E-Commerce Development 2019

E-Commerce Development 2019

25 ‑ 26 czerwca 2019 / Warszawa

1995 zł netto od 8 marca do 10 maja

2495 zł netto od 11 maja do 26 czerwca

E-Commerce Development 2019
 / 25 ‑ 26 czerwca 2019 / Warszawa  / 1995 zł netto Zarejestruj się

Cel

E-commerce jest w ostatnich latach bardzo dynamicznie rozwijającym się kanałem dystrybucji. Nieograniczony dostęp do sieci i tym samym informacji wpływa na zmianę oczekiwań i przyzwyczajeń zakupowych klientów.
Informatyzacja wielu aspektów naszego życia i właściwie wszechobecny dostęp do internetu spowodowały także zmianę przyzwyczajeń zakupowych.
Wybieramy zakupy przez Internet ze względu na oszczędność czasu, wygodę oraz prostą ścieżkę płatności.
Aktualnie największym wyzwaniem w handlu elektronicznym jest sztuka wyłowienia klienta docelowego.
Największą trudność stanowi zachęcenie klienta do zakupu i zatrzymanie go.
Współczesny klient wymaga nie tylko sprawnie przeprowadzonej transakcji i szybkiej przesyłki, ale również natychmiastowej odpowiedzi na zadane pytania i kompetentnej pomocy przy rozwiązywaniu sygnalizowanych problemów.

Podczas konferencji wskażemy:

  • Na co zwrócić uwagę oceniając kondycję rynku e-commerce
  • Co pomaga zwiększyć zawartość koszyka
  • Czym się kierować przy wyborze partnera w obszarze dostaw przesyłek
  • Kto potrzebuje i kiedy warto stosować fulfilment
  • Jak sztuczna inteligencja i chmura obliczeniowa zmieniają rynek
  • Jak zaskoczyć konsumenta - nowe sposoby dotarcia

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej odsłonie konferencji!


Do udziału zapraszamy:

  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii;
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży;
  • Project i Brand Menedżerów;
  • Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem;
  • Przedstawicieli frm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.

Program

Prelegenci

  • Maciej Żyto

    Maciej Żyto

    E-commerce Director, Douglas Polska
  • Jakub Gierszyński

    Jakub Gierszyński

    Dyrektor E-commerce i Marketingu, Inter Cars S.A.
  • Dr hab. Arkadiusz Kawa

    Dr hab. Arkadiusz Kawa

    prof. nadzw. UEP, pracownik Katedry Logistyki i Transportu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • Joanna Affre

    Joanna Affre

    Adwokat, Wspólnik zarządzający, założycielka kancelarii Affre & Wspólnicy Sp. K.
  • Michał Fafius

    Michał Fafius

    Indirect Sales & Market Communication Manager, DHL
  • Ryszard Hapka

    Ryszard Hapka

    Dyrektor IT / CIO, Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.
  • Monika Hughes

    Monika Hughes

    Senior Associate w zespole Commercial w warszawskim biurze Bird & Bird
  • Ilona Kosno

    Ilona Kosno

    Specjalista ds. Digital, Citi Handlowy
  • Paweł Lipski

    Paweł Lipski

    Partner w zespole własności intelektualnej warszawskiego biura Bird & Bird
  • Barbara Matkowska-Włosek

    Barbara Matkowska-Włosek

    Dyrektor Marketingu, TIM SA
  • Robert Olędzki

    Robert Olędzki

    Digital Business Director, PAYBACK Polska
  • Bartosz Pilch

    Bartosz Pilch

    Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu, SIG
  • Adrian Piwko

    Adrian Piwko

    Founder & CEO PORA NA POLA – Internetowego targu naturalnego jedzenia
  • Krzysztof Rogalny

    Krzysztof Rogalny

    Kierownik Wydziału Rozwoju i Technologii, TIM SA
  • Tomasz Stachlewski

    Tomasz Stachlewski

    Główny architekt systemów IT, Amazon Web Services w Polsce
  • Szymon Szirch

    Szymon Szirch

    Project Manager E-commerce w Grupie AB S.A.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1995 zł netto od 8 marca do 10 maja

Zarejestruj się