Pricing Management Strategy

Pricing Management Strategy

18 maja 2022 / Online

1895 zł netto do 18 maja

Cel

Zarządzanie cenami, pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. Dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów, a przez to zwiększania satysfakcji klientów, jak i do nagradzania pracowników za ich pracę i wysiłki. Tylko pytanie – jak to zrobić? Jak wykorzystać siłę tej dźwigni? 

O tym właśnie będziemy mówić w trakcie konferencji. Oprócz tematów strategicznych, poruszymy aktualne kwestie związane z zarządzaniem rentownością w dobie wysokiej inflacji, wykorzystaniem kanału cyfrowego i e-commerce, także wykorzystaniem algorytmów i narzędzi optymalizacyjnych i wiele innych. Swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie case studies będą dzielić się bardzo doświadczeni praktycy biznesu – ludzie na co dzień wykorzystujący siłę pricingu w praktyce. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, pozwoli uczestnikom konferencji na zdobycie odpowiedzi na istotne dzisiaj pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu. Inspiracji na pewno nie zabraknie!

DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej rzeczywistości:

  • kompleksowo podejść do Pricingu w firmie
  • wykorzystać Revenue Management do optymalizacji wyników biznesu
  • zintegrować Revenue Management z innymi obszarami w firmie
  • włączyć strategię cenową do codziennych działań
  • zarządzać rentownością w dobie wysokiej inflacji
  • podejść do pricingu w kanale cyfrowym i e-commerce
  • czerpać inspirację i wykorzystywać nowe modele pricingowe (SaaS)
  • wykorzystywać bardziej zaawansowane algorytmy AI w pricingu
  • dobierać, rozwijać i organizować zasoby i umiejętności pricingowe

Konferencję kierujemy zarówno do osób kreujących politykę cenową, jak i odpowiedzialnyza strategię i wyniki finansowe firmy:

  • Dyrektor/ Kierownik Marketingu
  • Dyrektor/ Kierownik Sprzedaży
  • Dyrektor Finansowy
  • Prezes, Dyrektor Zarządzający
  • Dyrektor/ Kierownik Revenue Management (ds. Zarządzania Przychodami)
  • Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
  • Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych


Program

Środa, 18 maja

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

Online, ,
09:00

Jak podejść do Pricingu/ Revenue Management od A do Z (a właściwie od S do T)

  • Wojciech Gorzeń, Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
  • Powtarzające się wyzwania Revenue Management
  • 4 strategiczne wymiary Revenue Management (S-P-O-T)
  • Jak poukładać każdy z nich, żeby być „SPOT on”?
Online, ,
09:45

Jak Revenue Management może przyczyniać się do wzrostu przychodów oraz rentowności w biznesie dóbr konsumenckich?

  • Ewa Ereminowicz, Dyrektor ds. Zarządzania Przychodem dla krajów Europy Wschodniej, Unilever
  • Główne obszary zainteresowania dla Revenue Management
  • Strategia cenowa przedsiębiorstwa
  • Waga polityki komercyjnej firmy

Online, ,
10:30

Włączenie strategii cenowej i strategii wzrostu przychodów do codziennych działań i ich realizacji

  • Wojciech Leszczak, Revenue Management Director, Kompania Piwowarska
Online, ,
11:15

Przerwa

Online, ,
11:30

Revenue & Sales Growth - integracja Revenue Management z innymi obszarami wspierającymi sprzedaż

  • Łukasz Jaśkowski, Revenue & Sales Growth Director, Hortex
  • Ewolucja obszaru w ramach organizacji
  • Integracja podejścia finansowego oraz rynkowego
  • Szanse i wyzwania stojące przed integracją
Online, ,
12:15

Zarządzanie rentownością w dobie wysokiej inflacji

  • Łukasz Dębski, Niezależny Ekspert
  •  Otoczenie makroekonomiczne i jego wpływ na biznes
  • Metody podnoszenia rentowności
  • Jak skutecznie sprzedać podwyżkę cen?

Online, ,
13:00

Zarządzanie cenami – „kiedy mniej znaczy więcej” – aspekty optymalizacji czasu ustalania indywidualnej ceny

  • Arkadiusz Tłomak, Dyrektor ds. Polityki Cenowej, Kategoryzacji oraz rozwoju marki własnej, Gemini Polska
  • Jak efektywnie zarządzać cenami
  • Jak często zmieniać ceny
  • Jak optymalizować zarządzanie cenami poprzez relacje cenowe
  • Narzędzia pricingowe - kierunki zmian pricingu / Kanał cyfrowy i e-Commerce - ustalanie cen
Online, ,
13:45

Przerwa

Online, ,
14:30

How to use price elasticity and AI algorithms at scale to get more profits?*

  • Marina Dias, Pricing Architect, Competera Pricing Platform
  • How retailers lose revenue and margin by not knowing price elasticities of their products
  • Elusive optimal prices and ways to find them
  • How to calculate optimal prices for 1,000,000+ SKUs
Online, ,
15:15

Pricing/Revenue Management – wyzwanie rekrutacyjne

  • Damian Odzioba, Consumer and Retail Practice Leader, Morgan Philips Executive Search
  • Budowanie działu i umocowanie go w strukturze firmy
  • Kariera Pricing/Revenue Managera
  • Kluczowe kompetencje idealnego Revenue Managera


Online, ,
16:00

SaaS Pricing – przejściowy trend czy realna alternatywa dla tradycyjnego podejścia pricingowego?

  • Maciej Kraus, Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital
  • Gdzie leży siła i potencjał SaaSowych modeli biznesowych i pricingowych?
  • Jakie są wyzwania modeli SaaSowych?
  • Który model wybrać?

Online, ,
16:45

Zakończenie Konferencji



*prelekcja w języku angielskim, nie zpewniamy tłumaczenia

Online, ,

Prelegenci

  • Łukasz Dębski

    Łukasz Dębski

    Niezależny Ekspert
  • Marina Dias

    Marina Dias

    Pricing Architect Competera Pricing Platform
  • Ewa Ereminowicz

    Ewa Ereminowicz

    Dyrektor ds. Zarządzania Przychodem dla krajów Europy Wschodniej Unilever
  • Wojciech Gorzeń

    Wojciech Gorzeń

    Partner, Head of Pricing & Sales Excellence Movens Capital
  • Łukasz Jaśkowski

    Łukasz Jaśkowski

    Revenue & Sales Growth Director Hortex
  • Maciej Kraus

    Maciej Kraus

    Partner w funduszu inwestycyjnym Movens Capital
  • Wojciech Leszczak

    Wojciech Leszczak

    Revenue Management Director Kompania Piwowarska
  • Damian Odzioba

    Damian Odzioba

    Consumer and Retail Practice Leader Morgan Philips Executive Search
  • Arkadiusz Tłomak

    Arkadiusz Tłomak

    Dyrektor ds. Polityki Cenowej, Kategoryzacji oraz rozwoju marki własnej Gemini Polska

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

1895 zł netto do 18 maja

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny

  • Movens Capital

    Movens Capital prowadzi działalność inwestycyjną i doradczą. W ramach działalności doradczej firma specjalizuje się podnoszeniu zyskowności spółek i dostarcza pragmatyczne i efektywne rozwiązania w obszarze Pricingu i Revenue Management. Rozwiązania takie wypracowuje i skutecznie wdraża zarówno dla klientów zewnętrznych na całym świecie, jak i swoich spółek portfelowych, w które inwestuje. Międzynarodowemu doświadczeniu ekspertów pricingowych Movens Capital zaufały firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne (z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Australii) – od firm rozwijających się do globalnych korporacji. Naczelnym celem, który przyświeca Movens Capital jest efektywne podnoszenie zysku, z którego jej klienci i spółki portfelowe mogą finansować swój dalszy wzrost i rozwój.