Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji online: Robotyzacja i AI w contact center.
Chcemy pokazać Państwu jakie rozwiązania warto wdrożyć, jak to zrobić optymalnie, jednocześnie nie ulegając bezrefleksyjnemu szaleństwu na sztuczną inteligencję.
Podpowiemy Państwu metody, które pozwolą stwierdzić jakie rozwiązania będą użyteczne dla Państwa organizacji.
Do wygłoszenia prelekcji zapraszamy Praktyków, uznanych i docenionych twórców botów, autorów innowacyjnych algorytmów.
Zaprezentujemy zastosowanie robotyzacji i sztucznej inteligencji z perspektywy firmy, pracownika, ale też klienta.
Omówimy:
- Jak podejść racjonalnie do sztucznej inteligencji
- Co warto robotyzować
- Jak sprostać wymaganiom klienta i jego świadomości
- Roboty, boty komunikacyjne- formułowanie wypowiedzi, budowanie słowników
- Praktyczne aspekty prawne
- Relacje pracownicy a sztuczna inteligencja
- Pozyskiwanie leadów przez robota
- Efektywną współpraca biznes-wdrożeniowcy
- Zaprojektowanie możliwości robota- kiedy robot, a kiedy człowiek
- Sztuczna inteligencja w mediach społecznościowych
Uwzględnimy specyfikę rozwiązań ukierunkowanych na obsługę klienta.
Zapraszamy do udziału już dziś!





























