
Cel
Zarządzanie cenami, pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. Dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów, a przez to zwiększania satysfakcji klientów, jak i do nagradzania pracowników za ich pracę i wysiłki. Tylko pytanie – jak to zrobić? Jak wykorzystać siłę tej dźwigni?
O tym właśnie będziemy mówić w trakcie konferencji. Oprócz tematów strategicznych, poruszymy aktualne kwestie związane z zarządzaniem rentownością w dobie wysokiej inflacji, wykorzystaniem kanału cyfrowego i e-commerce, także wykorzystaniem algorytmów i narzędzi optymalizacyjnych i wiele innych. Swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie case studies będą dzielić się bardzo doświadczeni praktycy biznesu – ludzie na co dzień wykorzystujący siłę pricingu w praktyce. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, pozwoli uczestnikom konferencji na zdobycie odpowiedzi na istotne dzisiaj pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu. Inspiracji na pewno nie zabraknie!
DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej rzeczywistości:
- kompleksowo podejść do Pricingu w firmie
- wykorzystać Revenue Management do optymalizacji wyników biznesu
- zintegrować Revenue Management z innymi obszarami w firmie
- włączyć strategię cenową do codziennych działań
- zarządzać rentownością w dobie wysokiej inflacji
- podejść do pricingu w kanale cyfrowym i e-commerce
- czerpać inspirację i wykorzystywać nowe modele pricingowe (SaaS)
- wykorzystywać bardziej zaawansowane algorytmy AI w pricingu
- dobierać, rozwijać i organizować zasoby i umiejętności pricingowe
Konferencję kierujemy zarówno do osób kreujących politykę cenową, jak i odpowiedzialnyza strategię i wyniki finansowe firmy:
- Dyrektor/ Kierownik Marketingu
- Dyrektor/ Kierownik Sprzedaży
- Dyrektor Finansowy
- Prezes, Dyrektor Zarządzający
- Dyrektor/ Kierownik Revenue Management (ds. Zarządzania Przychodami)
- Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
- Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych
Program
Środa, 18 maja
Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie
Online, ,Jak podejść do Pricingu/ Revenue Management od A do Z (a właściwie od S do T)
- Wojciech Gorzeń, Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
- Powtarzające się wyzwania Revenue Management
- 4 strategiczne wymiary Revenue Management (S-P-O-T)
- Jak poukładać każdy z nich, żeby być „SPOT on”?
Jak Revenue Management może przyczyniać się do wzrostu przychodów oraz rentowności w biznesie dóbr konsumenckich?
- Ewa Ereminowicz, Dyrektor ds. Zarządzania Przychodem dla krajów Europy Wschodniej, Unilever
- Główne obszary zainteresowania dla Revenue Management
- Strategia cenowa przedsiębiorstwa
- Waga polityki komercyjnej firmy
Online, ,
Włączenie strategii cenowej i strategii wzrostu przychodów do codziennych działań i ich realizacji
- Wojciech Leszczak, Revenue Management Director, Kompania Piwowarska
Przerwa
Online, ,Revenue & Sales Growth - integracja Revenue Management z innymi obszarami wspierającymi sprzedaż
- Łukasz Jaśkowski, Revenue & Sales Growth Director, Hortex
- Ewolucja obszaru w ramach organizacji
- Integracja podejścia finansowego oraz rynkowego
- Szanse i wyzwania stojące przed integracją
Zarządzanie rentownością w dobie wysokiej inflacji
- Łukasz Dębski, Niezależny Ekspert
- Otoczenie makroekonomiczne i jego wpływ na biznes
- Metody podnoszenia rentowności
- Jak skutecznie sprzedać podwyżkę cen?
Online, ,
Zarządzanie cenami – „kiedy mniej znaczy więcej” – aspekty optymalizacji czasu ustalania indywidualnej ceny
- Arkadiusz Tłomak, Dyrektor ds. Polityki Cenowej, Kategoryzacji oraz rozwoju marki własnej, Gemini Polska
- Jak efektywnie zarządzać cenami
- Jak często zmieniać ceny
- Jak optymalizować zarządzanie cenami poprzez relacje cenowe
- Narzędzia pricingowe - kierunki zmian pricingu / Kanał cyfrowy i e-Commerce - ustalanie cen
Przerwa
Online, ,How to use price elasticity and AI algorithms at scale to get more profits?*
- Marina Dias, Pricing Architect, Competera Pricing Platform
- How retailers lose revenue and margin by not knowing price elasticities of their products
- Elusive optimal prices and ways to find them
- How to calculate optimal prices for 1,000,000+ SKUs
Pricing/Revenue Management – wyzwanie rekrutacyjne
- Damian Odzioba, Consumer and Retail Practice Leader, Morgan Philips Executive Search
- Budowanie działu i umocowanie go w strukturze firmy
- Kariera Pricing/Revenue Managera
- Kluczowe kompetencje idealnego Revenue Managera
SaaS Pricing – przejściowy trend czy realna alternatywa dla tradycyjnego podejścia pricingowego?
- Maciej Kraus, Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital
- Gdzie leży siła i potencjał SaaSowych modeli biznesowych i pricingowych?
- Jakie są wyzwania modeli SaaSowych?
- Który model wybrać?
Online, ,
Zakończenie Konferencji
*prelekcja w języku angielskim, nie zpewniamy tłumaczenia
Online, ,Prelegenci
-
Łukasz Dębski
Niezależny Ekspert
-
Marina Dias
Pricing Architect Competera Pricing Platform
-
Ewa Ereminowicz
Dyrektor ds. Zarządzania Przychodem dla krajów Europy Wschodniej Unilever
-
Wojciech Gorzeń
Partner, Head of Pricing & Sales Excellence Movens Capital
-
Łukasz Jaśkowski
Revenue & Sales Growth Director Hortex
-
Maciej Kraus
Partner w funduszu inwestycyjnym Movens Capital
-
Wojciech Leszczak
Revenue Management Director Kompania Piwowarska
-
Damian Odzioba
Consumer and Retail Practice Leader Morgan Philips Executive Search
-
Arkadiusz Tłomak
Dyrektor ds. Polityki Cenowej, Kategoryzacji oraz rozwoju marki własnej Gemini Polska
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
1895 zł netto do 18 maja
Zarejestruj się-
Movens Capital
Movens Capital prowadzi działalność inwestycyjną i doradczą. W ramach działalności doradczej firma specjalizuje się podnoszeniu zyskowności spółek i dostarcza pragmatyczne i efektywne rozwiązania w obszarze Pricingu i Revenue Management. Rozwiązania takie wypracowuje i skutecznie wdraża zarówno dla klientów zewnętrznych na całym świecie, jak i swoich spółek portfelowych, w które inwestuje. Międzynarodowemu doświadczeniu ekspertów pricingowych Movens Capital zaufały firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne (z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Australii) – od firm rozwijających się do globalnych korporacji. Naczelnym celem, który przyświeca Movens Capital jest efektywne podnoszenie zysku, z którego jej klienci i spółki portfelowe mogą finansować swój dalszy wzrost i rozwój.
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy