IV CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION

IV CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION

1995 zł netto do 1 listopada

2495 zł netto do 4 grudnia

IV CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION
 / 3 ‑ 4 grudnia 2019 / Warszawa  / 1995 zł netto Zarejestruj się

Cel

Gdy spotykają się Percepcja Klienta z Percepcją Organizacji niezbędne jest dopasowanie. Klienta nie zmienimy. Pozostaje zmiana organizacji. Marta Łukawska-Daruk, CustomerMatters


Zmiana jest procesem, a nie wydarzeniem. Barbara Johnson.


Już po raz czwarty mamy zaszczyt zaprosić na najlepszą branżową konferencję - Customer Experience Transformation (CET). Będzie ona wyjątkową okazją do spotkania profesjonalistów i sympatyków podejścia Customer Experience w Polsce. Ideą spotkań CET jest budowanie i pogłębianie wiedzy dotyczącej przemiany organizacji i sposobów jej pracy w nastawione na klienta. W trakcie poprzednich edycji wydarzenia w latach 2016, 2017 i 2018 rozmawialiśmy między innymi o:


  • drogach dochodzenia różnych firm do dobrych doświadczeń klientów (2016)
  • 6 kluczowych obszarach (na bazie 6 dyscyplin CX Forrestera), które powinny być rozwijane przez organizacje, aby podnosić swoją prokliencką dojrzałość (2017)
  • sposobach na zaangażowanie pracowników w podejście Customer Experience i zmianę kultury organizacyjnej (2018).


W tym roku znowu skoncentrujemy się na jednym, ważnym obecnie dla branży temacie: mierzenia doświadczeń klientów (CX) i sposobie wykorzystania wyników.


W trakcie dwóch dni konferencji znajdziemy wskazówki dotyczące m.in.:

  • co mierzymy w polskich firmach w obszarze CX
  • jakich narzędzi używamy do pomiarów, jakie mają wady i zalety
  • czy i jak można liczyć wpływ poziomu doświadczeń klienta na wyniki biznesowe firmy


Każdy z zaproszonych prelegentów podzieli się swoim doświadczeniem z zakresu CX oraz odpowie na pytania:

  • Jak zaczynaliśmy i gdzie jesteśmy, czyli krótka historia podejścia CX w mojej firmie?
  • Jak zorganizowane jest w firmie mierzenie Customer Experience (zespół, zakres, do kogo raportuje, obowiązki, cykliczność badań, raportowanie wyników, z kim najbliżej współpracuje zespół/osoba)?
  • Jakie miary doświadczeń klientów stosujemy i od jak dawna mierzymy CX? Jakie wady i zalety w naszych oczach mają poszczególne miary? Jakie informacje pozyskujemy z tych miar? Jak analizujemy odpowiedzi otwarte (tekst)? Jak wykorzystujemy wiedzę, którą pozyskaliśmy dzięki mierzeniu doświadczeń w praktyce? Do kogo w organizacji i jak przekazujemy wyniki? Czy wskaźniki klienckie są powiązane z bonusami finansowymi dla pracowników?
  • Jakie narzędzia wykorzystujemy do mierzenia CX (np. NPS – Medalia, Satmetrix, własne, inne)? Wady, zalety, ograniczenia narzędzi (czego brakuje i dlaczego)?
  • Czy i jak liczymy wpływ doświadczeń klienta na wyniki biznesowe? Jak uzasadniamy w organizacji opłacalność inwestycji w CX (przykłady, case study, korelacja wyników pomiaru CX z wskaźnikami biznesowymi, „ROI” w CX)?
  • Jakie są nasze największe sukcesy i porażki w mierzeniu doświadczeń klientów i ich wykorzystaniu w organizacji? Czy pomiar doświadczeń i dzielenie się wynikami wpływa na prokliencką postawę kadry zarządzającej i pracowników?
  •  Inne doświadczenia związane z tematem, którymi warto podzielić się z uczestnikami konferencji


Podczas Konferencji nie zabraknie inspiracji, dyskusji i pomysłów na kolejne działania!

Program

Prelegenci

  • Kamil Adamczyk

    Kamil Adamczyk

    Lider w Dziale Szkoleń i Rozwoju Zawodowego Carrefour Polska
  • Aleksandra Jagiełło-Bono

    Aleksandra Jagiełło-Bono

    Partner; Ekspert Customer Experience CustomerMatters
  • Anna Kotuniak-Partycka

    Anna Kotuniak-Partycka

    Head od Customer Care & Customer Experience Mediamarkt
  • Maciej Krzysztoszek

    Maciej Krzysztoszek

    Rzecznik prasowy i menedżer komunikacji korporacyjnej LINK 4
  • Anna Potajałło

    Anna Potajałło

    Global Net Promoter Manager Oriflame
  • Piotr Gajnodzinow

    Piotr Gajnodzinow

    Voice of Customer Director Eurobank
  • Marta Łukawska-Daruk

    Marta Łukawska-Daruk

    Partner; Ekspert Customer Experience CustomerMatters
  • Paweł Jarecki

    Paweł Jarecki

    Customer Satisfaction Director Kross
  • Agata Murzyńska

    Agata Murzyńska

    Training and Development Manager Carrefour Polska

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1995 zł netto do 1 listopada

Zarejestruj się

Patron Medialny