Online
Kongres
16 marca 2023
16 marca 2023
I KONGRES CROSS-BORDER E-COMMERCE
I KONGRES CROSS-BORDER E-COMMERCE
Jak skuteczniej sprzedawać przez internet za granicą?

Cel

REJESTRACJA NA WYDARZENIE ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA!


Udział e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce rósł niezwykle dynamicznie w ostatnich latach. W 2023 roku analitycy wieszczą rynkowi wzrost o blisko 20 procent do 109 mld złotych. Na rozwój polskiego e-handlu ogromną presję od kilku miesięcy wywiera jednak rosnąca inflacja. Coraz wyższe koszty produktów i realizacji zamówień to poważne ryzyka dla polskich sklepów internetowych. Szansą może być ekspansja na europejskie i światowe rynki o większym udziale e-commerce niż w Polsce.

Pierwsza edycja Kongresu Cross-Border E-Commerce to wydarzenie szyte na miarę dla polskich małych i średnich sklepów internetowych, które planują rozwój na kolejnych rynkach. Podczas prezentacji i rozmów z liderami branży e-handlu w Polsce, zaprezentujemy ogromny potencjał i praktyczne rozwiązania w obszarze sprzedaży online cross-border. Swoje business case zaprezentują wiodące marki realizujące e-handel transgraniczny.

Nasi eksperci przedstawią Państwu kluczowe elementy całego łańcucha wartości cross-border e-com w nowoczesnej i dynamicznej formie w 4 blokach tematycznych:

  • technologia
  • product management i obsługa klientów
  • logistyka i fulfilment
  • aspekty prawne i finansowe

Do udziału w kongresie zapraszamy właścicieli sklepów internetowych planujących ekspansję zagraniczną oraz menedżerów odpowiedzialnych za rozwój cross-border e-commerce w przedsiębiorstwach.

Udział w wydarzeniu pozwoli Państwu na zdefiniowanie najbardziej skutecznego planu działań, by rozpocząć lub skalować sprzedaż za granicą.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Kinga Jurga
Kinga Jurga

Project Manager ds. projektów multimedialnych

Współpraca

Katarzyna Dziedzic
Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

Partner

  • Mastercard

    Mastercard jest globalną firmą technologiczną działającą w obszarze płatności. Wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje są bezpieczniejsze, prostsze i bardziej inteligentne. W efekcie włączamy się w rozwój cyfrowej gospodarki, która wyrównuje szanse i przynosi korzyści wszystkim. Dzięki bezpiecznemu wykorzystaniu danych oraz możliwościom naszej sieci, usługi i rozwiązania Mastercard pomagają konsumentom, instytucjom finansowym, przedsiębiorstwom i sektorowi publicznemu wykorzystać w pełni swój potencjał. Łącząc siecią Mastercard ponad 210 krajów i terytoriów, realizujemy wizję zrównoważonego świata, który otwiera przed każdym wyjątkowe, bezcenne możliwości. Mastercard wspiera również e-przedsiębiorców w budowaniu przewagi konkurencyjnej, oferując im rozwiązania upraszczające proces płatności, m.in.. rozwiązanie typu Card on File, dzięki któremu kupujący może w bezpieczny sposób zapisać kartę i później korzystać z niej przy kolejnych zakupach w tym samym sklepie. Mając na uwadze preferencje e-konsumentów Mastercard rozwija również branżowy standard płatności Click to Pay oparty na globalnym standardzie SRC opracowanym przez EMVCo. Metoda ta eliminuje konieczność każdorazowego wpisywania numerów kart i innych informacji podczas dokonywania płatności.

  • DPD Polska

    DPD Polska jest częścią DPDgroup, jednej z największych międzynarodowych sieci kurierskich w Europie. Świadczy niezawodne usługi międzynarodowe dzięki dobrze zorganizowanej i nasyconej sieci połączeń drogowych oraz eksperckiej analityce procesów logistycznych. Umożliwia swoim klientom biznesowym szybsze i bardziej konkurencyjne cenowo doręczenia z precyzyjnie określonym terminem dostawy, wspierając ich w drodze do międzynarodowej ekspansji. Firma dostarcza najwyższej jakości usługi, dążąc jednocześnie do neutralności doręczeń względem środowiska. DPD Polska posiada 64 oddziały w całym kraju i współpracuje z 9500 kurierami. Do dyspozycji klientów jest ponad 12 000 punktów sieci DPD Pickup oraz ponad 3000 automatów paczkowych. W DPD to Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę! Dzięki aplikacji DPD Mobile do nadawania i odbierania paczek, odbiorca ma możliwość interaktywnego zarządzania dostawą, może wybrać doręczenie kurierskie, odbiór paczki w sieci DPD Pickup obejmującej punkty partnerskie, oddziały miejskie, sieci detaliczne oraz automaty paczkowe.

  • Ebury

    Ebury to międzynarodowy fintech specjalizujący się w usługach finansowych głównie dla małych i średnich przedsiębiorstw, który posiada status instytucji pieniądza elektronicznego. Ebury pomaga przedsiębiorstwom rozwijać biznes na rynkach zagranicznych, eliminując bariery w obszarze rozliczeń, transakcji walutowych, finansowania handlu oraz zarządzania ryzykiem walutowym. Firma umożliwia transakcje w ponad 140 walutach, w tym wielu walutach odległych krajów (m.in. lira turecka, rupia indyjska, chiński juan, real brazylijski, tajski bat, meksykańskie peso, dirham Zjednoczonych Emiratów Arabskich) oraz dostarcza sprawdzone rozwiązania w handlu zagranicznym, dotychczas niedostępne dla polskich firm.

  • Amazon

    Amazon działa w Polsce od 2014 roku, tworząc ponad 70 000 bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy. Dziś Amazon to dziesięć nowoczesnych centrów logistycznych w całym kraju, sklep Amazon.pl, usługi Amazon Web Services oraz Centra Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, Krakowie i Warszawie.

  • Shumee

    Shumee to nowoczesna centrala handlu zagranicznego, która umożliwia sprzedaż̇ produktów online w modelu cross-border na 20 rynkach europejskich poprzez ponad 50 największych platform typu marketplace. Shumee oferuje kompleksowe rozwiązania serwisowe i logistyczne. Są one dedykowane producentom i dystrybutorom, którzy chcą̨ sprawnie rozpocząć sprzedaż online na rynkach europejskich i dotrzeć do kilkuset milionów klientów w lokalnym kontekście kulturowym i biznesowych, tj. wielojęzycznie oraz poprzez lokalne platformy, formy płatności oraz dostawy.