IV CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION
ZarządzanieWarszawaKonferencja
 ‑ 
Sound Garden Hotel
 ‑ 
IV CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION
Mierzenie CX i łączenie ze wskaźnikami biznesowymi

Wstęp bezpłatny

TO WYDARZENIE JUŻ SIĘ ODBYŁO.

POZNAJ AKTUALNĄ EDYCJĘ "CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION" >>



Gdy spotykają się Percepcja Klienta z Percepcją Organizacji niezbędne jest dopasowanie. Klienta nie zmienimy. Pozostaje zmiana organizacji. Marta Łukawska-Daruk, CustomerMatters


Zmiana jest procesem, a nie wydarzeniem. Barbara Johnson.


Już po raz czwarty mamy zaszczyt zaprosić na najlepszą branżową konferencję - Customer Experience Transformation (CET). Będzie ona wyjątkową okazją do spotkania profesjonalistów i sympatyków podejścia Customer Experience w Polsce. Ideą spotkań CET jest budowanie i pogłębianie wiedzy dotyczącej przemiany organizacji i sposobów jej pracy w nastawione na klienta. W trakcie poprzednich edycji wydarzenia w latach 2016, 2017 i 2018 rozmawialiśmy między innymi o:


  • drogach dochodzenia różnych firm do dobrych doświadczeń klientów (2016)
  • 6 kluczowych obszarach (na bazie 6 dyscyplin CX Forrestera), które powinny być rozwijane przez organizacje, aby podnosić swoją prokliencką dojrzałość (2017)
  • sposobach na zaangażowanie pracowników w podejście Customer Experience i zmianę kultury organizacyjnej (2018).


W tym roku znowu skoncentrujemy się na jednym, ważnym obecnie dla branży temacie: mierzenia doświadczeń klientów (CX) i sposobie wykorzystania wyników.


W trakcie dwóch dni konferencji znajdziemy wskazówki dotyczące m.in.:

  • co mierzymy w polskich firmach w obszarze CX
  • jakich narzędzi używamy do pomiarów, jakie mają wady i zalety
  • czy i jak można liczyć wpływ poziomu doświadczeń klienta na wyniki biznesowe firmy


Każdy z zaproszonych prelegentów podzieli się swoim doświadczeniem z zakresu CX oraz odpowie na pytania:

  • Jak zaczynaliśmy i gdzie jesteśmy, czyli krótka historia podejścia CX w mojej firmie?
  • Jak zorganizowane jest w firmie mierzenie Customer Experience (zespół, zakres, do kogo raportuje, obowiązki, cykliczność badań, raportowanie wyników, z kim najbliżej współpracuje zespół/osoba)?
  • Jakie miary doświadczeń klientów stosujemy i od jak dawna mierzymy CX? Jakie wady i zalety w naszych oczach mają poszczególne miary? Jakie informacje pozyskujemy z tych miar? Jak analizujemy odpowiedzi otwarte (tekst)? Jak wykorzystujemy wiedzę, którą pozyskaliśmy dzięki mierzeniu doświadczeń w praktyce? Do kogo w organizacji i jak przekazujemy wyniki? Czy wskaźniki klienckie są powiązane z bonusami finansowymi dla pracowników?
  • Jakie narzędzia wykorzystujemy do mierzenia CX (np. NPS – Medalia, Satmetrix, własne, inne)? Wady, zalety, ograniczenia narzędzi (czego brakuje i dlaczego)?
  • Czy i jak liczymy wpływ doświadczeń klienta na wyniki biznesowe? Jak uzasadniamy w organizacji opłacalność inwestycji w CX (przykłady, case study, korelacja wyników pomiaru CX z wskaźnikami biznesowymi, „ROI” w CX)?
  • Jakie są nasze największe sukcesy i porażki w mierzeniu doświadczeń klientów i ich wykorzystaniu w organizacji? Czy pomiar doświadczeń i dzielenie się wynikami wpływa na prokliencką postawę kadry zarządzającej i pracowników?
  •  Inne doświadczenia związane z tematem, którymi warto podzielić się z uczestnikami konferencji


Podczas Konferencji nie zabraknie inspiracji, dyskusji i pomysłów na kolejne działania!


Artykuły na związane z customer experience:

"Zaprojektuj doświadczenia klienta" - "Puls Biznesu", 18.10.2019

"Inteligentny handel zaczyna się dzisiaj" - "Puls Biznesu", 27.06.2019

"Klient powinien czuć się ważny" - "Puls Biznesu", 06.02.2019

"7 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o Customer Experience" - pb.pl, 1.10.2018

Partnerzy:

Patron Medialny

Marketer+

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:00Rejestracja uczestników, poranna kawa

    30 min

  • 09:30Oficjalne rozpoczęcie konferencji

    • Aldona Mlonek-Korzonkowska, None Project Manager, Puls Biznesu

    5 min

  • 09:35IV Customer Experience Transformation (CET IV, 2019) – INTRO

    • Marta Łukawska-Daruk, None Partner; Ekspert Customer Experience, CustomerMatters
    • Aleksandra Jagiełło-Bono, None Partner; Ekspert Customer Experience, CustomerMatters

    15 min

  • 09:50ROX, czyli return on experience

    • Izabela Wisłocka, None Manager w zespole Digital Transformation, PwC

    50 min

  • 10:40Przerwa kawowa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Konferencji! 

    20 min

  • 11:00CASE STUDY #1 ORIFLAME

    • Anna Potajałło, None Global NPS Program Manager, Oriflame

    1g 0 min

  • 12:00CASE STUDY #2 Eurobank

    • Piotr Gajnodzinow, None Voice of Customer Director, Eurobank

    1g 0 min

  • 13:00Przerwa obiadowa i rozmowy Profesjonalistów CX

    1g 30 min

  • 14:30CASE STUDY #3 KROSS/PKP/BRW

    • Paweł Jarecki, None Customer Satisfaction Director, Kross

    1g 0 min

  • 15:30CASE STUDY #4 Dyskusja przy stolikach – miniwarsztat

    1g 0 min

  • 16:30Zakończenie pierwszego dnia konferencji

  • 09:00Rejestracja uczestników, poranna kawa

    30 min

  • 09:30CASE STUDY #5 LINK 4

    • Maciej Krzysztoszek, None Rzecznik prasowy i menedżer komunikacji korporacyjnej, LINK 4

    1g 0 min

  • 10:30CASE STUDY #6 PKO BANK POLSKI

    • Agata Szczepańska-Jochemczyk, None Customer Experience Manager, Bankowość korporacyjna, PKO Bank Polski

    1g 0 min

  • 11:30Przerwa kawowa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Konferencji!

    30 min

  • 12:00CASE STUDY #7 – SOTRENDER

    • Jan Zając, None Prezes Sotrender, Wydział Psychologii UW Przedsiębiorca, badacz i psycholog
    • Magdalena Świątek, None Customer Success Specialist, Sotrender

    1g 0 min

  • 13:00Przerwa obiadowa i rozmowy Profesjonalistów CX

    1g 30 min

  • 14:30CASE STUDY #8 MediaMarkt Saturn Polska

    • Anna Kotuniak-Partycka, None Head of Customer Care & Customer Experience, MediaMarktSaturn Polska

    1g 0 min

  • 15:30CASE STUDY #9 RETROSPEKCJA Carrefour „Bo CX to praca bez końca”

    • Agata Murzyńska, None Training and Development Manager, Carrefour Polska
    • Kamil Adamczyk, None Lider w Dziale Szkoleń i Rozwoju Zawodowego, Carrefour Polska

    1g 0 min

  • 16:30Zakończenie drugiego dnia konferencji

Kamil Adamczyk

Kamil Adamczyk

Lider w Dziale Szkoleń i Rozwoju Zawodowego, Carrefour Polska

Trener wewnętrzny. Z początku swojej kariery zawodowej związany z handlem i obsługą klienta w takich branżach jak motoryzacja, reklama oraz bankowość. Swoją przygodę z HR rozpoczął siedem lat temu w zespołach rekrutacji. W Carrefour Polska przez ostatnie pięć lat pracował i zdobywał doświadczenie w obszarach takich jak zarządzanie talentami, rozwój, szkolenia. Jako szkoleniowiec specjalizuje się prowadzeniu szkoleń dla menedżerów i pracowników obsługi klienta z kompetencji miękkich tj.: komunikacja, budowanie relacji w zespołach i z klientami, motywowanie pracowników, dostarczanie pozytywnych doświadczeń klientom. Absolwent Wydziałów Orientalistycznego oraz Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie wielki miłośnik psów oraz zmian otoczenia

Piotr Gajnodzinow

Piotr Gajnodzinow

Voice of Customer Director, Eurobank

Od ponad 15 lat związany z obszarem pogłębiania wiedzy o Kliencie i wykorzystywania jej w praktyce. Odpowiedzialny za działy badawcze w Getin Banku oraz Eurobanku. Obecnie Dyrektor Departamentu Voice of Customer w Eurobanku. Odpowiedzialny za strategię Customer Experience w organizacji. Promotor angażowania biznesu w analizę potrzeb klienta, polegające na wchodzenie w ‘jego buty’ oraz service design thinking. Fan wykorzystywania niestandardowych rozwiązań w przekazywaniu wiedzy o kliencie. Certyfikowany Net Promoter Associate (Satmetrix). Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Prywatnie: pilot wycieczek, entuzjasta Ameryki Południowej, wielbiciel skandynawskich kryminałów.

Aleksandra Jagiełło-Bono

Aleksandra Jagiełło-Bono

Partner; Ekspert Customer Experience, CustomerMatters

Ekspert doświadczeń klienta i pracownika, konsultant, trener. Skuteczny menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem. Karierę zawodową rozpoczęła w bankowości, gdzie kierowała jednostkami odpowiedzialnymi za zarządzanie sprzedażą oraz kreującymi politykę zarządzania zasobami ludzkimi. Projektowała systemy wynagrodzeń i benefitów, systemy motywacyjne oraz systemy ścieżek kariery zarówno dla struktur sprzedaży dla klienta indywidualnego i instytucjonalnego jak i pracowników jednostek centralnych. Od blisko 5 lat prowadzi projekty z zakresu Customer Experience Management wspierając największe firmy na polskim rynku we wdrażaniu klientocentrycznej kultury. Specjalizuje się w diagnozowaniu doświadczeń klientów B2C i B2B oraz pracowników z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi CX, między innymi map podróży i map doświadczeń, badań jakościowych i ilościowych.

Paweł Jarecki

Paweł Jarecki

Customer Satisfaction Director, Kross

Menadżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania projektami na styku customer experience, organizacji oraz technologii. Twórca pierwszego w Polsce komercyjnego wirtualnego asystentawww.fido.pl, dzisiejszego światowego lidera w zakresie algorytmów sztucznej inteligencji. W latach 2003-2009 współtwórca i zarządzający serwisem edukacyjnym Narodowego Banku Polskiego. Menadżer projektów w PKO TFI. Od sierpnia 2012 zarządzający projektem poprawy satysfakcji klientów Grupy PKP – inicjator i pierwszy Dyrektor Departamentu Spraw Klienta Grupy PKP. W latach 2014 -2016 Dyrektor Zarządzający i Prokurent w PKP Intercity S.A zarządzający pionem jakości i obsługi posprzedażowej. Od maja 2016 do stycznia 2019 związany Grupą Kapitałową Black Red White jako Dyrektor Pionu Zarządzania Satysfakcją i Obsługi Posprzedażowej. Od lutego 2019 Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta w największej w Polsce firmie rowerowej KROSS S.A.

Anna Kotuniak-Partycka

Anna Kotuniak-Partycka

Head of Customer Care & Customer Experience, MediaMarktSaturn Polska

Jestem ekspertem Customer Experience z kilkuletnim stażem. Z powodzeniem wdrażam strategie oparte na podnoszeniu satysfakcji klienta oraz transformacji firmy w kierunku klientocentryczności. W ponad dwudziestoletniej karierze zawodowej, bez względu na obszar, za który byłam odpowiedzialna zawsze najważniejszy był dla mnie i jest Klient. Moje doświadczenie zawodowe zdobywałam w firmach telekomunikacyjnych – T-Mobile i Orange, obecnie w branży retail. W MediaMarktSaturn Polska jestem odpowiedzialna za strategię Customer Experience, badania satysfakcji Klienta, w tym NPS, obsługę Klienta we wszystkich obszarach, obsługę procesu reklamacyjnego a także zarządzanie Call-Center.

Maciej Krzysztoszek

Maciej Krzysztoszek

Rzecznik prasowy i menedżer komunikacji korporacyjnej, LINK 4

Na co dzień zajmuje się przygotowaniem i realizacją zadań w zakresie Public Relations, a także komunikacją z mediami, klientami, partnerami biznesowymi oraz pozostałymi interesariuszami. Wcześniej kierował projektem pod nazwą European Fintech Forum, fundacją wspierającą rozwój innowacji finansowych w Polsce nastawionych na pozytywne doświadczenia klientów. Przedtem, przez cztery lata odpowiedzialny był za komunikację medialną i społeczną w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego. Pracował również jako dziennikarz zajmujący się tematyką finansową. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz finansów i rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Marta Łukawska-Daruk

Marta Łukawska-Daruk

Partner; Ekspert Customer Experience, CustomerMatters

Członek Customer Experience Professionals Association (CXPA). Założyciel CustomerMatters (www.customermatters.pl), firmy doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, na obniżaniu wysiłku Klienta w relacjach z firmą i dokładnego diagnozowania Podróży Klienta (Customer Journey). Lubi dzielić się wiedzą podczas szkoleń i prelekcji, w szczególności uczyć „myślenia Klientem” i „dlaczego Klientem jest każdy interesariusz marki”. Wcześniej związana z telekomunikacją i bankowością (1999-2012).

Agata Murzyńska

Agata Murzyńska

Training and Development Manager, Carrefour Polska

Od ośmiu lat związana z firmą Carrefour Polska. Doświadczenie w branży handlu detalicznego zdobywała jako menedżer w działach operacyjnych i rozwoju sprzedaży. Obecnie w obszarze HR realizuje się w roli trenera. W latach 2016-2018 prowadziła strategiczny dla organizacji projekt Customer Centricity. Z wykształcenia socjolog, z zamiłowania tłumacz języka francuskiego.

Anna Potajałło

Anna Potajałło

Global NPS Program Manager, Oriflame

Od ponad 8 lat związana z obszarem Customer Experience. Swoje pierwsze doświadczenia budowała w branży ubezpieczeniowej, będąc odpowiedzialna za lokalny program poprawy doświadczeń klientów. Obecnie w Oriflame, szwedzkiej firmie kosmetycznej, zarządza globalnym programem Customer Experience, który z sukcesem zaimplementowała w 54 krajach. Odpowiedzialna za zaprojektowanie strategii firmowej w obszarze budowania doświadczeń klientów, badania lojalności klientów metodologią Net Promoter Score a także za wdrożenia i kierowanie globalnym programem ocen produktów (product ratings & reviews). Prowadzi i wspiera projekty mające na celu poprawę procesów serwisowych, współpracując z wszystkimi funkcjami firmowymi.

Agata Szczepańska-Jochemczyk

Agata Szczepańska-Jochemczyk

Customer Experience Manager, Bankowość korporacyjna, PKO Bank Polski

Od kilkunastu lat w obszarach związanych z poprawą doświadczeń Klientów zarówno po stronie doradczej jak i korporacji. Swoją karierę rozpoczynała w Banku Millennium, gdzie zajmowała się optymalizacją procesów, tworzeniem i monitorowaniem standardów obsługi oraz badaniem zadowolenia Klientów. Od 2014 roku współtworzyła spółkę CustomerMatters pracując nad projektami Customer Experience dla Klientów takich jak Axa Direct, Allianz, Pracuj.pl, Euro Bank S.A, PGE Obrót. Od 3 lat zarządza obszarem CX w bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego, gdzie od podstaw wdrożyła procesy naprawcze oparte o zebrany Głos Klienta. Psycholog z pasją do danych, absolwentka studiów UX design, członek Service Design Network i CX Influencers. Prywatnie mama dwójki dzieci, fanka dobrej kuchni i Ameryki Łacińskiej.

Magdalena Świątek

Magdalena Świątek

Customer Success Specialist, Sotrender

Izabela Wisłocka

Izabela Wisłocka

Manager w zespole Digital Transformation, PwC

Manager w zespole Digital Transformation w PwC, pomaga klientom w procesach transformacji cyfrowej, specjalizuje się w zagadnieniach Customer Experience, Data-Driven Marketing oraz eCommerce w ujęciu biznesowym i technologicznym. Wykłada na Uniwersytecie Łódzkim na studiach podyplomowych eCommerce. Wcześniej zdobywała doświadczenie w Atos Polska, Agora SA i Benefit SA. Współautorka książki "Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament".

Jan Zając

Jan Zając

Prezes Sotrender, Wydział Psychologii UW Przedsiębiorca, badacz i psycholog

Współzałożyciel i prezes Sotrendera (www.sotrender.com, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych.

Marketer+

Opiekun merytoryczny:

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

600 013 323

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]