S&OP II
LogistykaWarszawaKonferencja
 ‑ 
Hotel Novotel Centrum
 ‑ 
S&OP II
Nowoczesne metody planowania i strategie działania

Wstęp bezpłatny

Twoja firma musi zwiększyć swoje możliwości planowania w łańcuchu dostaw. Planowanie to niewykorzystany zasób, a efektywne procesy sprzedaży i operacji to wartość dla całego biznesu.

Weź udział w konferencji i wzmocnij swoje procesy planowania w ramach S&OP. Zobacz, jak robią to eksperci m.in. z Ceramiki Paradyż, Whirlpoola, Cersanit, Gruponu, Lantmannen Unibake i zyskaj przewagę konkurencyjną na rynku!

W programie m.in.:

  • S&OP jako platforma komunikacji. Scenariusz skutecznego spotkania S&OP
  • Sales & Operation Execution (S&OE) jako pomost między procesami S&OP a codzienną realizacją zadań
  • Ścieżka kariery ekspertów S&OP, zintegrowanej platformy komunikacji
  • IBP źródłem transformacji Twojego łańcucha dostaw
  • Skuteczne metody wdrożenia analityki predykcyjnej w procesach S&OP
  • Zastosowanie Machine Learning i AI w procesach prognozowania S&OP

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:00Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:30Rozpoczęcie konferencji, uroczyste przywitanie

  • 09:40S&OP inwestycją Twojej organizacji. Wpływ kultury firmy na procesy S&OP

    • Roman Wendt, None Efficiency and business transformation expert, Stowarzyszenie Interim Managers SIM
    • Jak przekonać zarząd i zwiększyć zaangażowanie poszczególnych działów w realizację procesów S&OP?
    • W jaki sposób skutecznie ukierunkować procesy S&OP na strategiczne cele Twojej organizacji?
    • Jak ukierunkować wewnętrzne procesy, by wpływały na rozwój strategii S&OP?
  • 10:25S&OP jako platforma komunikacji. Scenariusz skutecznego spotkania S&OP

    • Sławomir Czyżewski, None Kierownik ds. Planowania Sprzedaży i Operacji, Lantmännen Unibake
    • Jak skutecznie dzielić obowiązki i zwiększać zaangażowanie cross-funkcyjnych zespołów w procesach S&OP?
    • Metody utrzymania dyscypliny pracy S&OP
    • Przepływ dokumentów w projekcie czyli skuteczne techniki przekazywania informacji projektowych
    • Jak inne działy mogą wspomagać procesy S&OP i wpływać na poprawę efektywności komunikacji?
  • 11:10Przerwa na kawę

  • 11:30Osiąganie popytu miarą dojrzałości Twoich procesów planowania – jak skuteczne kształtowanie popytu optymalizuje procesy S&OP?

    • Iga Rzeźnik – Wujcik, None Kierownik Działu Planowania i Analiz, Ceramika Paradyż
    • Trafność planowania a optymalizacja zapasów w magazynie czyli metody określania poziomu zapasów
    • W jaki sposób demand planning usprawnia strategiczne decyzje S&OP
    • Jak demand planning kształtuje Twoje procesy sprzedaży, operacji, logistyki i łańcucha dostaw?
  • 12:15Sales & Operation Execution (S&OE) jako pomost między procesami S&OP a codzienną realizacją zadań

    • Maciej Kuropka, None EMEA Supply Operations & Shared Service Center Senior Manager, Whirlpool Corporation
    • Matteo Coppola, None EMEA S&OP & Strategy Manager, Whirlpool Corporation
    • Jak skutecznie dostosować planowanie S&OP do rzeczywistego wykonywania zadań?
    • Różnice między S&OP a S&OE
    • Jak procesy S&OE wpływają na zwiększenie zadowolenia klienta?
  • 13:00Lunch

  • 13:50Narzędzia harmonogramowania procesów S&OP

    • Paweł Strzelecki, None Group Planning Director, Cersanit
    • Jakie kluczowe obszary należy poprawić w ramach efektywnego S&OP?
    • S&OP czy Procesy powiązane?
    • Jakie narzędzia wspierajcie dostosować do wypracowanego w Twojej organizacji modelu S&OP?
  • 14:35Narzędzia wsparcia procesów sprzedaży

    • Karol Syguła, None Sales Operations Executive, Omnipack
    • CRM jako główne narzędzie pracy handlowca
    • Narzędzia do pozyskiwania leadów
    • Narzędzia do monitorowania i raportowania pracy handlowca
    • Inne przydatne narzędzia do wsparcia pracy handlowca
  • 15:20Analiza predykcyjna i perskrypcyjna w procesach S&OP

    • Łukasz Grala, None CEO w TIDK, Microsoft MVP AI
    • Jak skutecznie wdrożyć rozwiązania analityki predykcyjnej w procesach S&OP?
    • Jak za pomocą analityki predykcyjnej zintegrować kluczowe obszary S&OP?
    • Zarządzanie, sprzedaż, logistyka … w jaki sposób analityka predykcyjna zapewnia zrównoważony rozwój i pozwala realizować strategię firmy?
  • 16:05Zakończenie 1 dnia konferencji

  • 09:00Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:30Od koordynatora S&OP do członka zarządu. Jak budować świadome ścieżki kariery i rozwijać kompetencje przyszłości?

    • Bartłomiej Trochowicz, None Regional HR Services Manager, Schneider Electric

    Opanowanie umiejętności w zakresie zarządzania operacjami i rozwój umiejętności przywódczych są tylko dwoma składnikami udanej kariery. Menedżerowie muszą zadać sobie pytanie, czy mają wystarczającą ambicję, tolerancję na ryzyko i sprawność, aby szybko dostosować się do pracy w nowych warunkach organizacyjnych podczas planowania swoich karier. W trakcie tej sesji będziesz mógł:

    • Poznaj swoją obecną sytuację zawodową w zarządzaniu operacjami i jakie możliwości przed Tobą stoją
    • Porównaj swoją ścieżkę kariery z innymi odnoszącymi sukcesy specjalistami
    • Dowiedz się o umiejętnościach i cechach, które możesz nabyć lub wypracować, aby ustawić się na innej drodze kariery
  • 10:15Planowanie poziomów zapasów w procesach S&OP - kiedy stosować wzory a w jakich sytuacjach wiedzę ekspercką?

    • Radosław Śliwka, None Prezes, SMART Project
  • 10:50Przerwa na kawę

  • 11:10Od procesu S&OP do Integrated Bussiness Planning (IBP) – IBP źródłem transformacji łańcucha dostaw firmy Electrolux

    • Grzegorz Grygo, None Components Inventory Project Manager, Electrolux
    • Marcelina Zmudzińska, None Analityk procesowy, Westernacher
    • Ewa Rybarczyk, None Konsultantka SAP IBP, Westernacher
    • W jaki sposób zintegrować zarządzanie S&OP, sprzedażą, operacjami, by realizować strategiczne cele Twojej firmy?
    • Jak za pomocą IBP polepszyć proces planowania i zwiększyć wzrost osiąganych wyników w łańcuchu dostaw?
    • Jak skutecznie ustalać procesy S&OP, by zintegrować z nim plany finansowe i budżetowanie?
    • W jaki sposób usprawnić proces planowania popytu? Narzędzia do demand planning, które wykorzystasz w Twojej organizacji
  • 11:55Wizualizacja danych w S&OP. Przegląd najczęstszych błędów i dobrych praktyk

    • Rafał Wiliński, None Sales Operations Manager, Canon
    • Dlaczego prezentować dane w formie wizualizacji?
    • Co zrobić, aby wizualizacje spełniały swoje zadanie?
    • Jakie błędy najczęściej popełniamy podczas prezentacji danych?
    • Jak nie dać się oszukać czyli słowo o manipulacji danymi
  • 12:40Lunch

  • 13:30Sales & Operations Planning in hectic times

    • Tomasz Stala, None Dyrektor zakładu, MAPAL International
  • 14:15Rozwiązania cyfrowe, automatyzacja, Machine Learning w S&OP/IBP. Czyli jak dopasować technologie do procesu?

    • Jarosław Mędrzycki, None Senior Consultant, EY
    • Mariusz Lesiewicz, None Senior Supply Chain & Operations Consultant, EY
    • Fundamenty procesowe jako baza do wdrożenia technologii
    • W jaki sposób skutecznie wdrażać nowe narzędzia wspierające proces S&OP/IBP?
    • Prezentacja funkcjonalności wiodących rozwiązań cyfrowych dostępnych na rynku
  • 15:00Zakończenie konferencji, rozdanie certyfikatów

Prelegent

Matteo Coppola

EMEA S&OP & Strategy Manager, Whirlpool Corporation

Sławomir Czyżewski

Sławomir Czyżewski

Kierownik ds. Planowania Sprzedaży i Operacji, Lantmännen Unibake

Absolwent UAM Poznań kierunek: fizyka, oraz WSL Poznań kierunek: logistyka przedsiębiorstw przemysłowych. Doświadczenie w szerokorozumianej logistyce zdobywał w firmach SKF, MAN, Gerdes zajmując się planowaniem produkcji, optymalizacją procesów oraz doskonaleniem narzędzi informatycznych. Obecnie Kierownik ds. Planowania Sprzedaży i Operacji w Lantmännen Unibake Poland Sp. z o.o., odpowiedzialny za prognozowanie sprzedaży oraz rozwój procesu S&OP (przegląd portfolio, popytu, zdolności produkcyjnych), ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb nowej piekarni w Nowej Soli - największej w Polsce i drugiej co do wielkości w Europie fabryki koncernu.

Łukasz Grala

Łukasz Grala

CEO w TIDK, Microsoft MVP AI

Pasjonat danych, architekt i projektant rozwiązań Business Intelligence, Big Data, zajmujący się nimi od prawie 25 lat. Wraz z zespołem TIDK – Data Scientist as a Service, gdzie pełni funkcję prezesa realizuje projekty dotyczące zaawansowanej analityki i data science, w szczególności uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. Od 2010 nagradzany przez firmę Microsoft MVP w kategorii Data Platform. Od lipca 2018 roku jeden z 50 na świecie MVP w kategorii AI. Naukowo związany z Wydziałem Informatyki Politechniki Poznańskiej. Członek zarządu PTI Wielkopolska. Członek Polskiego Towarzystwa Sztucznej Inteligencji.

Prelegent

Maciej Kuropka

EMEA Supply Operations & Shared Service Center Senior Manager, Whirlpool Corporation

Mariusz Lesiewicz

Mariusz Lesiewicz

Senior Supply Chain & Operations Consultant, EY

Rozpoczął swoją karierę w dziale Demand Planningu w Johnson&Johnson. W trakcie swojego pobytu w firmie prognozował popyt dla większości krajów obszaru CEE, zarówno dla produktów masowych jak i OTC. Następnie w Mondelez International odpowiedzialny był za proces IBP dla kategorii w Polsce czekolady, na co dzień zajmując się takimi markami jak Milka, Prince Polo czy 3BIT. Obecnie będąc konsultantem Ernst&Young w zespole Supply Chain and Operations pomaga firmom realizować programy transformacji procesów planowania. W swojej pracy stara się innowacyjnie podchodzić do procesu S&OP/IBP stawiając na praktyczne usprawnienia. Dzieli się swoimi przemyśleniami w tej dziedzinie poprzez artykuły publikowane na portalu Institute of Business Forecasting. Jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych UW oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Jarosław Mędrzycki

Jarosław Mędrzycki

Senior Consultant, EY

W zespole Supply Chain and Operations w Ernst&Young pomaga swoim klientom w przygotowaniu na wdrożenie narzędzi wspierających zintegrowane procesy planowania. Prowadzi doradztwo w zakresie analizy istniejących procesów oraz dostosowuje narzędzia i ich funkcjonalność do efektywnego wspierania procesów w przedsiębiorstwie. Jarosław prowadzi zespół Enterprise Business Planning odpowiedzialny za całkowitą transformacje procesów planowania (długo, średnio oraz krótko terminowego) z wykorzystaniem wiodących narzędzi wspierających te procesy np. SAP IBP. Przed doradztwem w EY Jarosław pracował dla Colgate-Palmolive oraz Reckitt Benckiser w rożnych obszarach planowania. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Wydziału Transportu.

Ewa Rybarczyk

Ewa Rybarczyk

Konsultantka SAP IBP, Westernacher

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego na kierunkach Matematyka Ekonomiczna oraz Informatyka i Ekonometria. Konsultantka SAP IBP, w ramach grupy Westernacher realizuje projekty dotyczące zintegrowanego planowania umożliwiającego usprawnienie procesów planistycznych we wszystkich działach. Doświadczenie zbierała na międzynarodowych projektach, wdrażając IBP for Demand, for S&OP oraz Supply. Obecnie pracuje nad projektem w Niemczech, gdzie zajmuje się wdrożeniem wszystkich 5 modułów SAP IBP, włącznie z SAP JAM.

Prelegent

Iga Rzeźnik – Wujcik

Kierownik Działu Planowania i Analiz, Ceramika Paradyż

Paweł Strzelecki

Paweł Strzelecki

Group Planning Director, Cersanit

Manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie Planowania Produkcji, Demand Planning’u i Zarządzania zapasem. Specjalizuje się w zarządzaniu opartym o najwyższe standardy Supply Chain, jak Apics i zaawansowane procesy, jak S&OP. Zarządzając pracą planistów dla 11 zakładów produkcyjnych w Polsce, Niemczech, Rumunii, Ukrainie oraz Rosji wdrażał w swojej organizacji standardy dla planowania produkcji i zarządzania zapasem w ramach efektywnego Supply Chain. Obecnie kieruje łańcuchem dostaw w obszarze Demand Planningu oraz Planowania Produkcji na poziomach MPS, DRP oraz S&OP stale je udoskonalając. Uczestnicząc aktywnie w optymalizacji procesów firmowych, przewodził projektowi wdrożenia nowego narzędzia planistycznego w pełni wspierającego poprawę kluczowych celów zarządzanego obszaru jak Working Capital oraz Serice Level.

Karol Syguła

Karol Syguła

Sales Operations Executive, Omnipack

Ostatnie lata spędził w Grouponie, w którym pracował niemal od początku działalności firmy w Polsce. Zajmował zarządzania bazą partnerów, w dziale Research & Lead Management. Automatyzując procesy tego działu, utworzył zespół centralny na rynek EMEA. Następnie w Sales Operations, gdzie wprowadzał i wspierał wszystkie projekty usprawniające pracę sprzedaży. W ostatnim roku pracy w Grouponie, Karol został odpowiedzialny za zespoły Revenue, Planowania i Business Intelligence. Karol chętnie angażował się również w automatyzację procesów innych działów, takich jak Kadry czy Customer Services. Obecnie pracuje dla firmy Omnipack, w której zajmuje się operacyjnym i raportowym wsparciem sprzedaży.

Bartłomiej Trochowicz

Bartłomiej Trochowicz

Regional HR Services Manager, Schneider Electric

Przygodę z HR rozpoczął w 2007 roku jako trener organizacji, prowadząc szkolenia dla międzynarodowych korporacji z branży finansowej, farmaceutycznej i logistycznej. Następnie, w międzynarodowej firmie doradczej, odpowiadał za sprzedaż oraz wdrożenia rozwiązań z obszaru szkoleń i rozwoju kompetencji, jak również rozwoju talentów w organizacjach w Europie Centralnej i Wschodniej. Od 2013 roku związany z obszarem twardego HR, zarządzał międzynarodowymi zespołami konsultantów ds. wynagrodzeń i benefitów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Od 2016 roku związany z firmą Schneider Electric, w której obecnie zarządza (niezwykle utalentowanym i zmotywowanym) zespołem odpowiedzialnym za proces administracji personalnej dla ponad 25000 pracowników SE w regionie EMEA. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej oraz Collegium Civitas. Prywatnie podróżnik i miłośnik nowych technologii.

Rafał Wiliński

Rafał Wiliński

Sales Operations Manager, Canon

Od początku swojej kariery związany z branżą nowych technologii, gdzie zajmował się szeroko rozumianą weryfikacją, analizą i prezentacją danych. Przez ostatnich 8 lat rozwija swoją karierę w Canon na stanowiskach związanych z Sales Operations, wspierając działania firmy na poziomie lokalnym i regionalnym/europejskim. Odpowiadał za wewnętrzne wdrożenia narzędzi sprzedażowych oraz analitycznych takich jak Salesforce czy Demantra (Oracle). Obecnie kieruje międzynarodowym zespołem Sales Operations odpowiadającym za działania na terenie Europy Środkowowschodniej (Czechy, Słowacja, Węgry, Polska). Zagorzały orędownik maksymy: „Prościej znaczy lepiej”. Wieloletnia bliska współpraca z zarządem firmy nauczyła go, jak ważną rolę w podejmowaniu decyzji biznesowych stanowi rzetelna i przystępna prezentacja danych. Największą satysfakcję w pracy przynoszą mu sytuacje, w których wykorzystywane narzędzia i dane przekładają się bezpośrednio na wartość dla firmy, przyczyniając się do minimalizacji ryzyka i podejmowania działań mających swoje uzasadnienie w liczbach.

Marcelina Zmudzińska

Marcelina Zmudzińska

Analityk procesowy, Westernacher

Jest analitykiem procesowym posiadającym zaawansowaną wiedzą z zakresu ekonometrii. Studia wyższe o tym kierunku ukończyła na Uniwersytecie Gdańskim. Jako konsultantka IBP posiada kilkuletnie doświadczenie w realizacji projektów wdrożeniowych zintegrowanego systemu planistycznego realizowanych w ramach grupy Westernacher. Obecnie bierze udział w implementacji rozwiązania SAP IBP for Inventory oraz w zagranicznym projekcie wdrożenia wszystkich modułów IBP.

Grzegorz Grygo

Grzegorz Grygo

Components Inventory Project Manager, Electrolux

Expert i manager związany od 12 lat z Łańcuchem Dostaw. Bogate doświadczenie zdobyte w kilku koncernach międzynarodowych. W LG Electronics odpowiedzialny za dział zarządzania i planowania materiałami (inbound / outbound) oraz za planowanie produkcji. W Autoliv Poland odpowiedzialny za dział zarządzający procesami zamówieniowymi i transportowymi komponentów do produktów w fazie prototypowej oraz w fazie wdrażania. W Electrolux Poland odpowiedzialny za projekty związane z modelowaniem odpowiedniego poziomu zapasów w 14 fabrykach EMEA. Aktualnie zaangażowany w projekt wdrażania SAP IBP IO dla komponentów zakupowych w 13 fabrykach. Entuzjasta pracy z dużą ilością danych oraz innowacyjnych rozwiązań BI.

Tomasz Stala

Tomasz Stala

Dyrektor zakładu, MAPAL International

Dyrektor zakładu produkcji. Zarządzanie operacyjne firmą produkcyjną. Sprawność operacyjna i 20 lat praktyki zarządzania produkcją.

Prelegent

Radosław Śliwka

Prezes, SMART Project

Roman Wendt

Roman Wendt

Efficiency and business transformation expert, Stowarzyszenie Interim Managers SIM

Ekspert efektywności biznesowej, doskonały praktyk dzielący się swoimi doświadczeniami, do których należy zaliczyć ponad 20 projektów wdrażania zmian. Interim Manager z 15 letnim doświadczeniem. Orędownik produktywności, dla którego wszystkie narzędzia i działania, choćby najbardziej rozwinięte technologicznie, są tylko drogą do celu jakim jest efekt i usatysfakcjonowani ludzie, którzy go tworzą. Najwięcej potencjału dla usprawnień odnajduje łącząc sprzedaż i oczekiwania klientów ze sprawną realizacją zamówień. Zdobywał doświadczenie tworząc od podstaw i doprowadzając do pozycji lidera branży swoją firmę usługową B2B (od poziomu start-pu do sprzedaży), a następnie pracując w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej i realizując własne projekty zmian. Autor książek z zakresu usprawniania biznesu i wdrażania zmian, oraz 2 metodyk biznesowych. Założyciel Stowarzyszenia Interim Managers.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]