentów – dowiedz się, jak inne firmy wykorzystują rozwiązania do efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw
  • Najważniejsze debaty o kluczowych dla branży zagadnień – spotkaj się z osobami decydującymi o kierunkach rozwoju branży
  • Ponad 3000 specjalistów dotychczasowych edycji! – wykorzystaj niepowtarzalną okazję do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami branży

Do udziału w Forum zapraszamy:

Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie:

  • łańcuchem dostaw
  • logistyką
  • transportem i zaopatrzeniem
  • magazynem i przepływem materiałów
  • strategią, rozwojem i operacjami

oraz przedstawicieli operatorów logistycznych, produkcyjnych, firm kurierskich i spedycyjnych i wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami, pozwalającymi na optymalizację zarządzania w obszarze logistyki.

Tematyka Forum zainteresuje również agencje zarządzające nieruchomościami, parkami logistycznymi i halami magazynowymi.

Sprawdź jak było w zeszłym roku:









Program

Prelegenci

  • Tristan d'Orgeval

    Tristan d'Orgeval

    COO and co-founder Nomagic
  • Marek Dobrzycki

    Marek Dobrzycki

    Managing Director Panattoni
  • Adam Komorowski

    Adam Komorowski

    Business Development Manager CEE Wish
  • Olaf Osica

    Olaf Osica

    Dyrektor ds. badań i rozwoju SpotData
  • Jacek Palec

    Jacek Palec

    Prezes Zarządu Frisco.pl
  • Konrad Robak

    Konrad Robak

    Senior European Business Development Manager IPP Pooling
  • Tomasz Sączek

    PARTNER MERYTORYCZNY Tomasz Sączek

    Ekspert w obszarze łańcucha dostaw, praktyk
  • Adam Sobolewski

    Adam Sobolewski

    Pathways Operations Manager, Autor bloga Logistykapoprostu.pl Amazon Fulfillment Poland
  • Daniel Węgrzynek

    Daniel Węgrzynek

    Expert, Consultant, Project Manager at Transport & Logistic Value Solutions - Innovation Culture Building
  • Maciej Wroński

    Maciej Wroński

    Prezes TLP Transport i Logistyka Polska
  • Wojciech Zięba

    Wojciech Zięba

    Dyrektor E-commerce i Omnichannel Decathlon Polska
  • Arkadiusz Żurek

    Arkadiusz Żurek

    Dyrektor Generalny Instytut Innowacji i Nowoczesnych Technologii w Logistyce w Warszawie

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca marketingowa

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager

Hotel Hilton

Grzybowska 63
Warszawa

1795 zł netto do 7 sierpnia

Zarejestruj się

Partner