III Forum Compliance Officer

III Forum Compliance Officer

Cel

SPRAWDŹ PROGRAM V EDYCJI - TUTAJ


Szanowni Państwo,

oddaję w Państwa ręce program III Forum Compliance Officer, które odbędzie się w dniach 20-21 lutego 2018 r. w Warszawie. Nadchodzący rok obfitować będzie w rewolucyjne zmiany, które znacząco dotkną działy compliance. Przed Państwa departamentami stoi wiele znaczących wyzwań, na czele z wdrożeniem RODO/GDPR. Podpowiemy jak skutecznie zaimplementować te rozwiązania w Państwa firmach. Odniesiemy się do roli szefa compliance w nowoczesnej i efektywnej organizacji. Pokażemy jak rozładowywać trudne sytuacje, które stanowią newralgiczny element pracy Compliance Officera oraz wskażemy jak powinna przebiegać modelowa współpraca na linii dział prawny – dział compliance.

W programie zachowana została równowaga między tematami stricte praktycznymi, a prawnymi czy technologicznymi. Nie zabraknie zatem ciekawych case-ów z konkretnych firm, aktualnych regulacji prawnych oraz nowych technologii użytecznych w służbie compliance.

Wśród prelegentów znajdziecie Państwo wybitnych ekspertów, którzy w swej codziennej pracy poruszają się na polu compliance, inicjując rozmaite nowatorskie rozwiązania.

Serdecznie zapraszam do udziału w wydarzeniu, które doskonale wpisało się w kalendarz wydarzeń dedykowanych ekspertom tej dziedziny. Będziemy mówić o tym co najważniejsze w nadchodzącym roku, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.

Serdecznie zapraszam do udziału w III Forum Compliance Officer. Zachęcam również do zapoznania się z programem wydarzenia.

Do zobaczenia podczas Forum!

Magdalena Sokulska

Project Manager






________________________________________

Podczas Forum poruszymy wiele tematów, m.in.:

  • międzynarodowe ustawodawstwo antykorupcyjne a rynek polski
  • wdrożenie RODO/GDPR
  • zarządzanie ryzykiem compliance
  • mechanizmy weryfikacji kontrahentów
  • efektywna współpraca compliance z pozostałymi działami firmy
  • prawo konkurencji a compliance
  • ochrona prawna whistleblowersów w świetle polskich i międzynarodowych przepisów
  • Standardy Etyczne w organizacji
  • narzędzia i nowe technologie w służbie compliance

_______________________________________

Do udziału zapraszamy:

  • Compliance Officerów
  • Dyrektorów i Managerów ds. Compliance
  • Dyrektorów i Managerów ds. Zapewnienia Zgodności
  • Dyrektorów i Managerów ds. Zarządzania Ryzykiem
  • Dyrektorów i Managerów ds. Audytu
  • Radców Prawnych i Prawników zajmujących się tematyką compliance

<!-- window._adftrack = Array.isArray(window._adftrack) ? window._adftrack : (window._adftrack ? [window._adftrack] : []); window._adftrack.push({ pm: 1011971 }); (function () { var s = document.createElement('script'); s.type = 'text/javascript'; s.async = true; s.src = 'https://track.adform.net/serving/scripts/trackpoint/async/'; var x = document.getElementsByTagName('script')[0]; x.parentNode.insertBefore(s, x); })(); // -->

&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;p style="margin:0;padding:0;border:0;" mce_style="margin:0;padding:0;border:0;"&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt; &amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;img src="https://track.adform.net/Serving/TrackPoint/?pm=1011971" mce_src="https://track.adform.net/Serving/TrackPoint/?pm=1011971" width="1" height="1" alt="" /&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt; &amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;/p&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt;



Zapewniamy uczestnikom kongresu bezpłatny parking na terenie hotelu.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Airport (ul. 1 Sierpnia 1)


Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron Medialny