Robotyzacja i AI w contact center

Robotyzacja i AI w contact center

22 kwietnia 2020 / Warszawa

1795 zł netto do 6 marca

2095 zł netto do 22 kwietnia

Robotyzacja i AI w contact center
 / 22 kwietnia 2020 / Warszawa  / 1795 zł netto Zarejestruj się

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji: Robotyzacja i AI w contact center.

Chcemy pokazać Państwu jakie rozwiązania warto wdrożyć, jak to zrobić optymalnie, jednocześnie nie ulegając bezrefleksyjnemu szaleństwu na sztuczną inteligencję.

Podpowiemy Państwu metody, które pozwolą stwierdzić jakie rozwiązania będą użyteczne dla Państwa organizacji.

Do wygłoszenia prelekcji zapraszamy Praktyków, uznanych i docenionych twórców botów, autorów innowacyjnych algorytmów.

Zaprezentujemy zastosowanie robotyzacji i sztucznej inteligencji z perspektywy firmy, pracownika, ale też klienta.


Omówimy:

  • Jak podejść racjonalnie do sztucznej inteligencji
  • Co warto robotyzować
  • Jak sprostać wymaganiom klienta i jego świadomości
  • Roboty, boty komunikacyjne- formułowanie wypowiedzi, budowanie słowników
  • Liczenie zwrotu inwestycji w sztuczną inteligencję
  • Praktyczne aspekty prawne
  • Relacje pracownicy a sztuczna inteligencja
  • Pozyskiwanie leadów przez robota
  • Efektywną współpraca biznes-wdrożeniowcy 
  • Zaprojektowanie możliwości robota- kiedy robot, a kiedy człowiek
  • Sztuczna inteligencja w mediach społecznościowych 


Uwzględnimy specyfikę rozwiązań ukierunkowanych na obsługę klienta.


Zapraszamy do udziału już dziś!

Program

Środa, 22 kwietnia

08:30 09:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 30 min.
Warszawa, ,
09:00 09:30

Jak podejść racjonalnie do sztucznej inteligencji w contact center

  • Maciej Buś, Customer Fixe
  • Robotyzacja, automatyzacja a AI
  • Co warto robotyzować
  • AI z ludzką twarzą
  • Jak nie popaść w modę na sztuczną inteligencję
  • 30 min.
Warszawa, ,
09:30 10:10

Praktyczne aspekty prawne AI w contact center, sprzedaży i obsłudze klienta

  • Tomasz Zalewski, Partner kierujący działem Commercial w warszawskim biurze Bird & Bird
  • Najpierw fakty, potem prawo – czym jest AI w konkretnym zastosowaniu?
  •  AI jako produkt czy jako usługa – aspekty prawne wdrożeń AI
  •  Kiedy stosowanie narzędzi AI wymaga specjalnych regulacji prawnych?
  •   Kto odpowiada za błędy AI?

 

  • 40 min.
Warszawa, ,
10:10 11:00

Robotyzacja z perspektywy pracownika contact center – czy robot to moja konkurencja?

  • Marta Juzyszyn, Starszy Menadżer Procesów Contact Center, Santander Consumer Bank
  • Anna Pikuła-Hajdaniak, Z-ca Dyrektora Contact Center, Santander Consumer Bank
  • Czy Klienci lubią Boty (case study na podstawie przeprowadzonego proof of concept projektu VoiceBota)
  • W jakich zadaniach Boty czują się najlepiej
  • Korzyści z zatrudnienia Bota w strukturze contact center
  • 50 min.
Warszawa, ,
11:00 11:20

Przerwa na kawę

  • 20 min.
Warszawa, ,
11:20 12:00

Wdrożenie robotyzacji i sztucznej inteligencji

Czekamy na potwierdzenie Prelegenta

  • Mapowanie procesów przed wdrożeniem AI
  • Efektywne opisanie procesów
  • Etapy wdrożenia
  • Co nas może zaskoczyć
  • Jakie za i przeciw trzeba wziąć pod uwagę


  • 40 min.
Warszawa, ,
12:00 13:00

Roboty i boty komunikacyjne

Czekamy na potwierdzenie Prelegenta

  • Czego i jak je nauczyć roboty i boty
  • Praktyczne aspekty budowania słowników
  • Formułowanie wypowiedzi
  • Zaprojektowanie możliwości robota
  • Jak połączyć udział człowieka i bota
  • Asystent wirtualny, asystent inteligentny
  • IVR
  • 60 min.
Warszawa, ,
13:00 14:00

Przerwa na lunch

  • 60 min.
Warszawa, ,
14:00 14:30

Liczenie zwrotu inwestycji w AI

  • Mateusz Czech, Head of Chatbots @Brand24 | MarTech | Chatbots & Messenger Marketing | Bloger
  • Technologia dziś. Gdzie jesteśmy? 
  • Sztuczna inteligencja – czym jest? 
  • Jak AI wspiera biznes? 
  • Case study 
  • Wyzwania AI w 2020 roku 
  • 30 min.
Warszawa, ,
14:30 15:00

Pozyskiwanie leadów przez boty

  • Michał Brzezicki, CTO i współzałożyciel SentiOne
  • Kiedy warto, a kiedy nie warto automatyzować pozyskiwanie leadów
  • Bot nie śpi, nie choruje i odpowie na pytania 365/24/7 
  • Bot zbierze maile i wybada intencje zakupowe
  • Bot opowie żarcik i umówi spotkanie aby skrócić czas sprzedaży
  • 30 min.
Warszawa, ,
15:00 15:30

Efektywna współpraca biznes-wdrozeniowcy

  • Oczekujemy na potwierdzenie Prelegenta
  • Jak skutecznie zbriefować wdrozeniowców i pokazać Im czego oczekujemy
  • Na czym polegają trudności w komunikacji
  • Wdrożenie z perspektywy obydwu stron
  • Najbardziej kluczowe momenty wdrożenia
  • Najskuteczniejsze modele współpracy
  • Jak zaoszczędzić czas i pieniądze 


  • 30 min.
Warszawa, ,
15:30 15:45

Przerwa na kawę

  • 15 min.
Warszawa, ,
15:45 16:15

Robotyzacja i automatyzacja a człowiek. Czy jest miejsce na czynnik ludzki w usprawnianiu procesów centrów obsługi klienta

  • Tomasz Troszczyński, Director of Shared Services Center, Warsaw, Groupon

Case study GROUPON

  • 30 min.
Warszawa, ,
16:15 16:50

Sztuczna inteligencja w mediach społecznościowych

  • Cezary Kuik, Chatbot&AI Lead w Socjomanii
  • FBLearner Flow - silnik Machine Learning od Facebook'a
  • Główne cele strategiczne AI dla Facebook'a
  • Jakie programy AI rozwija Facebook?
  • W jaki sposób AI monitoruje treści w mediach społecznościowych?
  • Jak działają boty w mediach społecznościowych? Ile w nich jest AI
  • W jaki sposób wykorzystać bota w mediach społecznościowych do obsługi klienta
  • 35 min.
Warszawa, ,
16:50

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Cezary Kuik

    Cezary Kuik

    Chatbot&AI Lead w Socjomanii
  • Michał Brzezicki

    Michał Brzezicki

    CTO i współzałożyciel SentiOne
  • Mateusz Czech

    Mateusz Czech

    Head of Chatbots @Brand24 | MarTech | Chatbots & Messenger Marketing | Bloger
  • Anna Pikuła-Hajdaniak

    Anna Pikuła-Hajdaniak

    Z-ca Dyrektora Contact Center, Santander Consumer Bank
  • Tomasz Troszczyński

    Tomasz Troszczyński

    Director of Shared Services Center, Warsaw, Groupon
  • Maciej Buś

    Maciej Buś

    Customer Fixe
  • Marta Juzyszyn

    Marta Juzyszyn

    Starszy Menadżer Procesów Contact Center, Santander Consumer Bank
  • Tomasz Zalewski

    Tomasz Zalewski

    Partner kierujący działem Commercial w warszawskim biurze Bird & Bird

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1795 zł netto do 6 marca

Zarejestruj się