Pricing Management Strategy
SprzedażOnlineKonferencja
Pricing Management Strategy
Jak zarządzać ceną w dobie wysokiej inflacji

Wstęp bezpłatny

Zarządzanie cenami, pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. Dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów, a przez to zwiększania satysfakcji klientów, jak i do nagradzania pracowników za ich pracę i wysiłki. Tylko pytanie – jak to zrobić? Jak wykorzystać siłę tej dźwigni? 

O tym właśnie będziemy mówić w trakcie konferencji. Oprócz tematów strategicznych, poruszymy aktualne kwestie związane z zarządzaniem rentownością w dobie wysokiej inflacji, wykorzystaniem kanału cyfrowego i e-commerce, także wykorzystaniem algorytmów i narzędzi optymalizacyjnych i wiele innych. Swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie case studies będą dzielić się bardzo doświadczeni praktycy biznesu – ludzie na co dzień wykorzystujący siłę pricingu w praktyce. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, pozwoli uczestnikom konferencji na zdobycie odpowiedzi na istotne dzisiaj pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu. Inspiracji na pewno nie zabraknie!

DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej rzeczywistości:

  • kompleksowo podejść do Pricingu w firmie
  • wykorzystać Revenue Management do optymalizacji wyników biznesu
  • zintegrować Revenue Management z innymi obszarami w firmie
  • włączyć strategię cenową do codziennych działań
  • zarządzać rentownością w dobie wysokiej inflacji
  • podejść do pricingu w kanale cyfrowym i e-commerce
  • czerpać inspirację i wykorzystywać nowe modele pricingowe (SaaS)
  • wykorzystywać bardziej zaawansowane algorytmy AI w pricingu
  • dobierać, rozwijać i organizować zasoby i umiejętności pricingowe

Konferencję kierujemy zarówno do osób kreujących politykę cenową, jak i odpowiedzialnyza strategię i wyniki finansowe firmy:

  • Dyrektor/ Kierownik Marketingu
  • Dyrektor/ Kierownik Sprzedaży
  • Dyrektor Finansowy
  • Prezes, Dyrektor Zarządzający
  • Dyrektor/ Kierownik Revenue Management (ds. Zarządzania Przychodami)
  • Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
  • Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych


Partnerzy:

Partner Merytoryczny

Movens Capital

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • 09:00Jak podejść do Pricingu/ Revenue Management od A do Z (a właściwie od S do T)

    • Wojciech Gorzeń,  Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
    • Powtarzające się wyzwania Revenue Management
    • 4 strategiczne wymiary Revenue Management (S-P-O-T)
    • Jak poukładać każdy z nich, żeby być „SPOT on”?
  • 09:45Jak Revenue Management może przyczyniać się do wzrostu przychodów oraz rentowności w biznesie dóbr konsumenckich?

    • Ewa Ereminowicz,  Dyrektor ds. Zarządzania Przychodem dla krajów Europy Wschodniej, Unilever
    • Główne obszary zainteresowania dla Revenue Management
    • Strategia cenowa przedsiębiorstwa
    • Waga polityki komercyjnej firmy

  • 10:30Włączenie strategii cenowej i strategii wzrostu przychodów do codziennych działań i ich realizacji

    • Wojciech Leszczak,  Revenue Management Director, Kompania Piwowarska
  • 11:15Przerwa

  • 11:30Revenue & Sales Growth - integracja Revenue Management z innymi obszarami wspierającymi sprzedaż

    • Łukasz Jaśkowski,  Revenue & Sales Growth Director, Hortex
    • Ewolucja obszaru w ramach organizacji
    • Integracja podejścia finansowego oraz rynkowego
    • Szanse i wyzwania stojące przed integracją
  • 12:15Zarządzanie rentownością w dobie wysokiej inflacji

    • Łukasz Dębski,  Niezależny Ekspert
    •  Otoczenie makroekonomiczne i jego wpływ na biznes
    • Metody podnoszenia rentowności
    • Jak skutecznie sprzedać podwyżkę cen?

  • 13:00Zarządzanie cenami – „kiedy mniej znaczy więcej” – aspekty optymalizacji czasu ustalania indywidualnej ceny

    • Arkadiusz Tłomak,  Dyrektor ds. Polityki Cenowej, Kategoryzacji oraz rozwoju marki własnej, Gemini Polska
    • Jak efektywnie zarządzać cenami
    • Jak często zmieniać ceny
    • Jak optymalizować zarządzanie cenami poprzez relacje cenowe
    • Narzędzia pricingowe - kierunki zmian pricingu / Kanał cyfrowy i e-Commerce - ustalanie cen
  • 13:45Przerwa

  • 14:30How to use price elasticity and AI algorithms at scale to get more profits?*

    • Marina Dias,  Pricing Architect, Competera Pricing Platform
    • How retailers lose revenue and margin by not knowing price elasticities of their products
    • Elusive optimal prices and ways to find them
    • How to calculate optimal prices for 1,000,000+ SKUs
  • 15:15Pricing/Revenue Management – wyzwanie rekrutacyjne

    • Damian Odzioba,  Consumer and Retail Practice Leader, Morgan Philips Executive Search
    • Budowanie działu i umocowanie go w strukturze firmy
    • Kariera Pricing/Revenue Managera
    • Kluczowe kompetencje idealnego Revenue Managera


  • 16:00SaaS Pricing – przejściowy trend czy realna alternatywa dla tradycyjnego podejścia pricingowego?

    • Maciej Kraus,  Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital
    • Gdzie leży siła i potencjał SaaSowych modeli biznesowych i pricingowych?
    • Jakie są wyzwania modeli SaaSowych?
    • Który model wybrać?

  • 16:45Zakończenie Konferencji



    *prelekcja w języku angielskim, nie zpewniamy tłumaczenia

Łukasz Dębski

Łukasz Dębski

Niezależny Ekspert

Związany od ponad 15 lat z branżą kurierską. W swojej karierze zawodowej wielokrotnie zajmował się tworzeniem strategii cenowych, podnoszeniem rentowności oraz wyznaczaniem kierunku rozwoju produktów i usług w kontekście zmieniających się warunków rynkowych w branży logistycznej.

Marina Dias

Marina Dias

Pricing Architect, Competera Pricing Platform

Marina is a Pricing Expert helping businesses to transform by implementing innovations at the junction of strategic planning, process design & analytics, systems automation, change management and people’s development. Now, Marina is focused on helping retailers as a Pricing Solution Consultant at Competera, a pricing tech company that's revolutionizing the field by introducing latest and greatest AI algorithms to retail operations. Prior to joining Competera, Marina has spent around 8 years crafting her skills and expertise in pricing by working at Metro Group, Farfetch, and Sonae.

Ewa Ereminowicz

Ewa Ereminowicz

Dyrektor ds. Zarządzania Przychodem dla krajów Europy Wschodniej, Unilever

Posiada ponad 16 letnie doświadczenie w duzych biznesach FMCG (Unilever, The Coca Cola Company) zdobywane w kraju oraz zagranicą (Singapur, Bałtyki, Bałkany, Europa Wschodnia). Łączy doświadczenie finansowe w rolach komercyjnych finansów oraz kontrolingowych, w tym w roli dyrektora finansowego w Coca Cola Poland Services Sp. z o.o. z rolami komercyjnymi w sprzedaży czy zarządzaniu franczyzą oraz zarządzaniem dużymi projektami (integracja akwizycji czy ustawianie strategii oraz revenue management’u).

Wojciech Gorzeń

Wojciech Gorzeń

Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital

Partner, Head of Pricing & Sales Excellence w Movens Capital – funduszu Venture Capital prowadzącym także działalność doradczą w zakresie Pricingu i Revenue Management. Wcześniej Global Pricing Design Lead w firmie Syngenta w Szwajcarii odpowiedzialny za korporacyjne rozwiązania pricingowe oraz ekspert międzynarodowej firmy doradczej specjalizującej się w optymalizacji cen. Ekspert w zakresie Pricingu i Revenue Management oraz sprzedaży poprzez wartość. Autor publikacji nt. optymalizacji cen i sprzedaży poprzez wartość w uznanych magazynach biznesowych, w tym m.in. Harvard Business Review Polska. Trener warsztatów i szkoleń z zakresu zarządzania cenami, "value selling" (sprzedaży poprzez wartość), negocjacji cenowych dla menadżerów wyższego i średniego szczebla, produkt menadżerów oraz menadżerów sprzedaży. Wykładowca studiów International MBA i Executive MBA na UEK w Krakowie, Akademii Strategicznego Przywództwa ICAN Institute/ HBR Polska, Uczelni Łazarskiego. Wielokrotny prelegent/ key note speaker na konferencjach poświęconych tematyce zarządzania przychodami, podnoszenia rentowności oraz sprzedaży poprzez wartość.

Łukasz Jaśkowski

Łukasz Jaśkowski

Revenue & Sales Growth Director, Hortex

10 letnie doświadczenie w obszarach Revenue Management, Sprzedaży i Trade Marketingu. Wcześniejsza praca w firmach Samsung, PepsiCo, Kompania Piwowarska. Obecnie odpowiedzialny za obszary Revenue Management, Category Management, Shopper Insight oraz Sales Reporting & Business Analytics w Grupie Hortex (Hortex, Polski Ogród, Jurajska). Absolwent studiów doktoranckich i magisterskich na SGH z zarządzania oraz studiów magisterskich na UE w Krakowie z ekonomii.

Maciej Kraus

Maciej Kraus

Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital

Partner w funduszu inwestycyjnym Movens Capital . Dr Maciej Kraus całą swoją ponad 15-letnią karierę zawodową poświęcił marketingowi i sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem strategii cenowych (pricingu). Studiował na Stanford i Harvard. Maciej regularnie prowadzi zajęcia na wielu prestiżowych uczelniach, m.in. Stanford i London Business School, autor książek na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Pracował w ponad 50 krajach świata dla największych globalnych koncernów oraz małych i średnich firm. TED Talk Macieja ma już ponad 100.000 odsłon!

Wojciech Leszczak

Wojciech Leszczak

Revenue Management Director, Kompania Piwowarska

Damian Odzioba

Damian Odzioba

Consumer and Retail Practice Leader, Morgan Philips Executive Search

Arkadiusz Tłomak

Arkadiusz Tłomak

Dyrektor ds. Polityki Cenowej, Kategoryzacji oraz rozwoju marki własnej, Gemini Polska

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ponad 20 letnie doświadczenie w pracy w działach finansów, sprzedaży oraz zarządzanie przychodami w globalnych korporacjach (Mars, Wrigley, Heineken) Znajomość problematyki zarzadzania przychodami, optymalizacji kosztowej oraz wiązania strategii cenowych z modelami biznesowymi.

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]