Robotyzacja i AI w contact center
Sztuczna inteligencjaOnlineKonferencja
Robotyzacja i AI w contact center
Sztuczna inteligencja wsparciem dla człowieka

Wstęp bezpłatny

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji online: Robotyzacja i AI w contact center.

Chcemy pokazać Państwu jakie rozwiązania warto wdrożyć, jak to zrobić optymalnie, jednocześnie nie ulegając bezrefleksyjnemu szaleństwu na sztuczną inteligencję.

Podpowiemy Państwu metody, które pozwolą stwierdzić jakie rozwiązania będą użyteczne dla Państwa organizacji.

Do wygłoszenia prelekcji zapraszamy Praktyków, uznanych i docenionych twórców botów, autorów innowacyjnych algorytmów.

Zaprezentujemy zastosowanie robotyzacji i sztucznej inteligencji z perspektywy firmy, pracownika, ale też klienta.


Omówimy:

  • Jak podejść racjonalnie do sztucznej inteligencji
  • Co warto robotyzować
  • Jak sprostać wymaganiom klienta i jego świadomości
  • Roboty, boty komunikacyjne- formułowanie wypowiedzi, budowanie słowników
  • Praktyczne aspekty prawne
  • Relacje pracownicy a sztuczna inteligencja
  • Pozyskiwanie leadów przez robota
  • Efektywną współpraca biznes-wdrożeniowcy 
  • Zaprojektowanie możliwości robota- kiedy robot, a kiedy człowiek
  • Sztuczna inteligencja w mediach społecznościowych 


Uwzględnimy specyfikę rozwiązań ukierunkowanych na obsługę klienta.


Zapraszamy do udziału już dziś!

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:50Przywitanie uczestników- Ewelina Stęplewska, Project manager, Puls Biznesu

    10 min

  • 09:00Jak podejść racjonalnie do sztucznej inteligencji w contact center

    • Maciej Buś, None Customer Fixe
    • Robotyzacja, automatyzacja a AI
    • Co warto robotyzować
    • AI z ludzką twarzą
    • Jak nie popaść w modę na sztuczną inteligencję

    30 min

  • 09:30Wdrożenie robotyzacji i sztucznej inteligencji

    • Jakub Siekierzyński, None Management Consultant w Kearney
    • Mapowanie procesów przed wdrożeniem AI
    • Efektywne opisanie procesów
    • Etapy wdrożenia
    • Co nas może zaskoczyć
    • Jakie za i przeciw trzeba wziąć pod uwagę

    40 min

  • 10:10Robotyzacja z perspektywy pracownika contact center – czy robot to moja konkurencja?

    • Dawid Wójcicki,  Założyciel i CEO spółki Voicetel Communications SA
    • Marta Juzyszyn,  Starszy Menadżer Procesów Contact Center, Santander Consumer Bank
    • Czy Klienci lubią Boty (case study na podstawie przeprowadzonego proof of concept projektu VoiceBota)
    • W jakich zadaniach Boty czują się najlepiej
    • Korzyści z zatrudnienia Bota w strukturze contact center

    50 min

  • 11:00Przerwa

    10 min

  • 11:10Praktyczne aspekty prawne AI w contact center, sprzedaży i obsłudze klienta

    • Tomasz Zalewski, None Partner kierujący działem Commercial w warszawskim biurze Bird & Bird
    • Najpierw fakty, potem prawo – czym jest AI w konkretnym zastosowaniu?
    •  AI jako produkt czy jako usługa – aspekty prawne wdrożeń AI
    •  Kiedy stosowanie narzędzi AI wymaga specjalnych regulacji prawnych?
    •   Kto odpowiada za błędy AI?

     

    40 min

  • 11:50Roboty i boty komunikacyjne

    • Piotr Kempa, None Head of AI Division, Voice Contact Center
    • Karolina Kania, None Kierownik Projektu, Voice Contact Center
    • Czego i jak je nauczyć roboty i boty
    • Praktyczne aspekty budowania słowników
    • Formułowanie wypowiedzi
    • Zaprojektowanie możliwości robota
    • Jak połączyć udział człowieka i bota
    • IVR

    50 min

  • 12:40Przerwa

    30 min

  • 13:10Po co nam inteligentni asystenci i na czym ich inteligencja powinna polegać

    • Dr hab. Dominik Ślęzak, None CEO QED Software, Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Sztucznej Inteligencji
    •  AI dla operatorów w call center
    • Automatyczne rozpoznawanie mowy
    • Asystowanie w wyszukiwaniu informacji
    • AI nie może się mylić i musi być szybkie
    • AI musi się ciągle poprawiać i tłumaczyć

    30 min

  • 13:40Pozyskiwanie leadów przez boty

    • Michał Brzezicki, None CTO i współzałożyciel SentiOne
    • Kiedy warto, a kiedy nie warto automatyzować pozyskiwanie leadów
    • Bot nie śpi, nie choruje i odpowie na pytania 365/24/7 
    • Bot zbierze maile i wybada intencje zakupowe
    • Bot opowie żarcik i umówi spotkanie aby skrócić czas sprzedaży

    30 min

  • 14:10Checklist’a uruchomienia botów: oczekiwania od dostawcy, krytyczne funkcjonalności, wdrożenie bez rozczarowań.

    • Marcin Strzałkowski,  Założyciel i Prezes spółki InteliWISE.pl
    • AI i boty jako strategiczny element inicjatyw biznesowych: przykłady z rynku
    • Uzgadnianie realistycznych oczekiwań wobec dzisiejszych i przyszłych możliwości botów
    • Minimalne funkcjonalności, które powinny mieć platformy botowe - przegląd rekomendacji analityków
    • Sukces we wspólnym projekcie klient-dostawca: niezbędny team, kluczowe etapy, rafy do uniknięcia

    30 min

  • 14:40Przerwa

    10 min

  • 14:50Automatyzacja: postrach czy wsparcie pracownika? Case Study Groupon

    • Maciej Bąbelek,  Customer and Merchant Service Manager, Warsaw, Groupon
    • Tomasz Troszczyński,  Director of Shared Services Center, Warsaw, Groupon

    30 min

  • 15:20Sztuczna inteligencja w mediach społecznościowych

    • Cezary Kuik, None Chatbot&AI Lead w Socjomanii
    • FBLearner Flow - silnik Machine Learning od Facebook'a
    • Główne cele strategiczne AI dla Facebook'a
    • Jakie programy AI rozwija Facebook?
    • W jaki sposób AI monitoruje treści w mediach społecznościowych?
    • Jak działają boty w mediach społecznościowych? Ile w nich jest AI
    • W jaki sposób wykorzystać bota w mediach społecznościowych do obsługi klienta

    40 min

  • 16:00Zakończenie

Michał Brzezicki

Michał Brzezicki

CTO i współzałożyciel SentiOne

Autor chronionych prawem algorytmów do ekstrakcji danych internetowych. Zarządza zespołem budującym innowacyjne technologie, takie jak wsparcie obsługi klienta internetowego oparte na sztucznej inteligencji. Developer, ekonomista, podróżnik.

Maciej Buś

Maciej Buś

Customer Fixe

Konsultant, audytor, trener, interim manager w obszarze Customer Service. Mentor programu Obsługa Klienta PRO. Autor podcastu Klientomania. Jego ideą jest klient! Zawodowo i z przekonania zajmuje się usprawnianiem komunikacji marek z ich klientami po to aby budować pozytywne (niekoniecznie najlepsze) doświadczenia. Wierzy, że to klient jest ostatecznym recenzentem firmowych procesów i organizacji pracy. Specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta w środowisku omnichannel. Jest twórca idei oraz strategii Customer Fixe. Od kilkunastu lat spritus movens polskiego sektora Cutsomer service / Contact Center. Za swoją działalność na tym polu wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Cezary Kuik

Cezary Kuik

Chatbot&AI Lead w Socjomanii

Specjalista w zakresie robotyzacji procesów biznesowych z wykorzystaniem chatbotów. Od 2016 roku przeprowadził ponad 50 realizacji m.in. Facebook, Samsung, Huwaei. Oficjalny polski partner platformy Chatfuel, która przyznała mu tytuł jednego z najbardziej wartościowych twórców chatbotów. Od 2018 roku rozwija komercyjne modele NLP i przybliża firmom podstawowe zagadnienia z zakresu Sztucznej Inteligencji

Tomasz Troszczyński

Tomasz Troszczyński

Director of Shared Services Center, Warsaw, Groupon

Tomasz Zalewski

Tomasz Zalewski

Partner kierujący działem Commercial w warszawskim biurze Bird & Bird

Tomasz Zalewski jest cenionym specjalistą w dziedzinie projektów związanych z prawem zamówień publicznych, nowymi technologiami i prawem własności intelektualnej. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w doradztwie prawnym dla biznesu. Doradza klientom w projektach związanych z cyfrową transformacją biznesu. Ma na swoim koncie doradztwo przy licznych projektach informatycznych obejmujących kompleksowe wdrożenia oprogramowania zarówno w modelu tradycyjnym, jak i w modelu SaaS. Doradza we wszystkich aspektach prawa zamówień publicznych, w tym reprezentuje klientów w sporach zamówieniowych przed KIO oraz przed sądami. Ma szczególne doświadczenie w doradztwie przy projektach infrastrukturalnych oraz informatycznych. Doradza przede wszystkim na rzecz branży IT i technologicznej, współpracuje również z klientami z branży ochrony zdrowia, energetycznej, automatyki przemysłowej, obrony, a także handlu detalicznego. Zainteresowania zawodowe Tomasza Zalewskiego obejmują także prawne aspekty zastosowania najnowszych technologii, w tym zagadnienia takie jak: blockchain, sztuczna inteligencja (AI), Internet rzeczy (IoT), cyberbezpieczeństwo oraz LegalTech. Posiada także doświadczenie w doradzaniu startupom. Jest arbitrem w Sądzie Arbitrażowym Rynku Audiowizualnego przy Krajowej Izbie Gospodarczej Krajowych Producentów Audiowizualnych oraz ekspertem w Radzie Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Doradza także jako ekspert w ramach projektu "Europejska pomoc na rzecz innowacji". Tomasz Zalewski jest rekomendowany w dziedzinie prawa zamówień publicznych, własności intelektualnej oraz TMT m.in. przez Chambers & Partners, Legal 500 i Who’s Who Legal.

Maciej Bąbelek

Maciej Bąbelek

Customer and Merchant Service Manager, Warsaw, Groupon

Marta Juzyszyn

Marta Juzyszyn

Starszy Menadżer Procesów Contact Center, Santander Consumer Bank

Od 14 lat związaną z bankowością. Jako Menadżer Procesów odpowiada za inicjowanie, optymalizację i prawidłowy przebieg procesów dla Departamentu Contact Center. Od kilku lat związana z wdrożeniami projektów w obszarach obsługi Klienta oraz e-commerce zarówno od strony procesów biznesowych jak i systemów. Obecnie realizuje projekty związane z robotyzacją procesów w obsłudze Klienta. Absolwentka Wrocławskiego Uniwersytetu Przyrodniczego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego.

Karolina Kania

Karolina Kania

Kierownik Projektu, Voice Contact Center

Z branżą Contact Center związana od ponad 7 lat, zdobyła doświadczenie jako Account Manager, Kierownik Projektów i Zespołów Operacyjnych oraz Trener. Ekspert zarówno w telefonicznej sprzedaży jak i wielokanałowej obsłudze klienta w sektorach B2B i B2C. Z firmą Voice Contact Center Sp z o.o. współpracuje od maja 2015 roku w lubelskim centrum operacyjnym, zarządzając zespołami ds. obsługi klienta.

Piotr Kempa

Piotr Kempa

Head of AI Division, Voice Contact Center

Z technologią botów konwersacyjnych i automatyzacją kontaktu z klientem związany nieprzerwanie od 2012 roku. Twórca platformy Primebot. Obecnie zajmuje stanowisko Head of AI Division w Voice Contact Center. Wraz z zespołem programistów VCC oraz spółek z Grupy OEX przygotowuje autorskie rozwiązania informatyczne na potrzeby realizowanych projektów.

Jakub Siekierzyński

Jakub Siekierzyński

Management Consultant w Kearney

Jakub Siekierzyński dołączył do zespołu Kearney w 2019 roku, wcześniej pracował w jednej z polskich instytucji finansowych, gdzie zajmował się opracowywaniem i wdrażaniem rozwiązań opartych na zaawansowanej analityce i algorytmach uczenia maszynowego, zwłaszcza w marketingu, obszarach i kanałach kontaktu z klientem oraz w sprzedaży internetowej. Obecnie doradza firmom, jak optymalizować procesy i zwiększać wartość biznesową wdrażając rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji.

Marcin Strzałkowski

Marcin Strzałkowski

Założyciel i Prezes spółki InteliWISE.pl

Seryjny przedsiębiorca, pasjonat nowych technologii, zwłaszcza tych, które wspierają innowacje w Obsłudze Klienta, eMarketingu czy eCommerce, budował firmę w Dolinie Krzemowej i sprzedawał zarówno do wymagających klientów z listy Fortune 500 w USA, jak i administracji publicznej.

Dr hab. Dominik Ślęzak

Dr hab. Dominik Ślęzak

CEO QED Software, Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Sztucznej Inteligencji

Specjalizuje się w sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowym, eksploracji danych oraz teorii zbiorów przybliżonych. Współzałożyciel firm QED Software oraz Infobright. Chief Scientist w firmie Security On-Demand. Profesor w Instytucie Informatyki, Wydział MIM UW. Wcześniej pracownik PJATK, University of Regina, McMaster University, York University (Kanada). Ekspert w kilkunastu finansowanych m.in. przez UE projektach badawczo-rozwojowych. Współautor ponad 200 artykułów naukowych i sześciu patentów (w USA). Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Sztucznej Inteligencji. Wiceprzewodniczący IEEE CS Technical Committee on Intelligent Informatics. Wcześniej prezes International Rough Set Society.

Dawid Wójcicki

Dawid Wójcicki

Założyciel i CEO spółki Voicetel Communications SA

Absolwent Informatyki i Ekonometrii na Uniwersytecie Gdańskim, doświadczony manager w firmach branży IT, projektant oprogramowania, pasjonat komunikacji na linii człowiek-maszyna. Od początku kariery zawodowej związany z przedsiębiorstwami technologicznymi o dużym potencjale innowacyjnym. Ścieżkę zawodową rozpoczął w Wirtualnej Polsce, jako programista i project manager. Następnie współtworzył inkubator technologiczny - jako pomysłodawca i koordynator rozwoju projektów internetowych do fazy spin-off. W Voicetel Communications zaangażowany w rozwój technologii, planowanie strategii, business development i aktywną edukację rynku.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]