E-Commerce Development 2020

E-Commerce Development 2020

28 października 2020 / Warszawa

1295 zł netto do 28 października (cena udziału online)

1795 zł netto do 28 października

Cel

E-commerce jest w ostatnich latach bardzo dynamicznie rozwijającym się kanałem dystrybucji. Z roku na rok udział rynku e-commerce w sprzedaży jest coraz większy, a branża e-commerce zyskuje na znaczeniu. Swoją działalność poszerzają zarówno obecni gracze, ale także wchodzą nowe podmioty. W ciągu ostatnich kilku miesięcy to dla wielu firm główne źródło dostępu do klientów, a często dodatkowy kanał sprzedaży. 

Branża e-commerce jest coraz lepiej przygotowana technologicznie do obsługiwania e-klientów. Informatyzacja wielu aspektów naszego życia i właściwie wszechobecny dostęp do internetu spowodowały także zmianę przyzwyczajeń zakupowych.

Wygoda, szybko realizowane przesyłki, możliwość zamawiania o każdej porze z niemal z każdego miejsca na świecie to duże udogodnienie.


Podczas konferencji wskażemy:

  • Jaki jest kierunek rozwoju i przyszłość e-commerce w czasach dynamicznych zmian,
  • Na co zwrócić uwagę oceniając kondycję rynku e-commerce,
  • Co zmienią nowe regulacje w zakresie e-commerce,
  • Jakie są sposoby dotarcia do nowych klientów,
  • Jak zaskoczyć konsumenta i jak realizować cele sprzedażowe,
  • Czym tak naprawdę jest omnichannel, dlaczego jest ważny i z jakich rozwiązań warto skorzystać,
  • Jakie są trendy i rozwiązania w zakresie eko dla e-commerce oraz jak można na tym zaoszczędzić,
  • Czy w czasie pandemii współprace z influencerami nadal mają/miały sens.


W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online.

Do udziału zapraszamy:

  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Menedżerów
  • Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.

Program

Środa, 28 października

08:30

Rejestracja, poranna kawa

Warszawa, ,
08:55

Rozpoczęcie konferencji

  • Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu
Warszawa, ,
09:00

PANEL DYSKUSYJNY: Kierunki rozwoju i przyszłość e-commerce w Polsce i na świecie w czasach szybkich zmian

  • Paneliści: Jarosław Ruciński, Dyrektor eCommerce, BBK / Home&You
  • Cyfryzacja
  • Wykorzystanie nowych technologii
  • Sztuczna inteligencja
Warszawa, ,
09:40

Regulacje prawne z obszaru e-commerce

  • Paweł Lipski, Partner w zespole własności intelektualnej, Bird & Bird
  • Co zmienią nowe przepisy?
  • Jak w praktyce będą wyglądać zmiany?
Warszawa, ,
10:20

Przerwa kawowa

Warszawa, ,
10:40

Cyfryzacja Czyni Cuda

  • Jakub Jasiński, Dyrektor E-Commerce, CCC
  •  Droga dojścia do ecommerce w CCC
  • Wyzwania i realizacja celów do Omnichannel
  • Wdrożone innowacje
Warszawa, ,
11:20

Nowości technologiczne w obszarze e-commerce – case study

  • Paweł Kuźma, E-Commerce Director, MediaMarktSaturn Polska
  • Rozwinięcie - skąd przyjdą nowe trendy?
  • Jak ocenić bieżącą i długofalową kondycję e-commerce
  • Nowe narzędzia e-commerce w praktyce, pokazanie wybranych narzędzi na działających sklepach internetowych
Warszawa, ,
12:00

Inteligentne silniki transportowe jako odpowiedź na zmienność w łańcuchach dostaw jak i mnogość kanałów sprzedaży

  • Mateusz Pycia, założyciel i CEO, Globkurier.pl
  • Konieczność dywersyfikacji zaopatrzenia wpływa na zmianę wolumenów importowych, następują zmiany stałych trans na zamówienia dynamiczne
  • Presja na dodatkowe kanały sprzedaży i rozwój sprzedaży B2C powoduje presję na dodawanie dodatkowych metod wysyłek i przewoźników
  • Optymalizacja kosztów transportu i zabezpieczenie struktury wysyłek na wypadek problemów u poszczególnych przewoźnikach czy magazynach


Warszawa, ,
12:40

Lunch

Warszawa, ,
13:30

Omnichannel – wielokanałowy kontakt z klientem a operacje magazynowe i ich różnorodność

  • Damian Kołata, E-Commerce Operations Director na Polskę i Europę Wschodnią, FIEGE Sp. z o.o.
  • Czym tak naprawdę jest omnichannel i dlaczego jest ważny?
  • Magazyn omnichannelowy – co to takiego?
  • Regały i wózek widłowy, czy półki i wózek sklepowy? A może obie powierzchnie jednocześnie?
  • A może centrum zwrotów i studio fotograficzne do tego?
  • Automatyzacja w omnichannel? Dlaczego nie!?
Warszawa, ,
14:10

Eko w e-commerce

  • Dr hab. Arkadiusz Kawa, Dyrektor Sieć Badawcza Łukasiewicz, Instytutu Logistyki i Magazynowania
  • Dlaczego e-commerce nie jest ekologiczny?
  • Dlaczego podejście eko jest ważne w kreowaniu wartości dla klienta?
  • Jak można zaoszczędzić na eko?
  • Jakie są trendy i rozwiązania w zakresie eko dla e-commerce?
Warszawa, ,
14:50

Przerwa kawowa

Warszawa, ,
15:10

Influencer marketing w trakcie pandemii. Co się zmieniło, jakie rozwiązania wybrać

  • Joanna Drabik, Influencer, Social Media Marketing, Wojas S.A., Miraculum S.A.
  • Zmiany w influencer marketingu od strony influencera
  • Czy w czasie pandemii współprace z influencerami nadal mają/miały sens? 
  • Mikro czy makro, na kogo postawić? 
  • Przykłady i analiza skutecznych kampanii
  • Pytania i odpowiedzi
Warszawa, ,
15:50

Ekspansja globalna przez Amazon

  • Kinga Gawrońska, Amazon Ekspert, co-founder MAKINTA
  • Martyna Kosowska, Amazon Ekspert, co-founder MAKINTA
  • Czy warto wejść na Amazon
  • Dla kogo jest Amazon
  • Jak wejść na Amazon


Warszawa, ,
16:30

Zakończenie konferencji

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Joanna Drabik

    Joanna Drabik

    Influencer, Social Media Marketing Wojas S.A., Miraculum S.A.
  • Kinga Gawrońska

    Kinga Gawrońska

    Amazon Ekspert, co-founder MAKINTA
  • Jakub Jasiński

    Jakub Jasiński

    Dyrektor E-Commerce CCC
  • Arkadiusz Kawa

    Dr hab. Arkadiusz Kawa

    Dyrektor Sieć Badawcza Łukasiewicz Instytutu Logistyki i Magazynowania
  • Damian Kołata

    Damian Kołata

    E-Commerce Operations Director na Polskę i Europę Wschodnią FIEGE Sp. z o.o.
  • Martyna Kosowska

    Martyna Kosowska

    Amazon Ekspert, co-founder MAKINTA
  • Paweł Kuźma

    Paweł Kuźma

    E-Commerce Director MediaMarktSaturn Polska
  • Paweł Lipski

    Paweł Lipski

    Partner w zespole własności intelektualnej Bird & Bird
  • Mateusz Pycia

    Mateusz Pycia

    założyciel i CEO Globkurier.pl
  • Jarosław Ruciński

    Jarosław Ruciński

    Dyrektor eCommerce BBK / Home&You

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1295 zł netto do 28 października

Zarejestruj się