S&OP III

S&OP III

17 lutego 2021 / Online

1495 zł netto do 17 lutego (cena udziału online)

Cel

Efektywnie działające procesy S&OP to

  • skuteczna współpraca między sprzedażą, marketingiem, produkcją, logistyką, finansami i innymi działami wewnątrz organizacji
  • wzrost współpracy obszarów odpowiedzialnych za zarządzanie popytem i podażą w Twojej firmie
  • możliwość tworzenia większej liczby produktów
  • Twój zadowolony klient


Teraz, jak nigdy wcześniej, potrzeby klientów wzrastają, a tym samym zintegrowane zarządzanie procesami odgrywa kluczową rolę. Dlatego z myślą o Twoich potrzebach stworzyliśmy wydarzenie w całości poświęcone procesom S&OP, podczas którego doświadczeni prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem w zakresie planowania i operacji.


Podczas konferencji m.in.:

  • Dowiesz się, jak pandemia wpływa na doskonalić procesy S&OP
  • Nauczysz się w jaki sposób wykorzystywać dane, by osiągać bardziej szczegółowe prognozy
  • Poznasz modele i narzędzia prognozowania
  • Dowiesz się, czy planowanie odpowiedniego poziomu zapasów musi oznaczać nieustanne szarpanie produkcją
  • Nauczysz się, jak zapewnić zaangażowanie oraz skuteczność decyzji S&OP

Program

Środa, 17 lutego

08:30

Przywitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji

Online, ,
08:35

Wspólne doskonalenie procesów a wpływ trendów i pandemii na Sales & Operations Planning

  • Roman Wendt, Efficiency and business transformation expert, Stowarzyszenie Interim Managers SIM
  • W jaki sposób COVID-19 wpłynął na procesy S&OP w Twojej organizacji?
  • Jak planowanie popytu, podaży, łańcucha dostaw i S&OP przyczynia się do wzrostu przychodów Twojej firmy?
  • Jak ukierunkować wewnętrzne procesy, by wpływały na rozwój strategii S&OP?
Online, ,
09:25

Przetrwanie i wyjście z kryzysu – jak dopasować S&OP, by firma wygrała ostatnią rundę (fazę) kryzysu?

  • Zbigniew Sobkiewicz, CPIM Master Instructor, Jonah® - Consulting Director, MPM Productivity Management
  • Dynamiczne Prognozowanie – metoda sprawnego prognozowania w warunkach wysokiej niepewności, nie wymagająca inwestycji w software
  • Crash Test / Planowanie Opcji – jak S&OP ma przygotować firmę na gwałtowne zwroty sytuacji?
  • S&OP to nie proces, to cele – jak zapewnić zaangażowanie oraz skuteczność decyzji S&OP?
Online, ,
10:15

Przerwa

Online, ,
10:30

Dlaczego tak trudno wdrożyć proces S&OP? Sposoby przeciwdziałania 7 kluczowym błędom

  • Adam Sobolewski, Supply Chain & Operations Manager
  • Kto powinien odpowiadać za proces planowania w organizacji?
  • Czy dedykowany system informatyczny jest rzeczywiście konieczny?
  • Jak pogodzić prognozowanie w oparciu o dane z decyzjami biznesowymi?
Online, ,
11:20

RfS - Repetitive flexible Supply. Korzyści End-to-End dla całego łańcucha dostaw

  • Michał Kuśmider, Konsultant, 4Results
  • Michał Paradowski, Partner, Współwłaściciel, 4Results
  • Czy planowanie odpowiedniego poziomu zapasów musi oznaczać nieustanne szarpanie produkcją?
  • Jak dla firm produkujących seryjnie lub świadczących powtarzalne usługi  jednocześnie poprawić poziom obsługi klienta, znacząco zredukować zapasy, podnieść efektywność produkcji, a przy tym zaangażować zespoły wszystkich funkcji we współpracę nad ciągłym doskonaleniem i poprawą przepływu?
Online, ,
12:10

Lunch

Online, ,
12:40

SAP Integrated Bussiness Planning (SAP IBP), czyli w jaki sposób ukierunkować procesy S&OP na strategiczne cele Twojej organizacji?

  • Dariusz Samól, Architekt Rozwiązań, Konsultant, Westernacher Poland LST Sp. z o.o.
  • Co to jest SAP Integrated Business Planning?
  • W jaki sposób, wykorzystując możliwości współczesnych technologii informacyjnych, można harmonizować cele organizacji z procesami biznesowymi?
  • Jakich efektów można się spodziewać po dobrze zrealizowanym projekcie S&OP?
Online, ,
13:20

RoS - Rate of Sales w zarządzaniu portfelem produktów

  • Gniewomir Kuciapski, Analityk, Konsultant, 4Results
  • Michał Paradowski, Partner, Współwłaściciel, 4Results

Szukamy ukrytych gwiazd, dzielimy zadania między marketing i sprzedaż, budujemy harmonogram dla Route to Market. Coś więcej, niż prosty "ranking sprzedaży"

Online, ,
14:10

Wykorzystanie Big Data w prognozach S&OP. Analiza predykcyjna i perskrypcyjna w procesach

  • Łukasz Grala, CEO, TIDK
  • Duże wolumeny danych – Big Data a proces prognozowania
  • Typy analityki w kontekście prognozowania i monitorowania
  • Jak skutecznie wdrożyć rozwiązania analityki predykcyjnej w procesach S&OP?
  • Jak za pomocą analityki predykcyjnej zintegrować kluczowe obszary S&OP?
Online, ,
15:00

Przerwa

Online, ,
15:10

Wyczucie rynkowe czy twarde dane, czyli jak osiągnąć konsensus odnośnie planów popytu Twojej firmy?

  • Mariusz Lesiewicz, Senior Supply Chain & Operations Consultant, EY
  • Jak zorganizować współpracę pomiędzy Demand Plannerem a działami komercyjnymi na potrzeby planowania popytu?
  • Jak przygotować się do spotkania Demand Review?
  • Praktyczny scenariusz efektywnego spotkania Demand Review
Online, ,
16:00

Zakończenie konferencji

Online, ,

Prelegenci

  • Dariusz Samól

    Dariusz Samól

    Architekt Rozwiązań, Konsultant Westernacher Poland LST Sp. z o.o.
  • Łukasz Grala

    Łukasz Grala

    CEO TIDK
  • Gniewomir Kuciapski

    Gniewomir Kuciapski

    Analityk, Konsultant 4Results
  • Michał Kuśmider

    Michał Kuśmider

    Konsultant 4Results
  • Mariusz Lesiewicz

    Mariusz Lesiewicz

    Senior Supply Chain & Operations Consultant EY
  • Michał Paradowski

    Michał Paradowski

    Partner, Współwłaściciel 4Results
  • Zbigniew Sobkiewicz

    Zbigniew Sobkiewicz

    CPIM Master Instructor, Jonah® - Consulting Director MPM Productivity Management
  • Adam Sobolewski

    Adam Sobolewski

    Supply Chain & Operations Manager
  • Roman Wendt

    Roman Wendt

    Efficiency and business transformation expert Stowarzyszenie Interim Managers SIM

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

1495 zł netto do 17 lutego

Zarejestruj się

Partner