11 E-Commerce Development

11 E-Commerce Development

28 października 2020 / Online

Cel

E-commerce jest w ostatnich latach bardzo dynamicznie rozwijającym się kanałem dystrybucji. Z roku na rok udział rynku e-commerce w sprzedaży jest coraz większy, a branża e-commerce zyskuje na znaczeniu. Swoją działalność poszerzają zarówno obecni gracze, ale także wchodzą nowe podmioty. W ciągu ostatnich kilku miesięcy to dla wielu firm główne źródło dostępu do klientów, a często dodatkowy kanał sprzedaży. 

Branża e-commerce jest coraz lepiej przygotowana technologicznie do obsługiwania e-klientów. Informatyzacja wielu aspektów naszego życia i właściwie wszechobecny dostęp do internetu spowodowały także zmianę przyzwyczajeń zakupowych.

Wygoda, szybko realizowane przesyłki, możliwość zamawiania o każdej porze z niemal z każdego miejsca na świecie to duże udogodnienie.


Podczas konferencji wskażemy:

  • Jaki jest kierunek rozwoju i przyszłość e-commerce w czasach dynamicznych zmian,
  • Na co zwrócić uwagę oceniając kondycję rynku e-commerce,
  • Co zmienią nowe regulacje w zakresie e-commerce,
  • Jakie są sposoby dotarcia do nowych klientów,
  • Jak zaskoczyć konsumenta i jak realizować cele sprzedażowe,
  • Czym tak naprawdę jest omnichannel, dlaczego jest ważny i z jakich rozwiązań warto skorzystać,
  • Jakie są trendy i rozwiązania w zakresie eko dla e-commerce oraz jak można na tym zaoszczędzić,
  • Czy w czasie pandemii współprace z influencerami nadal mają/miały sens.


W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online.

Do udziału zapraszamy:

  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Menedżerów
  • Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online