IV CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION

IV CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION

3 ‑ 4 grudnia 2019 / Warszawa, Sound Garden Hotel

Cel



Gdy spotykają się Percepcja Klienta z Percepcją Organizacji niezbędne jest dopasowanie. Klienta nie zmienimy. Pozostaje zmiana organizacji. Marta Łukawska-Daruk, CustomerMatters


Zmiana jest procesem, a nie wydarzeniem. Barbara Johnson.


Już po raz czwarty mamy zaszczyt zaprosić na najlepszą branżową konferencję - Customer Experience Transformation (CET). Będzie ona wyjątkową okazją do spotkania profesjonalistów i sympatyków podejścia Customer Experience w Polsce. Ideą spotkań CET jest budowanie i pogłębianie wiedzy dotyczącej przemiany organizacji i sposobów jej pracy w nastawione na klienta. W trakcie poprzednich edycji wydarzenia w latach 2016, 2017 i 2018 rozmawialiśmy między innymi o:


  • drogach dochodzenia różnych firm do dobrych doświadczeń klientów (2016)
  • 6 kluczowych obszarach (na bazie 6 dyscyplin CX Forrestera), które powinny być rozwijane przez organizacje, aby podnosić swoją prokliencką dojrzałość (2017)
  • sposobach na zaangażowanie pracowników w podejście Customer Experience i zmianę kultury organizacyjnej (2018).


W tym roku znowu skoncentrujemy się na jednym, ważnym obecnie dla branży temacie: mierzenia doświadczeń klientów (CX) i sposobie wykorzystania wyników.


W trakcie dwóch dni konferencji znajdziemy wskazówki dotyczące m.in.:

  • co mierzymy w polskich firmach w obszarze CX
  • jakich narzędzi używamy do pomiarów, jakie mają wady i zalety
  • czy i jak można liczyć wpływ poziomu doświadczeń klienta na wyniki biznesowe firmy


Każdy z zaproszonych prelegentów podzieli się swoim doświadczeniem z zakresu CX oraz odpowie na pytania:

  • Jak zaczynaliśmy i gdzie jesteśmy, czyli krótka historia podejścia CX w mojej firmie?
  • Jak zorganizowane jest w firmie mierzenie Customer Experience (zespół, zakres, do kogo raportuje, obowiązki, cykliczność badań, raportowanie wyników, z kim najbliżej współpracuje zespół/osoba)?
  • Jakie miary doświadczeń klientów stosujemy i od jak dawna mierzymy CX? Jakie wady i zalety w naszych oczach mają poszczególne miary? Jakie informacje pozyskujemy z tych miar? Jak analizujemy odpowiedzi otwarte (tekst)? Jak wykorzystujemy wiedzę, którą pozyskaliśmy dzięki mierzeniu doświadczeń w praktyce? Do kogo w organizacji i jak przekazujemy wyniki? Czy wskaźniki klienckie są powiązane z bonusami finansowymi dla pracowników?
  • Jakie narzędzia wykorzystujemy do mierzenia CX (np. NPS – Medalia, Satmetrix, własne, inne)? Wady, zalety, ograniczenia narzędzi (czego brakuje i dlaczego)?
  • Czy i jak liczymy wpływ doświadczeń klienta na wyniki biznesowe? Jak uzasadniamy w organizacji opłacalność inwestycji w CX (przykłady, case study, korelacja wyników pomiaru CX z wskaźnikami biznesowymi, „ROI” w CX)?
  • Jakie są nasze największe sukcesy i porażki w mierzeniu doświadczeń klientów i ich wykorzystaniu w organizacji? Czy pomiar doświadczeń i dzielenie się wynikami wpływa na prokliencką postawę kadry zarządzającej i pracowników?
  •  Inne doświadczenia związane z tematem, którymi warto podzielić się z uczestnikami konferencji


Podczas Konferencji nie zabraknie inspiracji, dyskusji i pomysłów na kolejne działania!


Artykuły na związane z customer experience:

"Zaprojektuj doświadczenia klienta" - "Puls Biznesu", 18.10.2019

"Inteligentny handel zaczyna się dzisiaj" - "Puls Biznesu", 27.06.2019

"Klient powinien czuć się ważny" - "Puls Biznesu", 06.02.2019

"7 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o Customer Experience" - pb.pl, 1.10.2018


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Sound Garden Hotel

Żwirki i Wigury 18
Warszawa

Patron Medialny