Warszawa
Konferencja
14 listopada 2023
14 listopada 2023
Polonia Palace Hotel
Analiza, robotyzacja, automatyzacja w Contact Center
Automatyzacja w CC
Ikona zamknięcia

Cel

Wszyscy doświadczamy tego, jak nowe technologie dzień po dniu zmieniają nasz świat. Doświadczeniom tym towarzyszy cała paleta emocji - jedni z nas śledzą nowinki z uwagą, zaciekawieniem, fascynacją, inni z obawą czy niechęcią, jeszcze inni implementują przydatne rozwiązania do swoich działań.

Branże, w których obsługa klienta jest jednym z filarów działalności, zmagają się z wieloma dylematami w obszarze szeroko rozumianej cyfryzacji pracy z klientem, gdyż niewłaściwy ruch (lub brak właściwego ruchu) może zburzyć pieczołowicie budowane zaufanie do firmy. 

Przyglądając się funkcjonowaniu Contact Center z perspektywy klienta, mierzymy się z oczekiwaniem szybkiej i efektywnej obsługi. Z perspektywy firmy kluczowe są oczekiwania związane z minimalizacją kosztów, zwiększaniem wydajności, przy jednoczesnym podnoszeniu jakości obsługi i zadowolenia klienta

Pytanie: Czy cyfryzować Contact Center? nie powinno w ogóle się pojawić. Właściwe pytanie to: Jak to zrobić, by cieszyć się sukcesem? 

Zatem jak to zrobić?

Zaproszeni eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniami z własnych wdrożeń. Zwrócą uwagę na kluczowe kwestie na poszczególnych etapach pracy nad cyfryzacją swoich firm czy działów. Nie należy jednak zapominać, że kluczowym odbiorcą wszystkich usprawnień jest człowiek – klient i pracownik Contact Center, i to człowiek powinien być w centrum uwagi. 

Nasza konferencja to:

  • Aktualne trendy w analizie, robotyzacji automatyzacji Contact Center
  • Najlepsze praktyki ekspertów z rynku. Przedstawiciele: Żabki, Teleperfomance, DHL Parcel, Empik Group, Answear.com podzielą się swoimi doświadczeniami
  • Najnowsza wiedza i praktyka z perspektywy prawa
  • Udokumentowanie rozszerzonej wiedzy w formie certyfikatu
  • Materiały z wydarzenia dostępne w wersji elektronicznej

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Barbara Dąbrowska
Barbara Dąbrowska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Polonia Palace Hotel

Al. Jerozolimskie 45
Warszawa

Partner

  • Tide Software

    Tide Software - jeden z wiodących dostawców platform komunikacyjnych CPaaS w Polsce, operator telekomunikacyjny dla klientów biznesowych. Spółka działa na rynku od ponad 15 lat. Współpracuje z wieloma klientami z branż takich jak: retail, e-commerce, bankowość, finanse, marketing, windykacja.