
11 E-Commerce Development
Cel
E-commerce jest w ostatnich latach bardzo dynamicznie rozwijającym się kanałem dystrybucji. Z roku na rok udział rynku e-commerce w sprzedaży jest coraz większy, a branża e-commerce zyskuje na znaczeniu. Swoją działalność poszerzają zarówno obecni gracze, ale także wchodzą nowe podmioty. W ciągu ostatnich kilku miesięcy to dla wielu firm główne źródło dostępu do klientów, a często dodatkowy kanał sprzedaży.
Branża e-commerce jest coraz lepiej przygotowana technologicznie do obsługiwania e-klientów. Informatyzacja wielu aspektów naszego życia i właściwie wszechobecny dostęp do internetu spowodowały także zmianę przyzwyczajeń zakupowych.
Wygoda, szybko realizowane przesyłki, możliwość zamawiania o każdej porze z niemal z każdego miejsca na świecie to duże udogodnienie.
Podczas konferencji wskażemy:
- Jaki jest kierunek rozwoju i przyszłość e-commerce w czasach dynamicznych zmian,
- Na co zwrócić uwagę oceniając kondycję rynku e-commerce,
- Co zmienią nowe regulacje w zakresie e-commerce,
- Jakie są sposoby dotarcia do nowych klientów,
- Jak zaskoczyć konsumenta i jak realizować cele sprzedażowe,
- Czym tak naprawdę jest omnichannel, dlaczego jest ważny i z jakich rozwiązań warto skorzystać,
- Jakie są trendy i rozwiązania w zakresie eko dla e-commerce oraz jak można na tym zaoszczędzić,
- Czy w czasie pandemii współprace z influencerami nadal mają/miały sens.
W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online.
Do udziału zapraszamy:
- Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
- Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
- Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży
- Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
- Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
- Project i Brand Menedżerów
- Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy