S&OP II

S&OP II

27 ‑ 28 lutego 2020 / Warszawa

2495 zł netto do 28 lutego

S&OP II
 / 27 ‑ 28 lutego 2020 / Warszawa  / 2495 zł netto Zarejestruj się

Cel

Twoja firma musi zwiększyć swoje możliwości planowania w łańcuchu dostaw. Planowanie to niewykorzystany zasób, a efektywne procesy sprzedaży i operacji to wartość dla całego biznesu.

Weź udział w konferencji i wzmocnij swoje procesy planowania w ramach S&OP. Zobacz, jak robią to eksperci m.in. z Ceramiki Paradyż, Whirlpoola, Cersanit, Gruponu, Lantmannen Unibake i zyskaj przewagę konkurencyjną na rynku!

W programie m.in.:

  • S&OP jako platforma komunikacji. Scenariusz skutecznego spotkania S&OP
  • Sales & Operation Execution (S&OE) jako pomost między procesami S&OP a codzienną realizacją zadań
  • Ścieżka kariery ekspertów S&OP, zintegrowanej platformy komunikacji
  • IBP źródłem transformacji Twojego łańcucha dostaw
  • Skuteczne metody wdrożenia analityki predykcyjnej w procesach S&OP
  • Zastosowanie Machine Learning i AI w procesach prognozowania S&OP

Program

Prelegenci

  • Iga Rzeźnik – Wujcik

    Iga Rzeźnik – Wujcik

    Kierownik Działu Planowania i Analiz Ceramika Paradyż
  • Sławomir Czyżewski

    Sławomir Czyżewski

    Demand Planner / S&OP Manager Lantmännen Unibake
  • Łuaksz Grala

    Łuaksz Grala

    CEO w TIDK, Microsoft MVP AI
  • Bartłomiej Trochowicz

    Bartłomiej Trochowicz

    Regional HR Services Manager Schneider Electric
  • Paweł Strzelecki

    Paweł Strzelecki

    Group Planning Director Cersanit
  • Łukasz Batarowicz

    Łukasz Batarowicz

    Sales and Operations Planning Manager Emerson
  • Maciej Kuropka

    Maciej Kuropka

    Transport Sr. Manager EMEA Whirlpool Corporation
  • Rafał Wiliński

    Rafał Wiliński

    Sales Operations Manager Canon
  • Karol Syguła

    Karol Syguła

    Revenue and Sales Operations Manager Grupon
  • Matteo Coppola

    Matteo Coppola

    EMEA Supply Chain Strategy and Roadmap Manager Whirlpool Corporation

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca marketingowa

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

2495 zł netto do 28 lutego

Zarejestruj się