Online
Konferencja
18 maja 2022
18 maja 2022
Pricing Management Strategy
None
Jak zarządzać ceną w dobie wysokiej inflacji
Ikona zamknięcia

Cel

Zarządzanie cenami, pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. Dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów, a przez to zwiększania satysfakcji klientów, jak i do nagradzania pracowników za ich pracę i wysiłki. Tylko pytanie – jak to zrobić? Jak wykorzystać siłę tej dźwigni? 

O tym właśnie będziemy mówić w trakcie konferencji. Oprócz tematów strategicznych, poruszymy aktualne kwestie związane z zarządzaniem rentownością w dobie wysokiej inflacji, wykorzystaniem kanału cyfrowego i e-commerce, także wykorzystaniem algorytmów i narzędzi optymalizacyjnych i wiele innych. Swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie case studies będą dzielić się bardzo doświadczeni praktycy biznesu – ludzie na co dzień wykorzystujący siłę pricingu w praktyce. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, pozwoli uczestnikom konferencji na zdobycie odpowiedzi na istotne dzisiaj pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu. Inspiracji na pewno nie zabraknie!

DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej rzeczywistości:

  • kompleksowo podejść do Pricingu w firmie
  • wykorzystać Revenue Management do optymalizacji wyników biznesu
  • zintegrować Revenue Management z innymi obszarami w firmie
  • włączyć strategię cenową do codziennych działań
  • zarządzać rentownością w dobie wysokiej inflacji
  • podejść do pricingu w kanale cyfrowym i e-commerce
  • czerpać inspirację i wykorzystywać nowe modele pricingowe (SaaS)
  • wykorzystywać bardziej zaawansowane algorytmy AI w pricingu
  • dobierać, rozwijać i organizować zasoby i umiejętności pricingowe

Konferencję kierujemy zarówno do osób kreujących politykę cenową, jak i odpowiedzialnyza strategię i wyniki finansowe firmy:

  • Dyrektor/ Kierownik Marketingu
  • Dyrektor/ Kierownik Sprzedaży
  • Dyrektor Finansowy
  • Prezes, Dyrektor Zarządzający
  • Dyrektor/ Kierownik Revenue Management (ds. Zarządzania Przychodami)
  • Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
  • Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

Partner Merytoryczny

  • Movens Capital

    Movens Capital prowadzi działalność inwestycyjną i doradczą. W ramach działalności doradczej firma specjalizuje się podnoszeniu zyskowności spółek i dostarcza pragmatyczne i efektywne rozwiązania w obszarze Pricingu i Revenue Management. Rozwiązania takie wypracowuje i skutecznie wdraża zarówno dla klientów zewnętrznych na całym świecie, jak i swoich spółek portfelowych, w które inwestuje. Międzynarodowemu doświadczeniu ekspertów pricingowych Movens Capital zaufały firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne (z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Australii) – od firm rozwijających się do globalnych korporacji. Naczelnym celem, który przyświeca Movens Capital jest efektywne podnoszenie zysku, z którego jej klienci i spółki portfelowe mogą finansować swój dalszy wzrost i rozwój.